Справа № 646/8434/17
№ провадження 1-кс/646/6096/2017
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24.12.2017 року м.Харків
Слідчий суддя Червонозаводського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , захисників: ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі місцевого суду клопотання прокурора Холодногірського відділу Харківської місцевої прокуратури №1 ОСОБА_3 у кримінальному провадженні № 42017220000000461 від 24 травня 2017 року про накладання арешту на майно,
В С Т А Н О В И В :
22 грудня 2017 року в провадження слідчого судді надійшло клопотання про накладення арешту на майно.
Обґрунтовуючи клопотання, прокурор зазначив, що у ході досудового розслідування встановлено, що ОСОБА_6 ,перебуваючи на посаді заступника голови Запорізької обласної ради, використовуючи владні повноваження, діючи умисно, з корисливих мотивів, вступив у злочинну змову з: братом ОСОБА_7 , з ОСОБА_8 - засновником та кінцевим бенефіціарним власником ПП «Т.О.К.», ОСОБА_9 - директором комунального підприємства «Мелітопольський міський парк культури і відпочинку імені Горького» Мелітопольської міської ради Запорізької області, ОСОБА_10 - заступником Запорізького міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, ОСОБА_11 - заступником директора Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради з економічних питань, ОСОБА_12 - секретарем постійної комісії з питань соціального та економічного розвитку, бюджету і фінансів Запорізької міської ради, ОСОБА_13 - директором ТОВ «Строй лідер», та іншими особами, які повністю усвідомлювали злочинні наміри ОСОБА_6 щодо незаконного заволодіння бюджетними коштами.
Реалізуючи спільний злочинний задум, на початку травня 2017 року ОСОБА_6 та зазначені особи, для створення у оточуючих хибного уявлення щодо законності своїх дій, розробили та виготовили фіктивну документацію про нібито проведення процедури публічних закупівель, оголошених комунальним підприємством у другій половині 2017 року через систему «Прозорро».
Крім того, у 2017 році ОСОБА_6 , за попередньою змовою групою із зазначеними особами, для створення у оточуючих хибного уявлення щодо законності своїх дій, розробили та виготовили фіктивну документацію про нібито проведення процедури публічних закупівель, оголошених Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради у 2017 році через систему «Прозорро».
Не маючи наміру на утворення дійсних господарських відносин, спотворюючи процедуру публічних закупівель, склали з ТОВ «Строй лідер» та ПП «Т.О.К.» фіктивні договори та документи про виконання робіт і послуг, які фактично не проводились, після чого, безпідставно перерахували бюджетні кошти на рахунок зазначеного підприємства, а в подальшому з метою переведення в готівкову форму, на рахунки суб`єктів господарювання з ознаками фіктивності, якими в подальшому заволоділи учасники злочинної схеми, обернувши на свою користь, спричинивши матеріальну шкоду територіальній громаді міста Запоріжжя та Мелітополя на суму, яка більш ніж в шістсот разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Ухвалами слідчих суддів Червонозаводського районного суду м. Харкова надано дозвіл на проведення обшуків в межах кримінального провадження в ряді приміщень в містах Запоріжжі і Мелітополі.
21.12.2017 проведені зазначені обшуки.
Прокурор наголосив, що вилучене 21.12.2017 під час проведення обшуків майно відповідає вимогам ст. 98 Кримінального процесуального кодексу України щодо речових доказів, а саме може бути використане як доказ фактів чи обставин, що встановлюються в рамках зазначеного кримінального провадження з метою тимчасового позбавлення та запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, псування, передачі, відчуження, є всі підстави для арешту зазначеного майна.
Слідчий суддя, вислухавши пояснення прокурора, дослідивши клопотання та надані до нього матеріали, прийшов наступного висновку.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 167 КПК України тимчасово вилученим майном є майно у вигляді речей, документів, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони є предметом кримінального правопорушення.
Згідно з ч.2 ст. 168 КПК України тимчасове вилучення майна може здійснюватися також під час обшуку, огляду.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Відповідно до п. 1 ч. 2, ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям ст. 98 цього Кодексу.
Згідно зі ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Слідчий суддя, проаналізувавши клопотання та додані до нього матеріали, прийшов до висновку, що вилучене 21.12.2017 під час обшуків майно відповідає критеріям ст. 98 КПК України.
За правилами ч. 10 ст. 170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.
Частиною 2 ст. 173 КПК України визначені обставини, які повинен слідчий суддя врахувати при вирішенні питання про арешт майна, в тому числі: можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні; можливість спеціальної конфіскації майна; розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження.
Аналіз викладеного законодавства і обставин справи свідчить, що є передбачені законом підстави для накладення арешту на тимчасово вилучене в ході проведення обшуків 21.12.2017 майно, оскільки є можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні, можливих спеціальної конфіскації майна та відшкодування завданої кримінальним правопорушенням шкоди,у зв`язку з чим клопотання підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись статтями 98, 167-168, 170-173 КПК України, слідчий суддя,
У Х В А Л И В :
Клопотання прокурора - задовольнити.
Накласти арешт на вилучене в ході обшуків майно:
АДРЕСА_1 , а саме:
жорсткий диск «WESTERN DIGITAL» 1 TB s/n: WMC1u3352142 у кількості 1 шт;
справа (швидкозшивач) папка з документами з наклеєною назвою «2015 Модуль Тригуб» на 251 аркушах;
справа (швидкозшивач) папка з документами з наклеєною назвою «2016 Модуль Тригуб» на 157 аркушах;
справа (швидкозшивач) папка з документами з наклеєною назвою «2014 Модуль Тригуб» на 326 аркушах;
2. м.Запоріжжя, вулиця Рекордна, 36А, а саме:
- 5 флеш носіїв (Team 32Gb, Transcend 32 GB micro SD, TranScend 4 GB micro sd, TranScend 32 Gb, TranScend 32 Gb micro SD)
3. м.Запоріжжя вул. Академіка Карпінського, 7, а саме: ноутбук чорного кольору та зарядний пристрій до нього, ключі від сейфу №2 у конверті відділення №361 АТ «Укрсіббанк» від 22.05.2017, конверти білого кольору з написом «Король-Каріна» та відомості про виплачену заробітну плату, акти приймання-передачі, додаткова угода про закупівлю товарів, рахунок-фактура та інші фінансово-господарський документи ТОВ «Вектор-ЗП», повідомлення про вимоги на аркуші А4 з печатками ТОВ «Укрпромтехпоставка» та ТОВ «Праймгруп», фінансово-господарські документи ТОВ «Гріндорс», свідоцтва про реєстрацію підприємств, диск з написом «печатка», диск з надписом «підпис», печатка ТО «Піумс», та інші документі суб`єктів господарювання, конверт білого кольору з написом «Король-Каріна» із відомостями про нарахування заробітної плати, блокнот зеленого кольору.
4. м.Запоріжжя, пл.Соборна (Леніна), буд.206, а саме: папка із документами на 41 аркушах, в яких міститься інформація щодо публічних закупівель та участі у них ТОВ «Строй Лидер», ТОВ «ІОЛІТ», ТОВ «Схід-капітал», ТОВ «МК-Сфера», а також депутатські звернення на ім`я міського голови щодо можливих порушень під час публічних закупівель, чернетки на 6 арк, в яких міститься інформація щодо публічних закупівель учасниками яких були «ТОВ «Адамосто ЛТД» та ТОВ «Олександрія груп», жорсткий диск від комп`ютера XUT3W68FSWK7, паспорт громадянина України на ім`я ОСОБА_10 , ноутбук ACER NXVBXEU019646089666600.
5. м.Запоріжжя, пл.Соборна (Леніна), буд.164, а саме:
рішення обласної ради від 15.12.2015 № 3 «Про обрання заступника голови Запорізької обласної ради», рішення обласної ради від 06.04.2017 № 37 «Про внесення змін та доповнень до Переліку заходів, спрямованих на охорону та раціональне використання природних ресурсів, які фінансуються за рахунок фондів охорони навколишнього природного середовища місцевих бюджетів у 2017 році, затвердженого рішенням обласної ради від 22.12.2016 № 53, рішення обласної ради від 06.04.2017 № 70 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 26.01.2017 № 59 «Про обласний бюджет на 2017 рік», розпорядження голови обласної ради від 16.05.2016 № 56-р «Про розподіл обов`язків між головою, першим заступником, заступником голови та керуючим справами виконавчого апарату обласної ради», довідка Запорізької обласної ради, посвідчення заступника голови Запорізької обласної ради, посвідчення депутата Запорізької обласної ради, посвідчення волонтера, акт за результатами службового розслідування відносно заступника голови Запорізької обласної ради ОСОБА_6 , договір про надання правової допомоги, пояснення заступника голови Запорізької обласної ради ОСОБА_6 з приводу складання відносно нього протоколу про вчинення адміністративного правопорушення, рішення обласної ради від 22.12.2016 № 53 «Про Перелік заходів, спрямованих на охорону та раціональне використання природних ресурсів, які фінансуються за рахунок фондів охорони навколишнього природного середовища місцевих бюджетів у 2017 році» - 6 арк., рішення обласної ради від 26.01.2017 № 56 «Про регіональну програму будівництва, реконструкції, модернізації об`єктів інфраструктури, соціально-культурного та екологічного призначення по Запорізькій області на період до 2020 року» - 46 арк., рішення обласної ради від 26.01.2017 № 59 «Про обласний бюджет на 2017 рік» - 24 арк., рішення обласної ради від 06.04.2017 № 38 «Про внесення змін та доповнень до регіональної програми будівництва, реконструкції, модернізації об`єктів інфраструктури, соціально-культурного та екологічного призначення по Запорізькій області на період до 2020 року, затвердженої рішенням обласної ради від 26.01.2017 № 56» - 20 арк., рішення обласної ради від 06.04.2017 № 47 «Про внесення змін до обласної Програми забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2016-2018 роки, затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 31.03.2016 № 10» - 2 арк., рішення обласної ради від 06.04.2017 № 70 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 26.01.2017 № 59 Про обласний бюджет на 2017 рік» - 36 арк., рішення обласної ради від 08.06.2017 № 86 «Про внесення змін та доповнень до Програми сприяння виконанню депутатських повноважень депутатами Запорізької обласної ради на 2017-2020 роки та порядку формування пропозицій депутатів Запорізької обласної ради, спрямованих на реалізацію заходів, пов`язаних із соціально-економічним розвитком Запорізької області, затверджених рішенням обласної ради від 06.04.2017 № 54 «Про програму сприяння виконанню депутатських повноважень депутатами Запорізької обласної ради на 2017-2020 роки» - 52 арк., рішення обласної ради від 08.06.2017 № 88 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 26.01.2017 № 59 Про обласний бюджет на 2017 рік (зі змінами та доповненнями)», рішення обласної ради від 27.07.2017 № 3 «Про внесення змін та доповнень до Переліку заходів, спрямованих на охорону та раціональне використання природних ресурсів, які фінансуються за рахунок фондів охорони навколишнього природного середовища місцевих бюджетів у 2017 році, затвердженого рішенням обласної ради від 22.12.2016 № 53, зі змінами та доповненнями» - 6 арк., рішення обласної ради від 27.07.2017 № 4 «Про внесення змін та доповнень до регіональної програми будівництва, реконструкції, модернізації об`єктів інфраструктури, соціально-культурного та екологічного призначення по Запорізькій області на період до 2020 року, затвердженої рішенням обласної ради від 26.01.2017 № 56, зі змінами та доповненнями» - 4 арк., Рішення обласної ради від 27.07.2017 № 15 «Про внесення змін та доповнень до Програми сприяння виконанню депутатських повноважень депутатами Запорізької обласної ради на 2017-2020 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 06.04.2017 № 54 (зі змінами та доповненнями)» - 54 арк., рішення обласної ради від 27.07.2017 № 17 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 26.01.2017 № 59 «Про обласний бюджет на 2017 рік» (зі змінами та доповненнями)» - 58 арк., рішення обласної ради від 27.09.2017 № 14 «Про внесення змін до рішення обласної ради від 22.11.2012 № 11 «Про Програму розвитку освіти Запорізької області на 2013-2017 роки» - 6 арк., рішення обласної ради від 27.09.2017 № 21 «Про внесення змін до Цільової програми розвитку фізичної культури і спорту в Запорізькій області на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 26.01.2017 № 58» - 1 арк., рішення обласної ради від 27.09.2017 № 23 «Про внесення змін та доповнень до Програми сприяння виконанню депутатських повноважень депутатами Запорізької обласної ради на 2017-2020 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 06.04.2017 № 54 (зі змінами та доповненнями)» - 62 арк., рішення обласної ради від 27.09.2017 № 27 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 26.01.2017 № 59 Про обласний бюджет на 2017 рік(зі змінами та доповненнями)» - 60 арк., рішення обласної ради від 09.10.2017 № 69 «Про внесення змін та доповнень до Переліку заходів, спрямованих на охорону та раціональне використання природних ресурсів, які фінансуються за рахунок фондів охорони навколишнього природного середовища місцевих бюджетів у 2017 році, затвердженого рішенням обласної ради від 22.12.2016 № 53, зі змінами та доповненнями» - 4 арк., рішення обласної ради від 09.10.2017 № 75 «Про внесення змін до Цільової програми розвитку фізичної культури і спорту в Запорізькій області на 2017-2021 роки, зі змінами та доповненнями, затвердженої рішенням обласної ради від 26.01.2017 № 58» - 1 арк., рішення обласної ради від 09.10.2017 № 76 «Про внесення змін та доповнень до Програми сприяння виконанню депутатських повноважень депутатами Запорізької обласної ради на 2017-2020 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 06.04.2017 № 54 (зі змінами та доповненнями)» - 58 арк., Рішення обласної ради від 09.10.2017 № 77 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 26.01.2017 № 59 Про обласний бюджет на 2017 рік (зі змінами та доповненнями)» - 60 арк., рішення обласної ради від 30.11.2017 № 36 «Про внесення змін та доповнень до Переліку заходів, спрямованих на охорону та раціональне використання природних ресурсів, які фінансуються за рахунок фондів охорони навколишнього природного середовища місцевих бюджетів у 2017 році, затвердженого рішенням обласної ради від 22.12.2016 № 53, зі змінами та доповненнями» - 4 арк., рішення обласної ради від 30.11.2017 № 38 «Про внесення змін та доповнень до регіональної програми будівництва, реконструкції, модернізації об`єктів інфраструктури, соціально-культурного та екологічного призначення по Запорізькій області на період до 2020 року, затвердженої рішенням обласної ради від 26.01.2017 № 56, зі змінами та доповненнями» - 14 арк., рішення обласної ради від 30.11.2017 № 39 «Про внесення змін до Комплексної програми розвитку малого і середнього підприємництва в Запорізькій області на 2017-2018 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 06.04.2017 № 33 (зі змінами та доповненнями)» - 14 арк., рішення обласної ради від 30.11.2017 № 42 «Про внесення змін до рішення обласної ради від 22.11.2012 № 11 «Про Програму розвитку освіти Запорізької області на 2013-2017 роки» (зі змінами та доповненнями)» - 1 арк., рішення обласної ради від 30.11.2017 № 47 «Про внесення змін до Цільової програми розвитку фізичної культури і спорту в Запорізькій області на 2017-2021 роки, зі змінами та доповненнями, затвердженої рішенням обласної ради від 26.01.2017 № 58)» - 1 арк., рішення обласної ради від 30.11.2017 № 49 «Про внесення змін та доповнень до Програми сприяння виконанню депутатських повноважень депутатами Запорізької обласної ради на 2017-2020 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 06.04.2017 № 54 (зі змінами та доповненнями)» - 60 арк., рішення обласної ради від 30.11.2017 № 50 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 26.01.2017 № 59 Про обласний бюджет на 2017 рік (зі змінами та доповненнями)» - 62 арк.
6. м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 39Б, а саме:
наказ №478р від 01.08.2017 Департаменту ЗМР (копія на 1 арк)., Наказ №478 від 03.02.2017 Департаменту освіти та науки ЗМР (копія на 1 арк), Положення про департамент освіти та науки (копія на 5 арк), Рішення ЗМР №852 від 25.01.2017 (копія на 3 арк.), акт №1 (без дати, копія на 3 арк.), лист вих.Д9 01/28 від 28.08.2017 на адресу Департаменту освіти та науки (копія на 1 арк.),акт №1 від 31.08.2017 (копія на 2 арк.), акт №82 (без дати, копія на 2 арк.), акт №83 (без дати, копія на 2 арк.), документ з назвою «Інформація» (копія на 1 арк.), документ з назвою «додаток до протоколу» нараду від 27.02.2017 (на 4 арк.), документ щодо проведення аукціону від 02.04.2017 за кодом 39830000-9 на 3 арк., документ з назвою «капітальний ремонт» на 5 арк., документ з назвою «Размещение елементів благоустрою спортивних майданчиків ЗНЗ №7 по вул. Півлопійевій,21 м.Запоріжжя на 1 арк., документ з назвою «Премий договор`на 7 арк., документ з назвою «Реконструкція спортивних майданчиків 2017 рік, станом на 20.10.2017 на 1 арк., документ з назвою Реконструкція спортивних майданчиків 2017 рік, станом на 19.09.2017 на 1 арк., акт №97 від 20.12.2017 на 4 арк., підсумкова відомість на 4 арк., акт №96 від 20.12.2017, на 4 арк., підсумкова відомість на 2 арк., розрахунок на 2 арк., акт №5 від 20.12.2017 на 5 арк., підсумкова відомість на 3 арк., розрахунок на 2 арк., акт №4 від 20.12.2017 на 4 арк., підсумкова відомість на 3 арк., розрахунок на 2 арк., акт №3 від 20.12.2017 на 5 арк., підсумкова відомість на 2 арк., розрахунок на 2 арк., акт №2 від 20.12.2017 на 4 арк., підсумкова відомість на 2 арк., розрахунок на 2 арк., акт №1 від 20.12.2017 на 4 арк., підсумкова відомість на 2 арк., розрахунок на 2 арк., довідка про вартість виконаних робіт на 2 арк., копія доповідних записок проведено спільний виїзд технічного нагляду департаменту ОСОБА_14 на 14 арк., копія листа ДЗЕ в Запоріжській області НП України на 1 арк. (вих. 6707/39/107/03-2017 від 13.11.2017), копія наказу Департаменту освіти та науки від 30.11.2017 №600 на 1 арк., копія документу з назвою «пропозиції» до перерозподілу по капітальному ремонту депутатської комісії НОМЕР_1 (депутати облради) на 1 арк.,
7. АДРЕСА_2 , а саме: фотографії у кількості 19 шт., мобільний телефон iPhone5 imei013442001514669, мобільний телефон Nokia чорного кольору, ime 1) НОМЕР_2 , 2) НОМЕР_3 , бланки білетів членів профспілок 17 шт.
8. м.Запоріжжя, вул.Незалежної України, 56., а саме: В оригіналах:
Лист Головному лікарю КУ «6-а міська клінічна лікарня» ОСОБА_15 на 1 арк.
Доручення в рамках кримінальних проваджень з відповідями на 26 арк.
Лист до Запорізької місцевої прокуратури №2 на 1 арк.
Лист директору КЗ «Раздольська загальноосвітня школа 1-3 ступенів Михайлівської районної ради Запорізької області на 1 арк.
Лист ТОВ «Позитив» ЄДРПОУ 36315588 на 1 арк.
Лист головному лікарю КУ «Обласна клінічна психіатрична лікарня Запорізької обласної ради ОСОБА_16 зі зворотною відповіддю на 3 арк.
Лист департаменту освіти і науки Запорізької міської ради ОСОБА_17 на 1 арк.
Лист в.о. директора КП «Управління капітального будівництва» ОСОБА_18 на 1 арк.
Лист голові тендерного комітету КП «Управління капітального будівництва» ОСОБА_19 на 2 арк.
Лист голові тендерного комітету КП «Управління капітального будівництва» ОСОБА_19 на 3 арк.
Лист КП «Управління капітального будівництва» на 1 арк.
Протоколи розгляду тендерних пропозицій на 4 арк.
Лист до прокуратури Запорізької області ОСОБА_20 на 1 арк.
Витяг з ЄРДР №…………4988 на 1 арк.
Заява про вчинення кримінального правопорушення на 1 арк.
Доручення про проведення слідчих дій у порядку ст.40 КПК України на 4 арк.
Протокол про адміністративне правопорушення №64 на 5 арк.
9. АДРЕСА_3 , а саме:
- мобільний телефон «Samsung» ІМЕІ НОМЕР_4 , ІМЕІ НОМЕР_4 з двома сім-картами оператора «Київстар`сз номером НОМЕР_5 та мобільного оператора «Vodafone» з номером НОМЕР_6 ;
- набої калібру 9 мм у кількості 10 шт.
10. АДРЕСА_4 , а саме:
- мобільний телефон «Samsung» 88 SM-6955F з сім-карткою оператора «Київстар» з номером НОМЕР_5 та мобільного оператора «Vodafone» з номером НОМЕР_7 ;
11. м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 26а, кв.121, а саме:
- Айпад;
- зйомний жорсткий диск WD;
- макбук ASP та зарядний пристрій до нього.
12. АДРЕСА_5 , а саме:
- записи щодо фінансово-господарської діяльності СПД зазначених в ухвалі суду на 191 аркуші.
13. м.Запоріжжя, вул.Кірова, 1, а саме:
- договір №51-к/17 від 20.12.2017 на 3 арк.;
- договір підряду №30-к/17 від 19.09.2017 на 8 арк.;
- договір підряду №31-к/17 від 19.09.2017 на 9 арк.;
- договір підряду №29-к/17 від 14.09.2017 на 7 арк.;
- договір підряду №38-к/17 від 25.10.2017 на 5 арк.,
- наказ №66 від 23.08.2017 на 1 арк.;
- звіт про фінансовий стан на 5 арк.;
- розпорядження №1297-к від 30.11.2016 на 1 арк.;
- наказ №184-к від 30.11.16;
- посадова інструкція директора від 11.04.2016 на 2 арк.;
- додаткова угода №1 до договору від 05.04.2017 №4 на 4 арк.;
- договір №49-к/17 від 11.12.2017 на 4 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету №50 від 06.11.2017 на 1 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету №54 від 29.11.2017 на 2 арк. ;
- тендерна документація «Світильники та освітлювальна апаратура» на 68 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету №28 від 18.09.2017 на 1 арк.;
- тендерна документація «Дорожнє обладнання» на 104 арк.;
- протокол засідання тендерного комітету №36 від 10.10.2017 на 2 арк.;
- підсумкова відомість ресурсів від вересня 2017 р. на 2 арк.
14. м. Запоріжжя, вул.Сухова,140, а саме:
- айфон 6 № А1778 FCC1X BCG-E3091A чорного кольору з сим картою оператора «Київстар» номер НОМЕР_8 , який належить ОСОБА_9
15. АДРЕСА_6 вилучені наступні речі і документи, що мають значення для кримінального провадження:
Папка сірого кольору з документами «ТОВ Регіон Актив Трейд» в якій містяться: рахунки фактури, акти звіряння, взаєморозрахунків, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, довіреності за 2017 рік;
Папка сірого кольору «ТОВ Базис-М та ТОВ Регіон Актив Трейд (рахунки на оплату по об`єктах)», в який містяться: рахунки-фактури, рахунки на оплату за 2017 рік;
Папка сірого кольору з документами «ТОВ Регіон Актив Трейд - звіти», в який містяться квитанції та податкові декларації з податку на додану вартіст. за 2017 рік;
Папка світло-сірого кольору у м`якій обкладинці «ТОВ Регіон Актив Трейд» з написом Банк 2017 в якій містяться банкові виписки за 2017 рік.
Папка сірого кольору «ТОВ Базіс-М документи 2017» видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, акти здачі-прийняття робіт за 2017 рік;
Папка синього кольору «ТОВ Базис-М договори 2017 рік», в якій містяться:
- договір поставки №005 від 08.08.2017 з ТОВ Енерготех;
- договір поставки №1728070/2 від 07.08.2017 з ТОВ Графіт;
- договір поставки №01/08217 від 01.08.2017 з ТОВ Регіон АктивТрейд;
- договір №07-21-17 від 21.07.2017 з ТОВ Фьюче Трейдінг;
- договір БН від 17.07.2017 з ТОВ Вікторія АВтобуд;
- договір про відступлення права вимоги 07-07/1 від 07.07.2017 з ТОВ Пролайт Плюс та ТОВ Лігун Компані;
- договір поставки №05-01/07/2017 від 05.07.2017 з ТОВ Джексон ЛТД;
- договір поставки №07-03/2017П від 03.07.2017 з ТОВ Пролай Плюс;
- договір №010717 БМ від 01.07.2017 з ТОВ Хімрезер-Запоріжжя;
- договір поставки №310517 від 31.05.2017 з ТОВ МІК;
- договір підряду №07-18/2017-2 від 18.07.2017 з Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради;
- договір підряду №07-18/2017-1 від 18.07.2017 з Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради;
- договір №06/07-17 про закупівлю товару від 06.07.2017 з ТОВ Енерготех;
папка сірого кольору «ТОВ Базис-М (податковий кредит, податкові зобов`язання 2017 рік)», в якій містяться податкові накладні, оборотно-сальдові відомості;
папка синього кольору «ТОВ Базис-М (банк 2017)», в якій містяться банківські виписки за 2017 рік;
папка сірого кольору «ТОВ Адванс-Плюс (звіти)», в якій містяться квитанції та податкові декларації з податку на додану вартість;
папка сірого кольору «ТОВ Євробудкомплект (статутні документи оригінали)», в якій знаходяться: статут, витяги та протоколи загальних зборів;
папка сірого кольору «ТОВ Комплект ХХ», з банківськими виписками за 2017 рік;
папка сірого кольору «ТОВ Адванс-Плюс» з документами: рахунки на оплату, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки;
папка сірого кольору «ТОВ Комплект ХХІ» зі статутними документами:
- статут;
- накази;
- договірна закупівлю №05-44/007 від 15.07.2017 з Департаментом спорту Запорізької міської ради;
- договір №0544/006 від 15.07.2017 з Департаментом спорту Запорізької міської ради;
- договір про надання безвідсоткової допомоги від 31.03.2017 з ОСОБА_21 ;
- договір приєднання до Держзакупівлі онлайн №4108790516032017-39 від 16.03.2017;
- договір про використання офісу від 14.06.2017,
- договір оренди офісного приміщення від 18.01.2017 року;
- квитанції;
- форма 1 ДФ;
- податкова звітність;
папка сірого кольору «Базис-М» з документами:
- квитанції та податкові декларації з податку на додану вартість;
- квитанціями зі звітністю зарплати;
- супровідні листи;
- договори суборенди нежитлового приміщення від 06.04.2017 та від 01.02.2017;
печатка ТОВ Регіон Актив Трейд (код ЄДРПОУ 41161318);
печатка ТОВ Базіс-М (код ЄДРПОУ 41165019);
печатка ТОВ Адванс-плюс (код ЄДРПОУ 41162919);
папка сірого кольору «Статутні документи юр. особи Регіон Актив Трейд, Адванс-плюс та Базіс-М», в якій містяться:
- статути;
- протоколи загальних зборів;
- заяви;
- копії паспортних даних;
- довіреності;
- реєстраційні картки та витяги;
прошиті та скріплені бирками з підписами учасників обшуку документи у 2-х томах;
папка сірого кольору у м`якій обгортці «ТОВ Адванс-плюс договори»:
- договір підряду №10-30 КРЛ від 30.10.2017;
- договір №11-15/3 про закупівлю товару без дати (від 10.10.2017 №10-10/2);
- договір №05-44/079 від 02.10.2017 к-п;
- договір №05-44/068 к-п від 21.08.2017;
- договір купівлі-продажу без дати;
- договір купівлі-продажу №05-44/055 від 17.07.2017;
- договір купівлі-продажу №05-44/048 від 26.05.2017;
- договір закупівлі №05-44/034 від 24.04.2017;
- договір постачання №261017 від 26.10.2017;
- договір оренди №08/1/2017 від 01.08.2017;
- договір суборенди від 01.02.2017;
- договір банківської гарантії від 11.05.2017 №43151/17-ТГ;
папка картонна біла без номеру та назви, в якій містяться:
- договір оренди майна від 26.09.2016;
- договір №14/2017 від 15.02.2017;
- оборотно-сальдові відомості;
- договір оренди обладнання №58/102016 від 10.11.2016;
- накладні ТОВ Євробудкомплект;
- посадові інструкції;
папка картонна білого кольору з тендерною по школі №13;
папка картонна білого кольору з тендерною документацією по інтернату Джерело;
папка картонна білого кольору з тендерною документацією по кабінах туалетів;
папка картонна білого кольору з тендерною документацією по садочку Світлиця;
папка картонна білого кольору з тендерною документацією по школі №5;
папка картонна білого кольору з тендерною документацією по ДНЗ №282 Олеся;
папка картонна білого кольору з тендерною документацією по ЗОШ №73;
папка картонна білого кольору з тендерною документацією по ПК Хортицький;
папка картонна білого кольору з тендерною документацією по ЗЗШ №95;
папка картонна білого кольору з тендерною документацією по ДУЗ №240 Іволга;
папка-швидкозшивач білого кольору з документами:
- робочий проект школи №73;
- договір підряду №3-07/17 від 05.07.2017;
- договір підряду №2-07/17 від 05.07.2017;
- договір авторського нагляду №08-30/170 від 30.08.2017 з ПП Запоріжрембудмонтаж;
- договір підряду №1-07/17 від 07.07.2017;
папка синього кольору з документами ПП Терморесурс з документами:
- договір купівлі-продажу №273 від 12.05.2016;
- договір купівлі-продажу від 26.07.2016;
- копії статутних документів ПП Термо-ресурс;
- папка зеленого кольору з документами ПП Терморесурс:
- цивільно правовий договір від 01.01.2017 (3 примірники);
- цивільно-правовий договір від 01.01.2016 (2 примірники);
- копія податкової звітності ТОВ Комплект ХХІ;
папка світло-сірого кольору з написом «ТОВ Комплект ХХІ» з документами:
- видкові накладні;
- листи;
папка чорного кольору в м`якій обкладинці з документами:
- договір №10-17/2017-01 від 17.10.2017;
- договір поставки №01/01_2017 від 01.08.2017;
- договір купівлі-продажу №05-44/047 від 26.05.2017;
- договір поставки без номера, без дати ТОВ Регіон Актив Трейд;
- договір поставки №10-19/2017-1 від 19.10.2017;
- договір №24.07.17/1 від 24.07.2017;
- договір №17/07-2017 від 17.07.2017;
- договір оренди №01/07-2017 від 01.07.2017;
- договір №2017/48 від 06.05.2017;
- договір приєднання від 24.04.2017 (тендери);
- договір суборенди від 01.02.2017;
папка прозора «ТОВ Терморесурс (рахунки-фактури за 2017 р.)»;
полімерний файл з тендерною документацією Євробудкомплект КЗ Матвіївська школа-інтернат;
полімерний файл з тендерною документацією Запоряжський педагогічний коледж - Євробудкомплект;
папка червоного кольору «ПП Термо-ресурс банк 2017 р.»:
- виписки по рахунку ПАТ Укрсиббанк № НОМЕР_9 та № НОМЕР_10 ;
папка чорного кольору з документами:
- цивільно-правовий договір ПП Терморесурс від 01.01.2017;
- договір про відступу права вимоги від 07.07.2017;
- договір поставки від 30.06.2017;
- договір поставки №035 від 23.02.2017;
- листи;
16. м. Запоріжжя, проспект Соборний, 151/ вул.Сталеварів, 11, а саме:
1. печатки:
ТОВ Гріндорс, Greendoors, код 40235624, м. Запоріжжя у пластиковому тродаті зеленого кольору;
ТОВ Вектор-ЗП Векттор ZP, код 40950619 м. Запоріжжя у пластиковому тродаті білого кольору;
ТОВ Infotek із зображенням штурвалу, код 39669191 м. Запоріжжя Інфотек Ай Ті;
2. папка «Справа №-» - швидкозшивач з документами:
витяг з ЄДР юр. осіб ТОВ Вектор-ЗП;
довідка про відсутність кримінальної відповідальності ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ;
заява ОСОБА_22 про відсутність заборгованості;
довідка про відсутність заборгованості ТОВ Вектор-ЗП;
довідка-розрахунок Вектор-ЗП;
витяг з реєстру платників податку на додану вартість Вектор-ЗП;
витяг Держастату у Запорізькій області;
опис документів для внесення змін до реєстру юридичних осіб ТОВ Вектор-ЗП;
статут ТОВ Вектор-ЗП;
протокол-рішення №2 ТОВ Вектор-ЗП від 22 грудня 2016 року;
запит про отримання витягу з реєстру ПДВ ТОВ Вектор-ЗП;
картка із зразками підписів та відбитків печатки ТОВ Вектор-ЗП;
заява про видачу пенсії або грошової допомоги ОСОБА_23 ;
довідка про відсутність заборгованості та заява;
довідка ТОВ Вектор-ЗП про відсутність заборгованості;
заява про видачу довідки про відсутність заборгованості ТОВ Вектор-ЗП;
копія паспорту ОСОБА_24 ;
копія паспорту ОСОБА_22 ;
реєстраційна заява платника ПДВ Вектор-ЗП;
протокол №81 засідання тендерного комітету від 28.11.2016;
довіреність завірена від ОСОБА_22 на ОСОБА_25 ;
копія запиту про отримання витягу ПДВ Вектор-ЗП;
коробки від ключів флеш-носіїв Гріндорс Ай Ті технології
3. папка для паперів підприємства ТОВ Ай-Ті технології з документами:
виписка ЄДР;
відомості ЄДР;
опис;
запит до ОДПІ;
статут 2016 р.;
відомості ЄДР;
протокол загальних зборів від 27.03.2017;
заява на відкриття картки, договір;
ОСОБА_26 - договір-анкета;
картка з реквізитами Укрсиббанку;
запити Запорізької ОДПІ керівнику ТОВ Ай-Ті технології;
витяг РПЕП;
картка відбитків печатки та підписів Приват Банку;
заява про застосування спрощеної системи оподаткування;
заява про анулювання реєстрації;
запит;
заява;
реєстраційна картка;
копія паспорту ОСОБА_27 ;
копія паспорту ОСОБА_28 ;
копія паспорту ОСОБА_29 ;
довіреність на ОСОБА_30 ТОВ Ай-Ті технології;
довіреність ОСОБА_27 на ОСОБА_30 ;
трудова книжка ОСОБА_27 ;
4. папка з документами ТОВ Гріндорс:
протокол, установчі документи Вектор ЗП;
довідка про відсутність судимості ОСОБА_22 ;
витяг ЄДР ТОВ Гріндорс;
витяги ЄДР;
опис;
відомості ЄДРПОУ;
витяг з реєстру платників податків;
статут Гріндорс від 2016 року;
протокол-рішення №4 від 26.12.2016;
реєстраційні картки зі світловим диском;
довіреність ОСОБА_31 на ОСОБА_30 ;
копія паспорта ОСОБА_31 ;
документи рахунку Укрсиббанк;
запит про отримання витягу ТОВ Гріндорс;
ячейка, 11, сейф №1
буклет Юніверсал Банк;
банківська картка Marchenko Vladuslav НОМЕР_11 не розпакована, дійсна до 2016 року.
рin код до картки не вскритий;
печатка МСТ «Кредит Груп» код 38191777 у трондаті фіолетового кольору;
печатка Bright академія код 39801315 у трондаті синього кольору;
печатка AM Graid group код 39576626; у трондаті чорного кольору;
печатка ФОП ОСОБА_6 код НОМЕР_12 ;
печатка ФОП ОСОБА_32 код НОМЕР_13 ;
печтка Ікіно код 38146624;
документи ДЧК ПАТ УніверсалБанк ФОП ОСОБА_6 ;
два ключі, вилучені ОСОБА_33 в ході обшуку 21.12.2017 за адресою: АДРЕСА_7 з бірками та підписами учасників обшуку.
8 купюр номіналом по 1 долару США;
2 купюри номіналом по 5 доларів США;
4 купюри номіналом по 10 доларів США;
6 купюр номіналом по 20 доларів США;
2 купюри номіналом по 50 доларів США;
9 купюр номіналом по 100 доларів США;
17 купюр номіналом по 100 Євро;
1 купюра номіналом 200 Євро;
1 купюра номіналом 50 Євро;
5 купюр номіналом по 10 Євро;
4 купюри номіналом по 5 Євро;
3 купюри номіналом по 500 грн.
паперовий аркуш з написом: У пикселей взять 12 000 грн.
паперовий аркуш з написом: -1000 $ - 1872 $ Бимекс
25. паперовий аркуш з написом AMGRADE;
17. АДРЕСА_8 , а саме:
- ноутбук ASUS S/N X77SA-TY164B
- ноутбук ASUS X552M
- жорсткий диск HITACHI S/N FL27632K
- комп`ютер APPLE S/N CO2S812XGG72
- купюри номіналом по 200 гривень у кількості 478 штук на загальну суму 95600 гривень;
- купюри номіналом по 100 гривень у кількості 202 штук на загальну суму 20200 гривень;
- печать жовтого кольору з написом ФО-П Трюхан Даря Аркадіївна код НОМЕР_14 ;
- печать чорного кольору з написом «ТОВ Ж Сонюшиз» 39310383;
- печать з написом «ФО-П ОСОБА_34 3228613133»;
- флеш накопичувач TEAMGROUP 8 Gb;
- жорсткий диск Hyper Kington;
- банковський ключ УкрГазБанк 160463861;
- папка сірого кольору з написом «Статутні юридичних осіб» з документами;
- папка синього кольору з документами з написом ТОВ «Ін Сонюшиз Звіти»;
- папка синього кольору з написом «ФО-П ОСОБА_7 »;
- папка сірого кольору з чорновими записами та документами;
- папка фіолетового кольору з чорновими записами та документами;
- папка біло-жовтого кольору з написом «INFOTEK» з документами;
- купюри номіналом 500 гривень у кількості 200 штук на загальну суму 100000 гривень;
- купюри номіналом по 200 гривень у кількості 135 штук на загальну суму 27000 гривень;
- купюри номіналом по 100 гривень у кількості 157 штук на загальну суму 15700 гривень;
- купюри номіналом по 50 гривень у кількості 531 штука на загальну суму 26550 гривень;
- купюри номіналом по 20 гривень у кількості 30 штук на загальну суму 600 гривень;
- купюри номіналом по 10 гривень у кількості 248 штук на загальну суму 2480 гривень;
- купюри номіналом по 5 гривень у кількості 298 штук на загальну суму 1490 гривень;
- купюри номіналом по 2 гривень у кількості 4 штук на загальну суму 8 гривень;
- купюри номіналом по 1 гривні у кількості 19 штук на загальну суму 19 гривень;
- печатка синього кольору з написом «ТОВ Емгренд групп 40578946»;
- печатка червоно- білого кольору з написом «ТОВ Сайт під ключ 39953276»;
- печатка чорного кольору з написом «ТОВ Вімбідан 39576626»;
- печатка синього кольору з написом «ТОВ Етерейд 37941709»;
- печатка синього кольору з написом «ТОВ Абсолют- Клінінг 38415471»;
- печатка чорно-білого кольору з написом «ТОВ Реформація 37129598»;
- печатка синього кольору з написом «ТОВ Моноліт Україна 41805785»;
- печатка чорного кольору з написом «ТОВ Піксельхант» код ЄДРПОУ 39953276;
- печатка чорного кольору з написом «ФО-П ОСОБА_35 » 3263615417;
- жорсткий диск Western digital 500 Gb S/nWCAY4E 882250;
- чекові книжки для отримання готівки у кількості 9 штук;
- банківські карти «УкрСиббанку» у кількості 5 штук;
- банківські карти «Отпбанк» у кількості 5 штук;
- банківська карта «Приватбанк» у кількості 1 штуки;
- блокноти з чорновими записами у кількості 7 штук;
- конверти білого кольору у кількості 11 штук;
- банківські ключі у кількості 8 штук.
18. м. Запоріжжя, вул. Солідарності, 57-В, а саме:
картку пам`яті «Transcend SDHS» синього кольору;
мобільний телефон «Iphone 7» чорного кольору з сім-карткою НОМЕР_15 , що належить ОСОБА_7 (заблоковано паролем),
жорсткий диск «Hitachi» p/n 0f10379 s/n HMOXBNKA» чорно-срібного кольору,
планшет «Apple Ipad» білого кольору s/n F4LL195YF196,
флеш-носій «Toshiba 8 GB» білого кольору цифровою документами,
автомобіль «Lexus LS 460» чорного кольору д.н. НОМЕР_16 (транспортний засіб поміщено майданчик тимчасового зберігання транспортних засобів УСБУ в Запорізьській області за адресою: м. Запоріжжя, вул. Слобідська, 64);
19. АДРЕСА_9 , а саме:
флеш-носій до фотоапарату «Canon » 32 GB;
блокнот сірого кольору «Premium» з чорновими записами;
мобільний телефон «Iphone 5» imei НОМЕР_17 ;
ноутбук «Samung» білого кольору № 148Plus з зарядним пристроєм у сумці оранжевого кольору;
мобільний телефон «Iphone 7» № НОМЕР_18 ;
мобільний телефон «Iphone 5» сіро-білого кольору № НОМЕР_19 ;
мобільний телефон «Iphone 7» рожевого кольору Е3091-А.
20. м. Запоріжжя, вул. Макаренка, буд. 9 а саме:
- паперові папки з документами ТОВ «Теплобудімпорт» у кількості 53 штук (2016-2017 роки);
- папка червоного кольору з документами ТОВ «Теплобудімпорт» (договори 2016);
- папка чорного кольору з документами ТОВ «Теплобудімпорт» (2017);
- папка червоного кольору з документами ТОВ «Теплобудімпорт» (договори ЦПХ);
- папка білого кольору з документами ТОВ «Теплобудімпорт» (договори 2017);
- відгук ЗМР №01-01-21/3603 від 11.12.2017;
- видаткові документи ТОВ «Теплобудімпорт» (2017);
- 2 печатки ТОВ «Строй-лідер»; печатка ПП «Запоріжрембудмонтаж»; печатка ТОВ «Теплобудімпорт»;
- жорсткий диск в корпусі чорного кольору Model: НХ-М500ТС B/GM об`ємом 500 GB та шнур до нього;
- 3 електронних флеш-носія інформації сірого кольору;
печатка ОСББ «Едем Юг 2008»;
печатка ТОВ «Стройбудгруп»;
печатка ТОВ «Укртехстрой»;
печатка ФОП « ОСОБА_36 »;
відбиток підпису в корпусі чорного кольору;
печатка ТОВ «Імпексбуд 15»;
печатка ФОГІ « ОСОБА_37 »;
печатка ФОГІ « ОСОБА_38 »;
печатка ТОВ «Віраж-авто»;
печатка ТОВ «Укрспецсвітло»;
печатка ФОП « ОСОБА_39 »;
печатка ФОП « ОСОБА_40 »;
печатка ТОВ «ТПК Техпромпроект»;
паперова папка з документами ТОВ «Стройбудгруп» (банківські виписки 2017 рік)
- 2 паперові папки з документами ТОВ «Віраж-авто» 2016-2017 рік)
10 картонних папок з документами ТОВ «Укртехстрой» (2016.2017 роки);
папка чорного кольору з документами ТОВ «Укртехстрой» (2016-2017 рік);
7 картонних папок з документами ТОВ «Укрспецсвітло» (2016-2017 рік)»;
папка чорного кольору з документами ТОВ «Укрспецсвітло» (2016-2017 рік);
папка Зеленого кольору з документами ТОВ «Укрспецсвітло» (2016-2017 рік);
жорсткий диск Western Digital a WD300 S/N WMAP7H3349935 30 GB;
жорсткий диск Western Digital WD800 S/N WMAHL2524856 80 GB;
паперова папка з документами ТОВ «Строй-лидер» (2017);
- папка фіолетового кольору з документами ПГІ «Запоріжрембудмонтаж» (2016-2017) рік)»;
- 8 картонні папки з документами ПП «Запоріжрембудмонтаж» (2016-2017 рік)»; Папка синього кольору з документами ПП «Запоріжрембудмонтаж» (2016-2017 рік)»;
- папка чорного кольору з документами ПП «Запоріжрембудмонтаж» (2016-2017 рік)»;
- видаткова накладна №РН-0000600 від 28 литопада 2017 року (ТОВ «Сталь Трейд - ПП «Запоріжрембудмонтаж»);
- акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) №ОУ-0000016 (ТОВ «Сталь Трейд - ПП «Запоріжрембудмонтаж»);
паперова папка із документами ПП «Запоріжрембудмонтаж» (2017 рік);
зошит з чернетками «DONT WORRY»;
- зошит з чернетками в обкладинці з ілюстрацією гір;
- 9 паперових папок з документами ТОВ «Строй-лідер» (2017 рік);
- 3 папки синього кольору ТОВ «Строй-лідер» (2017 рік);
- паперова папка платіжні доручення за 2016 рік;
- паперова папа з документами ТОВ «Комплект XXI» (2017 рік).
21. м. Запоріжжя, вул.Волгоградська, буд. 27 а саме:
- ноутбук ASUS X55MAV-SX553D;
- флеш носій в корпус 32;
- мобільний телефон Samsung imei356288/05 НОМЕР_20 ;
- жорсткий диск 250 gbytes,s/n: 6 RYEK 6YK6;
- жорсткий диск s/n: 6 RYE3JB4;
- диск Kingston 120 gb SSD how KC 300 ;
- жорсткий диск OF 12955JPC3MAOC12 ;
- жорсткий диск s/n: S2BJJ9EB921702 ;
- жорсткий диск DT01ACA050 ;
- жорсткий диск OCT- 2012;
- жорсткий диск : Kingston, HYPERX 1 ;
- жорсткий диск: Kingston, HYPERX 2 ;
- жорсткий диск: s/n 6 RYE1HP8 ;
- жорсткий диск: Kingston 50026B7241136B08 ;
- жорсткий диск: 50026B72410F5933 ;
- жорсткий диск: 50026B725B055D80 ;
- жорсткий диск P/N: OF 10379 ;
- жорсткий диск:50026B7777700762C ;
- жорсткий диск: HYPERX Kingston 1/1 ;
- жорсткий диск: s/n 5 VT02ZKC ;
- маршрутізатор EM-0398 ;
- жорсткий диск: s/n : WCAYVE899573 ;
- жорсткий диск: s/n : 9V100NY5SV ;
- жорсткий диск: s/n :W3T7CIQD ;
- жорсткий диск: s/n :Z2AM9g6C ;
- жорсткий диск: HD 3229 J ;
- жорсткий диск: s/n :6 RYP15W ;
- MAC-M:N-002-системний блок із шнуром;
- MAC: А1211(ноутбук) та зарядний пристрій;
- жорсткий диск: HD 253 gJ.
22. м.Запоріжжя, вул. Волгоградська, 23, вилучені наступні речі і документи, що мають значення для кримінального провадження:
1Акт здачі-прийняття №0000000005 від 30.06.2016р. на 1 арк.; 2Акт здачі-прийняття №0000000006 від 31.07.2016р.на 2 арк.;3Акт здачі-прийняття №0000000010 від 31.08.2016р. на 1 арк.;4Акт здачі-прийняття №0000000015 від 26.09.2016р. на 1 арк.;5Акт здачі-прийняття №0000000019 від 31.10.2016р. на 2 арк.;6Акт здачі-прийняття №0000000022 від 30.11.2016р. на 1 арк.; 7Акт здачі-прийняття №0000000024 від 31.12.2016р. на 1 арк.;8Акт здачі-прийняття №0000000019 від 28.07.2017р.на 1 арк.; 9Акт здачі-прийняття №0000000022 від 31.07.2017р. на 1 арк.10Акт здачі-прийняття №0000000023 від 31.07.2017р. на 1 арк.11Акт здачі-прийняття №0000000028 від 09.08.2017р. на 1 арк.12Акт здачі-прийняття №0000000031 від 28.08.2017р. на 1 арк.;13Акт здачі-прийняття №0000000060 від 30.08.2017р. на 1 арк.;14Акт здачі-прийняття №0000000044 від 30.09.2017р. на 1 арк.;15Акт здачі-прийняття №0000000042 від 18.09.2017р. на 1 арк.; 16Акт здачі-прийняття №0000000048 від 30.10.2017р. на 1 арк.17Акт здачі-прийняття (повернення) №0000000010 від 02.11.2017р на 1 арк.;.18Платіжне доручення № 1014 від 14.07.17 на 1 арк.;19Платіжне доручення № 243 від 08.09.17 на 1 арк.;20Платіжне доручення № 1668 від 04.12.17 на 1 арк.;21Платіжне доручення № 1772 від 15.12.17 на 1 арк.;22Платіжне доручення № 1784 від 18.12.17 на 1 арк.;23Платіжне доручення № 709 від 19.12.17 на 1 арк.;24Платіжне доручення № 729 від 20.12.17 на 1 арк.;25Платіжне доручення № 792 від 20.07.16 на 1 арк.;26Платіжне доручення № 819 від 26.07.16 на 1 арк.;27Платіжне доручення № 914 від 05.08.16 на 1 арк.;28Платіжне доручення № 934 від 10.08.16 на 1 арк.;29Платіжне доручення № 947 від 11.08.16 на 1 арк.;30Платіжне доручення № 954 від 11.08.16 на 1 арк.;31Платіжне доручення № 1009 від 25.08.16 на 1 арк.; 32 Платіжне доручення № 1178 від 15.09.16 на 1 арк.; 33Платіжне доручення № 1191 від 16.09.16 на 1 арк.;34Платіжне доручення № 1265 від 26.09.16 на 1 арк.;35Платіжне доручення № 1266 від 26.09.16 на 1 арк.; 36Платіжне доручення № 1525 від 28.09.16 на 1 арк.; 37Платіжне доручення № 1578 від 07.11.16 на 1 арк.; 38Платіжне доручення № 1586 від 09.11.16 на 1 арк.; 39Платіжне доручення № 1659 від 16.11.16 на 1 арк.; 40Платіжне доручення № 1660 від 16.11.16 на 1 арк.; 41Платіжне доручення № 1678 від 18.11.16 на 1 арк.; 42Платіжне доручення № 1684 від 18.11.16 на 1 арк.; 43Платіжне доручення № 1694 від 23.11.16 на 1 арк.; 44Платіжне доручення № 1863 від 14.12.16 на 1 арк.; 45Платіжне доручення № 1919 від 21.12.16 на 1 арк.; 46Платіжне доручення № 1940 від 22.12.16 на 1 арк.; 47Платіжне доручення № 1970 від 26.12.16 на 1 арк.; 48Платіжне доручення № 1989 від 26.12.16 на 1 арк.; 49Акт здачі-прийняття №15з від 30.06.16 на 8 арк.; 50Акт здачі-прийняття №2/7/25з від 29.07.16 на 13 арк.; 51Акт здачі-прийняття №1/7/26з від 29.07.16 на 12 арк.; 52Акт здачі-прийняття №3/7/27з від 29.07.16 на 15 арк.; 53Акт здачі-прийняття №31з від 31.08.16 на 13 арк.; 54Акт здачі-прийняття №33з від 31.08.16 на 15 арк.; 55Акт здачі-прийняття №32з від 31.08.16 на 9 арк.; 56Акт здачі-прийняття №б/н від 31.08.16 на 9 арк.; 57Акт здачі-прийняття №б/н від 31.08.16 на 9 арк.; 58Акт здачі-прийняття №б/н від 31.08.16 на 9 арк.; 59Акт здачі-прийняття №б/н від 31.08.16 на 9 арк.; 60Акт здачі-прийняття №б/н від 31.08.16 на 9 арк.; 61Акт здачі-прийняття №53 від 31.10.16 на 89 арк.; 62Акт здачі-прийняття №54 від 31.10.16 на 49 арк.; 63Акт здачі-прийняття №55 від 31.10.16 на 35 арк.; 64Акт здачі-прийняття №56 від 31.10.16 на 34 арк.; 65Акт здачі-прийняття №57 від 31.10.16 на 37 арк.; 66Акт здачі-прийняття №76 від 30. 11.16 на 12 арк.; 67Акт здачі-прийняття №77 від 30.11.16 на 11 арк.; 68Акт здачі-прийняття №78 від 30. 11.16 на 11 арк.; 69Акт здачі-прийняття №79 від 30. 11.16 на 12 арк.; 70Акт здачі-прийняття №80 від 30. 11.16 на 12 арк.; 71Акт здачі-прийняття №81 від 30.11.16 на 8 арк.; 72Акт здачі-прийняття №82 від 30. 11.16 на 12 арк.; 73Акт здачі-прийняття №83 від 30.11.16 на 12 арк.; 74Акт здачі-прийняття №84 від 30.11.16 на 27 арк.; 75Акт здачі-прийняття №89 від 30. 11.16 на 43 арк.; 76Акт здачі-прийняття №90 від 30. 11.16 на 46 арк.; 77Акт здачі-прийняття №91 від 30. 11.16 на 129 арк.; 78Акт здачі-прийняття №93 від 30. 11.16 на 55 арк.; 79Акт здачі-прийняття №95є від 30. 11.16 на 122 арк.; 80Акт здачі-прийняття №94 від 30. 11.16 на 50 арк.; 81Акт здачі-прийняття №100є від 26. 12.16 на 118 арк.; 82Акт здачі-прийняття №б/н від 27.12.17 на 8 арк.; 82Акт здачі-прийняття №1є від 31. 01.17 на 12 арк.; 83Акт здачі-прийняття №140 від 30. 11.17 на 82 арк.; 84Акт здачі-прийняття будівельних робіт №144є/1241 за листопад 2017 на 59 арк. арк 85Акт здачі-прийняття будівельних робіт №144є/1242 за листопад 2017 на 60 арк.; 86Акт приймання виконаних будівельних робіт № 161э/1349 за грудень 2017 на 48 арк.; 87Акт приймання виконаних будівельних робіт № 162э/1350 за грудень 2017 на 40 арк.; 88Акт приймання виконаних будівельних робіт № 163э/І351 за грудень 2017 на 32 арк.; 89Акт приймання виконаних будівельних робіт № 174э/1333 за грудень 2017 на 42 арк.; 90Акт приймання виконаних будівельних робіт № 136э/1338 г.п. за грудень 2017 на 41 арк.; 91Акт приймання виконаних будівельних робіт № 175э/1336 г.п. за грудень 2017 на 71 арк.; 92Акт приймання виконаних будівельних робіт № 135э/1337 г.п. за грудень 2017 на 90 арк.; 93Акт приймання виконаних будівельних робіт за січень 2017 на 12 арк.; 94Акт приймання виконаних будівельних робіт № 140э/1240 г.п. за листопад 2017 на 82 арк.; 95Акт приймання виконаних будівельних робіт № 146э/1243 г.п. за листопад 2017 на 58 арк. 96Акт приймання виконаних будівельних робіт № 146э за листопад 2017 на 100 арк.; 97Акт приймання виконаних будівельних робіт № 154э/1260 за листопад 2017 на 68 арк.; 98Договір субпідряду № 02/14/12с від 17.04.2014 на 5 арк.; 99Додаткова угода від 07.09.2016 на 1 арк.; 100Додаткова угода №1 від 07.06.2016 на 121 арк.; 101Договірна ціна на 16 арк.; 102Додаткова угода від 07.09.2016 на 1 арк.; 103Додаткова угода №2 від 14.06.2016 на 1 арк.; 104 Договірна ціна на 12 арк.; 105Додаткова угода №2/1 від 22.06.2016 на 2 арк.; 106Додаткова угода №3 від 22.06.2016 на 1 арк.; 107Договірна ціна на 13 арк.; 108Додаткова угода №4 від 23.06.2016 на 1 арк.; 109Договірна ціна на 13 арк.; 110Додаткова угода №5 від 23.06.2016 на 1 арк.; 111Договірна ціна на 8 арк.; 112Додаткова угода №6 від 30.06.2016 на 2 арк.; 113Договірна ціна на 25 арк.; 114Додаткова угода № 38 від 05.07.2017 на 1 арк.; 115Договірна ціна на 11 арк.; 116Договірна ціна на 12 арк.; 117Договірна ціна на 12 арк.; 118Договірна ціна на 11 арк.; 119Договірна ціна на 9 арк.; 120Договірна ціна на 9 арк.; 121Договірна ціна на 11 арк.; 122Договірна ціна на 9 арк.; 123Договірна ціна на 12 арк.; 124Договірна ціна на 11 арк.; 125Договірна ціна на 11 арк.; 126Договірна ціна на 11 арк.; 127Договірна ціна на 11 арк.; 128Акт надання послуг Ф2-ВГ 6 від 30.06.2016 на 1 арк.; 129Акт надання послуг Ф2-ВГ 9 від 29.07.2016 на 1 арк.; 130Акт надання послуг Ф2-ВГ 10 від 31.08.2016 на 1 арк.; 131Акт надання послуг Ф2-ВГ 13 від 31.08.2016 на 1 арк.; 132Акт надання послуг Ф2-А 39 від 16.09.2016 на 1 арк.; 133Акт надання послуг Ф2-А 48 від 30.09.2016 на 1 арк.; 134Акт надання послуг Ф2-А 62 від 31.10.2016 на 1 арк.; 135Акт надання послуг Ф2-ВГ 25 від 31.10.2016 на 1 арк.; 136Акт надання послуг Ф2-А 67 від 10.11.2016 на 1 арк.; 137Акт надання послуг Ф2-ВГ 35 від 30.11.2016 на 1 арк.; 138Акт надання послуг Ф2-ВГ 37 від 27.12.2016 на 1 арк.; 139Перезачет-бартер № 0000018 від 27.12.2016 на 1 арк.; 140Акт надання послуг Ф2-ВГ Івід 31.01.2017 на 1 арк.; 141Перезачет-бартер №0000003 від 16.02.2017 на 1 арк.; 142Акт надання послугФ2-А 8 від 31.03.2017 на 1 арк.; 143Акт надання послуг Ф2-А 40 від 12.06.2017 на 1 арк.; 144Акт надання послуг Ф2-А 61 від 28.07.2017 на 1 арк.; 145Акт надання послуг Ф2-А 72 від 31.08.2017 на 1 арк.; 146Акт надання послуг Ф2-А 87 від 20.10.2017 на 1 арк.; 147Акт надання послуг Ф2-А 92 від 06.11.2017 на 1 арк.; 148Акт надання послуг Ф2-ВГ 28 від 30.11.2017 на 1 арк.; 149Акт надання послуг Ф2-ВГ 31 від 18.12.2017 на 1 арк.; 150Акт надання послуг Ф2-А 51 від 30.06.2017 на 1 арк.; 151Акт надання послуг Ф2-А 80 від 18.09.2017 на 1 арк.; 152Акт надання послуг Ф2-А 95 від 15.11.2017 на 1 арк.;
Ухвала підлягає негайному виконанню.
Ухвала може бути оскаржена до апеляційного суду Харківської області шляхом подання апеляційної скарги протягом п`яти днів з дня її проголошення, особи, які не приймали участь при розгляді клопотання можуть подати апеляцію в той же строк з моменту отримання копії ухвали.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Червонозаводський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2017 |
Оприлюднено | 09.03.2023 |
Номер документу | 71250328 |
Судочинство | Кримінальне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні