Рішення
від 18.12.2017 по справі 816/2156/17
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 грудня 2017 року м. ПолтаваСправа № 816/2156/17

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Шевякова І.С.,

за участю:

секретаря судового засідання - Голубенко В.В.,

представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2,

представника відповідача - ОСОБА_3,

розглянувши у підготовчому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Головного Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області до Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, -

В С Т А Н О В И В:

01 грудня 2017 року ОСОБА_2 Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.

Позивач просив:

- застосувати до Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23546530) заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі гуртожитку за адресою: Полтавська область, Гадяцький район, с. Сари, вул. Центральна, 64, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки;

- встановити Сарській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23546530) заборону на користування за призначенням будівлею гуртожитку за адресою: Полтавська область, Гадяцький район, с. Сари, вул. Центральна, 64, та відключити будівлю від електропостачання;

- покласти на Гадяцький районний сектор Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (37300, Полтавська область, Гадяцький район, м. Гадяч, пл. Соборна,4) обов'язок контролю за дотриманням Сарською спеціалізованою школою І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23546530) заборони на користування за призначенням будівлею гуртожитку за адресою: Полтавська область, Гадяцький район, с. Сари, вул. Центральна, 64, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначав, що за результатами перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної і техногенної безпеки суб'єктом господарювання, Сарською спеціалізованою школою І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області, були виявлені й зафіксовані порушення вимог нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки у будівлі гуртожитку за адресою: Полтавська область, Гадяцький район, с. Сари, вул. Центральна, 64, тому подальша його експлуатація створює загрозу життю та здоров'ю людей.

Ухвалою від 04 грудня 2017 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначене попереднє судове засідання на 18 грудня 2017 року.

З 15 грудня 2017 року до Кодексу адміністративного судочинства України були внесені зміни у зв'язку з набранням чинності ОСОБА_4 України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03 жовтня 2017 року №2147-VIII.

У пункті 10 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України у редакції ОСОБА_4 України від 03.10.2017 №2147-VIII визначено, що справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

З огляду на викладене, 18 грудня 2017 року суд розглянув справу у підготовчому засіданні.

Представники позивача в підготовчому засіданні позовні вимоги підтримали.

Представник відповідача в підготовчому засіданні позов визнав.

Судом у підготовчому судовому засіданні встановлено наступне.

На підставі наказу № 8 від 25.10.2017 року /а. с. 18/, відповідно до посвідчення на проведення перевірки № 158 від 20.11.2017 року /а. с. 21/, 23.11.2017 року посадовою особою Гадяцького РС Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області проведено позапланову перевірку відповідача на предмет додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

За результатами перевірки складено акт № 158 від 23.11.2017 року, яким, зокрема, зафіксовано порушення вимог нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, які мали місце у будівлі гуртожитку Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області за адресою: Полтавська область, Гадяцький район, с.Сари, вул. Центральна, 64, /а.с. 22-27/.

ОСОБА_5 серед інших порушень зафіксовані наступні факти недотримання вимог пожежної безпеки, визначених нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, які мали місце у будівлі гуртожитку Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області за адресою: Полтавська область, Гадяцький район, с. Сари, вул. Центральна, 64, а саме:

- будівля гуртожитку не обладнана пристроєм захисту від прямих попадань блискавок і вторинних її проявів (розділ ІV, пункт 1.21 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 року № 1417 - далі НАПБ А.01.001-2014);

- не обладнано системою пожежної сигналізації приміщення будівлі (розділ V п. 1.2 НАПБ А.01.001-2014, п. 14.2 ДБН В.2.5056-2014 "Системи протипожежного захисту");

- будівля не забезпечена первинними засобами пожежогасіння (розділ V п. 3.6 НАПБ А.01.001-2014);

- не піддано вогнегасному оброблянню дерев`яні будівельні конструкції горища будівлі (розділ ІІІ п. 2.5 НАПБ А.01.001-2014);

- двері на шляху евакуації з другого поверху гуртожитку на зовнішню маршову пожежну драбину та з першого поверху гуртожитку назовні відчиняються не в напряму евакуації (розділ ІІІ , глава 2, п. 2.5 НАПБ А.01.001-2014);

- не розроблено і не вивішено на видних місцях плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі (розділ ІІ , п. 5 НАПБ А.01.001-2014);

- не зачинено вихід на горище на замок/не вказано місце зберігання ключів (розділ ІІІ , п. 2.12 НАПБ А.01.001-2014).

Достовірність встановлених обставин підтверджується такими доказами: актом перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту від 23.11.2017 року № 158, підписаним без зауважень представником відповідача, приписом про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту № 156 від 23.11.2017 року /а.с. 37-38/.

Вважаючи виявлені порушення такими, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються ОСОБА_4 України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року № 877-V (далі - ОСОБА_4 № 877-V).

Відповідно до статті 1 ОСОБА_4 № 877-V, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій (стаття 1 ОСОБА_4 № 877-V).

Згідно зі статтею 5 зазначеного ОСОБА_4 № 877-V, органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб'єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу. Повідомлення надсилається рекомендованим листом та/або за допомогою електронного поштового зв'язку або вручається особисто під розписку керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі.

Відповідно до частини 1 статті 7 ОСОБА_4 № 877-V, для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

Частиною сьомою статті 7 ОСОБА_4 України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Відповідно до частини другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Також статтею 70 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами , під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (частина друга статті 70 Кодексу цивільного захисту України).

Так, враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів (перевірок), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

У даному разі перевіркою було встановлено, що у будівлі гуртожитку Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області за адресою: Полтавська область, Гадяцький район, с. Сари, вул. Центральна, 64, відповідачем порушено Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ від 30.12.2014 № 1417.

Згідно пунктів 1,2 Розділу І "Загальні положення", ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд та є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Серед порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки мають місце недотримання вимог п. 1.21 розділу ІV , п. 1.2, п. 3.6 розділу V; п. 2.5 глави 1, п. 2.27 глави 2 розділу ІІІ, п. 5 розділу ІІ Правил пожежної безпеки в Україні.

Відповідно до 1.21 розділу ІV "Загальні вимоги пожежної безпеки до інженерного обладнання" Правил пожежної безпеки в Україні, захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку необхідно виконувати відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд» .

Згідно з п. 1.2. розділу V "Вимоги до утримання технічних засобів протипожежного захисту" Правил пожежної безпеки в Україні, будинки, приміщення та споруди повинні обладнуватися системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".

Пунктом 3.6 розділу V "Вимоги до утримання технічних засобів протипожежного захисту" Правил пожежної безпеки в Україні визначено, що територія підприємств, будинки, споруди, приміщення, технологічні установки повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, бочками з водою, покривалами з негорючого теплоізоляційного матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку.

Відповідно до п. 2.5 розділу ІІІ "Протипожежна техніка. Первинні засоби пожежогасіння" Правил пожежної безпеки в Україні, у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев'яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують I групу вогнезахисної ефективності. Необхідність обробляння засобами вогнезахисту дерев'яних елементів інших конструкцій будинків визначається відповідними нормативними документами за видами будинків.

Згідно з п. 2.27 розділу ІІІ "Протипожежна техніка. Первинні засоби пожежогасіння" Правил пожежної безпеки в Україні, двері на шляхах евакуації повинні відчинятися в напрямку виходу з будівель (приміщень).

Пунктом 2.12 розділу ІІІ "Протипожежна техніка. Первинні засоби пожежогасіння" Правил пожежної безпеки в Україні встановлено що двері горищ, технічних поверхів, вентиляційних камер, електрощитових, підвалів повинні утримуватися зачиненими. На дверях слід вказувати місце зберігання ключів. Вікна горищ, технічних поверхів, підвалів повинні бути засклені.

Відповідно до п. 5 розділу ІІ "Організаційні заходи щодо забезпечення пожежної безпеки" Правил пожежної безпеки в Україні, на об'єктах з постійним або тимчасовим перебуванням на них 100 і більше осіб або таких, що мають хоча б одне окреме приміщення із одночасним перебуванням 50 і більше осіб, у будинках та спорудах (крім житлових будинків), котрі мають два поверхи і більше, у разі одночасного перебування на поверсі більше 25 осіб, а для одноповерхових - більше 50 осіб, мають бути розроблені і вивішені на видимих місцях плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі.

Встановлено, що захід реагування у вигляді повного зупинення об'єкту до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки є доцільним у разі допущення порушень, які реально створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Відповідач заперечень щодо позовних вимог або доказів на підтвердження усунення порушень, наведених в акті перевірки від 23.11.2017 року № 158, не надав. Навпаки, у підготовчому судовому засіданні представник відповідача визнав позовні вимоги в повному обсязі.

Відповідно до частини 3 статті 183 Кодексу адміністративного судочинства України, за результатами підготовчого провадження суд ухвалює рішення суду у випадку визнання позову відповідачем.

Частиною 4 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України також передбачено, що у разі визнання позову відповідачем повністю або частково суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову повністю або у відповідній частині вимог.

Частиною 2 статті 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У зв'язку із вищевикладеним суд приходить до висновку про необхідність застосувати до Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі гуртожитку, розташованої за адресою: с.Сари Гадяцького району Полтавської області вул.Центральна, 64, та у вигляді відключення вказаної будівлі від електропостачання - до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

Щодо вимог позивача про покладення на Гадяцький районний сектор Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (37300, Полтавська область, Гадяцький район, м. Гадяч, пл. Соборна,4) обов'язку контролю за дотриманням Сарською спеціалізованою школою І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23546530) заборони на користування за призначенням будівлею гуртожитку за адресою: Полтавська область, Гадяцький район, с. Сари, вул. Центральна, 64, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, то суд звертає увагу, що позивач не потребує покладення на нього такого обов"язку судовим рішенням, оскільки позивач наділений відповідними повноваженнями вживати у порядку та спосіб, визначений чинним законодавством, заходів реагування по відношенню до підконтрольних суб'єктів.

Таким чином, позовні вимоги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області підлягають частковому задоволенню.

Суд не знаходить можливим звернути дане рішення до негайного виконання, як про це просив позивач.

Відповідно до статті 371 Кодексу адміністративного судочинства України, негайно виконуються рішення суду про: 1) присудження виплати пенсій, інших періодичних платежів з Державного бюджету України або позабюджетних державних фондів - у межах суми стягнення за один місяць; 2) присудження виплати заробітної плати, іншого грошового утримання у відносинах публічної служби - у межах суми стягнення за один місяць; 3) поновлення на посаді у відносинах публічної служби; 4) припинення повноважень посадової особи у разі порушення нею вимог щодо несумісності; 5) уточнення списку виборців; 6) усунення перешкод та заборону втручання у здійснення свободи мирних зібрань; 7) накладення арешту на активи, що пов'язані з фінансуванням тероризму та стосуються фінансових операцій, зупинених відповідно до рішення, прийнятого на підставі резолюцій Ради Безпеки ООН, зняття арешту з таких активів та надання доступу до них.

Негайно також виконуються рішення суду, прийняті в адміністративних справах, визначених пунктами 1, 5 частини першої статті 263, пунктами 1-4 частини першої статті 283 цього Кодексу.

Отже, рішення суду про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контрою) не підлягає негайному виконанню.

Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Тобто, підстави для розподілу судових витрат - відсутні.

На підставі викладеного, керуючись статтями 6-9, 77, частиною 3 статті 183, частиною 4 статті 189, статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,-

У Х В А Л И В:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (код ЄДРПОУ 38610079 м.Полтава вул.Маршала Бірюзова 26/1) задовольнити частково.

Застосувати до Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Гадяцької районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23546530, с.Сари Гадяцького району Полтавської області вул.Центральна, 64) заходи реагування (контролю) у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі гуртожитку, розташованої за адресою: с.Сари Гадяцького району Полтавської області вул.Центральна, 64, та у вигляді відключення вказаної будівлі від електропостачання - до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Рішення може бути оскаржене до Харківського апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених п.1.5 ч.1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено 28 грудня 2017 року.

Головуючий суддя ОСОБА_6

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.12.2017
Оприлюднено27.12.2017
Номер документу71240690
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —816/2156/17

Рішення від 18.12.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.С. Шевяков

Ухвала від 04.12.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.С. Шевяков

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні