Постанова
від 11.12.2009 по справі 2а-7008/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 2а-7008/09/1370

11 грудня 2009 року м. Львів

Львівський окружний адмі ністративний суд в складі

Головуючого - судді - Качур Р.П.

За участю секретаря судово го засідання - Дрозди І.С.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дер жавної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова до Комунального підприємств а Львівське комунальне підпр иємство «Львівське міжміськ е бюро технічної інвентариза ції» про стягнення податково го боргу

за участю представників:

від позивача: Матюшко Х.Ю. (довіреність № 117/10-0 від 14.05.20 09 року)

від відповідача: не з' я вився

ВСТАНОВИВ:

30 жовтня 2009 року Державна п одаткова інспекція у Галицьк ому районі м. Львова звернула сь до Львівського окружного адміністративного суду з поз овом до Комунального підприє мства Львівське комунальне п ідприємство «Львівське міжм іське бюро технічної інвента ризації» про стягнення подат кового боргу в розмірі 1 189, 11 грн .

Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідачем не спл ачено суми податкової заборг ованості, яка виникла внаслі док несплати штрафних санкці й по податку на додану вартіс ть, по податку на прибуток та п ені.

Представник позивача у суд ових засіданнях позов підтри мав з мотивів, зазначених у по зовній заяві та надав поясне ння аналогічні викладеним у позовній заяві.

Відповідач в судове засіда ння не з' явився, вимоги ухва ли суду не виконав, причини не явки не повідомив, хоча про да ту, час та місце проведення су дового засідання був повідом лений належним чином.

Справа розглядається відп овідно до ст. 71 КАС України, на о снові наявних доказів.

В судовому засіданні 11 груд ня 2009 року проголошено вступн у та резолютивну частини Пос танови, відповідно до ст. 167 КАС України.

Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставника позивача, досліди вши та оцінивши докази, які ма ють значення для справи, суд в иходив з наступного.

Комунальне підприємство Л ьвівське комунальне підприє мство «Львівське міжміське б юро технічної інвентаризаці ї» зареєстроване як суб' єкт підприємницької діяльності - юридична особа Виконавчим к омітетом Львівської міської ради 26.07.2006 року за № 14151020000013423, що під тверджується Довідкою з Єдин ого державного реєстру юриди чних осіб та фізичних осіб-пі дприємців.

Державною податковою інсп екцією у Галицькому районі м . Львова складено акт № 1422/15-2/34521986 в ід 24.04.2008 р. про порушення податк ового законодавства, а саме п орушено термін подачі податк ової звітності, на підставі в казаного акта винесено подат кове повідомлення-рішення № 0007501521/0 від 20.05.2008 року, яким визначе но суму податкового зобов' я зання в розмірі 170, 00 грн. На підс таві повернутого поштою реко мендованого листа з повідомл енням про вручення, відповід но до пп. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов'язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами», в зв'яз ку з неможливістю вручення п одаткового повідомлення-ріш ення ДПІ у Галицькому районі м. Львова вказане податкове п овідомлення-рішення розміще но на дошку податкових оголо шень та складено акт «Про роз міщення податкового повідом лення-рішення ЛКП Львівське міське бюро технічної інвент аризації на дошку податкових оголошень» № 286 від 30.06.2008 р.

Актом № 1842/264/1511/34521986 від 16.05.2008 року в становлено неподання податк ової звітності з податку на п рибуток за 2007 рік та І квартал 2 008 року. На підставі вказаного перевірки прийнято податков е-повідомлення-рішення № 0002081511/0 /149 від 21.05.2008 р., яким визначено заг альну суму податкового зобов ' язання з податку на прибут ок підприємств і організацій , що належать до комунальної в ласності району у місті та ск ладає 340, 00 грн.

Актом № 2495/478/1511/34521986 від 28.08.2008 р. вста новлено неподання податково ї звітності з податку на приб уток за І півріччя 2008 року. На п ідставі вказаної перевірки п рийнято податкове повідомле ння-рішення № 0004391511/0 від 04.09.2008 р., яки м визначено загальну суму по даткового зобов' язання з по датку на прибуток приватних підприємств та складає 170, 00 грн .

Актом №624/175/1511/34521986 від 19.03.2009 р. встан овлено неподання податкової звітності з податку на прибу ток за 9 місяців, 11 місяців та 2008 рік. На підставі вказаної пер евірки прийнято податкове по відомлення-рішення № 0003821511/0 від 06.04.2009 р., яким визначено загальн у суму загальну суму податко вого зобов' язання з податку на прибуток підприємств і ор ганізацій, що належать до ком унальної власності району у місті та складає 510, 00 грн. На під ставі повернутого поштою рек омендованого листа з повідом ленням про вручення, відпові дно до пп. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону Укра їни «Про порядок погашення з обов'язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами», в зв'я зку з неможливістю вручення податкового повідомлення-рі шення ДПІ у Галицькому район і м. Львова вказане податкове повідомлення-рішення розміщ ено на дошку податкових огол ошень та складено акт «Про не можливість вручення підприє мству податкового повідомле ння-рішення» № 121 від 06.04.2009 р.

Керуючись п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетом та д ержавними цільовими фондами », ДПІ у Галицькому районі м. Л ьвова надіслала податкові ви моги, а саме перша податкова в имога від 19.06.2008 року № 1/892, друга по даткова вимога від 04.11.2008 року № 2/1941.

Згідно підпункту 4.2.2 пункту 4 .2 статті 4 Закону України Зако ну України «Про порядок пога шення зобов' язань платникі в податків перед бюджетом та державними цільовими фондам и» від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ Контрол юючий орган зобов' язаний са мостійно визначити суму пода ткового зобов' язання платн ика податку у разі якщо платн ик податку не подає у встанов лені строки податкову деклар ацію, дані документальних пе ревірок результатів діяльно сті платника податків свідча ть про заниження або завищен ня суми його податкових зобо в' язань, заявлених у податк ових деклараціях, контролююч ий орган внаслідок проведенн я камеральної перевірки вияв ляє арифметичні або методоло гічні помилки у поданій плат ником податків податковій де кларації, які призвели до зан иження або завищення суми по даткового зобов' язання.

Підпунктом 17.1.1 пункту 17.1 стат ті 17 Закону України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже том та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ, п латник податків, що не подає п одаткову декларацію у строки , визначені законодавством, с плачує штраф у розмірі десят и неоподаткованих мінімумів доходів громадян за кожне та ке неподання або її затримку .

Згідно приписів п.п. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджето м та державними цільовими фо ндами» від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ, у р азі коли податковий орган аб о пошта не може вручити платн ику податків податкове повід омлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням по садових осіб, їх відмовою при йняти податкове повідомленн я або податкову вимогу, незна ходженням фактичного місця р озташування (місцезнаходжен ня) платника податків, податк овий орган розміщує податков е повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових о голошень, встановленій на ві льному для огляду місці біля входу до приміщення податко вого органу. При цьому день ро зміщення такої податкової ви моги вважається днем її вруч ення.

Станом на момент розгляду с прави заборгованість відпов ідача зі сплати податкового боргу в розмірі 1 189, 11 грн. не спл ачена, що підтверджується до відкою про податкову заборго ваність.

Відповідно до ст. 67 Конститу ції України кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку та розмірах, встан овлених законом. Згідно з ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування» одним із обо в' язків платника податків є обов' язок сплачувати належ ні суми податків і зборів (обо в' язкових платежів) у встан овлені законом терміни.

Всупереч наведеним нормам чинного законодавства, плат ник податків не вжив жодних з аходів для погашення податко вого зобов' язання.

Згідно ст. 71 КАС України кожн а сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтують ся її вимоги і заперечення.

Беручи до уваги те, що відпо відачем позовні вимоги не сп ростовано, суму податкової з аборгованості в розмірі 1 189, 11 г рн. не сплачено, суд вважає поз овні вимоги обґрунтованими т а такими, що підлягають до зад оволення.

Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повно важень, пов' язаних із залуч енням свідків та проведенням судових експертиз, судові ви трати (судовий збір) стягненн ю з відповідача не підлягают ь.

Керуючись ст.ст. 69-71, 86, 94, 160-163, 167 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд-

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити пов ністю.

2. Стягнути з Комунального п ідприємства Львівського ком унального підприємства «Льв івське міжміське бюро техніч ної інвентаризації» (пл. Гали цька, 15, м. Львів, код ЄДРПОУ 34521986) в дохід державного бюджету 1189, 11 грн.

3. Судовий збір зі сторін ст ягувати не слід.

Постанова набирає закон ної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу ад міністративного судочинств а України. Постанова набирає законної сили після закінче ння строку подання заяви про апеляційне оскарження, вста новленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщ о було подано заяву про апеля ційне оскарження, але апеляц ійна скарга не була подана у с трок, встановлений цим Кодек сом, постанова набирає закон ної сили після закінчення ць ого строку. У разі подання апе ляційної скарги судове рішен ня, якщо його не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи. Якщо строк апеляці йного оскарження буде поновл ено, то вважається, що постано ва суду не набрала законної с или.

Постанова може бути оскарж ена в строк та в порядку, визна ченому ст.186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и. Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до адміністративно го суду апеляційної інстанці ї через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарже ння постанови суду першої ін станції подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння, а у разі складення постан ови у повному обсязі відпові дно до ст.160 цього Кодексу - з дн я складення в повному обсязі . Апеляційна скарга на постан ову суду першої інстанції по дається протягом двадцяти дн ів після подання заяви про ап еляційне оскарження. Апеляці йна скарга може бути подана б ез попереднього подання заяв и про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у стро к, встановлений для подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.

Повний текст постанови виготовлено 15 грудня 2009 року

Суддя /підпис/ Р.Качу р

З оригіналом згідно

Суддя Р. Качур

Дата ухвалення рішення11.12.2009
Оприлюднено23.12.2009
Номер документу7141452
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7008/09/1370

Постанова від 11.12.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Качур Роксолана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні