Постанова
від 09.01.2018 по справі 553/18/18
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ПОЛТАВИ

Ленінський районний суд м.Полтави

Справа № 553/18/18

Провадження № 3/553/104/2018

П О С Т А Н О В А

Іменем України

09.01.2018 рокум. Полтава

Суддя Ленінського районного суду м. Полтави Парахіна Є.В., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДФС України у Полтавській області ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст.164 КУпАП,-

В С Т А Н О В И В :

04.01.2018 року до суду надійшов матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, за ч. 1 ст.163-1 КУпАП.

Відповідно до ч. 1 ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи, особі яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

Порядок складання протоколу про адміністративне правопорушення визначений в ст. ст. 254-256 КУпАП.

Згідно положень ст. 254 КУпАП про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності. Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Вказані норми абсолютно узгоджуються з положеннями п.п. 1, 3, 9 "Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення", затвердженої наказом МФ України № 566 від 02.07.2016 року, якими встановлено, що Відповідно до частини першої статті 255 КУпАП уповноважені посадові особи органів доходів і зборів мають право складати протоколи у справах про адміністративні правопорушення за статтями 51-2, 155-1, 162-1, 162-2, 163-1-163-4, 163-12, 164, 164-5, 164-16, 166-16, 166-17, 177-2, 204-3 КУпАП. Посадові особи органів доходів і зборів при виявленні адміністративного правопорушення складають протокол про адміністративне правопорушення (далі - Протокол) на бланку за формою згідно з додатком 1 до цієї Інструкції. Протокол складається у двох примірниках, що підписується посадовою особою, яка склала Протокол, особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, а також свідками і понятими, якщо такі є .

Крім того, в п. 4 Інструкції прямо встановлено, що Зміст Протоколу повинен відповідати вимогам, викладеним у статті 256 КУпАП..

Разом з тим, зміст протоколу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 № 3137 від 20.12.2017 року та приєднані до нього матеріали не містять даних про дотримання при складанні протоколу вищевказаних вимог ст. ст. 254, 256 КУпАП, зокрема, щодо роз'яснення прав, передбачених чинним законодавством, забезпечення можливості ознайомитись зі змістом протоколу, надати свої пояснення та зауваження (в протоколі відсутні пояснення порушника, її підпис, а також запис про те, що вона будучи ознайомлена зі змістом протоколу відмовилася від його підписання, будь-які пояснення ОСОБА_1 відсутні і в матеріалах справи).

Документи, приєднані до протоколу, не містяться відомостей про повідомлення ОСОБА_1 про час та місце складання протоколу про адміністративне правопорушення 20.12.2017 року.

Крім того, працівниками ДПІ не враховано, що складання протоколу про адміністративне правопорушення згідно положень чинного КУпАП має відбуватись у присутності особи, про відповідальність якої ставиться питання

Враховуючи викладене, зважаючи на те, що відсутність у протоколі про адміністративне правопорушення та приєднаних до нього матеріалах вищезазначених відомостей перешкоджає можливості повно та об'єктивно з'ясувати всі фактичні обставини, які мають значення для розгляду справи про адміністративне правопорушення , суд вважає за необхідне повернути матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП на доопрацювання.

Крім того, статтею 3 Закону України "Про виконавче провадження" визначено, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню, зокрема, постанови судів справах про адміністративні правопорушення.

Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України "Про виконавче провадження" у виконавчому документі зазначаються: 1) назва і дата видачі документа, найменування органу, прізвище, ім'я, по батькові та посада посадової особи, яка його видала; 2) дата прийняття і номер рішення, згідно з яким видано документ; 3) повне найменування (для юридичних осіб) або прізвище, ім'я та, за наявності, по батькові (для фізичних осіб) стягувача та боржника, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або адреса місця проживання чи перебування (для фізичних осіб), дата народження боржника - фізичної особи ; 4) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань стягувача та боржника (для юридичних осіб - за наявності); реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті) боржника (для фізичних осіб - платників податків); 5) резолютивна частина рішення, що передбачає заходи примусового виконання рішень; 6) дата набрання рішенням законної сили (крім рішень, що підлягають негайному виконанню); 7) строк пред'явлення рішення до виконання.

Враховуючи викладене, порушення вимог ст. ст. 254, 256 КУпАП при складанні протоколу, зважаючи на те, у протоколі про адміністративне правопорушення відсутні відомості щодо дати народження особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, а відсутність вищезазначених даних, за умови неявки особи, що притягується до адміністративної відповідальності, в судове засідання та розгляду справи за її відсутності, може перешкоджати подальшому виконанню судового рішення , а також неконкретно викладено суть адміністративного правопорушення, по факту якого складений протокол - міститься лише загальна фраза про порушення ведення податкового обліку, суд вважає за необхідне повернути матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП на доопрацювання.

Керуючись ст. ст. 256, 280 КУпАП, суд -

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний матеріал про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП направити до Головного управління ДФС України у Полтавській області ДФС України для належного оформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя Ленінського районного суду м. Полтави ОСОБА_2

СудЛенінський районний суд м.Полтави
Дата ухвалення рішення09.01.2018
Оприлюднено11.01.2018
Номер документу71474907
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —553/18/18

Постанова від 12.02.2018

Адмінправопорушення

Ленінський районний суд м.Полтави

Парахіна Є. В.

Постанова від 09.01.2018

Адмінправопорушення

Ленінський районний суд м.Полтави

Парахіна Є. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні