Ухвала
від 27.12.2017 по справі 924/1227/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


УХВАЛА

про повернення заяви про порушення справи про банкрутство

"27" грудня 2017 р. 924/1227/17

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Грамчука І.В., розглянувши матеріали

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Чорний та Микола", м. Хмельницький

про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Чорний та Микола", м. Хмельницький

ВСТАНОВИВ:

До господарського суду надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Чорний та Микола", м. Хмельницький (вх. № 05-06/1222/17 від 22.12.17р.) про визнання боржника банкрутом відповідно до 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .

В обґрунтування необхідності звернення із поданою заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Чорний та Микола", м. Хмельницький, посилається на те, що 13 жовтня 2015 року загальні збори учасників прийняли рішення про ліквідацію товариства з обмеженою відповідальністю "Чорний та Микола", дане рішення затверджено протоколом №02/2015 від 13.10.2015р.

У зв'язку з неможливістю сформувати ліквідаційну комісію через недостатність осіб, які можуть бути призначені членами ліквідаційної комісії, ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю "Чорний та Микола" призначено ОСОБА_1, а 08.02.2017р. ОСОБА_2.

З дня призначення ліквідатора до нього переходять повноваження по управлінню Товариства з обмеженою відповідальністю "Чорний та Микола".

Ліквідатор забезпечує повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення учасниками Боржника про припинення, що оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, забезпечує визначення вартості майна товариства в порядку, встановленому законодавством про оцінку майна,, майнових прав та професійну оціночну діяльність, виявляє його дебіторів і кредиторів та розраховується з ними, вживає заходів до оплати боргів товариства третім особам, а також його учасникам, складає ліквідаційний баланс та подає його вищому органу товариства або органу, що призначив ліквідатора.

Згідно із протоколом загальних зборів учасників Боржника №02/2015 від 13 жовтня 2015 року встановлено строк заявлення кредиторами вимог до Боржника протягом двох місяців з дня повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення засновників Боржника про припинення юридичної особи , що оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців,

15 жовтня 2015 року в Бюлетені державної реєстрації №333 (28) Реєстраційною службою Хмельницького міськрайонного управління юстиції Хмельницької області розміщено повідомлення №2054 Товариства з обмеженою відповідальністю Чорний та Микола , м. Хмельницький про припинення юридичної особи шляхом ліквідації, а також у вказаному бюлетені зазначено граничний термін подання кредиторами своїх вимог на протязі 2 місяців - до 19 грудня 2015 року.

Ліквідатором було повідомлено Державну податкову інспекцію у м. Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області, Пенсійний фонд України та фонди соціального страхування про ліквідацію Боржника.

У визначений строк голові ліквідаційної комісії Боржника надійшла заява від 10.12.2015 року про включення до реєстру кредиторів ОСОБА_3 „АУК Холдінгс Лимитед» , що створена та діє згідно з законодавством Республіки Кіпр.

Станом на 12 вересня 2016 року заборгованість Боржника перед ОСОБА_3 „АУК Холдінгс Лимитед» становить:

1. Кредит у розмірі 10 366 950,00 доларів США (десять мільйонів триста шістдесят шість тисяч дев'ятсот п'ятдесят доларів 00 центів), гривневий еквівалент складає 268 607 674, 50 гривні (двісті шістдесят вісім мільйонів шістсот сім тисяч шістсот сімдесят чотири гривні 50 копійок) згідно офіційного обміну курсу гривні до долара США, встановленого Національним Банком України на 13 липня 2017 року, за Дійсною угодою про кредитну лінію від 28 квітня 2008 року;

2. Нарахованих відсотків по кредиту у розмірі 3 607 266,18 доларів США (три мільйони шістсот сім тисяч двісті шістдесят шість доларів 18 центів), гривневий еквівалент складає 93 464 266,72 гривень (дев'яносто три мільйона чотириста шістдесят чотири тисячі двісті шістдесят шість гривень 72 копійки) згідно офіційного обміну курсу гривні до долара США, встановленого Національним Банком України на 13 липня 2017 року, за Дійсною угодою про кредитну лінію від 28 квітня 2008 року;

3. Дебіторської заборгованості у розмірі 1 353 994,92 доларів США (один мільйон триста п'ятдесят три тисячі дев'ятсот дев'яносто чотири долари 92 центи), гривневий еквівалент складає 35 082 008,38 гривень (тридцять п'ять мільйонів вісімдесят дві тисячі вісім гривень 38 копійок) згідно офіційного обміну курсу гривні до долара США, встановленого Національним Банком України на 13 липня 2017 року, що виникла в результаті переуступлення боргу згідно з договором про відступлення прав та перевід обов'язків за угодою про позику від 05 липня 2007 року, датованого 19 жовтня 2009 року, а також згідно з додатком № 2 до договору про відступлення прав та перевід обов'язків за угодою про позику від 05 липня 2007 року, датованого 10 листопада 2009 року.

Грошові вимоги ОСОБА_3 „АУК Холдінгс Лимитед» (ОСОБА_4 35, Ігл ОСОБА_5, 5-й поверх, 3030, Лімассол, Кіпр) у сумі 15 328 211,10 доларів США, гривневий еквівалент складає 397 153 949,60 гривень визнані в повному обсязі, про що повідомлено кредитора відповідно до частини 6 статті 105 ЦК України.

Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі ГУ ДФС у м. Києві проведено перевірку дотримання вимог податкового законодавства в частині своєчасності подання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма №1-ДФ) Боржника, за результатами якої нараховані штрафні санкції у сумі 510,00 грн.

Зазначає, що боржник не є засновником, учасником інших юридичних осіб. За результатами проведеної інвентаризації майна не виявлено.

З метою виявлення майна Боржника направлені листи - запити до правореєструючих установ.

Відповідно до інформаційної довідки Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті від 07.12.2015 року №1977-08/2/3-15 записи у Державному судновому реєстрі України та в Судновій книзі України щодо суден, власником яких є Боржник, код ЄДРПОУ 33937573 відсутні.

Головне управління Держпраці у Київській області листом від 12.11.2015 року №2094 повідомило, що за Боржником, код ЄДРПОУ 33937573 великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальні споруди, парові і водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води, об'єкти підвищеної небезпеки, об'єкти нафтогазового комплексу, ділянки надр для експлуатації та будівництва підземних споруд в Головному управлінні Держпраці, Територіальному управлінні Держгірпромнагляду у Київській області та м. Києві не зареєстровано.

Управління Держпраці у Хмельницькій області листом від 03.11.2015 року №936/15 повідомило, що реєстраційні дії щодо об'єктів підвищеної небезпеки, підіймальних споруд та котлів, великовантажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об'єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд Боржник не здійснював.

Згідно із довідкою Державної архітектурно - будівельної інспекції України від 06.11.15 року №40-302-302 відповідно до даних Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів , відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, який формується на підставі інформації, поданої Держархбудінспекції України її територіальними органами та ведення якого розпочато з 20.05.2011 року, станом на 05.11.2015 року, інформація про наявність/відсутність дозволу у Боржника на виконання будівельних робіт відсутня.

Управління ДАІ МВС України в Хмельницькій області листом від 30.10.2015 року №5/11552 повідомило, що згідно бази даних зареєстрованого транспорту Автомобіль та Національної автоматизованої бази даних НАІС , станом на 29.10.2015 року за Боржником зареєстрованих транспортних засобів не виявлено.

Перший міський відділ державної виконавчої служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції листом від 02.11.2015 року №39156/03-27/29 повідомив, що згідно даних Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень встановлено, що на виконанні не перебувають виконавчі провадження стороною по яких виступає Боржник.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом від 12.11.2015 року № 12/02/25396/нк повідомила, що станом на 11.11.2015 року в Державному реєстрі випусків цінних паперів відсутня інформація щодо реєстрації випусків цінних паперів Боржника.

Згідно із листом Держсільгоспінспекції в Хмельницькій області від 02.11.2015 року №7-2348 станом на 30.10.2015 року згідно уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи за Боржником тракторів та сільськогосподарської техніки не зареєстровано.

Державна авіаційна служба України листом від 11.11.2015 року №21.1.19-17203 повідомила, що в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за Боржником повітряні судна ніколи не були зареєстровані.

Відповідно до довідки про відсутність заборгованості зі сплати страхових коштів від 16.11.2015 року №200 заборгованість Боржника перед Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття відсутня.

Згідно із листом відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у місті Хмельницьку та Хмельницькій області від 02.11.2015 року №2143/01 за Боржником заборгованість перед фондом відсутня.

Виконавча дирекція Хмельницького обласного відділення фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності листом від 10.11.2015 року №1643-08 повідомила, що за Божником не має заборгованості по страховим коштам.

Відповідно до листа пенсійного фонду України у місті Хмельницькому від 04.11.2015 року №33572/04 по Боржнику станом на 01.11.2015 року заборгованість зі сплати страхових внесків відсутня.

Відповідно до листа Хмельницького обласного центру зайнятості від 16.11.2015 року №23-05/5012 по Боржнику заборгованість перед Фондом відсутня.

Головне управління статистики у Хмельницькій області відносно запиту про надання інформації щодо наявність/відсутність звітності балансу та про фінансові результати на останню дату здачі звітності, а також наявність заборгованості по заробітній платі працівникам Боржника повідомило, що звітність підприємством не надавалась.

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Хмельницькій області повідомили, що відділення не було засновником ТОВ „Чорний та Микола» , тому інформації про наявність (відсутність) на балансі підприємства державного майна, яке в процесі створення не увійшло до статутного капіталу, немає.

Регіональне відділення Фонду державного майна України по Київській області повідомило, що відділення приватизацію вищезазначеного підприємства не здійснювало, тому запитувана інформація в регіональному відділенні відсутня.

Нерухоме майно та заставлене майно відсутнє, відповідно до Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо Боржника від 11.09.2016 року.

У Боржника є відкритий рахунок у банку АТ „ОТП БАНК» , МФО 300528, р/р 26007501313741.

Кредиторами Боржника перелік згідно таблиці в заяві про порушення справи про банкрутство, загальний розмір кредиторських вимог складає 397 154 459,60 грн., який Боржник не в змозі погасити грошові зобов'язання.

Сума кредиторських вимог є більшою за триста мінімальних розмірів заробітної плати.

Голова ліквідаційної комісії Боржника ОСОБА_2, звернувся до учасників з доповіддю про фінансовий стан Боржника. Протоколом №03/2017 від 13.07.2017 року Загальних зборів учасників ТОВ „Чорний та Микола» зобов'язано голову ліквідаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю „Чорний та Микола» ОСОБА_2 подати до Господарського суду Хмельницької області заяву про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю „Чорний та Микола» .

Розглянувши отриману судом заяву із доданими матеріалами, судом враховується наступне :

15.12.2017р. набрав чинності ОСОБА_6 України від 03.10.2017р. №2147-VIII "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів", яким зокрема, Господарський процесуальний кодекс України викладений в новій редакції.

Відповідно до п.9 Перехідних положень господарського процесуального кодексу України визначено, що справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких порушено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу;

Відповідно до п.6 ст. 12 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно статті 2 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

ОСОБА_6 має пріоритет перед іншими законодавчими актами України у регулюванні відносин, пов'язаних з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, за винятком випадків, передбачених цим Законом.

Статтею 84 розділу VII Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» закріплено, що відносини, пов'язані з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, визначених у цьому розділі, регулюються Законом з урахуванням особливостей, передбачених цим розділом.

Зокрема статтею 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» регламентовано особливості застосування процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником.

Відповідно до пункту 1 статті 95 Закону, якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

При цьому обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

Таким чином, необхідними передумовами для звернення до господарського суду з заявою в порядку ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є дотримання боржником вимог ст.ст. 105, 110, 111 Цивільного кодексу України та ст. 60 Господарського кодексу України.

Зокрема, ст. 105 Цивільного кодексу України передбачено, що учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити про це орган, що здійснює державну реєстрацію, який вносить до єдиного державного реєстру відомості про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення; учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, призначають комісію з припинення юридичної особи (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення юридичної особи відповідно до цього Кодексу, виконання функцій комісії з припинення юридичної особи може бути покладено на орган управління юридичної особи; з моменту призначення комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи, комісія виступає в суді від імені юридичної особи, яка припиняється; комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. ОСОБА_6 строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи; комісія вживає усіх можливих заходів щодо виявлення кредиторів, а також письмово повідомляє їх про припинення юридичної особи.

Крім загальних правил щодо порядку припинення юридичних осіб, передбачених статтею 105 Цивільного кодексу України, цей Кодекс встановлює і спеціальні правила порядку ліквідації юридичної особи, які спрямовані на забезпечення прав та інтересів кредиторів.

Згідно ч. 1 ст. 110 Цивільного кодексу України, юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Відповідно до п. 4 ст. 111 Цивільного кодексу України ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб.

У випадках, установлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється.

Відповідно до ст. 41 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до повноважень ліквідатора поряд з іншим віднесено проведення інвентаризацію та оцінки майна банкрута.

Згідно з вимогами Законом України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" оцінка майна, майнових прав - це процес визначення їх вартості на дату оцінки за процедурою, встановленою нормативно-правовими актами, зазначеними в статті 9 цього Закону, і є результатом практичної діяльності суб'єкта оціночної діяльності. У випадках проведення незалежної оцінки майна складається звіт про оцінку майна.

Частина 7 ст. 110 Цивільного кодексу України визначає, що для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам державної податкової служби та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.

Відповідно до ч. 8 ст. 111 Цивільного кодексу України, ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

На етапі затвердження проміжного ліквідаційного балансу з'ясовуються питання про достатність чи недостатність в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів, у разі недостатності яких ліквідаційною комісією здійснюється продаж майна юридичної особи.

За недостатньої вартості майна ліквідаційна комісія має діяти відповідно до правил статті 110 Цивільного кодексу України, яка приписує в цьому випадку здійснювати ліквідацію в порядку, передбаченому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Зазначені норми цивільного законодавства кореспондуються і з приписами статті 60 Господарського кодексу України, що регулює загальний порядок ліквідації суб'єкта господарювання.

Зокрема, статтею 60 Господарського кодексу України визначено, що ліквідація суб'єкта господарювання здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється власником (власниками) майна суб'єкта господарювання чи його (їх) представниками (органами), або іншим органом, визначеним законом, якщо інший порядок її утворення не передбачений цим Кодексом. Ліквідацію суб'єкта господарювання може бути також покладено на орган управління суб'єкта, що ліквідується. Орган (особа), який прийняв рішення про ліквідацію суб'єкта господарювання, встановлює порядок та визначає строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня оголошення про ліквідацію. Ліквідаційна комісія або інший орган, який проводить ліквідацію суб'єкта господарювання, вміщує в друкованих органах відповідно до закону повідомлення про його ліквідацію та про порядок і строки заяви кредиторами претензій, а явних (відомих) кредиторів повідомляє персонально у письмовій формі у встановлені цим Кодексом чи спеціальним законом строки. Одночасно ліквідаційна комісія вживає необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості суб'єкта господарювання, який ліквідується, та виявлення вимог кредиторів, з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію суб'єкта господарювання. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку з обов'язковою перевіркою органом державної податкової служби, у якому перебуває на обліку суб'єкт господарювання.

При цьому лише після оцінки вартості наявного майна боржника у повному обсязі, у встановленому законодавством порядку, у тому числі, з урахуванням вимог Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» , можливо з'ясувати питання про недостатність вартості майна боржника для задоволення вимог кредиторів, а також можливе звернення до суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника, в порядку ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Отже, враховуючи вищезазначені вимоги Закону про банкрутство, необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку ст. 95 Закону про банкрутство є: оцінка вартості наявного майна боржника, публікація оголошення згідно з вимогами ст. 105 Цивільного кодексу України з метою виявлення кредиторів та встановлення повного обсягу кредиторської заборгованості, повідомлення органу державної податкової служби про ліквідацію підприємства та складання проміжного ліквідаційного балансу (аналогічна позиція викладена в постановах Вищого господарського суду України від 11.04.2013р. №5017/3385/2012, від 16.04.2013р. № 926/445-б/13 та від 10.01.2012р. №44/115-б.)

Окрім того, суд звертає увагу, що Товариством з обмеженою відповідальністю "Чорний та Микола", м. Хмельницький не долучено до матеріалів заяви про порушення справи про банкрутство, докази виконання Товариством з обмеженою відповідальністю "Чорний та Микола" зобовязань, підтверджених рішеннями судів адміністративного, господарського та загальної юрисдикції.

Відповідно до вимог ст.12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у разі відсутності підстав для відмови у прийнятті або для повернення заяви про порушення справи про банкрутство господарський суд приймає заяву до розгляду, про що не пізніше п'яти днів з дня її надходження виносить ухвалу.

З огляду на зміст наведеної норми Закону передумовою прийняття заяви про порушення справи про банкрутство є аналіз наявності обставин, які дають підстави для відмови у прийнятті або для повернення заяви про порушення справи про банкрутство.

Згідно з вимогами ст.15 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд не пізніше п'яти днів з дня надходження до господарського суду заяви про порушення справи про банкрутство повертає її та додані до неї документи без розгляду в тому числі, якщо заява не відповідає змісту вимог, зазначених у цьому Законі, а також з інших підстав, передбачених статтею 63 Господарського процесуального кодексу України, з урахуванням вимог цього Закону.

Судом встановлено, що при зверненні до суду ліквідатором не подано належних та допустимих доказів на підтвердження дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи згідно відмічених вимог законодавства України , а тому заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Чорний та Микола" м. Хмельницький (вх. № 05-06/1043/17 від 03.11.2017р.) про визнання боржника банкрутом відповідно до ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» підлягає поверненню без розгляду в порядку ст. 15 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

При цьому повернення заяви про порушення провадження у справі про банкрутство не перешкоджає повторному зверненню з такою заявою до господарського суду у встановленому порядку.

Керуючись ст. ст. 11, 12, 15 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та п. 3 ст. 63, ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

У Х В А Л И В :

Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Чорний та Микола" м. Хмельницький (вх. №05-06/1222/17 від 22.12.2017р.) про визнання боржника банкрутом відповідно до 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» повернути без розгляду.

Додаток: заява та додані до неї документи на 120 аркушах.

Суддя І.В. Грамчук

Віддрук. 3 прим. :

1 - до справи,

2-3 - заявнику (29015, м.Хмельницький, вул.Старокостянтинівське шосе, буд.22, офіс 64; 02140, м.Київ, вул.Б.Гмирі, 1/2,офіс 141)

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення27.12.2017
Оприлюднено29.12.2017
Номер документу71332787
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/1227/17

Ухвала від 25.07.2018

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

Ухвала від 27.12.2017

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Грамчук І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні