ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
21 грудня 2017 року м.Житомир
справа № 806/3134/17
категорія 6.3
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Горовенко А.В.,
за участю секретаря судового засідання Галайби І.Б.,
за участю:
позивач - не з'явився;
представника позивача - ОСОБА_1 (на підставі договору про надання правової допомоги від 14.11.2017);
відповідач - не з'явився;
представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - не з'явився;
представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні суду за адресою: 10014, місто Житомир, вул. Мала Бердичівська, 23, адміністративну справу за позовом ОСОБА_2 до Державного реєстратора Пиріжківської сільської ради Малинського району Житомирської області ОСОБА_3, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Селянське (фермерське) господарство "Січ" та третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агро-Інвест", про визнання протиправним та скасування рішення, -
встановив:
У листопаді 2017 року ОСОБА_2 звернувся до Житомирського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державного реєстратора Пиріжківської сільської ради Малинського району Житомирської області ОСОБА_3, в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексний номер 36423292 від 02.08.2017 здійснену державним реєстратором Пиріжківської сільської ради Малинського району Житомирської області ОСОБА_3 в частині державної реєстрації права оренди на земельну ділянку кадастровий номер 1820310100:04:000:0015, що належить на праві власності позивачу.
Відповідно до ухвали Житомирського окружного адміністративного суду від 20.11.2017 провадження у справі за вказаною позовною заявою відкрито, справу призначено до розгляду у відкритому судовому засіданні на 05.12.2017 (а.с.2-3).
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що є власником земельної ділянки за кадастровим номером 1820310100:04:000:0015, яка передана в оренду Селянському (фермерському) господарству "Січ" на виконання умов договору від 10.01.2008, терміном на 10 років. Даний договір зареєстровано в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі.
У листопаді 2017 року позивач дізнався, що 28.07.2017 зареєстровано право оренди на вказану земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею 2,9107 га на території Андрушівської міської ради Житомирської області на підставі договору від 28.07.2017, який він не підписував, на строк до 30.11.2032.
Позивач вважає, що така реєстрація та рішення на підставі якого її було здійснено є незаконними, та такими, що порушують його права, як власника земельної ділянки та орендодавця, оскільки не відповідають вимогам чинного законодавства.
Свою правову позицію обґрунтовує посиланням на положення Закону України "Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень" №1952-IV від 01.07.2004 (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Наголошує, що саме відповідач, як державний реєстратор, з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на одну й ту ж саму земельну ділянку та уникнення порушення повинен запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих прав у органів, що здійснюють таку реєстрацію. У разі виявлення зареєстрованих прав на земельну ділянку відповідач повинен був відмовити у державній реєстрації прав та їх обтяжень з метою недопущення порушень законодавства.
Крім того позивач зазначає, що не міг підписати договір оренди від 28.07.2017 та одразу звернутись за реєстрацією в с.Пиріжки Малинського району Житомирської області, оскільки того дня перебував у м.Андрушівка Житомирської області та за межі міста не виїжджав (а.с.5-9).
Відповідно до ухвали Житомирського окружного адміністративного суду від 20.11.2017 провадження у справі за вказаною позовною заявою відкрито, справу призначено до розгляду у відкритому судовому засіданні.
Відповідач щодо позовних вимог, надав до суду письмові пояснення, викладені в заяві за вхідним №18739/17 від 04.12.2017.
Зазначив, що позов визнає у повному обсязі. Пояснив, що із завою про реєстрацію іншого речового права до нього звернувся ОСОБА_4, як представник за довіреністю Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агро-Інвест" та надав договір оренди підписаний позивачем. За інформацією з Єдиного державного реєстру була відсутні інформація про реєстрацію іншого речового права за земельною ділянкою за кадастровим номером 1820310100:04:000:0015, тому було прийнято оскаржуване рішення про реєстрацію іншого речового права (а.с.55).
Треті особи письмові пояснення на позовну заяву до суду не подали.
В судовому засіданні від 05.12.2017 представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агро-Інвест", заявив клопотання про витребування додаткових доказів по справі: матеріалів з книги реєстрації майнових та речових прав про реєстрацію договору оренди земельної ділянки, укладеного між позивачем та Селянським (фермерським) господарством "Січ"; матеріалів поземельної книги; реєстраційної справи; оригіналів договору оренди земельної ділянки від 10.01.2008, укладеного між позивачем та Селянським (фермерським) господарством "Січ".
Відповідно до ухвали суду від 05.12.2017 клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агро-Інвест" задоволено частково: зобов'язано позивача надати суду для огляду оригінал договору оренди земельної ділянки від 10.01.2008, укладеного між ОСОБА_2 та Селянським (фермерським) господарством "Січ". З власної ініціативи судом витребувано від Андрушівської районної державної адміністрацїї Житомирської області реєстраційну справу за реєстраційним номером об'єкта нерухомого майна 1161910118203 про реєстрацію іншого речового права земельної ділянки за Товариством з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агро-Інвест". Розгляд справи відкладено на 21.12.2017 (а.с.68-69).
Позивач у судове засідання не з"явився, звернувся до суду із заявою про розгляд справи без його участі.
Представник позивача у судовому засіданні підтримав правову позицію, викладену у позовній заяві, та просив адміністративний позов задовольнити з підстав та мотивів, викладених в ньому.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Селянське (фермерське) господарство "Січ", в судове засідання свого повноважного представника не направила, причин неявки суду не повідомила, про дату, час та місце розгляду справи повідомлена належним чином.
Відповідач в судове засідання не з"явився, просив суд розглядати справу без його участі (а.с.55).
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агро-Інвест" в судове засідання 21.12.2017 свого повноважного представника не направила. Звернулось до суду із клопотанням про відкладення розгляду справи у зв"язку із відрядженням представника та неможливістю забезпечити присутність іншого представника (а.с.73).
Суд заслухавши думку представника позивача, розглянувши в судовому засіданні клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агро-Інвест", на місці ухвалив відмовити у його задоволенні з таких мотивів.
Відповідно до положень п.2 ч.2 ст.205 Кодексу адміністративного судочинства України суд відкладає розгляд справи в судовому засіданні у разі першої неявки в судове засідання учасника справи, якого повідомлено про дату, час і місце судового засідання, якщо він повідомив про причини неявки, які судом визнано поважними.
Так, дійсно Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агро-Інвест" в своєму клопотанні повідомило причини неявки, однак доказів на їх підтвердження (наказ про відрядження представника, докази неможливості забезпечити участь у справі іншого представника) до суду для визнання їх судом поважними не надав.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
Матеріали справи свідчать, що земельна ділянка площею 2,9107 га за кадастровим номером 1820310100:04:000:0015, що розташована на території Андрушівської міської ради Андрушівського району Житомирської області, на праві приватної власності належить ОСОБА_2 (а.с.13, 14).
На виконання умов договору оренди земельної ділянки від 10.01.2008 (далі - Договір оренди), відповідно до Акту прийому-передачі земельної ділянки від 10.01.2008, ОСОБА_2 ("Орендодавець") передав у платне строкове користування Селянського (фермерського) господарства "Січ" ("Орендар") вказану земельну ділянку площею 2,9107га за кадастровим номером 1820310100:04:000:0015, строком на 10 років (а.с.10, 11).
19 березня 2008 року вказаний Договір оренди зареєстровано Андрушівським районним відділом Житомирської регіональної філії "Центру державного земельного кадастру" про що у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі вчинено запис №040820200093, що засвідчується відміткою на останній сторінці договору та довідкою №32-6-0.20-1871/101-17, виданою відділом в Андрушівському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області 14.11.2017 (а.с.10-11, 16).
Однак, 02 серпня 2017 року державним реєстратором Пиріжківської сільської ради Малинського району Житомирської області ОСОБА_3 прийнято рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, на земельну ділянку площею 2,9107 га за кадастровим номером 1820310100:04:000:0015, що розташована на території Андрушівської міської ради Андрушівського району Житомирської області, індексний номер 36423292, на підставі договору оренди землі від 28.07.2017, укладеного між ОСОБА_5 та Товариством з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агро-Інвест" (а.с.15, 99).
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07. 2004 №1952-IV (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), (далі - Закон №1952-IV) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Згідно з п.1 ч.1 ст.10 Закону №1952-IV державним реєстратором є громадянин України, який має вищу освіту за спеціальністю правознавство, відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством юстиції України, та перебуває у трудових відносинах з суб'єктом державної реєстрації прав.
Положеннями п.1 ч.3 ст.10 Закону №1952-IV визначено, що державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов'язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації.
Аналіз наведених норм дає підстави для висновків, що чинне законодавство наділяє державного реєстратора повноваженнями щодо реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що повинні реалізовуватися за наслідками перевірки правильності оформлення документів в офіційному порядку, що дозволяє забезпечити належний рівень захисту гарантованих Конституцією України речових прав осіб на нерухоме майно.
Згідно з ч.3 ст.3 Закону №1952-IV, речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до 1 січня 2013 року, визнаються дійсними за наявності однієї з таких умов: реєстрація таких прав була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення; на момент виникнення таких прав діяло законодавство, що не передбачало їх обов'язкової реєстрації.
Відносини із реєстрації договорів оренди землі, на час укладення позивачем договорів оренди земельних ділянок, регулювалися, зокрема, Цивільним кодексом України, Земельним кодексом України, Законом України "Про оренду землі" від 06.10.1998 року № 161-XIV, Порядком державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1998 року № 2073, Тимчасовим порядком ведення державного реєстру земель, затвердженим наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 02.07.2003 року № 174, Інструкцією про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженою наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 04.05.1999 року № 43.
Відповідно до ч.1 ст.210 Цивільного кодексу України, правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації.
Згідно з вимогами ст. 18 Закону України "Про оренду землі" (у редакції, чинній на момент укладення позивачем договору оренди) договір оренди землі набирає чинності після його державної реєстрації.
Частиною 2 статті 125 Земельного кодексу України (у редакції, чинній на момент укладення позивачем договору оренди) визначено, що право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації.
Укладений договір оренди землі підлягає державній реєстрації. Державна реєстрація договорів оренди землі проводиться у порядку, встановленому законом (ст. 20 Закону України "Про оренду землі", у редакції, чинній на момент укладення договору оренди).
Єдині умови реєстрації договорів оренди та договорів суборенди земельних ділянок на час укладення зазначених договорів оренди були визначені Порядком державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1998 року № 2073.
Відповідно до пункту 2 вказаного Порядку, (у редакції, чинній на час укладення позивачем договору), державна реєстрація договору оренди є офіційним визнанням і підтвердженням державою факту виникнення або припинення права оренди земельних ділянок.
Пунктом 4.2 Тимчасового порядку ведення державного реєстру земель, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 02.07.2003 № 174, (чинного на момент укладення позивачем договору), визначено, що державна реєстрація державного акта на право власності на земельну ділянку, державного акта на право постійного користування земельною ділянкою, договору оренди землі здійснюється шляхом внесення записів реєстрації до книги реєстрації.
За змістом пункту 3.2 Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженої наказом Державного комітету України по земельних ресурсах № 43 від 04.05.1999 року, державна реєстрація договорів оренди землі здійснюється структурними підрозділами Центру державного земельного кадастру при Держкомземі України.
Як свідчать матеріали справи, 19 березня 2008 року вказаний Договір оренди зареєстровано Андрушівським районним відділом Житомирської регіональної філії "Центру державного земельного кадастру" про що у Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі вчинено запис №040820200093, що засвідчується відміткою на останній сторінці договору та довідкою №32-6-0.20-1871/101-17, виданою відділом в Андрушівському районі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області 14.11.2017 (а.с.10-11, 16).
Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону №1952-IV 1. Державна реєстрація прав проводиться в такому порядку: 1) прийняття/отримання документів для державної реєстрації прав, формування та реєстрація заяви в базі даних заяв; 2) виготовлення електронних копій документів, поданих для державної реєстрації прав, шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та їх розміщення у Державному реєстрі прав; 3) встановлення черговості розгляду заяв, зареєстрованих у базі даних заяв; 4) перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав та прийняття відповідних рішень; 5) прийняття рішення про державну реєстрацію прав (у разі відсутності підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови у проведенні державної реєстрації прав); 6) відкриття розділу в Державному реєстрі прав та/або внесення до відкритого розділу або спеціального розділу Державного реєстру прав відповідних відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів цих прав; 7) формування витягу з Державного реєстру прав про проведену державну реєстрацію прав для подальшого використання заявником; 8) видача/отримання документів за результатом розгляду заяви.
Згідно з ч.4 ст. 18 Закону №1952-IV, державній реєстрації підлягають виключно заявлені речові права на нерухоме майно та їх обтяження, за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.
Положеннями ч. 3 ст. 10 Закону №1952-IV визначено, що державний реєстратор: 1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема: відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом; відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав; відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих документах; наявність обтяжень прав на нерухоме майно; наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов'язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення; 3) під час проведення державної реєстрації прав, що виникли в установленому законодавством порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів влади, підприємств, установ та організацій, які відповідно до законодавства проводили оформлення та/або реєстрацію прав, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для такої реєстрації, у разі відсутності доступу до відповідних інформаційних систем, документів та/або у разі, якщо відповідні документи не були подані заявником. Органи державної влади, підприємства, установи та організації зобов'язані безоплатно протягом трьох робочих днів з моменту отримання запиту надати державному реєстратору запитувану інформацію в паперовій та (за можливості) в електронній формі; 4) під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовує відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України; 5) відкриває та/або закриває розділи в Державному реєстрі прав, вносить до нього записи про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав; 6) присвоює за допомогою Державного реєстру прав реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації прав; 7) виготовляє електронні копії документів та розміщує їх у реєстраційній справі в електронній формі у відповідному розділі Державного реєстру прав (у разі якщо такі копії не були виготовлені під час прийняття документів за заявами у сфері державної реєстрації прав); 8) формує документи за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав; 9) формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі; 10) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Взаємодія органу державної реєстрації прав та органу, що здійснює ведення Державного земельного кадастру передбачена статтею 33 Закону №1952-IV.
Необхідності запитувати інформацію про зареєстровані права оренди на земельні ділянки відповідно до законодавства, яке діяло до 01.01.2013 року, висловила і Державна реєстраційна служба України у листі від 06.08.2013 року № 2951/05-15-13 «Щодо запобігання випадкам подвійної реєстрації прав оренди на земельну ділянку за різними право набувачами» . У цьому листі, зокрема, вказано, що з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на одну земельну ділянку, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельну ділянку, сформовану у результаті виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв), державному реєстратору слід запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01.01.2013 року, зокрема виконавчих комітетів сільської, селищної, міської ради за місцем розташування земельної частки (паю).
При цьому суд враховує, що на сьогоднішній день в Україні не існує єдиної бази, за допомогою якої можна встановити реєстрацію прав, які виникли та зареєстровані до 1 січня 2013 року.
Однак, відсутність в Україні єдиної системи реєстрації прав, які виникли та зареєстровані до 01.01.2013 року, не може позбавляти особу цього права.
За таких обставин саме державний реєстратор як суб'єкт владних повноважень, з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на одну земельну ділянку, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельну ділянку та уникнення подвійної реєстрації повинен запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01.01.2013 року.
Аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 06.07.2016 року по справі № 806/4251/15.
Між тим, відповідачем всупереч описаним вимогам чинного законодавства належним чином не перевірено факт вже зареєстрованого права оренди на спірну земельну ділянку, та за відсутності угоди про розірвання договору оренди землі з попереднім орендарем та чинного попереднього, зареєстровано новий договір, укладений з ТОВ "Житомир-Агро-Інвест» .
Натомість, матеріали реєстраційної справи №1161910118203 (наданої на вимогу суду) свідчать, що ТОВ "Житомир-Агро-Інвест" подавало заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а саме права оренди земельної ділянки за кадастровим номером 1820310100:04:000:001, надавши при цьому відповідачу, на підтвердження виникнення права оренди, договір оренди земельної ділянки за кадастровим номером 1820310100:04:000:0015, що розташована на території Андрушівської міської ради Андрушівського району Житомирської області та на праві приватної власності належить ОСОБА_2 (а.с. 84-86, 87-89).
Окрім того, відповідачем запитувалась інформація з реєстрів щодо права власності, інших речових прав, іпотеки, обтяжень, безхазяйного нерухомого майна щодо земельної ділянки за кадастровим номером 1820310100:04:000:001, а не за кадастровим номером 1820310100:04:000:0015 (а.с.97).
Отже, враховуючи той факт, що договір оренди земельної ділянки (кадастровий номер 1820310100:04:000:0015), укладений між СФГ "Січ" та ОСОБА_2, (зареєстрований за № 040820200093) є чинним, строк дії договору оренди не закінчився, достроково договір не розірваний, записи про розірвання або припинення даного договору відсутні, то суд приходить до висновку, що державним реєстратором Пиріжківської сільської ради Малинського району Житомирської області ОСОБА_3 прийнято неправомірне рішення та здійсненна державна реєстрація договору оренди на вказану вище земельну ділянку за ТОВ "Житомир-Агро-Інвест" при наявності суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяження, а тому рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 02.08.2017 року №36423292 підлягає скасуванню, а позовні вимоги задоволенню.
Керуючись статтями 6, 7, 8, 9, 32, 77, 90, 139, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, Житомирський окружний адміністративний суд, -
вирішив:
Позов ОСОБА_2 (вул. Дімітрова, 18, м.Андрушівка, Житомирська обл., 13401, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) до Державного реєстратора Пиріжківської сільської ради Малинського району Житомирської області ОСОБА_3 (вул. Леніна, 73, с.Пиріжки, Малинський р-н, Житомирська обл., 11641), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Селянське (фермерське) господарство "Січ" (вул.Верескова,35 м. Андрушівка, Житомирська обл., 13400, код ЄДРПОУ 22053132) та третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агро-Інвест" (вул. Васильківська, 30, м.Київ, 03022, код ЄДРПОУ 40307316), про визнання протиправним та скасування рішення, - задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення Державного реєстратора Пиріжківської сільської ради Малинського району Житомирської області ОСОБА_3 про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексний номер 36423292 від 02.08.2017, в частині державної реєстрації права оренди на земельну ділянку за кадастровим №1820310100:04:000:0015 за Товариством з обмеженою відповідальністю "Житомир-Агро-Інвест".
Вступну та резолютивну частини рішення виготовлено у нарадчій кімнаті і проголошено 21 грудня 2017 року.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складення повного судового рішення.
Суддя А.В. Горовенко
Повний текст рішення виготовлено 29 грудня 2017 року.
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.12.2017 |
Оприлюднено | 05.01.2018 |
Номер документу | 71392374 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Горовенко Анна Василівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Горовенко Анна Василівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Горовенко Анна Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні