Постанова
від 04.12.2017 по справі 804/7685/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 грудня 2017 р. Справа № 804/7685/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді Ількова В.В.,

суддів Захарчук-Борисенко Н.В., Кальника В.В.,

розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Фермерського господарства Тіна до Державної фіскальної служби України про зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

Фермерське господарство Тіна звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України, в якому просили зобов'язати ДФС зареєструвати податкові накладні:

- № 2 від 01.08.2017 року;

- № 4 від 07.08.2017 року;

- № 5 від 10.08.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання. Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21 листопада 2017 року відкрито провадження у справі та призначено до колегіального розгляду.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що позивачем було подано на реєстрацію до податкового органу податкову накладну від 01.08.2017 р. № 2, податкову накладну від 07.08.2017 р. №4 та податкову накладну від 10.08.2017 р. №5. Згідно квитанцій №1 від 07.08.2017 р., від 08.08.2017 р., від 16.08.2017 р. податкові накладні прийнято, але реєстрацію було зупинено. На виконання п.п.201.16.2. п. 201.16. ст.201 ПК України позивачем було направлено на адресу Державної фіскальної служби України повідомлення з поясненням щодо виду діяльності ФГ Тіна від 12.09.2017 р. та повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК від 09.09.2017 № 2, від 09.09.2017 № 4/07.08.17, від 09.09.2017 р. №5/10.08.17. На повідомленя ФГ Тіна не отримало ніякої відповіді. Тому позивачем було направлено в ДФС повторно 3 пакети документів через систему електронної звітності, а саме повідомлення від 29.09.2017 р. №2 до ПН №2 від 01.08.2017 р., повідомлення від 01.10.2017 р. №4 до ПН №4 від 07.08.2017 р., повідомлення від 01.10.2017 р. до ПН №5 від 10.08.2017 р. На підтвердження подання вищезазначених документів позивачем було отримано Квитанції №1 від 01.10.2017 р. Також ФГ Тіна були подані Таблиці даних платкника податків від 29.09.2017 р. №2, від 01.10.2017 р. №4, від 01.10.2017 р. №5, документи не було прийнято, про що свідчать Квитанції №2 від 01.10.2017 року та Квитанція №2 від 03.10.2017 року. Однак, рішенням комісії ДФС від 05.10.2017 р. №207735/21898040 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 01.08.2017 року, рішенням від 05.10.2017 року № 207737/21898040 відмовлено у реєстрації податкової накладеної № 5 від 10.08.2017 року, а також рішенням від 05.10.2017 року №207736/21898040 відмовлено у реєстрації податкової накладної № 4 від 07.08.2017 року. 26.10.2017 року ФГ ТІНА подало до ДФС України лист, в якому просило надати інформацію стосовно не прийняття до розгляду документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних та стосовно подачі додаткових документів.

Сторони у судове засідання не прибули, про дату, час та місце судового розгляду були повідомлені належним чином.

Від представника позивача до канцелярії суду надійшло клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

За таких обставин суд, керуючись положеннями ч. 6 ст. 128 КАС України, вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи та подані до суду докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному та об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи, суд встановив таке.

Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що Фермерське господарства Тіна зареєстровано у встановленому законом порядку як юридична особа, та є платником податку.

На підставі договорів поставки ФГ Тіна складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) податкові накладні №2 від 01.08.2017 року, №4 від 07.08.2017 року та №5 від 10.08.2017 року.

Зазначені податкові накладні доставлені до Державної фіскальної служби України, документи прийнято, реєстрацію зупинено.

Підставами для зупинення реєстрації податкових накладних вказано про виявлені помилки: ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 р. № 567, а також вказано, що за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 1001, та запропоновано позивачу надати пояснення та/або копії документів.

ФГ Тіна подано до ДФС України документи на підтвердження реєстрації вказаних податкових накладних, а саме: довідка про наявність землі, статут, статистичні форми, складські квитанції елватора, договір складського зберігання зерна, рахунки на оплату, банківські виписки, видаткові накладні, договір перевезення зерна, ТТН на перевізку зерна, рахунки за послуги по перевезенню вантажу, акти здачі-приймання,договор поставки, накладні на відгрузку зерна, свідоцтва про реєстрацію машини та письмові пояснення.

Це підтверджується повідомленнями щодо подачі документів щодо реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація яких зупинена від 09.09.2017р. №2, від 09.09.2017 року №4/07.08.17, від 09.09.2017 р. №5/10.08.17.

12.09.2017 року на адресу Західно-Донбаської об'єднаної державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Дніпропетровській області було направлено 3 повідомлення стосовно прийняття документів до розгляду щодо призупинення реєстрації. Відповіді не було надано.

Три пакети документів було направлено в Державну фіскальну службу України повторно через систему повторної звітності, що підтверджується повідомленнями щодо подачі документів щодо реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація яких зупинена від 29.09.2017р. №2, від 01.10.2017 р. №4, від 01.10.2017 р. №5. Документи доставлені до Державної фіскальної служби України про, що свідчать Квитанції №1 від 01.10.2017 року.

Також позивачем були подані Таблиці даних платника податків №2 від 29.09.2017 року до податкової накладної №2 від 01.08.2017 р., №4 від 01.10.2017 року до податкової накладної №4 від 07.08.2017 р., №5 від 01.10.2017 року до податкової накладної №5 від 10.08.2017 р., однак, відповідно до Квитанцій №2 від 01.10.2017 р. та квитанції №2 вд 03.10.2017 р. документи не було прийнято.

Комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийняті рішення, а саме:

- 05.10.2017 року №207735/21898040 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 01.08.2017 року;

- 05.10.2017 року №207736/21898040 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 07.08.2017 року;

- 05.10.2017 року №207737/21898040 було відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 10.08.2017 року.

Вказані рішення прийняті з підстав надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування.

26.10.2017 року ФГ Тіна направлено лист №01/10/2017 від 24.10.2017 року стосовно надання інформації щодо не прийняття до розгляду документи щодо підтвердження інформаці, зазначеної у податковій, подані до ДФС України 12.09.2017 року та щодо подання додаткових документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд вважає за необхідне зазначити про таке.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 р. (далі - Порядок № 1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні приписи наведені у підпункті 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. № 567 (далі Критерії оцінки ступня ризиків).

Згідно пункту 6 Критеріїв містить у собі визначення двох різних критеріїв: Моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобовязання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що комісією ДФС при зупиненні реєстрації податкових накладних №2 від 01.08.2017 р., №4 від 07.08.2017 р., №5 від 10.08.2017 р. було вказано критерій оцінки ступеня ризиків, який не передбачений п. 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків.

При цьому, в оскаржуваному рішенні не наведено обґрунтуваних причин відмови в реєстрації податкових накладних, складених Фермерським господарством Тіна .

Також у рішеннях комісії ДФС №207735/21898040, № 207737/21898040, №207736/21898040 не зазначено, що саме стало підставою для винесення вказаних рішень, а зазначено загалом, що надані платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства чи недостатність поданих документів для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Проте не вказано, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

Відповідно до ст.11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною 2 статті 11 КАС України передбачено що, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

У зв'язку із зазначеним є необхідність вийти поза межі позовних вимог з метою захисту прав та інтересів позивача, отже, рішення комісії Державної фіскальної служби України №207735/21898040 від 05.10.2017 року, № 207737/21898040 від 05.10.2017 року, №207736/21898040 від 05.10.2017 року є протиправними та підлягають скасуванню, а податкові накладні №2 від 01.08.2017 р., №4 від 07.08.2017 р., №5 від 10.08.2017 р. підлягають обов'язковій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Відповідно до статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного субєкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, рішення підлягають скасуванню, а позовні вимоги про зобов'язання Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Фермерського господарства ТІНА (код ЄДРПОУ 21898040) №2 від 01.08.2017 р., №4 від 07.08.2017 р., №5 від 10.08.2017 р, є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

У відповідності до ч. 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є субєктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань субєкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа. Тому судові витрати в розмірі 1600,00 грн. підлягають стягненню на корить позивача з Державної фіскальної служби України за рахунок його бюджетних асигнувань.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 11, 14, 70, 71, 86, 94, 128, 158-163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Фермерського господарства Тіна до Державної фіскальної служби України про зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.

Скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України:

- рішення від 05.10.2017 року №207735/21898040, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 01.08.2017 року,

- рішення від 05.10.2017 року №207736/21898040, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 07.08.2017 року,

- рішення від 05.10.2017 року №207737/21898040, яким було відмовлено у реєстрації податкової накладної №5 від 10.08.2017 року.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному державному реєстрі податкових накладних податкові накладні Фермерського господарства Тіна (код ЄДРПОУ 21898040) №2 від 01.08.2017 р., №4 від 07.08.2017 р., №5 від 10.08.2017 р.

Присудити на користь Фермерського господарства Тіна (ідентифікаційний код юридичної особи: 21898040, місцезнаходження юридичної особи: 51453, Дніпропетровська область, Павлоградський район, с. Н.Вербки, вул. Жукова 1Б) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (ідентифікаційний код юридичної особи: 39292197, місцезнаходження юридичної особи: 04644, м. Київ, Львівська площа, буд. 8) судовий збір у розмірі 1600,00 грн. (одну тисячу шістсот грн. 00 коп.).

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.

Суддя Суддя Суддя В.В Ільков ОСОБА_1 ОСОБА_2

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.12.2017
Оприлюднено27.12.2017
Номер документу71239714
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/7685/17

Постанова від 04.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

Ухвала від 21.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ільков Василь Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні