10/2818-А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"12" червня 2007 р. Справа №10/2818-А
за позовом Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Автоцентр-Шкода" м. Хмельницький
про стягнення 1582,80 грн. штрафних санкцій
Суддя Секретар судового засідання
Представники сторін:
позивача Паукова А.П. –за довіреністю №17655/9/10 від 11.05.2007р.
відповідача не з'явився
Суть спору:
Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить у відповідності до вимог ст. 10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні”, ст.15 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” стягнути з відповідача 1582,80 грн. штрафних санкцій, застосованих рішенням податкового органу №0009182303/0/4602 від 01.11.2006р. Вказує на те, що порушення зафіксовані згідно акту перевірки від 19.10.2006р.
В підтвердження позовних вимог подав акт перевірки, рішення про застосування штрафних санкцій, картки особового рахунку платника, розрахунок позовних вимог.
Відповідач в судове засідання повноважного представника не направив, письмових заперечень щодо позовних вимог та доказів про сплату суми штрафних санкцій суду не надав, своїм процесуальним правом не скористався, хоча був належним чином повідомлений про судовий розгляд справи. (ухвали та повістки вручені згідно повідомлень про вручення поштового відправлення від 21.05.2007р.).
Розглядом поданих матеріалів справи встановлено наступне:
Товариство з обмеженою відповідальністю „Автоцентр-шкода” м. Хмельницький як суб'єкт підприємницької діяльності –юридична особа включене до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що підтверджується довідкою держреєстратора Хмельницького міськвиконкому №32407 серії АА.
Працівниками ДПА у Хмельницькій області було проведено перевірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового і безготівкового обігу господарської одиниці –магазину по вул. Вінницьке шосе,23, який належить Товариству з обмеженою відповідальністю „Автоцентр-Шкода”, про що складено акт перевірки від 19.10.2006р. №22010345/2302/300/232.
В ході перевірки, при покупці товару (коврик в салон –220,03 грн., накладка номерного знака –579,99 грн.) на загальну суму 799,99 грн. встановлено, що розрахункову операцію на вказану суму не проведено через РРО, відповідний розрахунковий документ не роздруковано та не видано, встановлено незабезпечення відповідності готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій на суму 316,57 грн., не використання режиму попереднього програмування по обліку їх кількості та незабезпечення зберігання в КОРО фіскальних звітних чеків, в результаті чого порушено вимоги п.1,2,9,11,13 ст.3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”.
На підставі акту перевірки податковим органом прийнято рішення від 01.11.2006р. №0009182303/0/4602 про застосування до відповідача 6007,80 грн. штрафних санкцій, з яких 1582,85 грн. –за невідповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті на суму 1582,85 грн. (316,57 грн.*5), 340 грн. –за незабезпечення зберігання в КОРО фіскальних звітних чеків, 85 грн. - за невикористання режиму попереднього програмування найменування, цін товарів та облік їх кількості, 3999,95 грн. –за непроведення розрахункової операції через РРО та не роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції (799,99 грн. *5) згідно п.1,4, 6 ст.17, ст.22, Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сферу торгівлі, громадського харчування та послуг”.
Дане рішення було направлено відповідачу 01.11.2006р. з відміткою про одержання вказаного рішення відповідачем. У зв'язку із частковою сплатою відповідачем штрафних санкцій в сумі 4425 грн., заборгованість перед позивачем станом на 27.02.2007р. становить 1582,80 грн.
Оскільки решта заборгованості по штрафних санкціях в сумі 1582,80 грн. відповідачем в добровільному порядку не сплачена, позивачем заявлено позов про стягнення з відповідача вказаної суми штрафних санкцій.
Досліджуючи надані докази, фактичні обставини справи, оцінюючи доводи та заперечення сторін, судом до уваги приймається наступне.
Згідно ст.124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.
Відповідно до п.4 ст.10 Закону України „Про держану податкову службу в Україні” №509-XII від 04.12.1990р. передбачено, що до функцій Державних податкових інспекцій в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонних та об'єднаних держаних податкових інспекцій віднесено здійснення в межах своїх повноважень контролю за законністю валютних операцій, додержанням установленого порядку розрахунків із споживачами з використанням електронних контрольно-касових апаратів, товарно-касових книг, лімітів готівки в касах та її використанням для розрахунків за товари, роботи і послуги, а також за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій, патентів, інших спеціальних дозволів на здійснення деяких видів підприємницької діяльності.
Згідно п.2 ст.11 вказаного Закону, органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право здійснювати контроль за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку; одержувати від посадових осіб, громадян у письмові формі пояснення, довідки і відомості з питань, що виникають під час перевірок.
При цьому відповідно до п. 11 ст.11 Закону України №509-XII від 04.12.1990р. органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку і розмірах, встановлених законами України. Фінансові (штрафні) санкції, суми недоїмки, пені накладені (застосовані) органами державної податкової служби України, сплачуються платниками податків добровільно або стягуються в судовому порядку.
Статтею 15 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” встановлено, що контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України.
За порушення вимог цього Закону згідно ст.17 до суб'єктів підприємницької діяльності , за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у визначених розмірах.
Відповідно до ст.3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” на суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг покладено обов'язок дотримання встановленого даною статтею порядку проведення розрахунків. За порушення даних вимог, законодавством передбачена відповідна відповідальність у вигляді застосування штрафних санкцій передбачених ст.17 та ст. 22 вищевказаного закону.
Як вбачається з матеріалів справи, в ході проведення перевірки від 19.10.2006р. податковим органом встановлено та зафіксовано факти порушень відповідачем вимог п.1,2,9,11,13 ст.3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, а саме: розрахункову операцію на суму 799,99 грн. не проведено через РРО, відповідний розрахунковий документ не роздруковано та не видано, не забезпечено відповідність готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій на суму 316,57грн., не використано режим попереднього програмування найменування, цін товарів та обліку їх кількості та не забезпечено зберігання в КОРО фіскальних звітних чеків.
На підставі акта перевірки, за виявлені порушення позивачем винесено рішення від 01.11.2006р. №0009182303/0/4602 про застосування до відповідача 6007,80 грн. штрафних санкцій.
Судом зважається на те, що викладені в акті перевірки факти порушень відповідачем не спростовані, а рішення від 01.11.2006р. №0009182303/0/4602 про застосування штрафних санкцій не оскаржене у визначеному законом порядку та не скасоване, доказів про сплату 1582,80 грн. штрафних санкцій суду не подано.
Враховуючи вищенаведене, позовні вимоги обґрунтовані, підтвердженні матеріалами справи та підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 94, 104, 158-163, 167, 254-259, п.п.3,6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позов Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому до Товариства з обмеженою „Автоцентр-Шкода” м. Хмельницький про стягнення 1582,80 грн. штрафних санкцій задоволити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю „Автоцентр-Шкода” м. Хмельницький, вул. Вінницьке шосе, 23 (код ЄДРПОУ 32600840) на користь Державної податкової інспекції у м. Хмельницькому, вул. Татральна,12 (код 21324474) 1582,80 грн. (одна тисяча п'ятсот вісімдесят дві гривні 80 коп.) штрафних санкцій.
Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторони та інші особи, які беруть участь у справі, мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до Львівського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції.
Згідно ст. 254 КАСУ Постанова, якщо інше не встановлено КАСУ, набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя
Віддрук. 3 прим. :
1 - до справи,
2 - позивачу,
3 - відповідачу.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 712191 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Виноградова В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні