ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

ПОСТАНОВА

Справа № 466/7806/17

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 грудня 2017 року м. Львів

Суддя Шевченківського суду м. Львова Свірідова В.В., розглянувши матеріали, які надійшли з Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, ІПН - НОМЕР_1, українця, громадянина України, працюючого на посаді директора ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс , зареєстрованого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2,за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-14 КУпАП,-

в с т а н о в и л а:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення серія ДАСУ №13-0236/2017 від 11.10.2017 року, при проведенні ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс , що за адресою: м. Львів, вул. Жовківська, 18, ОСОБА_1, перебуваючи на посаді директора ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс , порушив вимоги ст. 2 Закону України Про здійснення державних закупівель від 10.04.2014 №1197-VІІ (далі Закон №1197), директором ЛКП Львівспецкомунтранс ОСОБА_1 протягом 2016 року укладались договори на закупівлю товарів та послуг ( На закупівлю нафтопродуктів , На послуги бульдозера (навантажувача) , На надання послуг з охорони , Послуг з перевезення, утилізації та захоронення ТПВ ) без застосування процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, за якими проведено оплату на суму 10 574 738,1 гривень. Також, в порушення ст.2 Закону України Про публічні закупівлі від 25.12.2015 №922-VIII (далі Закон №922), директором ЛКП Львівспецкомунтранс ОСОБА_1 протягом січня-травня 2017 року укладались договори на закупівлю товарів та послуг ( На послуги бульдозера (навантажувача) , На надання послуг з охорони , Послуг з перевезення, утилізації та захоронення ТПВ ) без застосування процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, за якими проведено оплату на суму 35 054 351,91 гривень.Так, протягом 2016 року між ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс та суб'єктами господарювання (перевізниками) в недотримання вимог ст. 2 Закону № 1197 без проведення процедур закупівлі укладено 26 договорів На перевезення вантажів на Надання транспортних послуг . Відповідно до умов договорів, ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс доручає, а Перевізники беруть на себе зобов'язання здійснювати перевезення вантажів згідно заявок. Надані послуги мають відповідати правилам перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні та Правилам дорожнього руху.

Протягом червня-грудня 2016 року, по бухгалтерському обліку підприємства (балансовий рахунок 631 Розрахунки з вітчизняними постачальниками та підрядниками згідно актів виконаних робіт) іперевізниками надано послуг з перевезення вантажів на загальну суму 5 036 725,0 грн, за які підприємством оплачено 4 684 874,80 грн

Враховуючи вищенаведене, підприємством у червні - грудні 2016 року в порушення ст. 2 Закону № 1197 проведено закупівлю послуг з перевезення на загальну суму 4 676 874,8 гривень.

Аналогічно, в недотримання вимог ст. 2 Закону №922 у 2017 році директором ЛКП Львівспецкомунтранс ОСОБА_1 укладено 21 договір з суб'єктами господарювання На перевезення вантажів , Транспортні послуги , договори На надання послуг транспорту .

Відповідно до умов договорів, ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс доручає, а Перевізники беруть на себе зобов'язання здійснювати перевезення вантажів згідно заявок. Надані послуги мають відповідати правилам перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні та Правилам дорожнього руху.

Протягом січня - травня 2017 року згідно даних бухгалтерського обліку підприємства, перевізниками надано послуг з перевезення вантажів на загальну суму 27 954 396,32 грн, за які підприємством оплачено 26 659 646,0 гривень.

Враховуючи вищенаведене, підприємством протягом січня - травня 2017 року проведено закупівлю послуг з перевезення в порушення ст. 2 Закону № 922 на загальну суму 26 534 046,32 гривень.

ОСОБА_2 ЛМР№ 907 від 14.07.2016 року затверджено програму вивезення та захоронення ТПВ у зв'язку із закриттям Грибовицького сміттєзвалища. ОСОБА_2, Львівська міська рада делегувала своє право обирати на конкурентних засадах полігони для захоронення ТПВ, певному переліку суб'єктів господарювання - перевізників, а саме ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс , ТзОВ Грінера Україна . ТзОВ AVE Львів , ТзОВ ДВ - Екосвіт , ТзОВ Санком -Львів , ТзОВ Спецавтотранс - Львів .

Враховуючи, що у ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс відсутній власний полігон для захоронення ТПВ, підприємство у відповідності до вимог Закону № 1197 та Закону №922 повинно закуповува типослуги на захоронення ТПВ через систему державних закупівельProzorro.

Проте, протягом червня-грудня 2016 року, між ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс та іншими суб'єктами господарювання укладено 19 договорів Про надання послуг із утилізації (захоронені твердих побутових відходів , Про сортування та утилізацію відходів , На захоронения твердих побутових відходів . Протягом вказаного періоду підприємством без проведення процедур закупівлі перераховано за надані послуги з утилізації контрагентам кошти в сумі 2 291 717,06 гривень.

Протягом січня-травня 2017 року, між підприємством в особі директора ЛКП

Львівспецкомунтранс ОСОБА_1 та іншими суб'єктами господарювання укладено 19 договорів Про надання послуг із утилізації (захоронення) твердих побутових відходів , Про сортування та утилізацію відходів , На захоронения твердих побутових відходів . Протягом вказаного період підприємством оплачено за надані послуги з утилізації контрагентам на загальну суму 6 617 911,11 гривень.

Враховуючи вищенаведене, ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс протягом червня 2016 року - травня 2017 року в порушення ст. 2 Закону № 1197 та ст. 2 Закону № 922 без проведення процедур закупівлі, закуплено послуги на утилізацію та захоронення ТПВ на загальну суму 8 909 628,2 гривень.

Також, протягом 2016 року, ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс здійснювало закупівлю нафтопродуктів у ТзОВ ТОТ в порушення ст.2 Закону №1197 без проведення процедур. Відповідно до умов договору укладеного директором підприємства ОСОБА_1, ТзОВ ТОТ продає, а ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс купує нафтопродукти в асортименті в обсягах та по цінах згідно видаткових накладних.

Підприємством протягом 2016 - 2017 років, на підставі договорів укладених директором ОСОБА_1, без проведення процедур закупівлі закуплено нафтопродуктів у ТзОВ ТОТ загальну суму 2 796 449,5 грн, чим порушено вимоги ст. 2 Закону №1197 та ст. 2 Закону №992.

Крім цього, протягом червня - грудня 2016 року ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс в порушення ст. 2 Закону №1197, укладено 7 (сім) договорів на отримання послуг бульдозера (навантажувача) без проведення процедур закупівель. Так, протягом вказаного періоду, ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс оплатило за отримані послуги навантажувача (бульдозера) кошти в сумі 1 196 676,66 гривень.

Аналогічно, протягом січня - травня 2017 року, ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс в порушення ст. 2 Закону №922 укладено 6 договорів на отримання послуг бульдозера (навантажувача/екскаватора) без проведення процедур закупівель. Протягом січня - травня 2017 року ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс оплатило за отримані послуги навантажувача (бульдозера/екскаватора) кошти в сумі 1 388 866,00 гривень.

Внаслідок вищенаведеного, ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс в порушення ст. 2 Закону №1197ст. 2 Закону №922 без проведення процедур закупівель, протягом червня 2016 року - травня 2017 року закуплено послуги по роботі бульдозера (навантажувача) на загальну суму 2 585 542,7 гривень.

Крім цього, між ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс (Замовник) та ЛКП Муніципальна дружина (Виконавець) укладено Договір від 16.12.2016 №64 Про надання послуг . Відповідно до умов договору, Виконавець зобов'язується надати послуги у сфері охорони приміщення та території (що знаходяться за адресою: Львівська обл., м. Львів, вул. Шевченка, 327Г), а Замовник прийняти і оплатити надані послуги.

Враховуючи вищенаведене, підприємством, в особі директора ОСОБА_1 в недотримані вимоги ст. 2 Закону № 922 укладено договір на закупівлю послуг з охорони без проведення процедури закупівлі.

Відповідно до даних бухгалтерського обліку підприємства, по рахунку 361 Розрахунки постачальниками і підрядниками протягом грудня 2016 - січня 2017 року по вказаному договору ЛКП Муніципальна дружина виставлено до плати ЛКП ТФ Львівспецкомунтранс рахунків на загальну суму 145 57038 грн., з яких останнім оплачено 118 548,48 гривень, відповідальність за що передбачена ч.1 ст. 164-14 КУпАП.

На розгляд матеріалів адміністративної справи в суді ОСОБА_1 не з'явився, хоча належним чином був повідомлений про день та час розгляду матеріалів в суді, що стверджується відмітками в журналі реєстрації вихідної кореспонденції суду. Надіслав клопотання про застосування наслідків закінчення строків накладення адміністративного стягнення та закрити провадження.

Відповідно до ст.38 КУпАП, адміністративне стягнення може бути накладено не пізніше як через три місяці з дня вчинення правопорушення.

Згідно із ч.3 ст.247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 КУпАП.Оглянувши матеріали адміністративної справи, які поступили до суду 23.10.2017 року та враховуючи вищенаведене, вважаю, що оскільки на момент розгляду справи закінчились строки накладення адміністративного стягнення, провадження по справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 слід закрити.

Керуючись ст.ст. 8, 247, 268, 283, 284 КУпАП, суддя, -

п о с т а н о в и л а:

провадження в справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення закрити у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

На постанову може бути подано апеляційну скаргу, внесено подання прокурора протягом десяти днів з дня її винесення до апеляційного суду Львівської області через Шевченківський районний суд м. Львова.

Суддя ОСОБА_3

Дата ухвалення рішення 20.12.2017
Зареєстровано 22.12.2017
Оприлюднено 22.12.2017

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Відстежувати судові рішення та засідання

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм

Опендатабот для телефону