Постанова
від 16.05.2007 по справі 3259-2007а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ

СУД

АВТОНОМНОЇ

РЕСПУБЛІКИ КРИМ

 

Автономна

Республіка Крим, 95000, м.Сімферополь, вул. К.Маркса, 18, к. 313

 

ПОСТАНОВА

 

Іменем

України

16.05.2007

Справа №2-30/3259-2007А

 

Господарський суд Автономної

Республіки Крим у складі :

 

Головуючого судді Ловягіної Ю.Ю.

Секретаря судового засідання

Золотарьової А.В.

 

З участю представників сторін:

Від позивача - ОСОБА_1, СПД,

паспорт ІНФОРМАЦІЯ_1 виданий ІНФОРМАЦІЯ_2 Алуштинським МВ ГУ МВС України в АРК.

Від відповідача - Єнін, за дов. від

06.03.2007 р. № 41/1-8-2642 у справі.

 

розглянувши адміністративну справу

за позовом Суб'єкта підприємницької

діяльності ОСОБА_1, АДРЕСА_1

до відповідача Територіального

управління головної державної інспекції по автомобільному транспорту АРК, м.

Сімферополь, вул. Надинського, буд. 15.

Про визнання нечинною постанову

НОМЕР_1

 

ВСТАНОВИВ:

 

До господарського суду АР Крим

звернулась СПД ОСОБА_1. з позовом про визнання нечинною постанову

Територіального управління головної державної інспекції по автомобільному

транспорту АРК НОМЕР_1 про застосування до суб'єкта підприємницької діяльності

фінансових санкцій в сумі 1700,0 грн.

Свої вимоги позивач пояснює

наступним. Як вказано в постанові, підставою накладення фінансової санкції є

відсутність у перевізника документів, які вказані в статті 39 Закону України

«Про автомобільний транспорт», а саме: не оформлена схема маршруту. Однак, як

зазначає позивач, паспорт приміського маршруту НОМЕР_2«ІНФОРМАЦІЯ_3» находився

у перевізника. Крім того, позивач вказує, що дозвіл на здійснення перевозок

наданий йому листом виконкому Алуштинської міської ради, який був скерований на

адресу відповідача. Таким чином, позивач вважає постанову незаконною та

необґрунтованою, а тому просить визнати її нечинною.

Відповідач у відзиві (а.с. 21 - 22)

позов не визнає, з підстав, що протоколом від НОМЕР_3 було зафіксовано

порушення позивачем статті 39 Закону України «Про автомобільний транспорт»,

послуги перевезення пасажирів надавалися без оформлення схеми маршруту.

Протокол був складений у присутності водія, підписаний та вручений другий

екземпляр. На підставі протоколу була винесена постанова НОМЕР_1 Крім того,

відповідач зазначив, що перевезення пасажирів здійснювалося за маршрутом

«ІНФОРМАЦІЯ_3», а схема, яку була у наявності у водія дозволяла здійснювати

перевезення за маршрутом «ІНФОРМАЦІЯ_4». Однак така схема є дійсною при

наявності дозволу Державтоінспекції, але строк його дії сплив ІНФОРМАЦІЯ_5. З

підстав викладеного, позивач вважає постанову НОМЕР_1 законною та обґрунтованою

і просить у позові відмовити.

Дослідивши представлені докази,

заслухавши пояснення представників сторін, суд вважає, що вимоги позивача не

підлягають задоволенню з наступних підстав.

ІНФОРМАЦІЯ_6 Алуштинський виконком

міської ради та СПД ОСОБА_1 уклали договір НОМЕР_4 на перевезення пасажирів

автомобільним транспортом. В пункті 1 договору встановлено, що замовник має

право, а перевізник бере на себе зобов'язання по здійсненню перевезення

пасажирів на маршруті НОМЕР_2на період з ІНФОРМАЦІЯ_7(а.с. 10).

До договору оформлений паспорт

приміського та міського маршруту НОМЕР_2, який проходить «ІНФОРМАЦІЯ_4».

ІНФОРМАЦІЯ_8. спеціалістом відділу

державного контролю, державним інспектором Управління автотранспортної

інспекції в АР Крим Шайхслісламовим В.М. була здійснена перевірка транспортного

засобу Mersedes - Bens номерний знак НОМЕР_5, який належить СПД ОСОБА_1 з

питання дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт.

Під час проведення перевірки

автотранспортного засобу був складений протокол від ІНФОРМАЦІЯ_8. НОМЕР_3 (а.с.

25) про виявлення порушення законодавства про автомобільний транспорт, яке

виражається в тому, що регулярні перевезення пасажирів здійснювалися без

оформлення схеми маршруту, про що зроблена запис в дорожньому листі НОМЕР_6.

Протокол був складений у присутності водія автотранспортного засобу ОСОБА_2.,

який підписав його.

На підставі протоколу була винесена

постанова НОМЕР_1 про застосування до СПД ОСОБА_1 фінансових санкцій в сумі

1700,0 грн.

Відповідно до ст. 39 Закону України

«Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 р. № 2344-111 (далі - Закон)

автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які

уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері

безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські

перевезення. До таких документів відноситься, зокрема, схему маршруту.

Відсутність схеми підтверджується

письмовими поясненнями водія ОСОБА_2. в протоколі, де зазначено, що схеми немає

у зв'язку зі зміною маршруту.

Як зафіксовано в протоколі та

слідує з позовної заяви, перевезення пасажирів позивачем здійснювалося по

маршруту «ІНФОРМАЦІЯ_9», однак в матеріали справи представлений паспорт

приміського та міського маршруту (а.с. 11), де під номером 10 визначений

маршрут «ІНФОРМАЦІЯ_4» перевізника ПП ОСОБА_1. Маршрут узгоджений з ДАИ. Такий

паспорт дійсний при наявності листа вих. НОМЕР_7 (а.с. 24) яким визначається

маршрут руху, а також вказується, що зміна маршруту руху без згоди з

Державтоінспекцією не допускається. Маршрут руху дійсний до ІНФОРМАЦІЯ_5

Відповідальність за порушення

законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевезень

передбачена абз. 2 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний

транспорт». Так, за надання послуг з перевезень пасажирів без оформлення документів,

перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, передбачає накладення

штрафу у розмірі ста неоподаткованих мінімумів громадян.

Відповідно до п. 2 роз'яснення

президії Вищого арбітражного суду України НОМЕР_8„Про деякі питання практики

вирішення спорів, пов'язаних з визнанням недійсним актів державних чи інших

органів” підставами для визнання акта недійсним є невідповідальність його

вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу,

який видав цей акт.

Таким чином, суд дійшов висновку,

що постанова НОМЕР_1 прийнята Територіальним управлінням головної державної

інспекції по автомобільному транспорту АРК 

у відповідності з діючим законодавством та визначеній компетенції, а

тому у позові слід відмовити.

Не можуть бути прийняті до уваги

доводи позивача про те, що листом від НОМЕР_9(а.с. 9) виконавчий комітет

Алуштинської міської ради надав дозвіл позивачу на здійснення перевезень,

оскільки цій лист був адресований Управлінню автотранспортної інспекції в АРК і

в ньому міститься прохання про незастосування штрафних санкцій до позивача та

повідомлення про те, що призначений конкурс на даний маршрут на ІНФОРМАЦІЯ_10.

Згідно з ч. 2 ст. 94 КАС України,

якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень,

суд присуджує з іншої сторони всі здійснені з нею документально підтверджені

судові витрати. 

Відповідно до п. 3 ст. 160 КАС

України, вступна та резолютивна частини постанови проголошені в судовому

засіданні 16.05.2007 р., постанова складена та підписана суддею 29.05.2007 р.

Керуючись ст. ст. 158 - 161, п. 1

ч. 2 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

 

П О С Т А Н О В И В:

 

У задоволені позову відмовити.

 

Постанова може бути оскаржена до

Севастопольського апеляційного господарського суду через господарський суд АР

Крим шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови в десятиденний

строк з дня її проголошення, з подальшим поданням апеляційної скарги на

постанову протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження

та в порядку передбаченому ч. 5 ст. 186 КАС України.

 

Постанова набирає законної сили

після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, у разі

неподання відповідної заяви (ст. 254 КАС України).

 

Суддя Господарського суду

Автономної Республіки Крим                                       

Ловягіна Ю.Ю.

СудГосподарський суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення16.05.2007
Оприлюднено20.08.2007
Номер документу714249
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —3259-2007а

Постанова від 16.05.2007

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

Ловягіна Ю.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні