Справа № 815/6677/17
УХВАЛА
21 грудня 2017 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Вовченко О.А., розглянувши матеріали адміністративного позову Головного управління ДСНС України в Одеській області до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ширяївської районної державної адміністрації про вжиття заходів реагування,-
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ширяївської районної державної адміністрації, згідно якого позивач просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Малігонівського стаціонарного відділення для проживання одиноких громадян та інвалідів територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ширяївської районної державної адміністрації (ідентифікаційний код юридичної особи: 25829024), який розташований за адресою: 66820, Одеська обл., Ширяївський район, с. Малігонове, вул. Центральна, 48 у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і устаткування) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних в акті перевірки №137 від 28 листопада 2017 року.
Даний адміністративний позов надісланий до Одеського окружного адміністративного суду засобами поштового зв'язку 12 грудня 2017 року.
15 грудня 2017 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» від 03.10.2017 року №2147-VIII.
Відповідно до пункту 12 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України (у редакції Закону України «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» від 03.10.2017 року №2147-VIII), заяви і скарги, подані до набрання чинності цією редакцією Кодексу, провадження за якими не відкрито на момент набрання ним чинності, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви чи скарги не можуть бути залишені без руху, повернуті або передані за підсудністю, щодо них не може бути прийнято рішення про відмову у прийнятті чи відмову у відкритті провадження за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу, якщо вони подані з додержанням відповідних вимог процесуального закону, які діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Частиною 3 статті 3 КАС України (в редакції Закону №2147-VIII, яка діє з 15.12.2017 року) встановлено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Згідно з приписами ч.3 ст.106 КАС України (в редакції, яка діяла до 15.12.2017 року) до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Відповідно до ч.2 ст. 87 КАС України (в редакції, яка діяла до 15.12.2017 року) розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Згідно ч.3 ст.161 КАС України (в редакції Закону №2147-VIII, яка діє з 15.12.2017 року) до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Частиною 2 статті 132 КАС України (в редакції Закону №2147-VIII, яка діє з 15.12.2017 року) визначено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України «Про судовий збір» .
Предметом позову в даному випадку є зупинення роботи (експлуатації) Малігонівського стаціонарного відділення для проживання одиноких громадян та інвалідів територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ширяївської районної державної адміністрації.
Отже, адміністративний позов містить вимогу немайнового характеру.
Згідно п.3 ч.2 ст.4 Закону України про судовий збір, за подання до суду адміністративного позову немайнового характеру суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем сплачується 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Статтею 7 Закону України Про Державний бюджет з 1 січня 2017 року установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб 1600 гривень.
Проте позивачем не надано до суду доказів сплати судового збору (у розмірі 1600,00 грн.), у зв'язку з чим суд зазначає позивачу про необхідність сплатити судовий збір у відповідності до вимог Закону України «Про судовий збір» .
Відтак, системно проаналізувавши вищезазначені норми чинного законодавства та дослідивши позовну заяву, судом з'ясовано, що адміністративний позов подано без додержання вимог, передбачених статтею 161 Кодексу адміністративного суду України (в редакції Закону №2147-VIII, яка діє з 15.12.2017 року) та норм статті 106 Кодексу адміністративного суду України, які їм відповідають за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу
Згідно зі ст.108 КАС України (в редакції, яка діяла до 15.12.2017 року) суддя, встановивши, що адміністративний позов подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, в якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Згідно ч. 1 ст.169 КАС України (в редакції Закону №2147-VIII, яка діє з 15.12.2017 року) суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Відтак, приймаючи до уваги вищевикладене, суд вважає за необхідне залишити адміністративний позов без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків.
Виявлені недоліки повинні бути усунені, шляхом надання до суду доказів сплати судового збору у розмірі відповідно до Закону України Про судовий збір .
Керуючись ст.ст. 106, 108 КАС України (в редакції, яка діяла до 15.12.2017 року), ст.ст.161, 169 КАС України (в редакції Закону №2147-VIII, яка діє з 15.12.2017 року), суд, -
У Х В А Л И В:
Адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ширяївської районної державної адміністрації про вжиття заходів реагування - залишити без руху.
Встановити позивачу 5-денний строк для усунення недоліків позовної заяви з дня отримання копії ухвали.
У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною і буде повернута заявникові.
Ухвала окремо від остаточного судового рішення оскарженню не підлягає.
Суддя О.А. Вовченко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.12.2017 |
Оприлюднено | 22.12.2017 |
Номер документу | 71147418 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Вовченко О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні