Ухвала
від 27.12.2017 по справі 809/1714/17
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"27" грудня 2017 р. Справа № 809/1714/17

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Грицюка П.П.,

при секретарі судового засідання Ткачук І.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду матеріали заяви про збільшення позовних вимог Коломийського об'єднаного УПФУ Івано-Франківської області в адміністративній справі за позовом Коломийського об'єднаного управління пенсійного фонду України Івано-Франківської області до публічного акціонерного товариства Коломийський завод КРП про стягнення заборгованості в сумі 5730,67 грн,-

В С Т А Н О В И В:

Коломийське об'єднане управління пенсійного фонду України Івано-Франківської області звернулося до суду з адміністративним позовом до публічного акціонерного товариства Коломийський завод КРП про стягнення заборгованості в сумі 5730,67 грн.

12.12.2017 року ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі.

27.12.2017 року Коломийським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України Івано-Франківської області подано заяву про збільшення розміру позовних вимог, а саме про стягнення з публічного акціонерного товариства Коломийський завод КРП на користь Коломийського ОУПФУ Івано-Франківської області заборгованості за грудень 2017 року в розмірі 5701,37 грн.

Суд зазначає, що при поданні адміністративного позову 12.12.2017 року Коломийське ОУПФУ Івано-Франківської області у відповідності до норм п. 18 ч. 1 ст. 5 Закону № 3674-VI в редакції від 08.07.2017 року, було звільнене від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх інстанціях.

У зв'язку з набранням чинності Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" №2147-VIII від 03.10.2017, пункт 18 ч. 1 ст. 5 Закону № 3674-VI виключено.

Таким чином, при поданні заяви про збільшення розміру позовних вимог позивач повинен сплатити судовий збір в порядку та розмірі визначених Законом України Про судовий збір № 3674-VI в редакції від 15.12.2017 року.

Також, 15 грудня 2017 року набрав чинності Закон України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів , яким Кодекс адміністративного судочинства України (далі - КАС України) викладено в новій редакції.

У відповідності до п.10 Розділу VII Перехідних Положень КАС України, справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Таким чином, подальший розгляд цієї справи здійснюється за правилами спрощеного позовного провадження, що передбачені новою редакцією КАС України.

Відповідно до ч. 1 ст. 47 КАС України, крім прав та обов'язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, позивач має право на будь-якій стадії судового процесу відмовитися від позову. Позивач має право змінити предмет або підстави позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог шляхом подання письмової заяви до закінчення підготовчого засідання або не пізніше ніж за п'ять днів до першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.

Перше судове засідання в даній справі призначено на 27.12.2017 року, однак, позивач в порушення вищенаведених вимог ст. 47 КАС України заяву про збільшення розміру позовних вимог подав 27.12.02017 року.

Статтею 47 КАС України не врегульовані вимоги щодо форми та змісту заяв про зміну предмета або підстави позову та інші процесуальні питання.

Відповідно до частини шостої статті 7 КАС України у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права). Аналогія закону та аналогія права не застосовується для визначення підстав, меж повноважень та способу дій органів державної влади та місцевого самоврядування.

Оскільки дії суду в разі надходження заяви про зміну предмета або підстави позову КАС України окремо не врегульовано, суд вважає за можливе на підставі ч. 6 ст.7 КАС України застосувати до вказаних правовідносин за аналогією закону положення статті 160, 161, 167, 169, 171 КАС України.

За приписами п. 6 ч. 1 ст. 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи немає підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі (частина друга статті 171 КАС України).

Загальні вимоги до форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення встановлені статтею 167 КАС України.

Згідно з частиною першою статті 167 КАС України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.

Відповідно до частини першої статті 161 КАС України до позовної заяви додаються її копії, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті.

Частиною 3 ст. 161 КАС України передбачено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Відповідно до ч. 2 ст. 132 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України Про судовий збір від 08 липня 2011 року № 3674-VI (далі - Закон № 3674-VI).

Згідно з частиною першою статті 3 Закону № 3674-VI судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 6 Закону № 3674-VI у разі якщо розмір позовних вимог збільшено або пред'явлено нові позовні вимоги, недоплачену суму судового збору необхідно сплатити до звернення до суду з відповідною заявою. У разі зменшення розміру позовних вимог питання щодо повернення суми судового збору вирішується відповідно до статті 7 цього Закону.

Згідно частини 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Частиною 2 статті 4 зазначеного Закону встановлюються ставки судового збору, зокрема, відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" в редакції Закону від 15.12.2017 року, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою судовий збір становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відтак, розмір судового збору за подання до адміністративного суду даної заяви про збільшення розміру позовних вимог становить 1600,00 грн.

Згідно положень частини 1 статті 9 Закону України "Про судовий збір" судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.

Суд зазначає, що інформація щодо платіжних реквізитів для перерахування судового збору міститься на офіційному веб-порталі "Судова влада" в розділі "Івано-Франківський окружний адміністративний суд".

На підставі наведеного, керуючись статтями 122, 123, 160, 161, 169 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Заяву про збільшення позовних вимог Коломийського об'єднаного УПФУ Івано-Франківської області в адміністративній справі за позовом Коломийського об'єднаного управління пенсійного фонду України Івано-Франківської області до публічного акціонерного товариства Коломийський завод КРП про стягнення заборгованості в сумі 5730,67 грн - залишити без руху.

Надати позивачу строк до 11.01.2018 року для усунення вказаних недоліків, шляхом подання до Івано-Франківського окружного адміністративного суду документу про сплату (доплату) судового збору в розмірі встановленому статтею 4 Закону України Про судовий збір в сумі 1600,00 грн.

Роз'яснити, що в разі неусунення недоліків у визначений строк заява буде повернена.

Ухвала не підлягає оскарженню окремо від рішення суду.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, встановлені статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Грицюк П.П.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.12.2017
Оприлюднено28.12.2017
Номер документу71261405
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1714/17

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Ухвала від 24.06.2019

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Ухвала від 26.02.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Ухвала від 17.01.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Рішення від 17.01.2018

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Ухвала від 27.12.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Ухвала від 12.12.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні