Ухвала
від 21.12.2017 по справі 141/838/17
ОРАТІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 141/838/17

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 грудня 2017 року смт. Оратів

Оратівський районний суд Вінницької області

в складі: головуючого судді Лисака О.І.

за участю секретаря Невмержицької Я.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Човновицької сільської ради Оратівського району Вінницької області, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмету спору - ОСОБА_2, про скасування рішення 26 сесії 7 скликання Човновицької сільської ради Оратівського району Вінницької області від 19.07.2017 року, у відсутності сторін -

В С Т А Н О В И В:

В провадженні Оратівського районного суду Вінницької області перебуває цивільна справу за позовом ОСОБА_1 до Човновицької сільської ради Оратівського району Вінницької області, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмету спору - ОСОБА_2, про скасування рішення 26 сесії 7 скликання Човновицької сільської ради Оратівського району Вінницької області від 19.07.2017 року.

Суд, ознайомившись з матеріалами справи, заслухавши сторін, приходить до наступних висновків.

Відповідно до ч.1 ст. 19 ЦПК України суди розглядають в порядку цивільного судочинства справи про захист порушених,невизнаних або оспорюваних прав,свобод чи інтересів,що виникають із цивільних,житлових,земельних,сімейних,трудових відносин,а також з інших правовідносин, крім випадків,коли розгляд таких справ проводиться за правилами іншого судочинства.

Відповідно до п.1, п.2 ч.1 ст. 4 КАС України адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір; публічно-правовий спір - спір, у якому:хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв'язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій; або хоча б одна сторона надає адміністративні послуги на підставі законодавства, яке уповноважує або зобов'язує надавати такі послуги виключно суб'єкта владних повноважень, і спір виник у зв'язку із наданням або ненаданням такою стороною зазначених послуг; або хоча б одна сторона є суб'єктом виборчого процесу або процесу референдуму і спір виник у зв'язку із порушенням її прав у такому процесі з боку суб'єкта владних повноважень або іншої особи;

Як вбачається з п.1, п.2 ч.1 ст. 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Як встановлено ч.1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Відповідно до п.1, п. 4 ч.1 ст.19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема: спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження;спорах, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів.

Критеріями розмежування справи цивільного судочинства від справи адміністративного є одночасно : суб'єктний склад учасників процесу та характер спірних правовідносин.

Отже, до компетенції адміністративних судів належать спори фізичних чи юридичних осіб з органом державної влади, органом місцевого самоврядування, їхньою посадовою або службовою особою, предметом яких є перевірка законності рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб), відповідно, прийнятих або вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій.

З наведеного слідує, що відповідач при винесенні спірного рішення 26 сесії 7 скликання Човновицької сільської ради від 19.07.2017 року здійснювала владні управлінські функції, оскільки в цих правовідносинах відповідач реалізує свої контрольні функції у сфері управління, що підпадає під юрисдикцію адміністративного суду.

Суд приходить до висновку, що позов ОСОБА_1 до Човновицької сільської ради Оратівського району Вінницької області, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмету спору - ОСОБА_2, про скасування рішення 26 сесії 7 скликання Човновицької сільської ради Оратівського району Вінницької області від 19.07.2017 року,слід розглядати у порядку адміністративного судочинства, оскільки даний спір є публічно-правовим та за суб'єктним складом.

Відповідно до п. 1 ч.1 ст. 255 ЦПК України, суд закриває провадження у справі, якщо вона не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.

Керуючись п. 1ч.1 ст. 255 ЦПК України, суд,-

У Х В А Л И В :

Провадження у справі за позовом ОСОБА_1 до Човновицької сільської ради Оратівського району Вінницької області, третя особа, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмету спору - ОСОБА_2, про скасування рішення 26 сесії 7 скликання Човновицької сільської ради Оратівського району Вінницької області від 19.07.2017 року - закрити.

Роз'яснити позивачу ОСОБА_1, що вирішення даного спору віднесено до юрисдикції адміністративних судів, оскільки справа підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається до Апеляційного суду Вінницької області протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення. У разі якщо ухвалу було постановлено без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

СУДДЯ О.І. Лисак

СудОратівський районний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення21.12.2017
Оприлюднено22.12.2017
Номер документу71158375
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —141/838/17

Ухвала від 24.01.2018

Цивільне

Оратівський районний суд Вінницької області

Лисак О. І.

Ухвала від 29.12.2017

Цивільне

Оратівський районний суд Вінницької області

Лисак О. І.

Ухвала від 21.12.2017

Цивільне

Оратівський районний суд Вінницької області

Лисак О. І.

Ухвала від 10.10.2017

Цивільне

Оратівський районний суд Вінницької області

Лисак О. І.

Ухвала від 26.09.2017

Цивільне

Оратівський районний суд Вінницької області

Лисак О. І.

Ухвала від 07.09.2017

Цивільне

Оратівський районний суд Вінницької області

Лисак О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні