Ухвала
від 22.12.2017 по справі 161/19387/17
ЛУЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 161/19387/17

Провадження № 1-кс/161/9137/17

ЛУЦЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

про надання дозволу на проведення перевірки

22 грудня 2017 року м. Луцьк

Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду Волинської області ОСОБА_1 ,

при секретарі судового засідання ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання старшого слідчого слідчого відділу прокуратури Волинської області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Актрос Груп",

за участю прокурора ОСОБА_4 ,

старшого слідчого ОСОБА_3 ,

В С Т А Н О В И В:

З клопотання вбачається, що слідчим відділом прокуратури Волинської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42016030000000201 від 07 вересня 2016 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч.2 ст. 205, ч. 2 ст. 366, ч. 4 ст. 190, ч. 4 ст. 358 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що посадові особи Волинської митниці ДФС, маючи владні повноваження і вплив на працівників Волинської митниці ДФС, діючи умисно, шляхом зловживання владою і службовим становищем та перебуваючи у злочинному зговорі із окремими суб`єктами підприємницької діяльності Волинської області, організували протиправну схему по ввезені останніми транспортних засобів, шляхом складання завідомо фіктивних актів митного огляду товарів, що значно знижує розмір обов`язкових митних та податкових платежів, що завдає державі значних збитків, а саме недоотримання державним бюджетом України грошових коштів в особливо великих розмірах.

Також, встановлено, що основними організаторами протизаконного ввезення на територію України та розмитнення транспортних, через ряд суб`єктів господарювання, є ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,, ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , та його кум ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Зокрема, реалізовуючи свої наміри вищевказані організатори протизаконної схеми, разом з іншими спільниками, в тому числі з посадовими особами Волинської митниці ДФС, всупереч Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрацію транспортних засобів" зі змінами, здійснюють протиправну діяльність щодо ввезення, на підставі завідомо підроблених документів, на територію України вживаних легкових та вантажних транспортних засобів різних моделей іноземного виробництва, із зазначенням рівня екологічності Євро 5, хоча фактично ввезені автомобілі відповідають рівню Євро 4 та інших неправдивих відомостей про технічні характеристики автомобілів. При ввезені транспортних засобів, складаються фіктивні акти про проведення митного огляду товару, із завідомо неправдивими даними щодо технічних характеристик автомобілів, у результаті чого при розмитненні обов`язкові митні і податкові платежі сплачуються не у повному розмірі, а отримані за автомобілі кошти розподіляються між спільниками.

Поряд з цим, з метою подальшої реалізації розроблено плану щодо прикриття своєї незаконної діяльності пов`язаної з ввезенням на митну територію України, розмитненням та реалізацією транспортних засобів та унеможливлення її викриття правоохоронними органами ОСОБА_5 та іншими співучасниками злочинного угрупування створено ряд суб`єктів господарювання (фірми-резиденти), через, які на підставі завідомо підроблених документів організовано ввезення на митну територію України транспортних засобів, які не відповідають стандарту Євро 5, з подальшим їх розмитненням та безпосередньою реалізацією, зокрема ПП "Актрос Груп" (код ЄРДПОУ 39556919), керівником якого є ОСОБА_9 , створене 20 грудня 2014 року та перебуває на податковому обліку в Львівському управлінні Офісу ВПП ДФС України (м. Львів, вул. Стрийська, 35, податковий номер: 40980088). Керівник вказаного суб`єкта господарювання є наближеною особою до організатора та виконавців злочинної схеми, яким також відомо для яких цілей створюються ті чи інші суб`єкти господарювання.

За допомогою комп`ютерної техніки фіктивні суб`єкти господарювання підробляли офіційні документи, які посвідчують певні факти, що мають юридичне значення або надають певні права чи звільняють від обов`язків (бріфи, сертифікати відповідності, договори про здійснення зовнішньо - економічної діяльності), які вподальшому подають посадовим особам Волинської митниці ДФС та до Територіальних сервісних центрів регіонального сервісного центру МВС у Волинській області для проведення митного оформлення та першої реєстрації.

Вказане може свідчити про фіктивну діяльність вказаного вище суб`єкту господарювання та створення видимості законної діяльності.

Заслухавши прокурора та старшого слідчого, які підтримали подане клопотання з підстав викладених в ньому та просили його задовольнити, дослідивши матеріали клопотання та долучені до нього документи, суд вважає, що клопотання підставне та підлягає до задоволення.

Так, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2014 року № 408 "Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами", дозвіл на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 92 КПК України, обов`язок доказування обставин, передбачених ст. 91 КПК України покладається на слідчого та прокурора.

Згідно до вимог ч. 2 ст. 84 КПК України та ч. 2 ст. 93 КПК України, одним із процесуальних джерел доказів є документи та висновки експертів, тому сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до вимог ч.ч. 1, 2 ст. 71 КПК України спеціалістом у кримінальному провадженні є особа, яка володіє спеціальними знаннями та навичками застосування технічних або інших засобів і може надавати консультації під час досудового розслідування і судового розгляду з питань, що потребують відповідних спеціальних знань і навичок. Спеціаліст може бути залучений для надання безпосередньої технічної допомоги (фотографування, складення схем, планів, креслень, відбір зразків для проведення експертизи тощо) сторонами кримінального провадження під час досудового розслідування і судом під час судового розгляду.

Враховуючи ті обставини, що стороною кримінального провадження доведено наявність підстав для надання дозволу для проведення перевірки, тому слід надати дозвіл на призначення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Актрос Груп" (код ЄРДПОУ 39556919), яке перебуває на податковому обліку в Львівському управлінні Офісу ВПП ДФС України, з питань господарських відносин з ТОВ "Вест електра" (код ЄДРПОУ 38911544) та ПАТ "Волиньобленерго" (код ЄДРПОУ 00131512) за період з 01 січня 2015 року по 01 грудня 2017 року, а також документального підтвердження використання у власній господарській діяльності товарів, робіт (послуг) або реалізації цих товарів, робіт (послуг) вищевказаним контрагентам здійснення контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, до проведення якої залучити працівників Львівського управління Офісу ВПП ДФС України.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 132, 372, 376 КПК України, слідчий суддя, -

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл працівникам Львівського управління офісу ВПП ДФС України для проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Актрос Груп" (код ЄРДПОУ 39556919), яке перебуває на податковому обліку в Львівському управлінні Офісу ВПП ДФС України, з питань господарських відносин з ТОВ "Вест електра" (код ЄДРПОУ 38911544) та ПАТ "Волиньобленерго" (код ЄДРПОУ 00131512) за період з 01 січня 2015 року по 01 грудня 2017 року, а також документального підтвердження використання у власній господарській діяльності товарів, робіт (послуг) або реалізації цих товарів, робіт (послуг) вищевказаним контрагентам здійснення контролю за дотриманням вимог податкового законодавства.

Проведення перевірки доручити працівникам Львівського управління Офісу ВПП ДФС України.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подано під час підготовчого провадження у суді.

Слідчий суддя:/підпис/

Згідно з оригіналом:

Слідчий суддя Луцького міськрайонного суду ОСОБА_1

СудЛуцький міськрайонний суд Волинської області
Дата ухвалення рішення22.12.2017
Оприлюднено10.03.2023
Номер документу71197570
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —161/19387/17

Ухвала від 22.12.2017

Кримінальне

Луцький міськрайонний суд Волинської області

Артиш Я. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні