ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 грудня 2017 року м. Житомир справа № 806/1886/17
категорія 10.2.4
Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Капинос О.В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Житомирського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області до Приватного акціонерного товариства "Житомирпромспецбуд" про стягнення 13174,17 грн.,
встановив:
Житомирське об'єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій призначених на пільгових умовах, за травень-червень 2017 року у загальній сумі 13174,17 грн. В обгрунтування позову зазначив, шо кошти у добровільному порядку сплачені не були, тому підлягають стягненню у примусовому порядку.
Ухвалою суду від 31.08.2017 провадження по справі зупинено до набрання законної сили судовим рішенням у справі №806/901/17.
04.09.2017 рішення у справі набрало законної сили, згідно ухвали Житомирського апеляційного адміністративного суду від 04.09.2017.
Представник позивача до суду прибув, до початку судового засідання подав заяву про розгляд справи у порядку письмового провадження, зазначивши, що позов підтримує у повному обсязі.
Представник відповідача в судове засідання не з"явився, подав до суду заяву про розгляд справи у порядку письмового провадження.
У відповідності до ч.9 ст.205 Кодексу адміністративного судочинства України суд вважає за можливе справу розглянути у порядку письмового провадження.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач є платником збору на обов'язкове пенсійне страхування.
Матеріали справи свідчать, що відповідач має заборгованість перед Пенсійним Фондом України по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій за травень - червень 2017 року сумі 13174,17 грн., що підтверджується розрахунками фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" ст. 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" та розрахунком суми заборгованості.(а.с.7-13,35)
У відповідності до вимог Закону України "Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування", суб'єкти підприємницької діяльності, незалежно від форм власності, крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені у підпункті 4 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України, повинні сплачувати збір на обов'язкове державне пенсійне страхування у 100 % розмірі від об'єкта оподаткування, яким є фактичні витрати на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів "б" - "з" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення" до досягнення працівниками пенсійного віку, передбаченого статтею 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".
Як вбачається з п. 2 Розділу XV "Прикінцеві положення" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", підприємства та організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком N 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, крім тих, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим Законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100-відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.
Розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається органами Пенсійного фонду України щорічно у розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону, які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених (перерахованих) пенсій, а підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах (пп. 6.4, пп. 6.7 п. 6 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою Пенсійного фонду N 21-1 від 19.12.2003 року зі змінами та доповненнями).
З розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пенсій з 2017 року, з травня 2017, з червня 2017, що знаходяться в матеріалах справи, вбачається, що заборгованість у відповідача утворилася внаслідок несплати Пенсійному фонду України витрат на виплату та доставку пільгових пенсій працівникам.
Зокрема, розрахунок фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій з 2017 року, містить рядок, де, вказаний місячний розмір фактичних витрат на виплату та доставку пенсії ОСОБА_1 у розмірі 6954,31 грн. (а.с.35)
Як свідчать матеріали справи, підставою для виплати пенсії ОСОБА_1 є протокол(розпорядження) № 10173 від 24.05.2016 р. управління Пенсійного фонду України в місті Хмельницькому Хмельницької області.
Вказаний протокол відповідачем був оскаржений в судовому порядку до Житомирського окружного адміністративного суду.
Так, постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 10.07.2017 у справі №806/901/17, залишеною без змін ухвалою Житомирського апеляційного адміністративного суду від 23.11.2017, у задоволенні позову ПАТ "Житомирспецбуд" відмовлено.
Рішення набрало законної сили.
При цьому, в ухвалі Житомирський апеляційний адміністративний суд зазначив, що відповідно до судового рішення у справі № 686/27171/14-а Хмельницького міськрайонного суду визнано протиправними дії управління Пенсійного Фонду України у м. Хмельницькому щодо не зарахування до стажу роботи відповідний період роботи, що дає право на призначення третій особі ОСОБА_1 пенсії за віком на пільгових умовах та зобов'язано управління Пенсійного Фонду України у м. Хмельницькому зарахувати такий період роботи до стажу, що дає право на призначення ОСОБА_1 пенсії за віком на пільгових умовах.
Відповідно до положень частини 4 статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Враховуючи те, що судовим рішенням підтверджено правомірність призначення ОСОБА_1 пенсії на пільгових умовах, що оспорював відповідач, та з огляду на те, що доказів погашення заборгованості з відшкодування вказаних фактичних витрат на виплату та доставку пенсій в розмірі 13174,17 грн. відповідач не надав, суд вважає позов обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
Керуючись статтями 78, 90, 139, 205, 242-246, 263 Кодексу адміністративного судочинства України,
вирішив:
Позов задовольнити.
Стягнути з Приватного акціонерного товариства "Житомирпромспецбуд" (10001, м.Житомир, вул.Бородія,49, код ЄДРПОУ 33019799) на користь Житомирського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (10003, м.Житомир, вул.Перемоги,55, код ЄДРПОУ 40380333) заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій призначених на пільгових умовах за травень - червень 2017 року у сумі 13174,17 грн. (тринадцять тисяч сто сімдесят чотири гривні сімнадцять копійок).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене до Житомирського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.В. Капинос
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.12.2017 |
Оприлюднено | 27.12.2017 |
Номер документу | 71239899 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Капинос Оксана Валентинівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Капинос Оксана Валентинівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Капинос Оксана Валентинівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні