ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення заяви про збільшення розміру позовних вимог без руху
"03" січня 2018 р. Справа № 809/1544/17
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючий суддя Скільський І.І., суддів: Гундяка В.Д., Тимощука О.Л.,
за участю секретаря судового засідання Волочій Л.І. ,
представника позивача - Щадей Н.В.,
представника відповідача - Гавадзина М.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду питання про усунення недоліків заяви про збільшення розміру позовних вимог у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельний Альянс Прикарпаття" до Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, Державної фіскальної служби України про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій,-
В С Т А Н О В И В:
На розгляді Івано-Франківського окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельний Альянс Прикарпаття до Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, Державної фіскальної служби України про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій.
26.12.2017 року на адресу суду від Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельний Альянс Прикарпаття надійшла заява від 26.12.2017 року про збільшення розміру позовних вимог, а саме про скасування рішення Головного управління ДФС в Івано-Франківській області №164 від 29.09.2017 щодо анулювання реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельний Альянс Прикарпаття платника податку на додану вартість з 29.09.2017 року.
Представник позивача в судовому засіданні підтримала заяву про збільшення позовних вимог, додатково просила суд надати строк для усунення недоліків заяви про збільшення розміру позовних вимог шляхом сплати судового збору.
Представник відповідачів щодо усунення недоліків заяви про збільшення розміру позовних вимог заперечив, з підстав порушення позивачем норм процесуального права в частині строку подання заяви про збільшення розміру позовних вимог.
Розглянувши питання про усунення недоліків заяви про збільшення розміру позовних вимог, заслухавши пояснення представника позивача та заперечення представника відповідачів, дослідивши наявні в адміністративній справі матеріали, суд зазначає наступне.
13.11.2017 ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду відкрито провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельний Альянс Прикарпаття до Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій. Судовий розгляд справи призначено на 14:00 год., 22.11.2017.
22.11.2017 розгляд вказаної адміністративної справи, за клопотанням представника відповідача, відкладено на 14:00 год., 01.12.2017.
01.12.2017 ухвалою суду залучено до участі в справі, як другого відповідача Державну фіскальну службу України. Розгляд справи призначено на 09:30 год., 20.12.2017.
20.12.2017 в судовому засіданні оголошено перерву у зв'язку із витребуванням додаткових доказів до 03.01.2018.
26.12.2017 року на адресу суду від Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельний Альянс Прикарпаття надійшла заява від 26.12.2017 року про збільшення розміру позовних вимог.
15 грудня 2017 року набрав чинності Закон України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів , яким Кодекс адміністративного судочинства України (далі - КАС України) викладено в новій редакції.
У відповідності до п.10 Розділу VII Перехідних Положень КАС України, справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Таким чином, розгляд адміністративної справи №809/1544/17 здійснюється за правилами спрощеного позовного провадження, що передбачені новою редакцією КАС України.
Згідно вимог частини 4 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України, Закон, який встановлює нові обов'язки, скасовує чи звужує права, належні учасникам судового процесу, чи обмежує їх використання, не має зворотної дії в часі.
Відповідно до частини 1 статті 47 Кодексу адміністративного судочинства України, крім прав та обов`язків, визначених у статті 44 цього Кодексу, позивач має право на будь-якій стадії судового процесу відмовитися від позову. Позивач має право змінити предмет або підстави позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог шляхом подання письмової заяви до закінчення підготовчого засідання або не пізніше ніж за п`ять днів до першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження.
Отже, зважаючи на вищенаведене, позивачем подано заяву про збільшення розміру позовних вимог в межах процесуального строку на подання такої заяви у відповідності до вимог частини 4 статті 3 та частини 1 статті 47 Кодексу адміністративного судочинства України, а відтак твердження представника відповідачів не приймаються судом до уваги, оскільки такі є безпідставними та не обґрунтованими.
Згідно з частиною 1 статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити: 1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України; 2) найменування суду, до якого вона подається; 3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі; 4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника; 5) підстави заяви (клопотання, заперечення); 6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.
Заяви, скарги, клопотання, визначені цим Кодексом, за подання яких передбачено сплату судового збору, залишаються судом без руху також у випадку, якщо на момент відкриття провадження за відповідною заявою, скаргою, клопотанням суд виявить, що відповідна сума судового збору не зарахована до спеціального фонду Державного бюджету України. Правила цієї частини не застосовуються до заяв про забезпечення доказів або позову (частина 10 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України).
Як встановлено судом, поданою заявою позивач просить збільшити розмір позовних вимог - скасувати Рішення Головного управління ДФС в Івано-Франківській області № 164 від 29.09.2017 щодо анулювання реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельний Альянс Прикарпаття платника податку на додану вартість з 29.09.2017 року.
Тобто, позивачем заявлено ще одну позовну вимогу немайнового характеру, судовий збір за яку не сплачено.
За змістом частини 2 статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір".
Частиною 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Так, згідно із пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір", в редакції, яка була чинна на момент подання адміністративного позову, ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою становив 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік", який вступив в дію з 01.01.2017 року, встановлено, що прожитковий мінімум для працездатних осіб в розрахунку на місяць з 1 січня 2017 року складає 1 600,00 гривень.
Відповідно до частини 13 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши після відкриття провадження у справі, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у статтях 160, 161 цього Кодексу, постановляє ухвалу не пізніше наступного дня, в якій зазначаються підстави залишення заяви без руху, про що повідомляє позивача і надає йому строк для усунення недоліків, який не може перевищувати п'яти днів з дня вручення позивачу ухвали.
У зв'язку із вищевикладеним, заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельний Альянс Прикарпаття" від 26.12.2017 року про збільшення розміру позовних вимог, а саме про скасування рішення Головного управління ДФС в Івано-Франківській області №164 від 29.09.2017 щодо анулювання реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельний Альянс Прикарпаття платника податку на додану вартість з 29.09.2017 року слід залишити без руху та надати позивачу строк, достатній для усунення вищевказаних недоліків шляхом надання квитанції про сплату судового збору.
Керуючись статтями 3, 47, 160, 161, 169, 171, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
1. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельний Альянс Прикарпаття" до Головного управління ДФС в Івано-Франківській області, Державної фіскальної служби України про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення дій, - залишити без руху.
2. Встановити позивачу з дня вручення копії повного тексту цієї ухвали п'ятиденний строк для усунення недоліків шляхом подання документа про сплату (доплату) судового збору в розмірі - 1 600,00 гривень та роз'яснити, що в разі не усунення недоліків у вище зазначений строк заява буде залишена без розгляду.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та не підлягає оскарженню.
Головуючий суддя Скільський І.І.
Суддя Гундяк В.Д.
Суддя Тимощук О.Л.
В повному обсязі ухвала виготовлена 05.01.2018.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.01.2018 |
Оприлюднено | 12.01.2018 |
Номер документу | 71483783 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Скільський І.І.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Скільський І.І.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Скільський І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні