Рішення
від 29.12.2017 по справі 802/1870/17-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

29 грудня 2017 р. Справа № 802/1870/17

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Мультян М.Б.,

за участі секретаря судового засідання: Краєвської І.В.

представника позивача: Ліханової О.В.

експерта: Казака О.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "Та-Лі"

до: головного інспектора будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області Котляра Романа Володимировича

про: скасування постанов та приписів

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернулось товариство з обмеженою відповідальністю "Та-Лі" до головного інспектора будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області Котляра Романа Володимировича.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що не погоджується з висновками відповідача викладеними у акті перевірки складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб'єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт № 226 - ППЮ та відповідно із прийнятими приписами № 262 від 18 вересня 2017, № 263 від 18 вересня 2017 року, № 264 від 18 вересня 2017 року та № 265 від 18 вересня 2017 року вважає їх протиправними та просить скасувати. У зв'язку із невиконанням приписів № 262 від 18 вересня 2017, № 263 від 18 вересня 2017 року, № 264 від 18 вересня 2017 року та № 265 від 18 вересня 2017 року відповідачем складено протоколи про адміністративні правопорушення від 18 вересня 2017 року та винесено постанови про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 7 від 06 жовтня 2017 року, № 8 від 06 жовтня 2017 року та № 9 від 06 жовтня 2017 року.

Не погодившись із складеними приписами органу державної влади та постановами про накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності позивач звернувся до суду із позовною заявою у якій просить скасувати приписи та постанови накладення штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

У судовому засіданні представник позивача заявлені позовні вимоги підтримала у повному обсязі та просила позов задовольнити посилаючись на обставини викладені у позовній заяві.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, однак надав заперечення на адміністративний позов у яких зазначив, що позовні вимоги є безпідставними і необґрунтованими та не підлягають задоволенню.

Заслухавши пояснення представника позивача, повно, всебічно, об'єктивно дослідивши надані у справу докази, надавши їм юридичну оцінку, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з огляду на наступне.

12 вересня 2017 року головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області Котляром Р.В. та головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу № 1 Департаменту Нікітіним С.С. проведено перевірку дотриманнясуб'єктамии містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил наоб'єктіі "Будівництво закладу громадського харчування на землях Турбівського лісництва у кварталах 47 виділу 21 та 49 виділів 3, 4, 7, 8, 9 в межах Якушинецької сільської ради Вінницького району Вінницької області (біля автомобільної дороги М-12 "Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знамянка, км 380+150-380+475), замовник ТОВ "Та-Лі".

За результатами перевірки складено акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб'єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт № 226 - ППЮ, висновками якого встановлено, що будівельні роботи ТОВ "Та-Лі" виконує самочинно без повідомлення про початок виконання будівельних робіт, що є порушенням ч. 1 та ч. 2 ст. 36 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", абз. 2 п. 5 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, ч. 1 ст. 376 Цивільного кодексу України, п. 7.2 розділу 7 ДБН А.3.1-5:2016 "організація будівельного виробництва"; будівельні роботи ТОВ "Та-Лі" виконуються на земельній ділянці (кадастровий номер 0520688900:01:019:0014 власник ДП Вінницька лісова науково-дослідна станція), яка призначена для ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг та виділена в тимчасове користування для рекреаційних цілей, а тому цільове призначення земельної ділянки не відповідає намірам забудови, що є порушенням ч. 3 ст. 375 Цивільного кодексу України, абз. 2 ч. 2 ст. 24 та ч. 4 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"; вихідні дані на проектування та будівництво об'єкта (містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки та технічні умови ) ТОВ "Та-Лі" не отримував, що є порушенням абз. 2 ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"; договір на розроблення проектної документації для будівництва із проектною організацією не укладено/не замовлено (проекти будівництваоб'єктівв відсутні), що є порушенням абз. 3 ч. 3 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", ст. 8, ст. 9 та абз. 3 та 4 ст. 27 Закону України "Про архітектурну діяльність"; ТОВ "Та-Лі" не забезпечило здійснення авторського нагляду під час будівництваоб'єктаа, що є порушенням ч. 1 та ч. 3 ст. 11 Закону України "Про архітектурну діяльність", п. 2 Порядку здійснення авторського нагляду під час будівництваоб'єктаа архітектури; здійснення технічного нагляду під час будівництваоб'єктаа не забезпечено, що є порушенням ч. 1 та ч. 2 ст. 11 Закону України "Про архітектурну діяльність", п. 2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництваоб'єктаа архітектури; будівельний майданчикоб'єктаа будівництва ТОВ "Та-Лі" не забезпечено засобамипожежегасінняя та не огороджено, що є порушенням п. 6.2 розділу 6 та п.п. 6.3.2 п. 6.3 розділу 6 ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва"; наоб'єктіі будівництва відсутня виконавча документація, яка оформляється за результатами виконаних будівельних норм, що є порушенням п. 4.8 розділу 4 ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва"; на будівельному майданчику замовником не встановлено стенд з інформацією про документ, що дає право на виконання будівельних норм, а також відомості про клас наслідків (відповідальності) об'єктаа, замовника та підрядників, що є порушенням ч. 6 ст. 34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", п. 12 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт .

18 вересня 2017 року на підставі акту перевірки № 226 - ППЮ головними інспекторами будівельного нагляду інспекційного відділу № 1 та № 2 Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області Нікітіним С.С. та Котляром Р.В винесено припис № 262 про зупинення підготовчих та будівельних робіт; припис № 263 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил; припис № 264 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил та припис № 265 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

18 вересня 2017 року головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області Котляром Р.В. складено протоколи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

06 жовтня 2017 року головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області Котляром Р.В. винесено постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 7 та визнано ТОВ "Та-Лі" винним у вчиненні правопорушення передбаченого п. 2 ч. 2 ст. 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф у сумі 60624 грн.; постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 8 та визнано ТОВ "Та-Лі" винним у вчиненні правопорушення передбаченого п. 6 ч. 2 ст. 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф у сумі 84200 грн.; постанову про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності № 9 та визнано ТОВ "Та-Лі" винним у вчиненні правопорушення передбаченого п. 5 ч. 2 ст. 2 Закону України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності" та накладено штраф у сумі 67360 грн.

Визначаючись щодо позовних вимог суд враховує наступне.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлюються Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17 лютого 2011 року, який спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Відповідно до ст. 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" державний архітектурно-будівельний контроль - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України № 553 від 23 травня 2011 року затверджений Порядок здійснення архітектурно-будівельного контролю, який визначає процедуру здійснення заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності (далі - Порядок).

Відповідно до п. 3 Порядку державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється посадовими особами Інспекцій відповідно до їх посадових інструкцій та функціональних повноважень.

Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного контролю визначено, що державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється Держархбудінспекцією та її територіальними органами, а саме посадовими особами інспекцій відповідно до їх посадових інструкцій та функціональних повноважень за територіальним принципом (у межах областей) у порядку проведення планових та позапланових перевірок.

Відповідно до п.5 Порядку № 553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Позаплановою перевіркою вважається перевірка, що не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю (п. 7 Порядку).

Відповідно до п. 9 Порядку № 553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб'єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об'єкт будівництва.

Відповідно до пункту 16 Порядку № 553 здійснення державного архітектурно-будівельного контролю за результатами державного архітектурно-будівельного контролю посадовою особою інспекції складається акт перевірки відповідно до вимог, установлених цим Порядком.

У разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, крім акта перевірки, складається протокол, видається припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил або припис про зупинення підготовчих та/або будівельних робіт (п. 17 Порядку).

Як випливає із матеріалів справи, що користувач лісу ТОВ "Та-Лі" (договір з державним підприємством "Вінницька лісова науково-дослідна станція" зареєстрований у Вінницькому ОУЛМГ від 10 грудня 2010 року за № 572 на право довгострокового тимчасового користування лісами) на землях Турбівського лісництва у кварталі 49 виділу 9 в межах Якушинецької сільської ради Вінницького району Вінницької області (біля автомобільної дороги М-12 "Стрий - Тернопіль - Кіровоград- Знамянка, км 380+150-380+475) виконав роботи з будівництва фундаменту складної конфігурації з цокольним приміщенням орієнтовною площею 222,0 м. кв. (матеріал - фундаментні блоки з монолітним поясом шириною 0,4 м., висота фундаменту від рівня поверхні землі складає від 0,3 м. до 2,0 м) збудував 5 дерев'яних будинків з фундаментами орієнтовними розмірами у плані 3,6х4,0 та 3,6х7,0 (матеріал - монолітний бетон, верхні відмітки від рівня поверхні землі складають до 1 м) вбиральню із керамічної цегли з фундаментом розміром у плані 5,0 х 6,0 м., глибина закладання не більше 1 м (матеріал - монолітний бетон) та альтанки з бетонними вимощеннями орієнтовними розмірами у плані 3,0 м х 2,4 м; 4,0 м х 2,8 м; 3,0 м х 2,5 м; 5,9 м х 2,8 м; 4,0 м х 2,7 м; 3,1 м х 2,6 м; 4,0 м х 3,1 м; 6,3 м х 3,0 м; 4,0 м х 3,0 м).

У судовому засіданні судом встановлено, що ТОВ "Та-Лі" на підставі договору укладеного 10 грудня 2010 року з державним підприємством "Вінницька лісова науково - дослідна станція", який зареєстрований у Вінницькому ОУЛМГ за № 572 від 10 грудня 2010 року отримало в тимчасове користування лісову ділянку загальною площею 3,77 га на території Турбівського лісництва у кварталах 47 виділу 21 та 49 виділів 3,4,7,8,9 в межах Якушинецької сільської ради Вінницького району Вінницької області для рекреаційних цілей.

Рішенням 22 сесії Вінницької районної ради 6 скликання № 471 від 17 вересня 2013 року надано дозвіл Вінницькій районній адміністрації на розроблення комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (заклад громадського харчування) на землях, що знаходяться в користуванні TOB "Та-Лі" вздовж автомобільної дороги М-12 Стрій - Тернопіль - Кіровоград - Знам'янка (територія Якушинецької сільської ради). На підставі зазначеного рішення та відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, який затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 244 від 21 жовтня 2011 року зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за № 1330/20068 ТОВ "Та-Лі" був отриманий паспорт прив'язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на землях лісогосподарського призначення, що знаходяться у користуванні ТОВ "Та-Лі" для рекреації, вздовж автомобільної дороги М-12 Стрій - Тернопіль - Кіровоград - Знамянка км 380+150-380+475 (праворуч) на території Якушинецької сільської ради, Вінницького району, який виданий головним архітектором Вінницького району.

Будь - яких інших документів, окрім паспорта прив'язки, для розміщення тимчасових споруд законодавець не вимагає. Наведене повністю узгоджується з положеннями постанови Кабінету Міністрів України № 406 від 07 червня 2017 року, якою затверджений Перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об'єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.

Таким чином, будівельні роботи по розміщенню тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності помилково визнані відповідачем як будівельні роботи в розумінні постанови Кабінету міністрів України № 466 від 13 жовтня 2011 року - роботи з нового будівництва.

Щодо твердження відповідача про проведення ТОВ "Та-Лі" "робіт з будівництва фундаменту складної конфігурації з цокольним приміщенням орієнтовною площею 222,0 м (матеріал - фундаментні блоки з монолітним поясом шириною 0,4 м, висота фундаменту від рівня поверхні землі складає від 0,3 м до 2,0 м), збудував 5 дерев'яних будинків з фундаментами орієнтовними розмірами у плані 3, б м х 4,0 м та 3,6 м х 7,0 м (матеріал - монолітний бетон, верхні відмітки від рівня поверхні землі складають до 1,0 м), вбиральню із керамічної цегли з фундаментом розміром у плані 5,0 м х 6,0 м, глибина закладання більше 1 м (матеріал - монолітний бетон) та альтанки з бетонними вимощеннями орієнтовними розмірами у плані 3,0 м х 2,4 м, 4,0 м х 2,8 м, 3,0 м х 2, б м, 5,9 м х 2,8 м, 4,0 м х 2,7 м, 3,1 м х 2,6 м, 4,0 м х 3,1 м, 6,3 м х 3,0 м, 4,0 м х 3,0 м (висота фундаменту від рівня поверхні землі складає від 0,1 м до 0,6 м", суд зазначає наступне.

Частиною 2 ст. 28 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", визначено, що тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.

Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення.

У судовому засіданні експерт пояснив, що конструкція тимчасових споруд, які розміщені ТОВ "Та-Лі" на землях лісогосподарського призначення вздовж автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль- Кіровоград - Знамянка, визначена з урахуванням рельєфу місцевості, зокрема, значного перепаду позначок висот: від 247.43м. (в окремих випадках - 252.89м.) до 239.23 м., що складає 8.20м. (до 13.66 м.) по висоті на відстані 80м.

За місцем розташування об'єкти дослідження знаходяться у місцевості з складним інженерно-геологічними умовами, природною крутизною схилів і різким перепадом висот.

Фактичний варіант улаштування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (заклад громадського харчування) на землях лісогосподарського призначення, що знаходяться в користуванні ТОВ "Та-Лі" для рекреації, вздовж автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам'янка на території Якушинецької сільської ради Вінницького району з будівельної точки зору відповідає складеним умовам рельєфу та державним будівельним нормам щодо надійності і конструктивної безпеки будівельних конструкцій та основ.

Підпунктом а п. 1 ч. 1 ст. 13 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" визначено, що до об'єктів благоустрою населених пунктів належать, зокрема, парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам'ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики.

Власник тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, розташованої на території об'єкта благоустрою державної та комунальної власності, зобов'язаний забезпечити належне утримання прилеглої до тимчасової споруди території або може брати пайову участь в утриманні цього об'єкта благоустрою на умовах договору, укладеного із підприємством або балансоутримувачем (ч. 4 ст. 15 Закону України "Про благоустрій населених пунктів").

Частиною 5 ст. 15 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", власник об'єкта благоустрою щодо об'єктів приватної власності, орган державної влади та орган місцевого самоврядування щодо об'єктів благоустрою державної та комунальної власності відповідно до законодавства забезпечує встановлення на об'єкті благоустрою громадських вбиралень.

Щодо тверджень відповідача, що ТОВ "Та-Лі" не забезпечено здійснення авторського нагляду рід час будівництва об'єкта, суд зазначає наступне.

12 травня 2012 року між ТОВ "Та-Лі" та ОСОБА_5, яка діє на підставі сертифікату № НОМЕР_1, укладений договір на здійснення авторського нагляду. Предметом договору є проведення авторського нагляду за будівництвом тимчасових споруд закладу громадського харчування на землях дорожнього господарства вздовж автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам'янка на території Якушинецької сільської ради Вінницького району.

Щодо тверджень відповідача, що ТОВ "Та-Лі" не забезпечено здійснення технічного нагляду під час будівництва, суд зазначає наступне.

12 травня 2012 року між ТОВ "Та-Лі" та ФОП ОСОБА_6 укладений договір № 1606-08 на виконання робіт по здійсненню технічного нагляду на об'єкті архітектури: "Будівництво тимчасових споруд закладу громадського харчування на землях дорожнього господарства вздовж автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кіровоград - Знам'янка на території Якушинецької сільської ради Вінницького району.

Щодо тверджень відповідача, що ТОВ "Та-Лі" є суб'єктом містобудування, який виконує функції замовника і підрядника одночасно, суд зазначає, що 12 травня 2012 року між ТОВ "Та-Лі" та ФОП ОСОБА_7 укладено договір підряду № 1/2 на виконання робіт з будівництва тимчасових споруд закладу громадського харчування на землях дорожнього господарства вздовж автомобільної дороги М-12 Стрій - Тернопіль - Кіровоград-Знамянка на території Якушинецької сільської ради Вінницького району.

Таким чином, суд дійшов висновку, що при складанні приписів та винесенні постанов про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності відповідачем були допущенні порушення норм діючого законодавства, відтак, адміністративний позов підлягає задоволенню.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з частинами 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні (стаття 90 КАС України).

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень, дій та бездіяльності і докази, надані сторонами, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення адміністративного позову повністю.

Відповідно до правил ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною та скасувати постанову головного інспектора будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у Вінницькій області Котляра Руслана Володимировича № 7 від 06 жовтня 2017 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності в сумі 60624 грн.

Визнати протиправною та скасувати постанову головного інспектора будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у Вінницькій області Котляра Руслана Володимировича № 8 від 06 жовтня 2017 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності в сумі 84200 грн.

Визнати протиправною та скасувати постанову головного інспектора будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у Вінницькій області Котляра Руслана Володимировича № 9 від 06 жовтня 2017 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності в сумі 67360 грн.

Визнати протиправним та скасувати припис головного інспектора будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у Вінницькій області Котляра Руслана Володимировича № 262 від 18 вересня 2017 року про зупинення підготовчих та будівельних робіт.

Визнати протиправним та скасувати припис головного інспектора будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у Вінницькій області Котляра Руслана Володимировича № 263 від 18 вересня 2017 року про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

Визнати протиправним та скасувати припис головного інспектора будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у Вінницькій області Котляра Руслана Володимировича № 264 від 18 вересня 2017 року про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

Визнати протиправним та скасувати припис головного інспектора будівельного нагляду інспекційного відділу № 2 Департаменту Державної архітектурно - будівельної інспекції у Вінницькій області Котляра Руслана Володимировича № 265 від 18 вересня 2017 року про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Та-Лі" сплачений судовий збір в сумі 11200 (одинадцять тисяч двісті) гривень 00 копійок за рахунок бюджетних асигнувань департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Та-Лі" (21100, м. Вінниця, вул. Червонохрестівська, 3, кв. 13, код ЄДРПОУ 36474142).

Департамент Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області (21050, м. Вінниця, вул. Театральна, 14).

Суддя Мультян Марина Бондівна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.12.2017
Оприлюднено12.01.2018
Номер документу71483829
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/1870/17-а

Рішення від 29.12.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 18.12.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 02.11.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Мультян Марина Бондівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні