Рішення
від 20.12.2017 по справі 804/8293/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 грудня 2017 р. Справа № 804/8293/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Жукової Є.О.

при секретарі судового засідання Воробйовій П.В.

за участю:

представника позивача ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м.Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до ЦИБУЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-II СТУПЕНІВ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ОСОБА_2 ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ про застосування заходів реагування,-

ВСТАНОВИВ:

11.12.2017 р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до ЦИБУЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-II СТУПЕНІВ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ОСОБА_2 ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ про застосування заходів реагування, в якому позивач просить застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об'єкта, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Царичанський р-н, с.Цибульківка, вул.Леніна (Шкільна), 2 ЦИБУЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-II СТУПЕНІВ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ОСОБА_2 ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ - 33352737), до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації та зобов'язання зупинити експлуатацію вищезазначеного об'єкта.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.12.2017 р. у справі № 804/8293/17 провадження було відкрито та справа призначена до розгляду в судовому засіданні.

Позовні вимоги обґрунтовано наступним.

Актом перевірки ЦИБУЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-II СТУПЕНІВ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ОСОБА_2 ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ щодо додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту від 22.11.2017 р. №74 встановлені порушення Кодексу цивільного захисту України №5403-VI, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МНС України від 30.12.2014 р. №1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 р. за №252/26697, Державних будівельних норм України «Системи протипожежного захисту» , затвердженого наказом Мінрегіону України від 13.11.2014 №312, Державних будівельних норм України «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування затвердженого наказом Мінрегіонбуду України від 08.04.2013 р. №133, Державних будівельних норм України Пожежна безпека об'єктів будівництва» затверджених наказом Мінрегіону України від 31.10.2016 р. №287, Правил будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок, Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 №1200 Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю , Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях, затверджених наказом МНС України від 15.08.2007 №557, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 03.09.2007 за №1006/14273, Положення про паспортизацію потенційно небезпечних об'єктів, затвердженого наказом МНС України від 16.08.2005 №140 Про внесення змін до наказу МНС України від 18.12.2000 №338 , Постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444 Порядок здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, Наказу МНС України від 23.02.2006 №98, зареєстрованого у Мінюсті України 20.03.2006 за №286/12160 ОСОБА_1 ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів» , Державних будівельних норм України Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №705 від 17.12.2010, Національного стандарту України Улаштування блискавко захисту будівель і споруд , затвердженого наказом Мінргіонбуду України від 27.06.2008 №269.

Позивач зазначає, що зауваження або заперечення до проведеного позапланового заходу та складеного акта перевірки з боку суб'єкта господарювання не надходили, а подальша експлуатація об'єкта ЦИБУЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-II СТУПЕНІВ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ОСОБА_2 ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ із зазначеними порушеннями пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту створюють загрозу життю та /або здоров'ю людей, а відтак, до відповідача повинні бути застосовані заходи реагування відповідно до заявленого адміністративного позову.

В судове засідання, призначене на 20.12.2017 р., з'явився повноважний представник позивача, відповідач до зали судового засідання свого представника не направив. Будь-яких заяв чи клопотань на адресу суду від останнього не надходило.

Відтак, позиція відповідача стосовно заявленого адміністративного позову, суду не відома.

Виходячи з викладеного та у відповідності до ч.5 ст.77 КАС України, суд вирішив справу на підставі доказів, наявних у матеріалах справи, та за даної явки сторін.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги та просив суд задовольнити позов в повному обсязі за викладених у ньому підстав.

Дослідивши в судовому засіданні докази, наявні в матеріалах справи, заслухавши пояснення повноважного представника позивача, суд встановив наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, у відповідності до наказу від 09 листопада 2017 року №430, виданого Головним управлінням ДСНС України у Дніпропетровській області, посвідчення на перевірку від 09 листопада 2017 р. №123 Головним управлінням ДСНС України у Дніпропетровській області було проведено позапланову перевірку ЦИБУЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-II СТУПЕНІВ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ОСОБА_2 ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ розташованої за адресою: Дніпропетровська обл., Царичанський р-н, с.Цибульківка, вул.Леніна (Шкільна), 2, за результатами якої складено акт позапланової перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 22.11.2017 р. №74.

В акті позапланової перевірки від 22.11.2017 р. №74 Головним управлінням ДСНС України у Дніпропетровській області, в рядках 1-24 були зазначені виявлені позивачем порушення, а саме: Посадова особа та працівники не пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежноїтбезпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях , що є порушенням розділу II п.16 ППБУ; допускаються до роботи в газовій котельні працівники, які не пройшли навчання з пожежно-технічного мінімуму та не отримали відповідних кваліфікаційних посвідчень, що є порушенням розділу IV п.2 п.п.2.17 ППБУ; не розроблено та не затверджено керівником інструкцію, що визначає дії персоналу щодо забезпечення безпечної та швидкої евакуації людей, за якою не рідше одного разу на півроку мають проводитися практичні тренування всіх задіяних працівників, що є порушенням розділу II п.5 ППБУ; для працівників охорони (сторожів) не розроблено інструкцію, в якій необхідно визначити їхні обов'язки щодо контролю за додержанням протипожежного режиму, огляду території і приміщень, порядок дій в разі виявлення пожежі, а також указати, хто з посадових осіб об'єкта має бути викликаний у нічний час у разі пожежі, що є порушенням розділу II п.10 ППБУ; не виконано щорічну перевірку зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних їх проявів відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд (розділ 9. п. 9.3 п.9.3.2), що є порушенням розділу IV п.1 п.п.1.21 ППБУ; електрощити, групові електрощитки не оснащені схемою підключення споживачів з пояснювальними надписами і вказаним зазначенням номінального струму апаратів захисту, що є порушенням розділу IV п.1.6 ППБУ; Приміщення закладу не обладнано системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту (п.7.3 таблиці А.1 додатку А, п. 5.1 таблиці Б. 1 додатку Б), що є порушенням розділу V п.1.2 ППБУ; Територія закладу, а також будинки, споруди, приміщення незабезпечені відповідними знаками безпеки . Знаки безпеки, їх кількість, а також місця їх встановлення повинні відповідати ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (ISO 6309:1987, IDT) та ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальне и знаки безопасности , що є порушенням розділу II п.8 ППБУ; Для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння не установлені вказівні знаки згідно з ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір , ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности Знаки повинні бути розмішені на видимих місцях на висоті 2-2,5 м від рівня підлоги як усередині, так і поза приміщеннями (за потреби). Переносні вогнегасники повинні розміщуються шляхом: навішування на вертикальні конструкції на висоті не більше 1,5 м від рівня ПІДЛОГИ до нижнього торця вогнегасника і на відстані від дверей, достатній для її повного відчинення; установлювання в шафи пожежних кран-комплектів, у спеціальні тумби, на підставки, що надійно закріплені, на підлозі (якщо дозволяє конструкційне виконання), у пожежні щити (стенди), що є порушенням розділу V п.3.10 ППБУ; На пожежному щиті не вказано його порядковий номер та номер телефону для виклику пожежно-рятувальних підрозділів, що є порушенням розділу V п.3.12 ППБУ; для кожного приміщення заклад не розроблено та не затверджено керівником закладу інструкції про заходи пожежної безпеки, що є порушенням розділу II п.4 ППБУ; З'єднання, відгалуження та окіншовання жил проводів і кабелів не здійснене за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів. Місця з'єднання жил проводів і кабелів, а також з'єднувальні та відгалужувальні затискачі повинні мати мінімальний перехідний опір, щоб уникнути їх перегрівання і пошкодження ізоляції стиків. Втрати опору ізоляції на стиках повинні бути не більше втрат опору ізоляції на цілих жилах цих проводів і кабелів, ), що є порушенням розділу IV п.1 пп.1.5 ППБУ; Приміщення школи, недоукомплектовані первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку, що ж порушенням, що ж порушенням розділу V п.3.6 ППБУ; Допускається експлуатація електросвітильників в приміщеннях кімнати початкових класів корпусу №2 та електрощитової зі знятими ковпаками (розсіювачами), що є порушенням розділу IV п.1 пп.1.18 ППБУ; Допускається експлуатація електророзетки встановленої на горючій основі в кімнаті директора школи, що є порушенням розділу IV п.1 пп.1.17 ППБУ; Заклад не забезпечено зовнішнім пожежогасінням відповідно до ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання, зовнішні мережі та споруди (п.6.2.3, табл..4), що є порушенням розділу II п.22 ППБУ; Дерев'яні елементи горищних покриттів будівель закладу (крокви, лати) не оброблено засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності, що є порушенням розділу VI п.2.3 розділу II п.22 ППБУ; не забезпечено працівників об'єкта засобами індивідуального захисту, що є порушенням п.2 ч.1 ст.20 КЦЗУ, п.4.3, 4.6 ПКМУ №1200, ПТБ; не проведено ідентифікацію об'єкта, , що є порушенням п.7 наказу МНС України від 16.08.2005 №140 Про внесення змін до наказу МНС України від 18.12.2000 №338 , п.6 п.3.1.1 ОСОБА_1 ідентифікації потенційно-небезпечних об'єктів ; Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях ; Керівник та посадові особи діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, не пройшли навчання в установленому законодавством порядку, що є порушенням п.15 ПКМУ №444 від 26.06.2013 р.; не розроблено та не узгоджено об'єктові тренування і навчання з питань цивільного захисту, що є порушенням п.11 ч. 1 ст.20 КЦЗУ, п.5, 6, 7 Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, ПКМУ N444; не розміщено інформацію про заходи безпеки та відповідну поведінку населення у разі виникнення аварії, що є порушенням п.3 ч.1 ст.20 КЦЗК; не створено та не затвердженого об'єктовий матеріальний резерв для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що є порушенням п.18 ч.1 ст.20 КЦЗУ, ст.98 КЦЗУ, абз.6 п.4 Порядку створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків, ПКМУ №308 (втратив чинність на заміну абз. 4 п.3 Порядку створення матеріальних резервів для запобігання і ліквідації насідків надзвичайних ситуацій ПКМУ 775; не призначено відповідальну особу з питань цивільного захисту за рахунок штатної чисельності об'єкта, що є порушенням ст.20 КЦЗУ.

ОСОБА_3 був підписаний представником відповідача, а саме: директором ЦИБУЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-II СТУПЕНІВ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ОСОБА_2 ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ - ОСОБА_4, що підтверджується підписом останнього, без будь-яких зауважень та заперечень.

Правовідносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, а також правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю регулюються нормами Конституції України, Кодексу цивільного захисту України), Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" тощо.

Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.1 Кодексу цивільного захисту України визначено, що Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, ОСОБА_2 міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Завдання і обов'язки суб'єктів господарювання визначені в ст. 20 вказаного кодексу.

Зокрема, відповідно до пунктів 21, 22, 23 частини 1 статті 20 Кодексу визначено, що до завдань і обов'язків суб'єктів господарювання у сфері цивільного захисту належить: забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а також виконання вимог приписів, постанов та розпоряджень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки; утримання у справному стані засобів цивільного та протипожежного захисту, недопущення їх використання не за призначенням; здійснення заходів щодо впровадження автоматичних засобів виявлення та гасіння пожеж і використання для цієї мети виробничої автоматики.

Частиною 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон).

Відповідно до статті 1 Закону державний нагляд (контроль) - це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Частиною 5 статті 4 Закону визначено, що повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.

Пунктом 7 статті 7 Закону передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Статтями 10, 11 зазначеного Закону передбачені права та обов'язки суб'єкта господарювання, серед яких: надавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта органу державного нагляду (контролю), а також виконувати вимоги органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства.

Суд зазначає, що відповідачем у справі будь-яких доказів щодо усунення виявлених порушень, які знайшли своє відображення в акті від 22.11.2017 р. №74 до суду надано не було, як не було надано і будь-яких інших належних доказів, які б підтверджували факт усунення ЦИБУЛЬКІВСЬКОЮ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЮ ШКОЛОЮ I-II СТУПЕНІВ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ОСОБА_2 ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ відповідних порушень, зафіксованих в акті перевірки від 22.11.2017 р. №74.

З матеріалів справи, письмових пояснень позивача, викладених в заявленому адміністративному позові, встановлено факт наявності вищевказаних порушень, відображених у акті перевірки від 22.11.2017 р. №74. Відтак, враховуючи те, що на час розгляду справи порушення вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки відповідачем не усунуто, суд вважає обґрунтованим твердження позивача про існування обставин, що створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Враховуючи викладене вище, з метою недопущення створення загрози для життя та/або здоров'я людей, суд вважає за необхідне застосувати заходи реагування відповідно до переліку, зазначеного в заявленому адміністративному позові.

За змістом ч.4 ст. 9 КАС України суд повинен визначити характер спірних правовідносин та зміст правової вимоги, матеріальний закон, який їх регулює, а також факти, що підлягають встановленню і лежать в основі вимог та заперечень; з'ясувати, які є докази на підтвердження зазначених фактів. Суд дійшов висновку, що поданих позивачем доказів достатньо для встановлення обставин справи та для ухвалення судового рішення.

Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ч.3 ст.2 КАС України, є принцип верховенства права, який відповідно до ст.6 КАС України, полягає в наступному: суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Відповідно до ч.1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу, а суд згідно ст. 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Таким чином, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання про сплату судового збору, суд зазначає наступне. Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.12.2017 року Головному управлінню Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області було відстрочено сплату судового збору до ухвалення судового рішення у справі, а тому суд вважає за необхідне стягнути з відповідача на користь Державного бюджету України судовий збір у розмірі 1 600,00 грн.

Керуючись ст.ст.242-244, 246, 250, 254, 255 , Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області до ЦИБУЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-II СТУПЕНІВ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ОСОБА_2 ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ про застосування заходів реагування - задовольнити повністю.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації (роботи) об'єкта, а саме: будівлі за адресою: Дніпропетровська обл., Царичанський р-н, с.Цибульківка, вул.Леніна (Шкільна), 2 ЦИБУЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-II СТУПЕНІВ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ОСОБА_2 ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ - 33352737), до повного усунення порушень, шляхом заборони експлуатації та зобов'язання зупинити експлуатацію вищезазначеного об'єкта.

Стягнути з ЦИБУЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ I-II СТУПЕНІВ ЦАРИЧАНСЬКОЇ ОСОБА_2 ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ - 33352737), судовий збір у розмірі 1 600,00 грн. (одна тисяча шістсот грн., 00 коп.) на користь Державного бюджету України (Отримувач: УДКСУ у Чечелівському районі м. Дніпра; код ЄДРПОУ(отримувача): 37989253; рахунок: 31210206784008 за кодом бюджетної класифікації доходів: 22030101; банк: ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області; МФО: 805012).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені ст.295 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя ОСОБА_5

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.12.2017
Оприлюднено15.01.2018
Номер документу71535416
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/8293/17

Ухвала від 20.07.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

Ухвала від 13.07.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Горбалінський Володимир Володимирович

Рішення від 20.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 12.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

Ухвала від 12.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Жукова Євгенія Олексіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні