Постанова
від 14.12.2017 по справі 826/14333/17
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 14 грудня 2017 року                                                                                   № 826/14333/17 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Маруліної Л.О. розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом        Головного управління Держпраці у Київській області до Житлово-будівельного кооперативу "Магістраль"  про застосування заходів реагування., - ВСТАНОВИВ: З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Головне управління Держпраці у Київській області до Житлово-будівельного кооперативу "Магістраль" шляхом зупинки робіт, а саме: зупинити роботу ліфтів реєстр. №9362, №9361 за адресою: м. Київ, вул. Волгоградська, будинок 19 до усунення порушень та отримання у встановленому порядку рішення на відновлення робіт.                                                                                                                                                      Позовні вимоги заявлені на підставі акту Головного управління Держпраці у Київській області перевірки суб'єкта господарювання (виробничого об'єкта) від 27.10.2017 року        №5.2/259/451А.                                                                                                                                  Згідно акту перевірки, позивачем встановлено, що відповідачем порушено нормативно - правові акти з охорони праці, а саме: 1) не забезпечено функціонування системи управління охороною праці, а саме: дозволено роботу ліфта №9362 за адресою: : м. Київ, вул. Волгоградська, будинок 19, у якого закінчився зазначений у паспорті термін роботи; не призначена наказом відповідальна особа; не проведено  експертне обстеження; не проведено позачерговий технічний огляд, що є порушенням  вимог п.9.7.15 НПАОП 0.00-1.02-08 «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів» 2) дозволено роботу ліфта №9362 за адресою: м. Київ, вул. Волгоградська, будинок 19, з несправним аварійним звуковим сигналом з кабіни ліфта, що є порушенням вимог п.9.7.15 НПАОП 0.00-1.02.-08 «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів». 3) дозволено роботу ліфта №9362 за адресою: м. Київ, вул. Волгоградська, будинок 19 несправним пультом ревізії на кабіні ліфта, що є порушенням вимог п.9.7.15 НПАОП 0.00-1.02.-08 «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів».                                                                                                                                  Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.11.2017 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі №826/14333/17. Вказана ухвала скерована відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення,  повернулася без вручення адресату з незалежних від суду причин, у зв'язку з чим та згідно з абз. 2 ч. 3    ст. 167 КАС  України  вважається врученою належним чином.                                                                                                     Відповідач у встановлений судом строк письмових заперечень проти позову чи пояснень, доказів щодо заявлених позовних вимог на підтвердження або спростування обставин, зазначених у позові не надав, як і не надав заяви про визнання позову.                                                                                З огляду на вказані обставини, справа вирішується на підставі наявних в ній матеріалів.                              Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.                                                   Суд керується наступними положеннями законів: статтею 43    Конституції України, частиною п'ятою статті    4, частиною сьомою статті    7,        Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року №877-V,        статтею    4, статтею    31 Закону України "Про охорону праці" від 14.10.1992 року №2694-XII, пунктом 2.26 "Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду, державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України", затвердженого    наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 11.08.2011 року №826, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2011 року за №1531/20269.                                        Приймаючи до уваги те, що заперечень на позов відповідачем не надано, встановлених перевіркою порушень не спростовано та не надано доказів їх усунення, наявні у справі докази є достатніми для прийняття рішення по суті в порядку скороченого провадження про задоволення адміністративного позову.                                                                                                                        Крім того, суд звертає увагу відповідача, що останній не позбавлений права на звернення до суду із заявою про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду даної справи, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) в порядку, встановленому статтею    183-2    Кодексу адміністративного судочинства України.                                                                                                                                  Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29.11.2017 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі та позивачеві відстрочено сплату судового збору до прийняття рішення у справі. У зв'язку із зверненням позивача до Вищого адміністративного суду   України із листом від 07.03.2017 р. № 2591/1/7.2-ДП-17 про надання роз'яснень щодо звільнення від сплати судового збору відповідно до закону України "Про судовий збір "- Головних управлінь (Управлінь) Держпраці в областях, через які Держпраця як центральний орган виконавчої влади реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю.                    Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України - у справах, в яких є позивачем суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем з відповідача не стягуються.                                                                                 Отже, суд приходить до висновку про наявність підстав для  стягнення судових витрат, а саме судового збору з позивача у розмірі 1600, 00 грн., відповідно до позовних вимог заявлених в позові.                                                                                                                                                      Керуючись статтями    9,    71,  94, 98,  159,    163,    183-2    Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -                                                                                                                                                                ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов Головного управління Держпраці у Київській області задовольнити.                                                                                                                                                                Застосувати заходи реагування до Житлово-будівельного кооперативу "Магістраль" (вул. Волгоградська, будинок 19, код ЄДРПОУ 22905894) у сфері нагляду у вигляді зупинити роботу ліфтів реєстр. №9362, №9361 за адресою: м. Київ, вул. Волгоградська, будинок 19 до усунення порушень та отримання у встановленому порядку рішення на відновлення робіт.           Стягнути судові витрати з Головного управління Держпраці у Київській області  у розмірі 1600,00 (одна тисяча шістсот) гривень.                                                                                                    Постанова в частині застосування заходів реагування підлягає негайному виконанню.                              Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва        апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня її проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду.                                                                                                              Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений    ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. Суддя                                                                                                Л.О. Маруліна

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення14.12.2017
Оприлюднено04.01.2018
Номер документу71418247
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14333/17

Постанова від 14.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 29.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 10.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні