Ухвала
від 21.12.2017 по справі 914/2312/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

21.12.2017 р. Справа № 914/2312/16

Господарський суд Львівської області розглянув у відкритому судовому засіданні матеріали справи:

за заявою:Городоцької об'єднаної державної податкової інспекції ОСОБА_1 управління ДФС у Львівській області про банкрутство:Товариства з обмеженою відповідальністю Технології ремонту транспортної інфраструктури (вул. Заводська, буд. 35, м. Судова Вишня, Мостиський район, Львівська область, 81340; ідентифікаційний код 35621140)

Суддя: Цікало А. І.

При секретарі: Чеботар Є. О.

Представники:

Кредитора 1:Городоцької об'єднаної державної податкової інспекції ОСОБА_1 управління ДФС у Львівській області - ОСОБА_2 - представник (довіреність від 20.06.2017 р. № 48) Кредитора 2:Публічного акціонерного товариства Львівобленерго - не з'явився Кредитора 3:Державного підприємства Миколаївський морський торговельний порт - не з'явився Ліквідатор:ОСОБА_3 (постанова суду від 14.12.2016 р.)

ВСТАНОВИВ:

08.09.2016 р. на розгляд господарського суду Львівської області за вх. № 2496 від Городоцької об'єднаної державної податкової інспекції ОСОБА_1 управління ДФС у Львівській області поступила заява про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Технології ремонту транспортної інфраструктури (вул. Заводська, буд. 35, м. Судова Вишня, Мостиський район, Львівська область, 81340; ідентифікаційний код 35621140).

12.09.2016 р. суддею вчинено електронний запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого.

12.09.2016 р. до суду в електронному вигляді надійшла довідка щодо автоматизованого відбору арбітражного керуючого, згідно якої автоматизованою системою визначено кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_3

Ухвалою суду від 13.09.2016 р. заяву Городоцької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області про порушення справи про банкрутство ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури прийнято до розгляду, зобов'язано арбітражного керуючого ОСОБА_3 подати заяву на участь у даній справі та підготовче засідання суду призначено на 27.09.2016 р.

Ухвалою суду від 27.09.2016 р. порушено провадження у справі № 914/2312/16 про банкрутство ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури ; визнано вимоги кредитора - Городоцької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області до ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури у розмірі 1396436 грн. 50 коп.; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном; розпорядником майна призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3; попереднє засідання суду призначено на 10.11.2016 р.

Оголошення про порушення справи про банкрутство ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет 28.09.2016 р. № 35840.

Ухвалою суду від 10.11.2016 р. затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури та підсумкове засідання суду призначено на 14.12.2016 р.

Постановою суду від 14.12.2016 р. ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури визнано банкрутом і відкрито ліквідаційну процедуру, скасовано всі арешти, накладені на майно ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури чи інші обмеження щодо розпорядження його майном, ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3, розгляд справи призначено на 23.02.2017 р.

Повідомлення про визнання ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет 15.12.2016 р. № 38428.

22.02.2017 р. до суду за вх. № 7306/17 від ліквідатора поступив проміжний звіт про виконану роботу з додатками.

Ухвалою суду від 23.02.2017р. розгляд справи відкладено на 20.04.2017 р.

19.04.2017 р. до суду за вх. № 14425/17 від ліквідатора поступив проміжний звіт про виконану роботу з додатками.

Ухвалою суду від 20.04.2017р. розгляд справи відкладено на 25.05.2017 р.

24.05.2017 р. до суду за вх. № 18603/17 від ліквідатора поступив проміжний звіт про виконану роботу.

Ухвалою суду від 25.05.2017р. розгляд справи відкладено на 18.07.2017 р.

17.07.2017 р. до суду за вх. № 25017/17 від ліквідатора поступив проміжний звіт про здійснення ліквідаційної процедури з додатками.

Ухвалою суду від 18.07.2017 р. розгляд справи відкладено на 12.09.2017 р.

11.09.2017 р. до суду за вх. № 30659/17 від ліквідатора поступило повідомлення про включення до реєстру вимог кредиторів кредиторських вимог, які не були заявлені у даній справі.

11.09.2017 р. до суду за вх. № 30656/17 від ліквідатора поступив проміжний звіт про виконану роботу з додатками.

11.09.2017 р. до суду за вх. № 30658/17 від ліквідатора поступив реєстр вимог кредиторів ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури станом на 11.09.2017 р.

Ухвалою суду від 12.09.2017 р. розгляд справи відкладено на 14.11.2017 р.

13.11.2017 р. до суду за вх. № 38178/17 від ліквідатора поступив проміжний звіт про виконану роботу з додатками.

13.11.2017 р. до суду за вх. № 4695/17 від ліквідатора поступило клопотання про встановлення основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

Ухвалою суду від 14.11.2017 р. встановлено арбітражному керуючому ОСОБА_3 основну грошову винагороду в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури та розгляд справи відкладено на 05.12.2017 р.

04.12.2017 р. до суду за вх. № 41074/17 від ліквідатора поступив проміжний звіт про виконану роботу з додатками.

Ухвалою суду від 05.12.2017 р. розгляд справи відкладено на 21.12.2017 р.

18.12.2017 р. до суду за вх. № 43252/17 від ліквідатора поступило клопотання про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, ліквідацію ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури та припинення провадження у даній справі. До зазначеного клопотання долучено протокол зборів комітету кредиторів від 18.12.2017 р. № 5, реєстр вимог кредиторів, ліквідаційний баланс ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури та звіт ліквідатора з додатками.

Із звіту ліквідатора та доданих до нього документів вбачається, що з метою виявлення майна ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури ліквідатором проведено інвентаризацію основних засобів, за результатами якої встановлено, що за ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури не рахується основних засобів та відсутні такі. В ході ліквідаційної процедури ліквідатором було виявлено дебіторську заборгованість ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури

Також, арбітражним керуючим були скеровані запити на адресу Регіонального сервісного центру у Львівській області МВС України, ОСОБА_1 управління Держгеокадастру у Львівській області, Інспекції державного технічного нагляду у Львівській області, Держаної інспекції сільського господарства у Львівській області, ДП ОСОБА_1 інформаційно-обчислювального центру державної адміністрації залізничного транспорту України , ГУ статистики у Львівській області та на адресу ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури , ОСОБА_5 комісії цінних паперів та фондового ринку, Державної авіаційної служби України.

06.10.2016 р. арбітражний керуючий надіслав листа на адресу керівника ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури з вимогою надати копії фінансово-господарської документації ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

11.10.2017 р. на адресу арбітражного керуючого повернувся поштовий конверт, адресований ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури із поштовою відміткою за заявою .

На запити арбітражного керуючого надійшли наступні відповіді.

ОСОБА_6 сервісного центру 4641 РСЦ у Львівській області МВС України від 18.10.2016 р. № 31/13-8685зп з інформацією про те, що за ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури транспортні засоби не реєструвались.

ОСОБА_1 управління статистики у Львівській області від 12.10.2016 р. № 04.4-07-1/235 з інформацією про те, що ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури фінансову звітність в органи статистики останній раз подавало за 9 місяців 2012 р. та з відмовою у наданні розпоряднику майна копії звітності.

Лист Державного космічного агентства від 18.10.2016 р. № 5142/10-К4.1/16 з інформацією про те, що у наявності ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури немає зареєстрованих ракетних носіїв, космічних апаратів та наземних комплексів та повідомляє про відсутність таких відомостей в обліку ДКА.

ОСОБА_1 управління регіональної статистики від 12.10.2016 р. № 23-07/1918 з інформацією про те, що станом на 01.10.2016 р. ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності.

ОСОБА_1 інформаційного обчислювального центру Укрзалізниці від 13.10.2016 р. № 36/1333 з інформацією про те, що за ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури вантажні вагони не зареєстровані.

ОСОБА_5 комісії цінних паперів та фондового ринку від 02.11.2016 р. № 09/01/23115 з інформацією про те, що ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури серед власників, які володіють значними пакетами акції емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє.

ОСОБА_1 управління Держпраці у Львівській області від 12.10.2016 р. № 6837/1/9-09 з інформацією про те, що за ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури не зареєстровано підіймальних споруд, великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.

Лист Державної авіаційної служби України від 31.10.2016 р. № 12.2.19-10951 з інформацією про те, що за ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури повітряні судна не зареєстровані.

ОСОБА_1 управління Держгеокадастру Львівській області від 09.11.2016р. № 33-13-0.4-19444/2-16 з інформацією про те, що за ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури земельних ділянок у власності та користуванні на території області не зареєстровано.

Лист Державної служби України з безпеки на транспорті від 14.11.2016 р. № 8421/02/15-16 з інформацією про те, що відповідно до електронної версії Державного суднового реєстру України та Суднової книги України, яка ведеться Укртрансбезпекою, відсутні записи щодо суден власником або судновласником яких є ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 71002641 від 20.10.2016 р. вбачається відсутність нерухомого майна зареєстрованого за ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

З витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 50561954 від 20.10.2016 р. вбачається відсутність записів про заставу рухомого майна.

17.11.2016 р. розпорядник мана завершив інвентаризацію основних засобів боржника (на основі відповідей реєструючих органів), за результатами якої встановлено, що за ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури не рахується основних засобів.

05.01.2017 р. ліквідатор надіслав листа на адресу керівника ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури з вимогою передати ліквідатору усе майно (матеріальні цінності) в тому числі, яке знаходиться на праві господарського відання, усю документацію, печатки та штампи банкрута.

07.02.2017 р. на адресу ліквідатора повернувся поштовий конверт, адресований керівнику ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури із поштовою відміткою за закінченням терміну зберігання .

14.03.2017 р. ліквідатор отримав договір № ST-13 від 05.06.2015 р., укладений між ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури та ОСОБА_4 Сісайд Термінал .

14.03.2017 р. ліквідатор надіслав запит на адресу ОСОБА_4 Сісайд Термінал з проханням надати докази розрахунків згідно договору № ST-13 від 05.06.2015 р.

04.04.2017 р. ліквідатор отримав листа від ОСОБА_4 Сісайд Термінал № 04/04-06 із копіями платіжних доручень, як доказ розрахунків по договору № ST-13 від 05.06.2015 р.

Ліквідатором отримано банківську виписку ПАТ Діамантбанк із якої вбачається, що ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури 05.06.2015р. здійснило платежі на які у ліквідатора відсутні будь-які документи, що могли б підтвердити виникнення підстав таких платежів, а саме: платіж на суму 3390000,00 грн. (оплата за товар згідно з договором № 32 від 02.06.2015 р.), отримувач платежу Дочірнє підприємство Константа Агро , код ЄДРПОУ 33805602; платіж на суму 6300000,00 грн. (оплата за оренду згідно з договором № 29 від 02.06.2015 р.), отримувач платежу Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія Омега консалтинг , код ЄДРПОУ 23881753.

Комітетом кредиторів вирішено визначити, що до цілісного майнового комплексу ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури входить дебіторська заборгованість на загальну суму 9690000,00 грн., як складається із: 3390000,00 грн. до Дочірнього підприємства Константа Агро , код ЄДРПОУ 33805602 та 6300000,00 грн. до Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Омега консалтинг , код ЄДРПОУ 23881753. Зазначене рішення комітету кредиторів оформлено протоколом від 05.07.2017 р. № 3.

02.10.2017 р. ліквідатор надіслав на адресу Дочірнього підприємства Константа Агро вимогу про повернення безпідставно отриманих коштів у розмірі 3390000,00 грн.

Відповідь на вказану вимогу від Дочірнього підприємства Константа Агро на адресу ліквідатора не надходила.

02.10.2017 р. ліквідатор надіслав на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Омега консалтинг вимогу про повернення безпідставно отриманих коштів в сумі 6300000,00 грн.

Відповіді на вказану вимогу від Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Омега консалтинг на адресу ліквідатора не надходило.

Мостиське відділення Городоцької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області листом від 04.10.2017 р. № 879/0801 повідомило, що у ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури наявні відкриті рахунки в двох банківських установах, а саме: № 26006000012839 в ПАТ Укрсоцбанк , № 2600730119163 в АТ Єврогазбанк .

30.11.2017 р. ліквідатор отримав довідку АТ ЄВРОГАЗБАНК № 1934 про закриття банківського рахунку № 2600730119163.

08.12.2017 р. ліквідатор отримав довідку ПАТ УКРСОЦБАНК № 09.201-86/67-16533 про закриття банківського рахунку № 26006000012839.

З метою реалізації ліквідаційної маси банкрута (дебіторська заборгованість), 06.07.2017 р. між ліквідатором ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури та організатором аукціону - Товарною біржею Довіра (код ЄДРПОУ 35009342) укладено договір № 7-07 на проведення аукціонів з продажу майна банкрута.

Комітетом кредиторів ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури вирішено встановити початкову вартість цілісного майнового комплексу (дебіторська заборгованість) в розмірі 3374545,90 грн., при виставленні такого на аукціон (прилюдні торги) та, у разі закінчення аукціону без визначення переможця, проводити повторний аукціон (другий повторний) у відповідності до вимог ст. ст. 65, 66 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом . Зазначене рішення комітету кредиторів оформлено протоколом від 05.07.2017 р. № 3.

06.07.2017 р. на веб-сайті Вищого господарського суду України та 07.07.2017 р. на веб-сайті Міністерства юстиції України розміщено відомості про проведення аукціону з продажу майна банкрута (цілісного майнового комплексу) за початковою вартістю 3374545,90 грн. Аукціон призначений на 08.08.2017 р.

18.07.2017 р. на веб-сайтах Вищого господарського суду України на Міністерства юстиції України розміщено відомості про те, що аукціон з продажу майна банкрута (цілісний майновий комплекс) за початковою вартістю 3374545,90 грн., який призначений на 08.08.2017 р. не відбувся у зв'язку із відсутністю заявок на купівлю.

19.07.2017р. на веб-сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України розміщено відомості про проведення повторного аукціону з продажу майна банкрута (цілісного майнового комплексу) за початковою вартістю 2699636,72 грн. (зменшеної на 20% від першого аукціону із можливістю зниження до 50% в ході аукціону). Аукціон призначений на 18.08.2017 р.

11.08.2017р. на веб-сайтах Вищого господарського суду України на Міністерства юстиції України розміщено відомості про те, що повторний аукціон з продажу майна банкрута (цілісний майновий комплекс) за початковою вартістю 2699636,72 грн., який призначений на 18.08.2017 р. не відбувся у зв'язку із відсутністю заявок на купівлю.

11.08.2017 р. на веб-сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України розміщено відомості про проведення другого повторного аукціону з продажу майна банкрута (цілісного майнового комплексу) за початковою вартістю 2159709,37 грн. (на 20% зменшеної від попереднього аукціону із можливістю зниження вартості доти поки не виявиться бажаючий украсти договір). Аукціон призначений на 14.09.2017 р.

04.09.2017 р. на веб-сайтах Вищого господарського суду України на Міністерства юстиції України розміщено відомості про те, що другий повторний аукціон з продажу майна банкрута (цілісний майновий комплекс) за початковою вартістю 2159709,37грн., який призначений на 14.09.2017 р. не відбувся у зв'язку із відсутністю заявок на купівлю.

Враховуючи те, що майно банкрута у вигляді цілісного майнового комплексу продати не вдалося, ліквідатором отримано висновок про ринкову вартість дебіторської заборгованості, здійсненого ОСОБА_4 Меркурій Партнерс , згідно якого ринкова вартість дебіторської заборгованості (Дочірнього підприємства Константа Агро в сумі 3390000,00 грн. та Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Омега консалтинг в сумі 6300000,00 грн.) становить 50000,00 грн.

Комітетом кредиторів ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури вирішено виставити на аукціон майнові активи банкрута ( дебіторську заборгованість Дочірнього підприємства Константа Агро на суму 3390000,00 грн. та Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Омега консалтинг на суму 6300000,00 грн.) за початковою вартістю, яка становить 50000,00 грн. (згідно звіту про ринкову вартість, здійсненого суб'єктом оціночної діяльності ОСОБА_4 Меркурій Партнерс ). Зазначене рішення комітету кредиторів оформлено протоколом від 26.10.2017 р. № 4.

26.10.2017 р. на веб-сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України розміщено відомості про проведення аукціону з продажу майна банкрута (дебіторської заборгованість Дочірнього підприємства Константа Агро на суму 3390000,00 грн. та Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Омега консалтинг на суму 6300000,00 грн.) за початковою вартістю 50000,00 грн. без можливості зниження вартості в ході аукціону. Аукціон призначений на 28.11.2017 р.

28.11.2017 р. на веб-сайтах Вищого господарського суду України та Міністерства юстиції України розміщено відомості про те, що аукціон з продажу майна банкрута (дебіторської заборгованість Дочірнього підприємства Константа Агро на суму 3390000,00 грн. та Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія Омега консалтинг на суму 6300000,00 грн.) призначений на 28.11.2017р. відбувся. Запропонована ціна переможцем аукціону 51000,00 грн.

Переможцем аукціону визначено ОСОБА_4 ЗІО-СПОРТ . Результати аукціону оформлені протоколом від 28.11.2017 р. № 7-199.

28.11.2018 р. між ліквідатором та переможцем аукціону укладено Договір № 1 купівлі-продажу (відступлення права вимоги) майнових активів ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

14.12.2017 р. між ліквідатором та переможцем аукціону укладено Акт приймання-передачі права власності на майнові активи ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури реалізовано за ціною 51000,00 грн. За мінусом винагороди організатора аукціону (5% від ціни продажу), на ліквідаційний рахунок банкрута поступили кошти у розмірі 48540,00 грн. Залишок коштів на ліквідаційному рахунку становив 77,51 грн.

Отримані в ліквідаційній процедурі кошти були спрямовані ліквідатором на погашення витрат пов'язаних із провадженням у справі про банкрутство, та кредиторської заборгованості згідно вимог ст. 45 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

В ході ліквідаційної процедури були частково (30%) погашені кредиторські вимоги першої черги на загальну суму 6614,40 грн., зокрема: Городоцької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області у розмірі 4960,80 грн.; ДП Миколаївський морський торгівельний порт у розмірі 826,80 грн.; ПрАТ Львівобленерго 826,80 грн.

Також, за рахунок коштів, отриманих в ліквідаційній процедурі, були оплачені витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство та роботою ліквідаційної комісії на суму 41913,11 грн., в тому числі: частково (28,65%) сплачено основну грошову винагороду арбітражного керуючого ОСОБА_3 за виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури за період з 14.12.2016 р. по 30.11.2017 р. у розмірі 41408,11 грн.; оплачено банківських послуг на суму 505,00 грн.

Таким чином, в ході судової процедури банкрутства ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури всього погашено кредиторських вимог на загальну суму 6614,40 грн.

Отриманих в ліквідаційній процедурі коштів виявилось недостатньо для повного погашення кредиторської заборгованості ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

Непогашеними залишились кредиторські вимоги Городоцької об'єднаної державної податкової інспекції ОСОБА_1 управління ДФС у Львівській області на суму 1761285,20 грн., Приватного акціонерного товариства Львівобленерго на суму 25932,73 грн., Державного підприємства Миколаївський морський торговельний порт на суму 1580713,57 грн.

Зазначені вимоги не погашені у зв'язку з недостатність коштів, одержаних від продажу майна ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Крім того, ліквідатором виявлено кредиторську заборгованість ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури перед Державним підприємством Чернігівський військовий лісгосп на суму 67428,64 грн., Державним територіально-галузевим об'єднанням Південно-Західна залізниця на суму 42961,87 грн., Публічним акціонерним товариством Європейський газовий банк на суму 426,75 грн., Державним підприємством Остерський військовий лісгосп на суму 28955,61 грн., Державним бюджетом України на суму 1827,00 грн.

Зазначені кредитори не звертались до суду із заявами про грошові вимоги до ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

Відповідно до вимог ч. 4 ст. 23 та ч. 1 ст. 38 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Згідно вимог ч. 4 ст. 83 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом у випадках закриття провадження у справі якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

В ході процедури банкрутства, аналіз господарського стану ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури щодо наявності ознак фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства ліквідатором не проводився, оскільки ліквідатору не передано (не виявлено) бухгалтерської, господарсько-фінансової та іншої документації ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

Ліквідатор не передав документацію ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури до архівної установи, оскільки жодної бухгалтерської документації, чи документації, яка б свідчила про найманих працівників ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури ліквідатором виявлено не було.

Ліквідатором закрито ліквідаційний рахунок ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури , що підтверджується довідкою ПАТ УКРСОЦБАНК від 08.12.2017 р. № 09.201-86/67-16533.

Статтею 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом встановлено, що після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури не являється акціонерним товариством, емітентом цінних паперів та державним підприємством або підприємством, у статутному капіталі якого частка державної власності перевищує 50 відсотків.

Як наслідок ліквідатором не скасовувалась реєстрація випуску акцій, не погашались цінні папери та ліквідатор не схвалює звіт ліквідатора у власника майна (органу, уповноваженого управляти майном).

Комітетом кредиторів ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури , за результатами розгляду звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу банкрута, вирішено схвалити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури , а також звернутись до господарського суду Львівської області з клопотанням про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури . Зазначене рішення оформлено протоколом зборів комітету кредиторів ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури від 18.12.2017р. № 5 (долучено до матеріалів справи).

Відповідно до ч. 2 ст. 46 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Розглянувши матеріали справи, ліквідаційний баланс ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури , звіт ліквідатора та додані до нього документи, суд дійшов висновку, що звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури підлягають затвердженню, ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури - ліквідації, а провадження у справі про банкрутство ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури - закриттю.

18.12.2017 р. до суду за вх. № 5234/17 від ліквідатора поступило клопотання про затвердження звіту про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого за підсумками ліквідаційної процедури ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

Відповідно до ч. 1 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Частиною третьою статті 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом встановлено, що грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття господарським судом процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень ліквідатора.

У пункті 37 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 р. № 01-06/606/2013 (зі змінами і доповненнями) зазначено, що грошова винагорода арбітражного керуючого визначається в розмірі мінімальних заробітних плат або середньомісячних заробітних платах керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи. При цьому в разі неотримання керівником боржника заробітної плати за останні дванадцять місяців його роботи, основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат.

Ухвалою суду від 14.11.2017 р. у даній справі встановлено арбітражному керуючому ОСОБА_3 основну грошову винагороду в розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури .

Частиною сьомою статті 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом встановлено, що ліквідатор щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Частиною п'ятою статті 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом встановлено, що сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

У звіті про нарахування та виплату основної грошової винагороди за підсумками процедури ліквідації ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури , арбітражним керуючим нараховано основну грошову винагороду у розмірі чотирьох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури (з 14.12.2016 р. по 30.11.2017 р.) на суму 144516 грн. 10 коп.

Як вбачається з матеріалів справи, сплату основної грошової винагороди арбітражному керуючому ОСОБА_3 за виконання ним повноважень ліквідатора ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури здійснено лише частково у розмірі 41408 грн. 11 коп. Невиплачена сума грошової винагороди становить 103107 грн. 99 коп. Сплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого неможливо здійснити у повному обсязі у зв'язку недостатністю у ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури активів.

Комітетом кредиторів ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури вирішено погодити звіт про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_3 за виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури на суму 144516 грн. 10 коп., з яких виплачено 41408 грн. 11 коп. Зазначене рішення оформлено протоколом зборів комітету кредиторів ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури від 18.12.2017 р. № 5 (долучено до матеріалів справи).

Розглянувши звіт арбітражного керуючого ОСОБА_3 про нарахування та виплату основної грошової винагороди за підсумками процедури ліквідації ОСОБА_4 Технології ремонту транспортної інфраструктури , погоджений комітетом кредиторів, суд дійшов висновку, що такий звіт відповідає вимогам Закону, тому підлягає затвердженню судом на суму 144516 грн. 10 коп.

Враховуючи наведене, керуючись ст. ст. 2, 40, 45, 46, 83, 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ст.ст. 3, 11, 42, 234 Господарського процесуального кодексу України суд -

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_3 про нарахування та виплату основної грошової винагороди за підсумками процедури ліквідації Товариства з обмеженою відповідальністю Технології ремонту транспортної інфраструктури (ідентифікаційний код 35621140) на суму 144516 грн. 10 коп., з яких виплачено 41408 грн. 11 коп.

2. Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю Технології ремонту транспортної інфраструктури (ідентифікаційний код 35621140) - затвердити.

3. Вимоги Городоцької об'єднаної державної податкової інспекції ОСОБА_1 управління ДФС у Львівській області на суму 1761285,20 грн., Приватного акціонерного товариства Львівобленерго на суму 25932,73 грн., Державного підприємства Миколаївський морський торговельний порт на суму 1580713,57 грн. - вважати погашеними.

4. Вимоги кредиторів, які не були заявлені протягом провадження у справі № 914/2312/16 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Технології ремонту транспортної інфраструктури (ідентифікаційний код 35621140) або відхилені господарським судом, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.

5. Товариство з обмеженою відповідальністю Технології ремонту транспортної інфраструктури (ідентифікаційний код 35621140) - ліквідувати.

6. Провадження у справі № 914/2312/16 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Технології ремонту транспортної інфраструктури (ідентифікаційний код 35621140) - закрити.

7. Ухвала набрала законної сили з моменту її прийняття.

8. Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у строк, встановлений статтею 256 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя Цікало А.І.

Дата ухвалення рішення21.12.2017
Оприлюднено24.12.2017
Номер документу71201838
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство:Товариства з обмеженою відповідальністю Технології ремонту транспортної інфраструктури (вул. Заводська, буд. 35, м. Судова Вишня, Мостиський район, Львівська область, 81340; ідентифікаційний код 35621140)

Судовий реєстр по справі —914/2312/16

Ухвала від 21.12.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 05.12.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 14.11.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 12.09.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 18.07.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 25.05.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 20.04.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 23.02.2017

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Постанова від 14.12.2016

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

Ухвала від 14.12.2016

Господарське

Господарський суд Львівської області

Цікало А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні