Рішення
від 26.12.2017 по справі 815/5735/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/5735/17

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 грудня 2017 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Балан Я.В. розглянувши у порядку письмового провадження за наявними матеріалами справу за позовом Головного управління ДСНС України в Одеській області (місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Одеської загальноосвітньої школи №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25427998, місцезнаходження: 65042, Одеська обл., м. Одеса, пл. Мічуріна, 9) про вжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи (експлуатації), -

ВСТАНОВИВ:

До суду з позовом звернулось Головне управління ДСНС України в Одеській області (місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Одеської загальноосвітньої школи №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25427998, місцезнаходження: 65042, Одеська обл., м. Одеса, пл. Мічуріна, 9) про:

вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Одеської загальноосвітньої школи №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25427998, місцезнаходження: 65042, Одеська обл., м. Одеса, пл. Мічуріна, 9) у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних у акті перевірки №96 від 27.10.2017р.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем проведено позапланову перевірку об'єкту - Одеської загальноосвітньої школи №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складено акт перевірки №96 від 27.10.2017р. Перевіркою встановлено порушення приписів Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України №1417 від 30.12.2014р. та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, норми і правила у сфері пожежної, техногенної безпеки. Позивач зазначає, що подальша робота Одеської загальноосвітньої школи №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області з виявленими порушеннями створює реальну та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людей. Не усунення виявлених перевіркою порушень прямою дією впливає на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що спричиняють загрозу життю та здоров'ю, у зв'язку з чим позивач звернувся до суду.

11.12.2017р. за вхід. №34103/17 до суду від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження. (а.с.84)

Представник відповідача у судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечував у повному обсязі та проти розгляду справи у порядку письмового провадження не заперечував.

Враховуючи відсутність потреби заслухати свідка або експерта, та можливість вирішення справи на підставі наявних у ній доказів, суд вирішив за доцільне розглянути справу у порядку письмового провадження.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши обставини якими обґрунтовуються вимоги позивача, докази, якими вони підтверджуються, суд встановив наступне.

У період з 25.10.2017р. по 27.10.2017р. головним фахівцем Суворівського РВ у м. Одесі ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_1 у присутності Директора ОЗОШ №41 ОСОБА_2, заступника директора з виховної роботи ОЗОШ №41 ОСОБА_3 та інших осіб: начальника територіального відділу освіти Суворовського району департаменту освіти та науки ОМР ОСОБА_4, інженер з охорони праці 1 категорії відділу господарської економічної діяльності КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворівського району м. Одеси ОСОБА_5, головного спеціаліста з питань цивільного захисту Суворівської РА ОМР ОСОБА_6 проведено позапланову перевірку Одеської загальноосвітньої школи №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25427998, місцезнаходження: 65042, Одеська обл., м. Одеса, пл. Мічуріна, 9), за результатами перевірки складено акт №96. (а.с.10-14)

Перевіркою встановлено:

- ст. 20, 55 п.1.2. р.5 КЦЗУ, ППБУ - приміщення ОЗОШ №41 не обладнані установкою пожежної сигналізації;

- ст. 20, 55 п.2.37 р.3 КЦЗУ, ППБУ - допускається горюче облицювання стін сходової клітки на шляхах евакуації ОЗОШ №41;

- ст. 20, 55 п.2.5 р.3 КЦЗУ, ППБУ - дерев'яні конструкції даху ОЗОШ №41 не піддавались вогнезахисному оброблянню;

- ст. 20, 55 п.1.21 р.4 КЦЗУ, ППБУ - будівлі, споруди ОЗОШ №41 не захищені від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів у відповідності до вимог;

- ст. 20, 55 п.2.1 р.5 КЦЗУ, ППБУ - біля місця розташування пожежного водоймища не встановлено покажчик (об'ємний зі світильником або плоский із застосуванням світло відбивних покриттів) з відповідними написами;

- ст. 20, 55 п.3.6 р.5 КЦЗУ, ППБУ - територія та приміщення ОЗОШ №41 не укомплектовані первинними засобами пожежогасіння згідно норм належності;

- ст. 20 п.4.3.10 КЦЗУ, наказ МНС №557 від 15.08.2007р. - працюючий персонал ОЗОШ №41 не забезпечений засобами захисту органів дихання;

- ст. 20, 55 п.1.17 р.4 КЦЗУ, ППБУ - допускається встановлення електричних розеток та вимикачів на горючу основу;

- ст. 20, 55 п.2.2 р.5 КЦЗУ, ППБУ - не забезпечено від повідний тиск в системі внутрішнього протипожежного водопроводу (шляхом встановлення насосів підвищувачів) у відповідності до вимог;

- ст. 20, 55 п.2.2.3 р.5 КЦЗУ, ППБУ - пожежні кран-комплекти не укомплектовані важелем полегшення відкривання вентиля;

- ст. 20, 55 п.2.2.10 р.5 КЦЗУ, ППБУ - не представлений журнал обліку технічного обслуговування пожежних кран-комплектів.

27.10.2017р. головним фахівцем Суворівського РВ у м. Одесі ГУ ДСНС України в Одеській області майором служби цивільного захисту ОСОБА_1 складено протокол ОД №002410 у відношенні заступника директора з виховної роботи ОЗОШ №41 ОСОБА_3 як відповідальної особи, у зв'язку з встановленим правопорушеннями під проведення перевірки. (а.с.16)

Постановою ОД №002410 від 27.10.2017р., у зв'язку з встановленими правопорушеннями під час проведення перевірки, заступника директора з виховної роботи ОЗОШ №41 ОСОБА_3, як відповідальної особи притягнуто до відповідальності у вигляді штрафу у сумі 51 грн. (а.с.16)

Директора Одеської загальноосвітньої школи №41 ОСОБА_2 та заступника директора з виховної роботи ОЗОШ №41 ОСОБА_3 приписом №88 від 27.10.2017р. зобов'язано усунути порушення виявлених у акті перевірки №96 від 27.10.2017р. (а.с.29-30)

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначені Законом України № 877-V від 05.04.2007 р. Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (далі - Закон №877-V).

Відповідно до ст. 1 Закону № 877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно абзацу 1 ч.5 ст.4 Закону № 877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Частиною 7 ст. 7 Закону № 877-V передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначенням повноважень органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності регулює та визначає Кодекс цивільного захисту України.

Відповідно до статті 64 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: 1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; 2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; 3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

За приписами ст. 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Статтею 67 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: - здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; - складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; - звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Відповідно до Указу Президента України №20/2013 від 16 січня 2013 року Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій , Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України (далі - Міністр).

ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

Основними завданнями ДСНС України є: реалізація державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення).

Крім цього, у відповідності до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1052 від 16 грудня 2015 року, основними завданнями ДСНС України є, зокрема: реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб; внесення на розгляд Міністра внутрішніх справ пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у зазначених сферах; реалізація в межах повноважень, передбачених законом, державної політики у сфері волонтерської діяльності.

ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Враховуючи зазначене, Головне управління ДСНС України в Одеській області є територіальним органом центрального органу виконавчої влади, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а тому воно наділене повноваженнями здійснювати державний нагляд (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки і звертатись до суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Згідно ч.3 ст.55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання.

Згідно ч. ч. 1-3 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.

У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Приписи, постанови, розпорядження центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, щодо усунення порушень встановлених законодавством вимог з питань техногенної та пожежної безпеки можуть бути оскаржені до суду в установлений законом строк.

Відповідно до ст.70 Кодексу цивільного захисту України підставами для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Виходячи з системного аналізу вищенаведених норм, суд дійшов висновку, що застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів можливо, зокрема, в тому випадку, якщо суб'єктом господарювання не дотримано вимоги пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, за обов'язкової умови, що таке порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки створює загрозу життю та здоров'ю людей.

Як вбачається з обставин справи, Головним управлінням ДСНС України в Одеській області було проведено позапланову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Одеської загальноосвітньої школи №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області. За результатом проведеної перевірки виявлено численні порушення вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту.

При цьому, відповідно до акту перевірки №149 від 13.12.2017р., позивачем було перевірено Одеську загальноосвітньою школу №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області та встановлено, що відповідачем не усунуто порушення:

- ст. 20, 55 п.1.2. р.5 КЦЗУ, ППБУ - приміщення ОЗОШ №41 не обладнані установкою пожежної сигналізації;

- ст. 20, 55 п.1.21 р.4 КЦЗУ, ППБУ - будівлі, споруди ОЗОШ №41 не захищені від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів у відповідності до вимог;

- ст. 20, 55 п.2.2 р.5 КЦЗУ, ППБУ - не забезпечено від повідний тиск в системі внутрішнього протипожежного водопроводу (шляхом встановлення нососів підвищувачів) у відповідності до вимог;

При прийнятті рішення по справі суд враховує, що виявлені порушення створюють загрозу життю та здоров'ю людей, а відповідачем їх наявність не спростована, не надано доказів усунення виявлених порушень. При цьому, метою позову є превентивна міра, усунення умов, які несуть ризик спричинення шкоди людям.

Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

З урахування наведеного, беручи до уваги наявність загрози життю та/або здоров'ю людей, а також з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю людей, суд вважає за необхідне застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Одеської загальноосвітньої школи №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25427998, місцезнаходження: 65042, Одеська обл., м. Одеса, пл. Мічуріна, 9) у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних у акті перевірки №96 від 27.10.2017р.

Керуючись ст. ст. 90, 139, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Головного управління ДСНС України в Одеській області (місцезнаходження: 65091, м. Одеса, вул. Прохорівська, 6) до Одеської загальноосвітньої школи №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25427998, місцезнаходження: 65042, Одеська обл., м. Одеса, пл. Мічуріна, 9) про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Одеської загальноосвітньої школи №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25427998, місцезнаходження: 65042, Одеська обл., м. Одеса, пл. Мічуріна, 9) у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних у акті перевірки №96 від 27.10.2017р. - задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Одеської загальноосвітньої школи №41 1-111 ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ 25427998, місцезнаходження: 65042, Одеська обл., м. Одеса, пл. Мічуріна, 9) у вигляді повного зупинення роботи шляхом опечатування (опломбування) всіх дверей (воріт) будівель, приміщень, відключення джерел електропостачання (або інших електромереж, електроприладів, пристроїв, обладнання і установок) до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, вказаних у акті перевірки №96 від 27.10.2017р.

Постанова суду може бути оскаржена в порядку та строки, встановлені ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Балан Я.В.

Дата ухвалення рішення26.12.2017
Оприлюднено27.12.2017
Номер документу71261923
СудочинствоАдміністративне
Сутьвжиття заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи (експлуатації

Судовий реєстр по справі —815/5735/17

Ухвала від 25.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 18.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 19.02.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Рішення від 26.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 04.12.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 09.11.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні