Рішення
від 21.12.2017 по справі 812/1758/17
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

5.1.2

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

21 грудня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1758/17

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Державної служби геології та надр України до товариства з обмеженою відповідальністю Проектно-будівельна фірма Гранд-Строй про анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 21.05.2013 № 5781,

ВСТАНОВИВ:

До Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов Державної служби геології та надр України (далі - позивач, Держгеонадра) до товариства з обмеженою відповідальністю Проектно-будівельна фірма Гранд-Строй (далі - відповідач, ТОВ ПБФ Гранд-Строй ) з вимогами про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 21.05.2013 № 5781, наданого ТОВ ПБФ Гранд-Строй .

В обґрунтування вимог зазначено, що ТОВ ПБФ Гранд-Строй виданий спеціальний дозвіл на користування надрами від 21.05.2013 № 5781, невід'ємною частиною якого є Угода про умови користування надрами від 21.05.2013.

З моменту отримання спеціального дозволу у користувача надр виникають права та обов'язки, встановлені Кодексом України про надра та Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615.

Посилаючись на статтю 24 Кодексу України про надра та Угоду про умови користування надрами, позивач стверджує, що відповідач зобов'язаний у встановленому порядку подавати до Державного науково-виробничого підприємства Державний інформаційний геологічний фонд України (далі - ДНВП Геоінформ України ) щорічні звіти, як підтвердження експлуатації корисних копалин.

ДНВП Геоінформ України листами від 07.04.2015 № 02/302-0972 та від 26.04.2016 № 02/302-1493 надало до позивача перелік суб'єктів господарювання, які не звітували щодо руху запасів за формою № 5-гр за 2014 рік та 2015 рік, серед яких є ТОВ ПБФ Гранд-Строй .

За результатами опрацювання вказаного листа установлено, що ТОВ ПБФ Гранд-Строй у порушення вимог Угоди про умови користування надрами та статті 24 Кодексу України про надра не подано до ДНВП Геоінформ України щорічні звіти відповідної форми статистичної звітності, як підтвердження експлуатації корисних копалин, за 2014 рік та 2015 рік.

У зв'язку з цим та з метою запобігання порушенням вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр Держгеонадра як орган, що здійснює державний геологічний контроль, відповідно до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та Порядку здійснення державного геологічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 № 1294, видало наказ від 19.05.2015 № 122 щодо зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами. Цим наказом встановлений строк для усунення порушень законодавства про надра з боку відповідача - 30 календарних днів.

У зв'язку з тим, що УДППЗ Укрпошта не здійснюються поштові відправлення до населених пунктів Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, у зв'язку з проведенням антитерористичної операції, Державною службою геології та надр України подано оголошення до офіційного вісника Урядовий кур'єр щодо зупинення спеціальних дозволів на користування надрами та надання 30 календарних днів для усунення порушень, у зв'язку з невиконанням щорічного звітування перед ДНВП Геоінформ України щодо руху запасів за 2014 рік.

Окрім цього, наказом Держгеонадр від 16.08.2016 № 257 встановлено ТОВ ПБФ Гранд-Строй додатковий (10 календарних днів) термін для усунення вищенаведених порушень.

Наказом Держгеонадр від 10.01.2017 № 1 повторно встановлено ТОВ ПБФ Гранд-Строй додатковий (до 01.03.2017) термін для усунення порушень у сфері надрокористування.

Після спливу зазначеного строку жодної відповіді від відповідача не надходило.

Діючи на підставі пункту 6 статті 24 Кодексу України про надра та пункту 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, Держгеонадра розглянули питання щодо подальшої дії спеціального дозволу, виданого відповідачу, який не вжив заходів до усунення порушень, що стали підставою для зупинення дії дозволу.

Враховуючи, що відповідач порушив законодавство у сфері надрокористування, оскільки не подав звітність, передбачену Угодою, позивач дійшов висновку про наявність підстав для анулювання дозволу від 21.05.2013 № 5781 згідно зі статтею 26 Кодексу законів про надра України та пунктом 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами.

16.05.2017 в офіційному виданні Урядовий кур'єр за № 88 Держгеонадра оприлюднили оголошення з проханням повідомити у 15-денний строк з моменту опублікування оголошення власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами у зв'язку з порушенням вимог, передбачених спеціальним дозволом.

Позивач зазначив, що на час звернення до суду з цим позовом жодних листів чи інформації про усунення порушень від відповідача не надходило.

На підставі викладеного просив припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 21.05.2013 № 5781, наданого відповідачу.

Представник позивача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, подав клопотання про розгляд адміністративної справи у письмовому провадженні (арк. спр. 56).

У зв'язку з загостренням суспільно-політичної ситуації на території Донецької та Луганської областей, проведенням бойових дій в зоні антитерористичної операції, підвищення ризику виникнення загрози життю і здоров'ю працівників поштового зв'язку, блокуванням шляхів проїзду до м. Донецьк та м. Луганськ незаконними озброєними угрупованнями, неможливо надіслати поштові відправлення у даній адміністративній справі відповідачу, зареєстрованому за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1 Б, кабінет 502, м. Луганськ, 91055, оскільки згідно з листом в.о. директора ЛД УДППЗ Укрпошта від 26.10.2017 № 594 з 07 листопада 2014 року УДППЗ Укрпошта (з урахуванням оновленої інформації) не здійснює пересилання пошти та тимчасово послуги поштового зв'язку не надаються у Луганській області до/з: місто Луганськ, про що складені відповідні довідки від 24.11.2017 та 05.12.2017 (арк. спр. 46, 52).

Отже, надіслання судом процесуальних документів відповідачу за його місцезнаходженням рекомендованим листом з повідомленням про вручення є неможливим з огляду на певні загальновідомі обставини.

Суд вважає за необхідне застосувати постанову Верховної Ради України від 21.05.2015 № 462-VIII Про Заяву Верховної Ради України Про відступ України від окремих зобов'язань, визначених Міжнародним пактом про громадянські і політичні права та Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод , яка, серед іншого, передбачає відступ від зобов'язань України за статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 № ETS N005 (ратифікована Законом України від 17 липня 1997 року № 475/97-ВР), яка гарантує право на справедливий і публічний розгляд справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 972-р друкованим засобом масової інформації загальнодержавної сфери розповсюдження, в якому у 2017 році розміщуються оголошення про виклик до суду відповідача, третіх осіб, свідків, місце фактичного проживання (перебування) яких невідоме, повістки про виклик підозрюваного, обвинуваченого та інформація про процесуальні документи, є газета Урядовий кур'єр , а друкованим засобом масової інформації місцевої сфери розповсюдження визначені: в Луганській області Вісті Луганщини .

Враховуючи положення статті 39 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, яка діяла до 15.12.2017) судом у друкованому засобі масової інформації місцевої сфери розповсюдження в Луганській області - в газеті Вісті Луганщини від 13.12.2017 № 41 (47) було опубліковано оголошення про виклик ТОВ ПБФ Гранд-Строй в судове засідання 21.12.2017 на 08 год. 30 хв. (арк. спр. 53).

Повідомлення відповідача відбувалось також шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Луганського окружного адміністративного суду adm.lg.court.gov.ua інформації про відкриття провадження у даній адміністративній справі, повідомлення про виклик відповідача у судове засідання.

24.11.2017 на адресу засновника ТОВ ПБФ Гранд-Строй - ОСОБА_1 (вул. Рубіжна, 6/6, смт. Станиця Луганська, Станично-Луганський район, Луганська область, 93602), зазначену у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 22.11.2017 за № НОМЕР_1, направлено копію ухвали суду від 24.11.2017 про відкриття провадження в адміністративній справі та копію адміністративного позову з додатками (арк. спр. 44). 01.12.2017 на адресу суду повернувся конверт із зазначеними документами, оскільки адресат за зазначеною адресою не проживає (арк. спр. 47).

Таким чином, судом вжито всіх заходів щодо належного повідомлення відповідача про дату, час та місце судового розгляду справи.

15 грудня 2017 року набрав чинності Закон України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» , яким Кодекс адміністративного судочинства України (далі - КАС України) викладено в новій редакції.

Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу VII «Перехідні положення» КАС України справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Частиною третьою статті 3 КАС України закріплено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Згідно з частиною третьою статті 205 КАС України у разі повторної неявки повідомленого належним чином відповідача в судове засідання, суд вирішує справу на підставі наявних у ній доказів.

Відповідно до частини дев'ятої статті 205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки сторони про дату, час і місце судового розгляду повідомлені належним чином і відсутня потреба заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, судом встановлено таке.

За даними витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 21.11.2017 за № НОМЕР_1 та від 21.12.2017 за № НОМЕР_2 ТОВ ПБФ Гранд-Строй , ідентифікаційний код 35844140, зареєстроване як юридична особа з 08.04.2008 за № 13821020000014801, у стані припинення не перебуває, місцезнаходження юридичної особи: 91055, Луганська область, місто Луганськ, Ленінський район, вулиця Лермонтова, будинок 1 Б, кабінет 502 (арк. спр. 39-42, 60-63).

21.05.2013 Держгеонадра видали ТОВ ПБФ Гранд-Строй спеціальний дозвіл на користування надрами № 5781 на видобування пісків, назва родовища: Новокиївське родовище ділянки Західна, Центральна та Східна, місцезнаходження ділянки надр: Луганська область, Краснодонський район. Дозвіл виданий строком на 20 років (арк. спр. 7).

Дослідженням спеціального дозволу на користування надрами встановлено, що однією з особливих умов цього дозволу є щорічна звітність ТОВ ПБФ Гранд-Строй перед ДНВП Геоінформ України за формою 5-гр.

Невід'ємною частиною спеціального дозволу є Угода про умови користування надрами з метою видобування корисних копалин від 21.05.2013 № 5781, укладена між Держгеонадра та ТОВ ПБФ Гранд-Строй (арк. спр. 8-12).

Згідно з пунктом 7.2 розділу 7 Угоди надрокористувач зобов'язаний в установленому порядку подавати до ДНВП Геоінформ України щорічні звіти відповідно до форми державної статистичної звітності форми 5-гр.

Оскільки Угода визначена сторонами як невід'ємна частина спеціального дозволу на користування надрами, подання ТОВ ПБФ Гранд-Строй до ДНВП Геоінформ України щорічних звітів відповідно до форми державної статистичної звітності форми 5-гр є особливою умовою користування надрами, обов'язковою до виконання надрокористувачем, про що також зазначено у пункті 3.6 Угоди.

Листом від 07.04.2015 № 02/302-0972 ДНВП Геоінформ України повідомило Держгеонадра, що інформація від надрокористувачів Донецької та Луганської областей, зокрема й від ТОВ ПБФ Гранд-Строй , щодо руху запасів (форми 5-гр, 6-гр, 7-гр) за 2014 рік не надходила (арк. спр. 14-16).

19.05.2015 Держгеонадра наказом № 122 відповідно до пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615, у зв'язку з невиконанням надрокористувачами особливих умов спеціальних дозволів на користування надрами, а саме щорічного звітування перед ДНВП Геоінформ України щодо руху запасів за формами №№ 5-гр, 6-гр, 7-гр за 2014 рік, встановило термін для усунення порушень законодавства про надра, згідно з переліком, наведеним у додатку до цього наказу, зокрема й ТОВ ПБФ Гранд-Строй - 30 календарних днів (арк. спр. 17-18).

Перелік надрокористувачів, яким наказом Держгеонадра від 19.05.2015 № 122 надано 30 календарних днів для усунення порушень, оприлюднений в офіційному друкованому виданні Урядовий кур'єр (арк. спр. 19).

Дослідженням оголошення встановлено, що до переліку надрокористувачів за номером 246 включено ТОВ ПБФ Гранд-Строй .

Листом від 26.04.2016 № 02/302-1493 ДНВП Геоінформ України повідомило Держгеонадра, що інформація від надрокористувачів Донецької та Луганської областей, зокрема й від ТОВ ПБФ Гранд-Строй , щодо руху запасів (форма 5-гр) за 2015 рік не надходила (арк. спр. 27-33).

16.08.2016 Держгеонадра наказом № 257 відповідно до пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615, у зв'язку з невиконанням надрокористувачами особливих умов спеціальних дозволів на користування надрами, а саме щорічного звітування перед ДНВП Геоінформ України щодо руху запасів за формами №№ 5-гр, 6-гр, 7-гр за 2015 рік, встановило термін для усунення порушень законодавства про надра, згідно з переліком, наведеним у додатку до цього наказу, зокрема й ТОВ ПБФ Гранд-Строй - 10 календарних днів (арк. спр. 20-21).

10.01.2017 Держгеонадра наказом № 1 відповідно до пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615, у зв'язку з невиконанням надрокористувачами Луганської та Донецької областей особливих умов спеціальних дозволів на користування надрами, а саме щорічного звітування перед ДНВП Геоінформ України щодо руху запасів за формами №№ 5-гр, 6-гр, 7-гр за 2015 рік, встановило термін для усунення порушень законодавства про надра, згідно з переліком, наведеним у додатку до цього наказу, зокрема й ТОВ ПБФ Гранд-Строй - до 01.03.2017 (арк. спр. 22-23).

16.05.2017 в офіційному друкованому виданні Урядовий кур'єр № 88 оприлюднено оголошення, яким Держгеонадра повідомила, що у разі незгоди користувачів на припинення права користування надрами, таке право буде припинено в судовому порядку. Запропоновано в 15-денний строк проінформувати Держгеонадра про згоду/незгоду на припинення права користування надрами щодо спеціальних дозволів на користування надрами відповідно до переліку. ТОВ ПБФ Гранд-Строй включено до переліку за № 34 (арк. спр. 34).

Докази усунення відповідачем допущених ним порушень у визначений Держгеонадра України строк суду не надані.

Відповідно до положень статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у судовому порядку у разі отримання від надрокористувача незгоди на таке припинення органом, який надав надра у користування.

Враховуючи викладене, надрокористувачам необхідно було надати до Держгеонадра України в 15-денний строк власну позицію (згода/незгода) на припинення права користування надрами згідно зі спеціальним дозволом на користування надрами, зазначеними у переліку.

Докази, які б свідчили про те, що ТОВ ПБФ Гранд-Строй повідомило Держгеонадра України про своє ставлення (згоду чи незгоду) на припинення права спеціального користування надрами суду не надані.

Вирішуючи справу по суті, до спірних правовідносин суд застосовує нижченаведені правові норми.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Державна служба геології та надр України є центральним органом виконавчої влади, який наділений функціями для забезпечення реалізації державної політики у сфері надрокористування, та діє відповідно до Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1174.

Пунктом 4 зазначеного Положення визначено, що Державна служба геології та надр України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема: видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення.

Таким чином, позивач у справі - суб'єкт владних повноважень, на якого чинним законодавством покладені владні управлінські функції для забезпечення реалізації державної політики у сфері надрокористування.

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також визначає процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін врегульовано Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615 (далі - Порядок № 615).

Згідно з пунктом 23 Порядку № 615 право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності .

Відповідно до пункту 25 Порядку № 615 про надання, продовження строку дії, зупинення, поновлення, переоформлення, видачу дубліката, анулювання дозволу та внесення змін до нього Держгеонадра видає наказ, а Рада міністрів Автономної Республіки Крим - розпорядження. Наказ Держгеонадр та розпорядження Ради міністрів Автономної Республіки Крим про зупинення, анулювання дозволу, рішення про відмову в наданні чи продовженні строку дії дозволу можуть бути оскаржені в установленому законодавством порядку.

Частиною першою статті 26 Кодексу України про надра визначені підстави припинення права користування надрами, відповідно до якої право користування надрами припиняється в разі:

1) якщо відпала потреба в користуванні надрами;

2) закінчення встановленого строку користування надрами;

3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано в користування;

4) користування надрами із застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров'я населення;

5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр;

6) якщо користувач без поважних причин протягом 2 років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу 180 календарних днів не приступив до користування надрами;

7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої в користування ділянки надр.

Відповідно до частини другої статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється органом, який надав надра в користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, в разі незгоди користувачів - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.

Тобто, право користування надрами припиняється органом, який надав надра в користування, самостійно або в судовому порядку.

Порушення вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр, є самостійною підставою для припинення права користування ними згідно з пунктом 5 частини 5 частини першої статті 26 Кодексу України про надра.

Судом установлено, що однією з умов користування надрами, яка передбачена дозволом від 21.05.2013 № 5781 та пунктом 7.2 розділу 7 Угоди про умови користування надрами, було подання ДНВП Геоінформ України щорічних звітів відповідно до форми державної статистичної звітності 5-гр.

ТОВ ПБФ Гранд-Строй цього обов'язку не виконало.

Згідно з частиною другою статті 26 Кодексу України про надра орган, який надав надра у користування, повноважний припинити право користування надрами у випадку, передбаченому пунктом 5 частини першої статті 26 Кодексу України про надра, лише за наявності згоди на це користувача надрами.

З огляду на те, що ТОВ ПБФ Гранд-Строй не надало згоду на припинення права користування надрами, наявні підстави для припинення цього права в судовому порядку.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).

З викладеного слідує, що витрати суб'єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб'єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб'єкту владних повноважень, не підлягає.

Такі обмеження у можливостях суб'єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.

Оскільки Держгеонадра у вказаній справі є суб'єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 132, 139, 205, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Державної служби геології та надр України (ідентифікаційний код 37536031, місцезнаходження: 03680, місто Київ, вулиця Ежена Потьє, будинок, 16) до товариства з обмеженою відповідальністю Проектно-будівельна фірма Гранд-Строй (ідентифікаційний код 35844140, місцезнаходження: 91055, Луганська область, місто Луганськ, Ленінський район, вулиця Лермонтова, будинок 1 Б, кабінет 502) про анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 21.05.2013 № 5781 задовольнити повністю.

Припинити право користування надрами товариства з обмеженою відповідальністю Проектно-будівельна фірма Гранд-Строй (ідентифікаційний код 35844140, місцезнаходження: 91055, Луганська область, місто Луганськ, Ленінський район, вулиця Лермонтова, будинок 1 Б, кабінет 502) шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 21 травня 2013 року № 5781.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя ОСОБА_2

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2017
Оприлюднено22.12.2017
Номер документу71146681
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1758/17

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Рішення від 21.12.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

Ухвала від 24.11.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Чернявська

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні