12.12.2017
Справа 522/21667/17
Провадження №1-КС/522/23620/17
У Х В А Л А
12 грудня 2017 року
Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ по кримінальному провадженню № 12015160500011799 від 10.12.2015 р. за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366, ч. 3 ст. 191 КК України,
В С Т А Н О В И В :
11 грудня 2017 року слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з заступником начальника відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів.
Як вбачається з клопотання слідчого,
Слідчим управлінням ГУ НП в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12015160500011799 від 10.12.2015 з правовою кваліфікацією за ч.3 ст. 191 ч. 1 ст. 366 КК України, за фактом складання службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » завідомо неправдивих офіційних документів та за фактом того, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстроване: АДРЕСА_1 , ПП « ОСОБА_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) зареєстроване: АДРЕСА_2 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), зареєстроване: АДРЕСА_3 вступивши в змову зі службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 , АДРЕСА_4 у період часу з липня 2015 року по липень 2016, під час проведення реконструкції на об`єкті КПНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », АДРЕСА_5 привласнили та розтратили бюджетні грошові кошти, які було виділено для проведення вказаних робіт.
Встановлено, що18.05.2016 до Хмельницького ВП Малиновського відділу поліції в місті Одесі Головного управління Національної поліції в Одеській області надійшли матеріали ІНФОРМАЦІЯ_5 щодо перевірки дотримання вимог чинного законодавства при здійсненні процедур державних закупівель за предметом закупівлі: «Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_6 », «Реконструкція будівель міського дитячого оздоровчого комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_4 », розташованого за адресою: АДРЕСА_5 » та «Реконструкція автодороги по вул. Марсельській до Дніпропетровської дороги в м. Одесі» за період з 01.01.2014 по 31.07.2015 року, проведених ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Відповідно до вказаного акту перевірки ІНФОРМАЦІЯ_5 від 31.08.2015 № 31-13/237, в ході здійсненні процедур державних закупівель за предметом закупівлі: «Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_6 », «Реконструкція будівель міського дитячого оздоровчого комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » виявлені наступні порушення:
Конкурсні пропозиції ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » не відповідають вимогам документації конкурсних торгів, оскільки частина документів складена російською мовою;
Відсутність у учасників, згідно наданих довідок, всього необхідного обладнання, передбаченого технічним завданням;
Надання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » однакових тех.паспортів та інструкцій на окреме обладнання та механізми;
Можливі ознаки змови між учасниками (про встановлені факти ДФІ проінформовано ІНФОРМАЦІЯ_6 );
Також, досудовим розслідуванням встановлено, що при здійсненні процедур державних закупівель за предметом закупівлі «Реконструкція будівлі, розташованої за адресою: АДРЕСА_6 . Корегування» учасниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » у своїх пропозиціях подано однакові наступні технічні паспорти:
«Керівництво по експлуатації бетононасосуThom-Katt»;
паспорт на кран автомобільний 10т шасі ЗІЛ 133ГЯ з гідравлічним приводом НОМЕР_4 ;
паспорт на кран автомобільний КС-3577 реєстраційний номер №7260 від 06.05.1987;
формуляр компресора ПК 1, 75А, ПК-3,5А, ПК-5,25А 33.00.00.00-019ФО;
паспорт монтажного крана на гусеничному ходу РДК-25-2;
документ на прес спеціальний гідравлічний НОМЕР_5 ;
паспорт на прес ножиці комбіновані НВ 5222;
паспорт листових ножиць;
При здійсненні процедур державних закупівель за предметом закупівлі «Реконструкція будівель міського дитячого оздоровчого комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_4 », розташованого за адресою: АДРЕСА_5 » учасниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » у своїх пропозиціях подано однакові наступні технічні паспорти:
- паспорт на випрямляч зварювальний «Патон ВД-400» типу ВД-400 СГД УДГУ;
- паспорт на домкрат гідравлічний автономний ДГ-100 Г / П НОМЕР_6 ;
- паспорт на бункер для перенесення бетону, модель 2500/70/2;
- керівництво з експлуатаціївібротромбовки MR60H\ MR68H\ MR75R;
- керівництво з експлуатації вібраторів електричних, глибино ручних з гнучкого валом;
Також встановлено, що згідно довідок про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази частина з обладнання технічна документація якого аналогічна в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та ПП « ОСОБА_4 » є орендованим та надається замовнику третіми особами для здійснення відповідних робіт.
В ході розслідування встановлено, що розпорядником бюджетних грошових коштів є ІНФОРМАЦІЯ_3 , яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_7 , які було перераховано на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у якості оплати за виконані ремонтно-будівельні роботи вКПНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », АДРЕСА_5 .
У відповідності до тендерної документації, яку вилучено під час досудового розслідування встановлено, що протоколом № 11\Т-2 від 22.04.2015 затверджено документацію конкурсних торгів, проектно-кошторисну документацію в якій визначено, що об`єкт має третю категорію складності та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Переможцем конкурсних торгів визнано підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), з яким розпорядником бюджетних коштів (замовником) ІНФОРМАЦІЯ_7 укладено договір № 23-15\П від 09.07.2015 на суму 22220232 гривень, з терміном виконання робіт з липня 2015 по липень 2016.
Також встановлено, що у вказаний проміжок часу на території КПНЗ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », АДРЕСА_5 збудовано дерев`яні корпуси, в яких в нічний час з 16.09.2017 по 17.09.2017сталася пожежа, та у яких підрядні роботи виконано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та субпідрядними підприємствами.
В ході проведення аналітичного дослідження фінансової діяльності підприємств, які фактично виконували будівельні роботи на вказаному об`єкті, а саме ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_4 » встановлено наступне. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », у період діяльності з т01.07.2015 по 31.05.2017 отримувало від ІНФОРМАЦІЯ_8 за роботи з реконструкції будівель МОСК « ІНФОРМАЦІЯ_4 », АДРЕСА_5 державні кошти у загальній сумі 46205233 гривень. Аналізом подальшого руху грошових коштів встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у період з 01.07.2015 по 31.05.2017 перерахувало державні кошти на рахунок ПП « ОСОБА_4 » у загальній сумі 9640540 та 39586500 грн. Крім цього, ПП « ОСОБА_4 » перерахувало кошти у загальній сумі 1943806, 02 грн. на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Також, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у період з 01.07.2015 по 31.05.2017 перерахувало державні кошти на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у загальній сумі 20448168 грн.
В подальшому, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перерахувало кошти на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_9 ). Аналізом фінансово-господарської діяльності та показників податкової звітності вказаних підприємств встановлено нереальність здійснення документально оформлених господарських операцій вказаними суб`єктами господарювання, операції мали одноразовий характер та були проведені у вкрай складних та заплутаних умовах. Таким чином, дослідженням встановлено та обґрунтовано доведено, що у період з 01.08.2015 по 31.05.2017 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перерахувало державні кошти у сумі 1738909 грн. на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ПП « ОСОБА_4 », які у подальшому були перераховані на користь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_9 ) за нереальними правочинами, у зв`язку з чим такі фінансові операції мають ризик легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом.
Так, з метою встановлення засновників, керівників, директорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », які мають ознаки фіктивних, виникла необхідність у здійснені тимчасового доступу до реєстраційних справ підприємств, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_13 , яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_8 .
Посилаючись на зазначене, а також тяжкість злочину і неможливість отримати відомості в інший спосіб, та враховуючи,
що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідно отримати дозвіл на проведення тимчасового доступу до речей і документів у ІНФОРМАЦІЯ_13 , яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_8 , слідчий просила надати тимчасовий доступ із можливістю вилучення оригіналів документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_13 , яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_8 .а саме :
реєстраційної справи товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 );
реєстраційної справи товариства з обмеженою відповідальністю ТК « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ).
При цьому, з огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання просила провести без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.
У судове засідання слідчий не з`явилась, проте звернулась до суду з заявою в якій підтримала подане клопотання про надання тимчасового доступу до речей і документів і просила розглядати його за її відсутності.
Особа, у володінні якої знаходиться зазначена в клопотанні інформація (документи) в судове засідання не викликався у зв`язку з заявленим слідчим клопотанням.
Розглянувши клопотання, дослідивши надані докази, суд, приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню, так як:
Згідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Аналіз наданих суду матеріалів провадження, дозволяють суду прийти до висновку, що у справі наявні всі передбачені законом підстави для задоволення клопотання та надання тимчасового доступу до речей і документів, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні з наведених вище обставин.
Під час досудового розслідування, з метою встановлення засновників, керівників, директорів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », які мають ознаки фіктивних, виникла необхідність у здійснені тимчасового доступу до реєстраційних справ підприємств, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_13 , яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_8 .
Підстав для відмови в задоволенні клопотання суд не вбачає.
За таких обставин, керуючись ст.ст. 159-163 КПК України, -
У Х В А Л И В :
Клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про розгляд за її відсутності - задовольнити.
Клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів - задовольнити.
Надати слідчому СУ ГУ Національної поліції в Одеській області ОСОБА_2 , начальнику відділу СВ ГУНП в Одеській області ОСОБА_5 , членам слідчої групи або іншим особам за їх дорученням, або на підставі постанови про здійснення процесуальних дій на іншій території тимчасовий доступ із можливістю вилучення оригіналів документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_13 , яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_8 .а саме :
реєстраційної справи товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 );
реєстраційної справи товариства з обмеженою відповідальністю ТК « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ).
Встановити строк дії ухвали протягом одного місяця з дня її постановлення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Дата ухвалення рішення | 12.12.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2023 |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні