Постанова
від 26.12.2017 по справі 661/4227/17
НОВОКАХОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 661/4227/17

Провадження № 3/661/1468/17

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 грудня 2017 року

Суддя Новокаховського міського суду Херсонської області Матвєєва Н.В., розглянувши адміністративні матеріали, які надійшли від Головного управління ДФС у Херсонській області про притягнення до адміністративної відповідальності директора ТОВ "Експорт Сервіс" ОСОБА_1, проживаючого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1 "а"/16,-

за ч. 1 ст. 162-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

В С Т А Н О В И В:

15 листопада 2017 року відносно ОСОБА_1 було складено адміністративний протокол за ч.1 ст. 162-1 КУпАП.

Під час перевірки та підготовки справи до розгляду у порядку, передбаченому ст. 278 КУпАП, суддя дійшов висновку, що протокол про адміністративне правопорушення складений з порушенням вимог ст. 256 КУпАП, у зв'язку з чим підлягає поверненню на доопрацювання.

Відповідно до ч.1 ст. 256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Так в протоколі про адміністративне правопорушення № 27 від 15.11.2017 року, не зазначено відомості про роз'яснення правопорушнику його прав та обов'язків. В графі свідки та поняті відсутні будь-які відомості, про зазначених осіб, до протоколу про адміністративне правопорушення не долучено пояснення правопорушника та в самому протоколі про адміністративне правопорушення в графі 8 "Пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності" відсутні пояснення правопорушника. Також в протоколі відсутні відомості з приводу того чи отримував правопорушник копію протоколу про адміністративне правопорушення та в протоколі відсутній підпис правопорушника.

Відповідно до п.4 Розділу ІІ "Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення", затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, зміст Протоколу повинен відповідати вимогам, викладеним у статті 256 КУпАП.

Відповідно до п.5 Розділу ІІ "Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення", затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, усі реквізити Протоколу заповнюються розбірливим почерком державною мовою. Не допускаються закреслювання або виправлення відомостей, що заносяться до Протоколу, а також внесення додаткових записів після того, як Протокол підписаний особою, відносно якої він складений.

Відповідно до п.6 Розділу ІІ "Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення", затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, якщо є свідки правопорушення та потерпілі, до Протоколу вносяться їх прізвища, імена та по батькові, а також місце проживання.

Відповідно до п.7 Розділу ІІ "Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення", затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право надати пояснення і зауваження щодо змісту Протоколу. Пояснення та зауваження за суттю вчиненого правопорушення вносяться до Протоколу і засвідчуються підписом особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Пояснення та зауваження можуть додаватися до Протоколу окремо, про що у Протоколі робиться запис.

Відповідно до п.8 Розділу ІІ "Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення", затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, при складанні Протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються її права й обов'язки, передбачені статтею 63 Конституції України та статтею 268 КУпАП, про що робиться відмітка у Протоколі. Про ознайомлення із Протоколом особа щодо якої він складений, ставить у протоколі свій підпис. У разі відмови поставити підпис про це робиться відповідний запис у протоколі, який засвідчується підписом посадової особи органу доходів і зборів.

Відповідно до п.11 Розділу ІІ "Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення", затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, один примірник Протоколу під підпис вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Відповідно до п.15 Розділу ІІ "Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення", затвердженої Наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, до Протоколу долучаються матеріали, що підтверджують факт вчинення адміністративного правопорушення, та документи, що можуть свідчити про обставини, які пом'якшують або обтяжують відповідальність особи (за наявності). Кожний документ повинен мати свої реквізити (дату, назву, підписи тощо), містити достовірну інформацію та відповідати вимогам законодавства України про адміністративні правопорушення.

У відповідності до вимог ст.ст. 245, 251, 252, 280 КУпАП завданням провадження в справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Наявність вказаних недоліків при оформленні та передачі матеріалів до суду робить неможливим подальший розгляд справи та винесення судом законного і обґрунтованого рішення по справі.

З цих підстав суд вважає за необхідне направити адміністративну справу відносно ОСОБА_1 за ч. 1 ст.162-1 КУпАП на доопрацювання, в ході якого слід виправити вказані недоліки в протоколі про адміністративне правопорушення.

Керуючись ст. 256 ст. 283 КУпАП,-

п о с т а н о в и в:

Адміністративну справу відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.162-1 КУпАП направити до Головного управління ДФС у Херсонській області на доопрацювання.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя Н. В. Матвєєва

СудНовокаховський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення26.12.2017
Оприлюднено27.12.2017
Номер документу71251933
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —661/4227/17

Постанова від 02.04.2018

Адмінправопорушення

Новокаховський міський суд Херсонської області

Матвєєва Н. В.

Постанова від 12.02.2018

Адмінправопорушення

Новокаховський міський суд Херсонської області

Матвєєва Н. В.

Постанова від 26.12.2017

Адмінправопорушення

Новокаховський міський суд Херсонської області

Матвєєва Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні