Постанова
від 20.12.2017 по справі 909/689/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

79010, м.Львів, вул.Личаківська,81


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"20" грудня 2017 р. Справа № 909/689/17

Львівський апеляційний господарський суд в складі колегії:

Головуючого судді Дубник О.П.

суддів Скрипчук О.С.

ОСОБА_1

при секретарі Мокрій А.В.

розглянув апеляційну скаргу Публічного акціонерного товариства (далі - ПАТ) "Медтехніка" б/н від 16.10.2017р. (вх. № 01-05/5104/17 від 30.10.2017 р.)

на рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 13.09.2017 р.

у справі № 909/689/17 (суддя Деделюк Б.В.)

за позовом: Івано-Франківської міської ради, м. Івано-Франківськ

до відповідача: ПАТ "Медтехніка", м. Донецьк

про стягнення коштів в сумі 191919,22 грн.

за участю представників:

від позивача: ОСОБА_2 - представник (довіреність в матеріалах справи);

від відповідача: ОСОБА_3 - представник (довіреність в матеріалах справи).

Відповідно до п.п.9 п.1 Розділу ХІ «Перехідні положення» Господарського процесуального кодексу України (надалі - ГПК України) в редакції Закону від 03.10.17 р. №2147-VIII справи в судах апеляційної інстанції, провадження у яких порушено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Відводів складу суду та секретарю судового засідання в порядку ст.ст. 35, 36, 37 ГПК України не заявлялось.

У судовому засіданні 20.12.2017р. здійснювалось повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу згідно ст. 222 ГПК України.

Ухвалами Львівського апеляційного господарського суду від 02.11.2017р. відновлено строк на подання апеляційної скарги, прийнято апеляційну скаргу до провадження та призначено до розгляду на 23.11.2017 року.

Ухвалою Львівського апеляційного господарського суду від 23.11.2017 року, за клопотання позивача, відкладено розгляд апеляційної скарги на 20.12.2017р.

Рішенням Господарського суду Івано-Франківської області від 13.09.2017 р. (повний текст рішення складено 13.09.2017р.) у справі №909/689/17 (суддя Деделюк Б.В.) позов задоволено та стягнуто з ПАТ "Медтехніка" на користь Івано-Франківської міської ради збитки в сумі 191919,22 грн. за використання земельної ділянки комунальної власності без правовстановлюючих документів за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Б.Хмельницького, 90а за період з 05.08.2013р. по 05.08.2016р. та 2878,79 грн. судового збору.

Судове рішення у справі мотивоване п. 4 ч. 3 ст. 129 Конституції України, ст.ст. 124, 125, 206 Земельного кодексу України (надалі - ЗК України), ст.ст. 15, 22, 1166 Цивільного кодексу України (надалі - ЦК України), ст. 224 Господарського кодексу України (надалі - ГК України), ст.ст. 14, 288 Податкового кодексу України (надалі - ПК України), ст. 16 Закону України "Про оренду землі" від 6 жовтня 1998 року №161-XIV (надалі - Закон №161-XIV), і зроблено висновок, що відповідач є співвласником будівлі на вул. Б.Хмельницького 90а (372/1000 частки будівлі), а між Івано-Франківською міською радою та ПАТ "Медтехніка" не підписано договір оренди земельної ділянки площею 0,8001 га (частини, яка відповідає частці нежитлових приміщень) і у відповідача відсутні будь-які правовстановлюючі документи на право власності чи право користування земельною ділянкою, а тому у діях відповідача наявний повний склад цивільного правопорушення, що є підставою для застосування такої міри відповідальності як відшкодування збитків.

ПАТ "Медтехніка" не погоджується з ухваленим рішенням суду, вважає його прийнятим з порушенням норм матеріального та недотриманням норм процесуального права на підставі неповністю досліджених доказів. Апелянт зазначає, що заявлення позову про відшкодування неодержаних доходів (упущеної вигоди) покладає на позивача обов'язок доведення, що ці доходи не є абстрактними, а дійсно були б отримані, позивачем не доведено реальність намірів та можливість отримання заявленої в позові суми в якості прибутку. Також зазначає про позовну давність тривалістю 3 роки щодо розрахунку заподіяних збитків з 05.08.2013р. по 24.07.2014р. в сумі 41121,66 грн, оскільки позовна заява подана лише 24.07.2017р. і в ній не зазначалось, як пише апелянт, щодо продовження строків позовної давності. Стверджує, що позивачем не доведено яким чином відповідач перешкоджає позивачу використовувати земельну ділянку або вчинив інші дії, передбачені ст. 157 ЗК України. Вважає, що не укладення договору оренди землі відповідачем не є підставою для відшкодування заподіяних збитків, оскільки перелік таких підстав є вичерпним згідно ст.ст. 156, 157 ЗК України. Апелянт просить рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 13.09.2017 р. у справі №909/689/17 скасувати, прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити.

Позивач у відзиві на апеляційну скаргу зазначає, що розмір збитків розрахований як орендна плата, яка могла би бути отримана позивачем при передачі земельної ділянки в оренду у разі своєчасного оформлення відповідачем договору оренди землі. Оскільки, одним із обов'язків землекористувачів є своєчасне внесення плати за користування земельною ділянкою, невиконання відповідачем такого обов'язку порушило право позивача на отримання такої плати (упущена вигода). Зазначає. про наявність всіх складових цивільного правопорушення.

Вивчивши матеріали справи в сукупності з апеляційною скаргою та відзивом на неї, заслухавши пояснення представників сторін, оцінивши зібрані по справі докази, та дослідивши фактичні обставини у справі, колегія суддів прийшла до висновку про відсутність підстав для задоволення апеляційної скарги, при цьому, судова колегія Львівського апеляційного господарського суду встановила наступні обставини та керувалася такими мотивами.

На підставі п. 6.4 рішення Івано-Франківської міської ради від 08.12.2005р. між Івано-Франківською міською радою (орендодавець) та Івано-Франківським обласним колективним підприємством "Медтехніка" (орендар) укладено договір оренди землі від 24.01.2006р. за №24-Д терміном на 3 роки для обслуговування виробничих, складських та адміністративних будівель і споруд та передано в оренду земельну ділянку на вул. Б.Хмельницького, 90а площею 0,8000 га (а.с. 15-19).

Згідно відомостей наявних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань юридична особа - Івано-Франківське обласне колективне підприємство "Медтехніка" припинено 04.01.2012р.

Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав №85674525 від 24.04.2017р. ПАТ "Медтехніка" (код ЄДРПОУ 03568416) з 06.07.2010р. є співвласником будівлі на вул. Б.Хмельницького 90а з часткою власності 372/1000 (а.с. 13-14).

Між Івано-Франківською міською радою та ПАТ "Медтехніка" не підписано договір оренди земельної ділянки площею 0,8001 га (частини, яка відповідає частці нежитлових приміщень) за адресою вул. Б.Хмельницького, 90а в м. Івано-Франківську.

У відповідача відсутні правовстановлюючі документи на право власності чи право користування земельною ділянкою.

Відповідно до ст.ст. 12, 189 ЗК України, п.п.1 п. б ч. 1 ст. 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997р. №280/97-ВР (зі змінами) (далі - Закон №280/97-ВР), Положення про здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель в м. Івано-Франківську, затвердженого рішенням сесії Івано-Франківської міської ради від 28.08.2014р. № 1508-47, інспекторами з самоврядного контролю за використанням та охороною земель управління земельних відносин виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради 13.03.2015р. проведено обстеження земельної ділянки за адресою вул. Б.Хмельницького , 90а в м. Івано-Франківську площею 0,8001 га кадастровий номер 2610100000:08:002:0017 на предмет дотримання вимог земельного законодавства - наявності правоустановлюючих документів на земельну ділянку.

За результатами проведення обстеження складено акт обстеження земельної ділянки № 23 від 13.03.2015р., відповідно до якого встановлено, що даною земельною ділянкою користуються декілька суб'єктів господарювання, серед яких є відповідач (а.с. 27-28). На вказаній земельні ділянці знаходяться відокремлені будівлі і споруди, в яких здійснюється господарська діяльність.

Листом управління земельних відносин виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради № 171/04-03/08-в від 23.03.2015р. вимагало від відповідача вчинити дії, направлені на укладення договору оренди земельної ділянки за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Б.Хмельницького, 90а площею 0,8001 га (а.с. 30)

Управління земельних відносин виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради з метою мирного врегулювання спору листом від 12.05.2015р. (а.с. 20, 21, 22), оголошенням в газеті "Західний кур'єр" від 21.07.2016р. №29(1550) повідомляло відповідача про засідання комісії для визначення збитків власникам землі та землекористувачам (а.с. 38), однак відповідачем не було вжито жодних заходів для врегулювання спору .

Згідно з актом про визначення збитків власнику землі від 05.08.2016р., затвердженого рішенням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 23.09.2016 № 635, сума неодержаного територіальною громадою м. Івано-Франківська доходу визначається збитками, які нанесені міській раді за час фактичного використання відповідачем земельної ділянки площею 0,8001 га по вул. Б.Хмельницького 90а в м. Івано-Франківську складає 191919,22 грн. Збитки нараховані за період з 05.08.13 по 05.08.16р., з яких;

з 05.08.13 по 01.01.14 - 17357,30 грн.

з 01.01.14 по 01.01.15 - 42519,56 грн.

з 01.01.15 по 25.10.16 - 96450,65 грн.

0 01.01.16 по 05.08.16 - 35591,71 грн. (а.с. 39- 41, 42).

Відповідач не здійснив відшкодування заподіяних збитків у добровільному порядку.

Предметом спору у даній справі є вимога про стягнення збитків, завданих користуванням земельною ділянкою комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська без правовстановлюючих документів у розмірі 191919,22 грн. за період з 05.08.2013р. по 05.08.2016р., оскільки відповідачем не вжито заходів щодо укладення договору оренди землі та сплати коштів за користування земельною ділянкою.

Згідно ст. 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗК України передбачено, що земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Згідно ст. 12 ЗК України вказано, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; вирішення земельних спорів; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Відповідно до ст. 80 ЗК України суб'єктами права власності на землю є: а) громадяни та юридичні особи - на землі приватної власності; б) територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування, - на землі комунальної власності; в) держава, яка реалізує це право через відповідні органи державної влади, - на землі державної власності.

За змістом статей 122, 124 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Згідно ст.206 ЗК України використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати заземлю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

До обов'язків землекористувачів згідно зі ст. 96 ЗК України віднесено своєчасну сплату земельного податку або орендної плати.

В ході розгляду справи суд встановив, що ПАТ "Медтехніка" (код ЄДРПОУ 03568416) з 06.07.2010р. є співвласником будівлі на вул. Б.Хмельницького 90а з часткою власності 372/1000 (а.с. 13-14).

Між Івано-Франківською міською радою та ПАТ "Медтехніка" не підписано договір оренди земельної ділянки площею 0,8001 га (частини, яка відповідає частці нежитлових приміщень) за адресою вул. Б.Хмельницького, 90а в м. Івано-Франківську. У відповідача відсутні правовстановлюючі документи на право власності чи право користування земельною ділянкою. Відповідач не надав суду доказів, що вживав заходи, передбачені законодавством, для своєчасного оформлення права користування земельною ділянкою, на якій знаходиться його власність; не вказав суду, яких саме заходів ним було вжито для уникнення заподіяння збитків територіальній громаді міста.

Враховуючи наведене, з 05.08.2013р. по 05.08.2016р. відповідач використовував земельну ділянку площею 0,8001 га кадастровий номер 2610100000:08:002:0017, яка заходиться за адресою вул. Б.Хмельницького, 90а в м. Івано-Франківську, без правовстановлюючих документів, які надають право користування землею.

Заподіяні збитки полягають у неотриманні доходів до бюджету міської ради, які могли бути отримані у вигляді орендної плати при укладенні договору оренди і відсутності обмежень прав власника землі.

Статтею 22 ЦК України передбачено, що особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитками є втрати, яких особа зазнала у зв'язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 1166 ЦК України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала. Особа, яка завдала шкоди, звільняється від її відшкодування, якщо вона доведе, що шкоди завдано не з її вини.

Для застосування такої міри відповідальності, як стягнення майнової шкоди (збитків), потрібна наявність усіх елементів складу цивільного правопорушення, а саме: протиправної поведінки, збитків, причинного зв'язку між протиправною поведінкою та збитками, вини. При цьому для стягнення збитків у вигляді неодержаних доходів (упущеної вигоди) також необхідним є встановлення заходів, вжитих стороною для одержання такої вигоди. За відсутності хоча б одного з цих елементів цивільно-правова відповідальність не настає.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 152 ЗК України землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов'язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків. Захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється, зокрема, шляхом відшкодування заподіяних збитків.

Згідно ст. 156 ЗК України землекористувачам відшкодовуються збитки, заподіяні, зокрема, внаслідок неодержання доходів за час тимчасового невикористання земельної ділянки.

Згідно ч. ч. 1, 3 ст. 157 ЗК України відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам здійснюють органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи, які використовують земельні ділянки, а також органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи, діяльність яких обмежує права власників і землекористувачів або погіршує якість земель, розташованих у зоні їх впливу, в тому числі внаслідок хімічного і радіоактивного забруднення території, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами і стічними водами. Порядок визначення та відшкодування збитків власникам землі і землекористувачам встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Так, згідно з п. 1 Порядку визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України N 284 від 19.04.1993р., зі змінами, (далі-Порядок) власникам землі та землекористувачам відшкодовуються збитки, заподіяні вилученням (викупом) та тимчасовим зайняттям земельних ділянок, встановленням обмежень щодо їх використання, погіршенням якості ґрунтового покриву та інших корисних властивостей земельних ділянок або приведенням їх у непридатний для використання стан та неодержанням доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок.

Відшкодуванню, згідно з п. 3 Порядку підлягають, зокрема, збитки власників землі і землекористувачів, у тому числі орендарів, включаючи і неодержані доходи, якщо вони обґрунтовані. При цьому неодержаним доходом є дохід, який міг би одержати власник землі, землекористувач, у тому числі орендар, із земельної ділянки і який він не одержав внаслідок її вилучення (викупу) або тимчасового зайняття, обмеження прав, погіршення якості землі або приведення її у непридатність для використання за цільовим призначенням у результаті негативного впливу, спричиненого діяльністю підприємств, установ, організацій та громадян.

Розміри збитків, у т.ч. неодержані доходи землекористувачів згідно п.2 Порядку, визначаються комісіями, створеними Київською та Севастопольською міськими, районними державними адміністраціями, виконкомами міських (міст обласного значення) рад.

Відповідно до п. 5 Порядку (у редакції чинній з 01.01.2012р.) збитки відшкодовуються власникам землі і землекористувачам, у тому числі орендарям, підприємствами, установами, організаціями та громадянами, що їх заподіяли, за рахунок власних коштів не пізніше одного місяця після затвердження актів комісій, а при вилученні (викупі) земельних ділянок - після прийняття відповідною радою рішення про вилучення (викуп) земельних ділянок у період до видачі документа, що посвідчує право на земельну ділянку підприємства, установи, організації або громадянина.

Відповідно до акту про визначення збитків власнику землі від 05.08.2016р., сума неодержаного територіальною громадою м. Івано-Франківська доходу визначається збитками, які нанесені міській раді за час фактичного використання відповідачем земельної ділянки площею 0,8001 га по вул. Б.Хмельницького 90а в м. Івано-Франківську складає 191919,22 грн. за період з 05.08.13 по 05.08.16р. (а.с. 39-41).

Рішенням виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 23.09.2016 № 635 затверджено акт про про визначення збитків власнику землі від 05.08.2016р., завданих користуванням земельною ділянкою площею 0,8001 га без правовстановлюючих документів.

Розмір збитків при використанні земель без оформлення правовстановлюючого документа, що посвідчує право оренди (користування) земельної ділянки, дорівнює сумі, яка могла б надійти до місцевого бюджету у разі, якщо б зазначений договір був укладений між орендарем та орендодавцем, або у разі, якщо був би здійснений розрахунок земельного податку. Розмір збитків нараховується на підставі даних нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Перевіривши вказаний розрахунок суд зазначає, що його розраховано методологічно та арифметично правильно у відповідності до формули визначеної Порядком, з урахуванням конкретної нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Таким чином, враховуючи доведеність протиправної поведінки відповідача, наявність збитків, причинного зв'язку між протиправною поведінкою та збитками, вини, суд погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для стягнення з ПАТ "Медтехніка" на користь Івано-Франківської міської ради коштів в сумі 191919,22 грн. за використання земельної ділянки комунальної власності за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Б.Хмельницького, 90а без правовстановлюючих документів за період з 05.08.2013р. по 05.08.2016р.

Аналогічну правову позицію висловив Верховний Суд України щодо застосування норм матеріального права в подібних правовідносинах, викладену у наступних постановах: від 17.02.2016р. у справі №904/5857/14; від 28.01.2015р. у справі № 3-210гс14; від 18.05.2016р. у справах № 3-194гс16, № 922/51/15, № 922/228/15; від 07.12.2016 р. № 922/1009/15.

Доводи скаржника про те, позивачем не доведено реальність намірів та можливість отримання заявленої в позові суми в якості прибутку є необґрунтованими, оскільки заподіяні збитки полягають у неотриманні доходів до бюджету міської ради, які могли бути отримані у вигляді орендної плати при укладенні договору оренди і відсутності обмежень прав власника землі, оскільки відповідач є співвласником будівлі, що розташована на земельній ділянці площею 0,8001 га кадастровий номер 2610100000:08:002:0017, яка заходиться за адресою вул. Б.Хмельницького, 90а в м. Івано-Франківську.

Апелянт також зазначає, про позовну давність тривалістю 3 роки щодо розрахунку заподіяних збитків з 05.08.2013р. по 24.07.2014р. в сумі 41121,66 грн, оскільки позовна заява подана лише 24.07.2017р. і в ній не зазначалось щодо продовження строків позовної давності. Однак такі доводи апелянта є необґрунтованими, оскільки згідно ч. 3 ст. 267 ЦК України позовна давність застосовується судом лише за заявою сторони у спорі, зробленою до винесення ним рішення, а така заява не була зроблена відповідачем у суді першої інстанції. Неможливість подання такої заяви в місцевому господарському суді відповідачем не доведена при розгляді справи апеляційним судом.

Доводи скаржника про те, що не укладення договору оренди відповідачем не є підставою для відшкодування заподіяних збитків, оскільки перелік таких підстав є вичерпним згідно ст.ст. 156, 157 ЗК України, не спростовують факту використання відповідачем земельної ділянки без правовстановлюючих документів.

Як встановлено судом апеляційної інстанції, згідно ОСОБА_3 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № НОМЕР_1 від 01.11.2017р. ідентифікаційний код ПАТ "Медтехніка" є 03568416, а судом першої інстанції у оскаржуваному рішенні, оскільки такий код вказав позивач у позовній заяві, помилково вказано код 33163132 який згідно ОСОБА_3 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № НОМЕР_2 від 01.11.2017р. належить Приватному підприємству Калина-К13 . Однак дана помилка не є підставою для зміни чи скасування оскаржуваного рішення суду. Позивач вправі звернутись до суду із заявою про виправлення описки в судовому рішенні.

Відповідно до ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Згідно ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Відповідно до ч.ч. 1,2 ст. 86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Доводи, викладені скаржником у апеляційній скарзі, спростовуються вищенаведеними аналізом матеріалів справи та нормами матеріального права.

Усе викладене дає підстави для залишення без задоволення апеляційної скарги, оскаржуваного рішення суду без змін, у зв'язку із чим згідно із ст. 129 ГПК України на апелянта покладаються судові витрати.

Керуючись ст. ст. 86, 129, 252, 254, 269, 270, 275, 276, 281, 282 ГПК України, Львівський апеляційний господарський суд,

ПОСТАНОВИВ:

1. Апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення Господарського суду Івано-Франківської області від 13.09.2017 р. у цій справі без змін.

2. Судові витрати покласти на ПАТ "Медтехніка".

3. Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена в касаційному порядку згідно з ст.ст. 282, 284, 287, 288 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст постанови підписано 27.12.2017р.

Головуючий суддя Дубник О.П.

Суддя Скрипчук О.С.

Суддя Юрченко Я.О.

СудЛьвівський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення20.12.2017
Оприлюднено28.12.2017
Номер документу71272752
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/689/17

Постанова від 20.12.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Дубник Оксана Петрівна

Ухвала від 23.11.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Дубник Оксана Петрівна

Ухвала від 02.11.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Дубник Оксана Петрівна

Ухвала від 02.11.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Дубник Оксана Петрівна

Рішення від 13.09.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б.В.

Ухвала від 08.08.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б.В.

Ухвала від 24.07.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Деделюк Б.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні