ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
21 грудня 2017 року № 826/16605/17
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Кузьменко А.І., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами
Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві до Товариства з обмеженою відповідальністю АЛЬХАНА І.С.Ю.І. ГРУП 2 про стягнення податкового боргу у розмірі 82 533,00 гривень
В С Т А Н О В И В :
Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві (далі - позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю АЛЬХАНА І.С.Ю.І. ГРУП 2 про стягнення податкового боргу у розмірі 82 533,00 гривень.
Розглянувши позовну заяву Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві та додані до неї матеріали, Окружний адміністративний суд міста Києва звертає увагу на наступне.
Законом України Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII (далі - Закон України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII) внесені зміни до Кодексу адміністративного судочинства України, які набрали чинності 15 грудня 2017 року.
У відповідності до частини 3 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України, в редакції Закону України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII (далі - Кодекс адміністративного судочинства України), провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Частиною 4 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що закон, який встановлює нові обов'язки, скасовує чи звужує права, належні учасникам судового процесу, чи обмежує їх використання, не має зворотної дії в часі.
Судом встановлено, що Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з вказаною позовною заявою 14 грудня 2017 року, що підтверджується штампом вхідної кореспонденції канцелярії суду.
Враховуючи те, що діюча редакція Кодексу адміністративного судочинства України встановлює нові обов'язки позивача при зверненні до адміністративного суду, зокрема, щодо оформлення позовної заяви, суд приходить до висновку про можливість вирішення питання щодо відкриття провадження, залишення без руху або відмови у відкритті провадження на підставі позовної заяви, оформленої відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України, який діяв на момент звернення до Окружного адміністративного суду міста Києва.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Відповідно до частини 3 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
В порушення вказаних вимог Кодексу адміністративного судочинства України позивачем не додано до позовної заяви документа про сплату судового збору. Натомість, Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві просить відстрочити сплату судового збору.
В обґрунтування заявленого клопотання заявник посилається на статтю 8 Закону України Про судовий збір , відповідно до якої враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.
Враховуючи недостатність виділених коштів, а також те, що майнове становище не може обмежувати доступ до правосуддя, Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві вважає, що у нього наявні підставі для відстрочення сплати судового збору при зверненні до суду з відповідною позовною заявою.
Розглянувши зазначене клопотання, суд дійшов до наступних висновків.
За визначенням статті 1 Закону України Про судовий збір судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, за видачу судами документів, а також у разі ухвалення окремих судових рішень, передбачених цим Законом судовий збір включається до складу судових витрат.
Відповідно до підпункту 1 частини 1 статті 3 Закону України Про судовий збір судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Одночасно Закон України Про судовий збір у частині 2 статті 3 встановлює вичерпний перелік заяв, за подання яких не справляється судовий збір, а пільги щодо сплати судового збору встановлені у статті 5 цього Закону.
З урахуванням зазначених норм Закону України Про судовий збір , суд приходить до висновку про те, що органи доходів і зборів не мають пільг щодо сплати судового збору.
За таких підстав, Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві зобов'язано додати до позовної заяви документ про сплату судового збору у розмірі, встановленому Законом України Про судовий збір .
Так, частиною 3 статті 4 Закону України Про судовий збір встановлено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою ставка судового збору становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Статтею 7 Закону України Про державний бюджет України на 2017 рік установлена у 2017 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі для працездатних осіб з 1 січня 2017 року - 1600 гривень.
З урахуванням розміру заявлених вимог та наведених положень законодавства, Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві за звернення до суду зобов'язане сплатити судовий збір у сумі 1600,00 грн.
Відповідно до частини 1 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Вказані недоліки позивач може усунути у триденний строк з дня вручення даної ухвали для усунення недоліків шляхом подання до суду:
- оригіналу документу про сплату судового збору за звернення до суду з адміністративним позовом майнового характеру (отримувач коштів - УДКСУ у Печерському районі міста Києва, код отримувача (код ЄДРПОУ) - 38004897, рахунок отримувача - 31218206784007, банк отримувача - ГУ ДКСУ у м. Києві, код банку отримувача - 820019, код класифікації доходів бюджету - 22030101).
Керуючись статтями 160-162, частиною 1, 2 статті 169, статтями 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -
У Х В А Л И В:
1. Позовну заяву Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві залишити без руху.
2. Встановити позивачу триденний строк з дня вручення даної ухвали для усунення недоліків.
3. Попередити позивача про те, що у випадку неусунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута йому відповідно до пункту 1 частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.
4. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулась із позовною заявою.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя А.І. Кузьменко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.12.2017 |
Оприлюднено | 29.12.2017 |
Номер документу | 71331570 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кузьменко А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні