Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
21 грудня 2017 р. Справа №805/3702/17-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді Аляб'єва І.Г., суддів Бабаш Г.П., Голошивця І.О., при секретарі судового засідання Козирєвій О.О.,
за участі представників:
позивача Цимбалюка В.Г.,
відповідача Тернинко С.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю НВП Укрсталь до Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії,
в с т а н о в и в:
У жовтні 2017 року до Донецького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю НВП Укрсталь (далі - ТОВ Укрсталь ) до Державної фіскальної служби України (далі - ДФС України), Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області, у якому він просить:
- скасувати рішення комісії ДФС України від 17 серпня 2017 року №94409/39927492 про відмову у реєстрації податкової накладної від 20 липня 2017 року №21 в Єдиному державному реєстрі податкових накладних;
- зобов'язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну від 20 липня 2017 року №21 з моменту її надходження до реєстру - 10 серпня 2017 року.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ним на виконання вимог Податкового кодексу України складено податкову накладну від 20 липня 2017 року №21, яку 10 серпня 2017 року направлено на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних.
В той же день позивачем отримано квитанцію №1, в якій зазначено, що реєстрація ПК/РК зупинена.
На підтвердження реальності здійснення операцій Позивач направив на адресу ДФС України повідомлення щодо подачі документів, однак рішенням комісії ДФС України від 17 серпня 2017 року №94409/39927492 відмовлено в реєстрації податкової накладної.
Позивач вважає зазначене рішення необґрунтованим, оскільки реальність виконання господарської операції підтверджена відповідною первинною документацією. Також позивач зазначає, що відповідачем не дотримано вимог законодавства та не встановлено конкретного критерію ризику.
Через відділ діловодства та документообігу до суду надійшли заперечення, у яких Відповідач зазначає, що у квитанції №1 запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК відповідно до пункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13 червня 2017 №567 та/або таблицю даних платника податків яка передбачена пунктом 4 цього наказу. Оскільки позивачем надані не всі документи, визначені у переліку, тобто надані документи не є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної Комісією ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Просив відмовити у задоволені позовних вимог.
Представник позивача до судового засідання з'явився, надав пояснення аналогічні викладеним у позовній заяві.
Представник відповідача до судового засідання з'явився, заперечував проти задоволення позову.
Оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство Укрсталь (код ЄДРПОУ 39927492) зареєстроване за адресою: 84200, Донецька обл., місто Дружківка, вул. Леніна, буд. 11, кв. 33.
Судом встановлено, що 04 січня 2017 року між ТОВ Укрсталь та ТОВ Завод рейкових скріплень укладено договір поставки предметом якого є поставка метизної продукції.
20 липня 2017 року Позивачем складено податкову накладну № 21 та 10 серпня 2017 року направлено для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Згідно квитанції №1 від 10 серпня 2017 року відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної зупинена та зазначено, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України №567 від 13 червня 2017 року. За результатами опрацювання СМОК виявлено невідповідність обсягів невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД: 7318. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК(а.с.26).
На виконання вимог зазначених в квитанції №1, згідно якої реєстрація податкової накладної зупинена, позивачем надані документи, що підтверджують відповідність обсягів постачання обсягам придбання послуг та пояснення, що підтверджується повідомленням від 11 серпня 2017 №7.
На підтвердження виконання наданих послуг позивачем надано: копію рахунку-фактури №СФ-0000100 від 20 липня 2017 року, копія видаткової накладної №РН-000095 від 20 липня 2017 року, копія податкової накладної № 21 від 20 липня 2017 року, копія квитанції №1 від 10 серпня 2017 року, копія договору №04/17 від 04 січня 2017 року, копія платіжного доручення № 694 від 25 липня 2017 року, копія товарно-транспортної накладної №6 від 20 липня 2017 року, копія рахунку-фактури №2017-096-2 від 20 липня 2017 року, копія акту прийому-передачі виконаних робіт № 2017-096-2 від 20 липня 2017 року, копія договору-заявки № 2017-096-2 від 20 липня 2017 року, копія платіжного доручення №104 від 11 серпня 2017 року, копія рахунку-фактури №ДН-0000302 від 20 липня 2017 року, копія видаткової накладної №ДН-000250 від 20 липня 2017 року, копія податкової накладної №272 від 20 липня 2017 року, копія платіжного доручення №1144 від 25 липня 2017 року, копія договору №15 від 04 січня 2017 року, копія товарно-транспортної накладної №07/17 від 20 липня 2017 року, копія платіжного доручення №1158 від 11 серпня 2017 року, копія акту прийому-передачі виконаних робіт № 2017-096-3 від 20 липня 2017 року, копія договору-заявки № 2017-096-3 від 20 липня 2017 року.
17 серпня 2017 року головою комісії ДФС України прийнято рішення №94409/39927492 про відмову у реєстрації податкової накладної від 20 липня 2017 року №21 з причини надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування (а.с.48).
18 серпня 2017 року позивачем подано скаргу №52 на зазначене рішення (а.с.49-50).
01 вересня 2017 року рішенням Комісією з питань розгляду скарг №4519/39927492, скаргу Позивача залишено без задоволення, а рішення комісії ДФС без змін (а.с.51).
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, судом виходить з наступного.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 р. (далі - Порядок № 1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Згідно пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", ";Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні приписи наведені у підпункті 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.
Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 р. № 567 (далі Критерії оцінки ступня ризиків).
Згідно пункту 6 Критеріїв (в редакції, що діяла на дату прийняття рішення) містить у собі визначення двох різних критеріїв: Моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:
1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);
2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.
Таким чином, фіскальний орган був зобов'язаний у квитанції №1 чітко вказати на конкретний вид критерію, який встановлений пунктом 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків Наказу №567.
Суд зазначає, що такий критерій як невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД у п. 6 Критеріїв оцінки ступня ризиків не передбачений.
Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.3 цього пункту.
Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Судом встановлено, що підставою для відмови у реєстрації податкової накладної є надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
При цьому, в оскаржуваному рішенні не наведено обґрунтувань причин відмови в реєстрації податкової накладної, складеної ТОВ Укрсталь .
Відповідачем в оскаржуваному рішенні не зазначено, що саме стало підставою для винесення вказаних рішень, а зазначено загалом, що надані платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства чи недостатність поданих документів для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Проте не вказано, які саме документи складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Крім того, встановлено, що 11 серпня 2017 року Позивач надав документи на підтвердження реєстрації вказаної податкової накладної, а саме: копію рахунку-фактури №СФ-0000100 від 20 липня 2017 року, копія видаткової накладної №РН-000095 від 20 липня 2017 року, копія податкової накладної № 21 від 20 липня 2017 року, копія квитанції №1 від 10 серпня 2017 року, копія договору №04/17 від 04 січня 2017 року, копія платіжного доручення № 694 від 25 липня 2017 року, копія товарно-транспортної накладної №6 від 20 липня 2017 року, копія рахунку-фактури №2017-096-2 від 20 липня 2017 року, копія акту прийому-передачі виконаних робіт № 2017-096-2 від 20 липня 2017 року, копія договору-заявки № 2017-096-2 від 20 липня 2017 року, копія рахунку-фактури №ДН-0000302 від 20 липня 2017 року, копія видаткової накладної №ДН-000250 від 20 липня 2017 року, копія податкової накладної №272 від 20 липня 2017 року, копія платіжного доручення №1144 від 25 липня 2017 року, копія договору №15 від 04 січня 2017 року, копія товарно-транспортної накладної №07/17 від 20 липня 2017 року, копія акту прийому-передачі виконаних робіт № 2017-096-3 від 20 липня 2017 року, копія договору-заявки № 2017-096-3 від 20 липня 2017 року, копія рахунку-фактури №2017-096-3 від 20 липня 2017 року.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Таким чином, суд дійшов висновку, що, зважаючи на наявність у позивача, передбачених чинним законодавством України, документів, які свідчать про проведення господарських операцій, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної від 20 липня 2017 року №21.
З урахуванням наведеного, Державною фіскальною службою України не доведено правомірності та обґрунтованості оскаржуваного рішення з урахуванням вимог, визначених частиною другою статті 19 Конституції України, частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи зі змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, наявних в матеріалах справи, рішення Державної фіскальної служби України від 17 серпня 2017 року №94409/39927492 про відмову у реєстрації податкової накладної від 20 липня 2017 року №21 є протиправним та підлягає скасуванню.
Відповідно до підпункту 201.16.4. пункту 201.16 статті 201 ПК України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:
а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Таким чином, суд вбачає за необхідне зобов'язати ДФС зареєструвати податкову накладну від 20 липня 2017 року №21 з моменту набрання законної сили цим рішенням суду.
Згідно частиною першою статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов'язані зі сплатою судового збору за подання адміністративного позову до суду в розмірі 3 200,00 грн, що документально підтверджується платіжним дорученням від 18 жовтня 2017 року № 2 та квитанцією від 12 вересня 2017 року №18205695.
Отже, сплачений позивачем судовий збір за подачу адміністративного позову до суду в сумі 3 200,00 грн підлягає стягненню з Державної фіскальної служби України за рахунок бюджетних асигнувань.
Керуючись статтями 2, 6, 8-9, 19-20, 22, 25-26, 72-78, 90, 139, 241-246, 255, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
в и р і ш и в:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю НВП Укрсталь задовольнити частково.
Визнати протиправними та скасувати рішення Державної фіскальної служби від 17 серпня 2017 року №94409/39927492 про відмову у реєстрації податкової накладної від 20 липня 2017 року №21 в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
Зобов'язати Державну фіскальну службу зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну, виписану Товариством з обмеженою відповідальністю НВП Укрсталь від 20 липня 2017 року №21 з моменту набрання цією постановою законної сили.
У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби на користь Товариства з обмеженою відповідальністю НВП Укрсталь (код ЄДРПОУ 39927492) судовий збір у розмірі 3 200 (три тисячі двісті) грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов'язки, мають право оскаржити в апеляційному порядку рішення суду першої інстанції повністю або частково, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.
Повний текст рішення складений та підписаний 02 січня 2018 року.
Головуючий суддя Аляб'єв І.Г.
Судді Бабаш Г.П.
Голошивець І.О.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.12.2017 |
Оприлюднено | 05.01.2018 |
Номер документу | 71392372 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Аляб'єв І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні