Рішення
від 26.12.2017 по справі 804/6825/17
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 грудня 2017 року Справа № 804/6825/17 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіОлійника В. М. при секретарі судового засіданняЛісна А.М. за участі: представника позивача представника відповідача Колупаєва О.В. Резнікова Ю.М. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ВБА Пак" до Головного Управління ДФС у Дніпропетровській області, треті особи, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: товариство з обмеженою відповідальністю "Дарвін ріалайз", товариство з обмеженою відповідальністю "Лаконія інвест", товариство з обмеженою відповідальністю "Келанг", товариство з обмеженою відповідальністю "Спецремпідряд", товариство з обмеженою відповідальністю "Вертікс-трейд", товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Спектром", товариство з обмеженою відповідальністю "Пермос", товариство з обмеженою відповідальністю "Юніленд компані" про скасування податкових повідомлень-рішень,-

ВСТАНОВИВ:

20 жовтня 2017 року товариство з обмеженою відповідальністю ВБА Пак звернулося до суду з позовом до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області в якому, з урахуванням уточнень до позову від 29.11.2017 р., просить:

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми Р №0014641402 від 18.09.2017 року, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за податковими зобов'язаннями у розмірі 937 578,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 234 394,50 грн.;

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми Р №0014661402 від 18.09.2017 року, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за податковими зобов'язаннями у розмірі 1 044 745,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 261 186,25 грн.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що відповідачем було проведено документальну позапланову виїзну перевірку товариства з обмеженою відповідальністю ВБА Пак , за результатами якої складено акт, яким зафіксовані порушення норм податкового кодексу України та на підставі якого винесені оскаржувані податкові повідомлення-рішення.

Так, проводячи перевірку з питання дотримання податкового законодавства з податку на прибуток та податку на додану вартість, контролюючий орган зробив висновок, що перевіркою повноти декларування ТОВ ВБА Пак показників рядка 02 декларації з податку на прибуток - Фінансовий результат до оподаткування (прибуток або збиток), визначений у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, встановлено заниження всього у сумі 5 208 767,00 грн., у тому числі за 2016 рік в сумі 3 514 817,00 грн., за 1 квартал 2017 року в сумі 1 693 950,00 грн. та завищено податковий кредит з податку на додану вартість на загальну суму 1 041 754,00 грн.

Такий висновок обумовлений встановленими порушеннями, які начебто допустило ТОВ ВБА Пак під час взаємовідносин з ТОВ Дарвін ріалайз , ТОВ Лаконія інвест , ТОВ Келанг , ТОВ Спецремпідряд , ТОВ Вертікс-трейд , ТОВ Компанія Спектром , ТОВ Пермос , ТОВ Юніленд компані .

Позивач вважає, що податкові повідомлення-рішення підлягають скасуванню як такі, що є неправомірними та не відповідають чинному законодавству, оскільки прийняті на підставі хибних висновків, до яких дійшли ревізори головного управління ДФС у Дніпропетровській області в ході проведення перевірки.

Підприємством додержано вимоги пункту 198.3 статті 198 ПК України, згідно з яким податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку.

Оцінюватися при дослідженні факту здійснення господарської операції повинні відносини безпосередньо між учасниками тієї операції, на підставі якої сформовані дані податкового обліку.

У відповідності до інформаційного листа Вищого адміністративного суду України №1936/11/13-11 від 01.11.2011 року Щодо підтвердження даних податкового обліку документи та інші дані, що спростовують реальність здійснення господарської операції, яка відображена в податковому обліку, повинні оцінюватися з урахуванням специфіки кожної господарської операції - умов перевезення, зберігання товарів, змісту послуг, що надаються тощо.

При цьому сама собою наявність або відсутність окремих документів, а так само помилки у їх оформленні не є підставою для висновків про відсутність господарської операції, якщо з інших даних вбачається, що фактичний рух активів або зміни у власному капіталі чи зобов'язаннях платника податків у зв'язку з його господарською діяльністю мали місце.

Юридична відповідальність має індивідуальний характер, тому позивач не може нести відповідальність за можливі протиправні дії інших юридичних осіб. Крім того, порушення контрагентом позивача вимог законодавства про порядок здійснення господарської діяльності не може бути підставою для висновку щодо безтоварності відповідних господарських операцій.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, адміністративний позов просив задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти позовних вимог позивача, просив відмовити у їх задоволенні, надавши письмові заперечення, та додатково пояснив, що в період, що перевірявся позивач мав господарські правовідносини з підприємствами: ТОВ Дарвін ріалайз , ТОВ Лаконія інвест , ТОВ Келанг , ТОВ Спецремпідряд , ТОВ Вертікс-трейд, ТОВ Компанія Спектром , ТОВ Пермос , ТОВ Юніленд компані . Однак перевіркою не встановлено кількість працюючих на підприємствах-контрагентах позивача у зв'язку з неподанням до ДПІ за місцем обліку звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ. Зазначеними підприємствами звітність з податку на прибуток не подавалась, та відповідно податок на прибуток до бюджету не сплачувався. Також встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, трудових ресурсів, витрат на ведення господарської діяльності, що свідчить про відсутність реального здійснення господарських операцій.

Ухвалою суду від 30 листопада 2017 року до участі у даній справі у якості третіх осіб, що не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача було залучено: ТОВ "Дарвін ріалайз" (код ЄДРПОУ40493737), ТОВ "Лаконія інвест" (код ЄДРПОУ 40468758), ТОВ "Келанг" (код ЄДРПОУ 40881687), ТОВ "Спецремпідряд" (код ЄДРПОУ 40981961), ТОВ "Вертікс-трейд" (код ЄДРПОУ 40053000), ТОВ "Компанія Спектром" (код ЄДРПОУ 40372825), ТОВ "Пермос" (код ЄДРПОУ 40906994), ТОВ "Юніленд компані" (код ЄДРПОУ40472764).

На юридичну адресу зазначених підприємств було направлено ухвали, копії адміністративних позовів та судові повістки, однак на адресу суду повернулися поштові конверти з відміткою відділення Укрпошти - відсутня адреса одержувача та за закінченням встановленого строку зберігання.

Згідно ст. 126 Кодексу адміністративного судочинства України, треті особи належно повідомлені про розгляд справи Дніпропетровським окружним адміністративним судом.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, проаналізувавши чинне законодавство, суд встановив наступні обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю ВБА Пак - позивач, зареєстрований Дніпровською міською радою як юридична особа 02.11.2015 р.

Місцезнаходження позивача: 49000, м. Дніпро, вул. Глобинська, 2.

Станом на 05.09.2017 р. перебуває на обліку в ДПІ у Соборному районі м. Дніпро.

Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області було проведено документальну позапланову виїзну перевірку товариства з обмеженою відповідальністю ВБА Пак податкового законодавства за період з 02.11.2015 по 31.03.2017, валютного - за період з 02.11.2015 р. по 31.03.2017 р., єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - за період з 02.11.2015 р. по 31.03.2017 р.

За результатами перевірки складений акт №10844/04-36-14-02/40095412 від 05.09.2017 р., яким встановлено порушення позивачем норм Податкового кодексу України а саме:

пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 ПК України, в результаті чого занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся на загальну суму 937 578,00 грн., у т.ч. за 2016 рік на суму 632 667,00 грн., за 1 кв. 2017 року на суму 304 911,00 грн.;

п. 198.2, п.198.3, п. 198.5, п.198.6 ст. 198 ПК України, в результаті чого занижено податок на додану вартість в періоді, що перевірявся, на загальну суму 1 044 745,00 грн., у т.ч.:

за березень 2016 року - 87,00 грн.,

за квітень 2016 року 67,00 грн.,

за липень 2016 року - 133,00 грн.,

за серпень 2016 року - 60 198,00 грн.,

за вересень 2016 року - 274 261,00 грн.,

за жовтень 2016 року - 121 185,00 грн.,

за листопад 2016 року - 115 276,00 грн.,

за грудень 2016 року - 67 437,00 грн.,

за січень 2017 року - 190 377,00 грн.,

за лютий 2017 року - 215 671,00 грн.,

за березень 2017 року - 56,00 грн.;

п. 164.1, пп. 164.2.2, п. 164.2, пп. 164.2.11, абз. е пп. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164, пп. 168.1.1 п. 168.1, пп. 168.1.4, п.168.1, п. 168.3, ст.168, пп.170.9.2 п.170.9 ст.170. абз. а п. 171.2 ст. 171, п. 176.2 ст. 176 ПК України, в результаті чого занижено податок з доходів фізичних осіб в сумі 20 113,49 грн.;

пп. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168, п.171.1 ст.171, пп. а п. 176.2 ст. 176, п. 161 підрозділу 10 розділу XX ПК України, в результаті чого занижено військовий збір у сумі 1374,42 грн.;

пп. 14.1.180 п. 14.1 ст. 14, абз.1 п.46.1 ст. 46, п. 49.1 та п. 49.2, пп. 49.18.2 п. 49.18 ст. 49, ст.51 гл.2 та пп. б п. 176.2 ст. 176 ПК України за подання недостовірних відомостей податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, сум утриманого з них податку за формою 1ДФ за період 1 кв. 2016 р. - 1 кв. 2017 р.

На підставі висновків акту відповідачем були винесені податкові-повідомлення рішення:

форми Р №0014641402 від 18.09.2017 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання за податковими зобов'язаннями у розмірі 937 578,00 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями у розмір 234 394,50 грн.;

форми Р №0014661402 від 18.09.2017 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання за податковими зобов'язаннями у розмірі 1 044 745,00 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями у розмір 261 186,25 грн.

Проводячи перевірку з питання дотримання податкового законодавства з податку на прибуток та податку на додану вартість, контролюючий орган зробив висновок, що перевіркою повноти декларування ТОВ ВБА Пак показників рядка 02 декларації з податку на прибуток "Фінансовий результат до оподаткування (прибуток або збиток), визначений у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності" встановлено заниження всього у сумі 5 208 767,00 грн., у тому числі за 2016 рік в сумі 3 514 817,00 грн., за І квартал 2017 року в сумі 1 693 950,00 грн. та завищено податковий кредит з податку на додану вартість на загальну суму 1 041 754,00 грн.

Такий висновок обумовлений встановленими порушеннями, які були допущені позивачем під час взаємовідносин з ТОВ Дарвін ріалайз , ТОВ Лаконія інвест , ТОВ Келанг , ТОВ Спецремпідряд , ТОВ Вертікс-трейд, ТОВ Компанія Спектром , ТОВ Пермос , ТОВ Юніленд Компані .

У зв'язку з цим є необхідність детального дослідження правочинів між позивачем та вищенаведеними підприємствами.

Так, між позивачем (покупець) та ТОВ Дарвін ріалайз (постачальник) було укладено договір поставки №5Д від 01.09.2016 року відповідно до умов якого постачальник приймає на себе зобов'язання передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити товар, в порядку, визначеному умовами даного договору.

Товаром за цим договором є контейнери п/п м'які.

Поставка товару за цим договором здійснюється окремими партіями у відповідності до замовлення покупця. Замовлення від покупця може бути як усним, через уповноважених представників сторін, так і письмовим.

На замовлений товар постачальник виписує рахунок-фактуру, який є підставою для оплати замовленого товару, в якому зазначений граничний строк оплати, протягом якого діють ціни, зазначені в рахунку.

Якість товару, що постачається за договором, повинна відповідати та підтверджуватися сертифікатом якості.

Суми податку на додану вартість за податковими накладними включено до складу податкового кредиту у вересні 2016 року в сумі 83 333,4 грн. та відповідають даним додатку 5 до податкової декларацій з ПДВ.

Транспортування здійснювалось відповідно до товарно-транспортних накладних:

ТТН від 26.09.2016 №РЛ000001: авто Мерседес спринтер НОМЕР_2; перевізник ФОП ОСОБА_5; водій ОСОБА_5; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Дарвін Ріалайз ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження Київська обл., м. Ірпінь, вул. Грибоєдова, 6.26; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська, 1Б.

В бухгалтерському обліку проведено записом:

Кт631 - Дт 26 на суму 416 667 грн.;

Кт 631 - Дт 64 на суму 83 333,4 грн.;

Кт 311 - Дт 631 на суму 70 000 грн.;

Кт 685 - Дт 631 на суму 430 000 грн.

Відповідно до договору відступлення права вимоги від 10.01.2017 р. №133 ТОВ Преміум Капітал (новий кредитор) приймає на себе право вимоги, що належить ТОВ Дарвін ріалайз (первісний кредитор) і стає кредитором за договором поставки №5Д.

До перевірки не надано сертифікатів походження товарів, що унеможливлює встановити реального виробника реалізованої продукції на ТОВ ВБА Пак , які передбачені п.1.6 договору поставки від 01.09.2016 р. №5Д з ТОВ Дарвін ріалайз .

Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ Дарвін Ріалайз звітності встановлено, що ТОВ Дарвін ріалайз , код ЄДРПОУ 40493737, зареєстроване 19.05.2016 р. №13571020000004508, ДПІ за місцем обліку реєстрації - 830, 3апорізька ОДПІ ГУ ДФС, стан підприємства 0 - платник податків за основним місцем обліку. Основний вид діяльності: 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля.

Кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо у зв'язку з неподанням до ДПІ за місцем обліку звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ.

Відповідно до даних податкової звітності з ПДВ за вересень 2016 р. обсяг реалізації з ПДВ на адресу покупців становив 17 382 564 грн. , в т.ч. ПДВ - 2 897 094 грн.

ТОВ Дарвін ріалайз у 2016 році звітність з податку на прибуток не подавалась, та відповідно податок на прибуток до бюджету не сплачувався, крім того встановлено неподання Звіту про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік.

У ТОВ Дарвін ріалайз встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, трудових ресурсів, витрат на ведення господарської діяльності.

Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ Дарвін ріалайз послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, за якими б відбувалось навантаження ТМЦ на адресу покупців, в т.ч. на адресу позивача.

Підприємство ТОВ Дарвін ріалайз взято на облік в ДПІ - 19.05.2016 р.

Зареєстровано платником ПДВ з 01.07.2016 р.

Звітувало до ДПІ за місцем обліку з податку на додану вартість за липень-вересень 2016 року та січень 2017 року.

За період з лютого 2017 р. по серпень 2017 р. ТОВ Дарвін ріалайз не звітувало взагалі.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ Дарвін ріалайз протягом вересня 2016 року реалізовувало на адресу ТОВ ВБА Пак контейнер п/п м'який, які протягом 2016 року не закуповувало.

Отже по взаємовідносинам з ТОВ Дарвін ріалайз , позивачем порушено пп.134.1.1, п. 134.1 ст.134 ПК України, що призвело до заниження фінансового результату до оподаткування (прибуток або збиток), визначений у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності на суму 416 667 грн.

Між позивачем (покупець) та ТОВ Лаконія інвест (код ЄДРПОУ 40468758) (постачальник) укладено договір поставки від 01.09.2016 року №3Д.

Відповідно до умов даного договору, постачальник приймає на себе зобов'язання

передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити товар в порядку, визначеному умовами даного договору.

Товаром за цим договором є контейнери п/п м'які.

Поставка товару за цим договором здійснюється окремими партіями у відповідності до замовлення покупця.

На замовлений товар постачальник виписує рахунок-фактуру, який є підставою для

оплати замовленого товару, в якому зазначений граничний строк оплати, протягом якого

діють ціни, зазначені в рахунку.

Якість товару, що постачається за договором, повинна відповідати та підтверджуватися сертифікатом якості.

На виконання умов вказаного договору позивач отримав від ТОВ Лаконія інвест товар на загальну суму 1 142 742 грн., в т.ч. ПДВ 190 457 грн.

Суми податку на додану вартість за податковими накладними включено до складу податкового кредиту у вересні 2016 року в сумі 190 457 грн. та відповідають даним додатку 5 до податкової декларацій з ПДВ.

Транспортування здійснювалось відповідно до наданих до перевірки товарно-транспортних накладних:

ТТН від 27.09.2016 р. №РЛ0005; авто Камаз НОМЕР_3; перевізник ФОП ОСОБА_6; водій ОСОБА_6; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Лаконія Інвест ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження м. Біла Церква, вул. 50-річчя перемоги, буд.19 оф.12; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська, 1Б.

ТТН від 22.09.2016 р. №РЛ0004; авто Камаз НОМЕР_4; перевізник ФОП ОСОБА_6; водій ОСОБА_6; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Лаконія Інвест ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження м. Біла Церква, вул. 50-річчя перемоги, буд.19 оф.12; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська, 1Б.

В бухгалтерському обліку проведено записом:

Кт 631 - Дт 26 на суму 952 285 грн.;

Кт 631 - Дт 64 на суму 190 457 грн.;

Кт 311 - Дт 631 на суму 734 776,22 грн.;

Кт 685 - Дт 631 на суму 407 965,78 грн.

Відповідно до умов договору відступлення права вимоги від 16.11.2016 р. №8Д ТОВ Лаконія інвест (первісний кредитор) в особі директора Башкатова Олександра Олексійовича, ТОВ Тандоро Трейд (код 40689326) (новий кредитор) в особі директора Січкар Євдокії Володимирівни, ТОВ ВБА Пак (боржник) в особі директора Мілкіної Лариси Євгенівни (первісний кредитор) передає, а новий кредитор приймає на себе право вимоги, що належить первісному кредиторові, і стає кредитором за договором поставки від 01.09.2016 р. №3Д, укладеним між первісним кредитором та ТОВ ВБА Пак .

Новий кредитор одержує право вимагати від боржника виконання грошових зобов'язань на суму 407 965,78 грн.

Однак до перевірки позивачем не надано сертифікатів походження товарів, що унеможливлює встановити реального виробника реалізованої продукції на ТОВ ВБА Пак , які передбачені п.1.6 Договору поставки від 01.09.2016 р. №ЗД з ТОВ Лаконія інвест .

Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ Лаконія Інвест звітності встановлено наступне.

ТОВ Лаконія інвест , код ЄДРПОУ 40468758, зареєстроване 06.05.2016 р. № 13531020000007949, ДПІ за місцем обліку реєстрації - 830. 3апорізька ОДПІ ГУ ДФС, стан підприємства 0 - платник податків за основним місцем обліку. Основний вид діяльності: 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля.

Кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо у зв'язку з неподанням до ДПІ за місцем обліку звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ.

Відповідно до даних податкової звітності з ПДВ за вересень 2016 р. обсяг реалізації з ПДВ на адресу покупців становив 27 387 648 грн., в т.ч. ПДВ - 4 564 608 грн.

ТОВ Лаконія Інвест у 2016 році звітність з податку на прибуток не подавалась, та відповідно податок на прибуток до бюджету не сплачувався, крім того встановлено неподання Звіту про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік.

У ТОВ Лаконія Інвест встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, трудових ресурсів, витрат на ведення господарської діяльності.

Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ Лаконія інвест послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, за якими б відбувалось навантаження ТМЦ на адресу покупців, в т.ч. на адресу ТОВ ВБА Пак .

Підприємство ТОВ Лаконія інвест взято на облік в ДПІ - 06.05.2016 р.

Зареєстровано платником ПДВ з 01.07.2016 р. Звітувало до ДПІ за місцем обліку з податку на додану вартість за липень-вересень 2016 року.

За період з жовтня 2016 р. по серпень 2017 р. ТОВ Лаконія інвест не звітувало взагалі.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ Лаконія інвест протягом вересня 2016 року реалізовувало на адресу ТОВ ВБА Пак контейнер п/п м'який, які протягом 2016 року не закуповувало.

Отже позивачем по взаємовідносинам з ТОВ Лаконія інвест порушено пп.134.1.1 п.134.1 ст.134 ПК України, що призвело до заниження фінансового результату до оподаткування (прибуток або збиток), визначений у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності на загальну суму 952 285 грн.

Також ТОВ ВБА Пак мало взаємовідносини з ТОВ Келанг на підставі договору поставки №67П від 21.11.2016 року за умовами якого придбавались: тканина поліпропіленова 110/150г/м, тканина поліпропіленова 180/170г/м, тканина поліпропіленова 160/115г/м, тканина поліпропіленова 102/130г/м, тканина поліпропіленова 090/130г/м, тканина поліпропіленова 180/1 30г/м, тканина поліпропіленова 100/150г/м, тканина поліпропіленова 180/150г/м, тканина поліпропіленова 150/140г/м.

На виконання умов вказаного договору ТОВ ВБА Пак отримало від ТОВ Келанг товар на загальну суму 689 655,43 грн. в т.ч. ПДВ 114 942,6 грн.

Суми податку на додану вартість за податковими накладними включено до складу податкового кредиту у листопаді 2016 року в сумі 114 942,6 грн. та відповідають даним додатку 5 до податкової декларацій з ПДВ.

Згідно ухвали Шевченківського районного суду м. Києва по справі №761/9848/17 (№ провадження 1-кс/761/6242/2017) встановлено, що Згідно відомостей ЄДР засновник, керівник та головний бухгалтер є особа, яка померла відповідно до запису про смерть №00017721731 від 28.02.2013 року, таким чином укладати та здійснювати поставки не могла станом на 2016 рік.

Транспортування здійснювалось відповідно до наданих до перевірки товарно-транспортних накладних:

ТТН від 30.11.2016 р. №Р79; авто Рено НОМЕР_6; причіп/напівпричіп НОМЕР_5; перевізник ФОП ОСОБА_6; водій ОСОБА_6; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Келанг ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження м. Нова Каховка, пр. Перемоги, б.12; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська 1Б.

Відповідно до договору відступлення права вимоги від 01.12.2016 р. №329П Преміум Капітал (код 32922849) (новий кредитор) прийняв на себе право вимоги від ТОВ Келанг (первісний кредитор) і став кредитором за договором поставки від 01.09.2016 р. №5Д.

Однак, до перевірки не надано сертифікатів походження товарів, що унеможливлює встановити реального виробника реалізованої продукції на ТОВ ВБА Пак , які передбачені договором поставки від 01.09.2016 р. №5Д з ТОВ Келанг .

Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ Келанг звітності встановлено наступне.

ТОВ Келанг внесено до реєстру Суб'єкти фіктивного підприємництва з ознакою зареєстровано (перереєстровано) у органах держреєстрації фізичних осіб з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління підставним (неіснуючим), померлим, безвісти зниклим особам або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження.

ТОВ Келанг , код ЄДРПОУ 40881687, зареєстроване 07.10.2016 р. №10701020000065263, ДПІ за місцем обліку реєстрації - 2102. Новокаховська ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області, вид діяльності - 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля, стан підприємства 0 - платник податків за основним місцем обліку.

Кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо у зв'язку з неподанням до ДПІ за місцем обліку звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ.

Відповідно до даних податкової звітності з ПДВ за листопад 2016 р. обсяг реалізації з ПДВ на адресу покупців становив 23 766 330 грн., в т.ч. ПДВ - 3 961 055 грн.

ТОВ Келанг у 2016 році звітність з податку на прибуток не подавалась, та відповідно податок на прибуток до бюджету не сплачувався, крім того встановлено неподання Звіту про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік.

У ТОВ Келанг встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, трудових ресурсів, витрат на ведення господарської діяльності.

Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ Келанг послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, за якими б відбувалось навантаження ТМЦ на адресу покупців, в т.ч. на адресу ТОВ ВБА Пак .

Підприємство ТОВ Келанг взято на облік в ДПІ - 07.10.2016 р.

Зареєстровано платником ПДВ з 01.11.2016 р.

Звітувало до ДПІ за місцем обліку з податку на додану вартість за листопад 2016 року.

За період з грудня 2016 р. по серпень 2017 р. ТОВ Келанг не звітувало взагалі.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ Келанг протягом листопада 2016 року реалізовувало на адресу ТОВ ВБА Пак тканину поліпропіленову, яку протягом 2016 року не закуповувало.

Між позивачем (покупець) та ТОВ Спецремпідряд (постачальник ) укладено Договір поставки від 10.01.2017 р. №1201 згідно умов якого постачальник приймає на себе зобов'язання передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити товар, в порядку, визначеному умовами даного договору.

Товаром за цим договором є тканина.

Постачальник гарантує, що товар належить йому одноособово, не знаходиться під арештом, обмеженнями іншого характеру, не є предметом судового розгляду.

Поставка товару за цим договором здійснюється окремими у відповідності до замовлення покупця частинами. Замовлення від покупця може бути як усним, через уповноважених представників сторін, так і письмовим.

На замовлений товар постачальник виписує рахунок-фактуру, який є підставою для

оплати замовленого товару, в якому зазначений граничний строк оплати, протягом якого

діють ціни, зазначені в рахунку.

На виконання умов вказаного договору ТОВ ВБА Пак отримало від ТОВ Спецремпідряд товар на загальну суму 738 960 грн. в т.ч. ПДВ 123 160 грн.

Суми податку на додану вартість за податковими накладними включено до складу податкового кредиту у січні 2017 р. в сумі 123 160 грн. та відповідають даним додатку 5 до податкової декларацій з ПДВ.

Транспортування здійснювалось відповідно до наданих до перевірки товарно-транспортних накладних:

ТТН від 30.01.2017 р. №Р284; авто Рено НОМЕР_7; причіп/напівпричіп НОМЕР_8 перевізник ФОП ОСОБА_6; водій ОСОБА_10; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Спецремпідряд ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження м. Маріуполь вул. Італійська 116-А; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська 1Б.

ТТН від 25.01.2017 р. №Р283: авто Рено НОМЕР_7; причіп/напівпричіп НОМЕР_8; перевізник ФОП ОСОБА_6; водій ОСОБА_11; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Спецремпідряд ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження м. Маріуполь вул. Італійська 116-А; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська 1Б.

Відповідно до договору відступлення права вимоги від 13.03.2017 р. №135 ТОВ Спецремпідряд (первісний кредитор) в особі директора Мухай Наталії Юріївни передає ТОВ Преміум Капітал (код ЄДРПОУ 32922849) (новий кредитор) в особі директора Криничного Юрія Григоровича право вимоги, що належить первісному кредиторові і ТОВ Преміум Капітал стає кредитором за договором поставки від 10.01.2017 року №1201 укладеним між первісним кредитором та ТОВ ВБА Пак (боржник).

До перевірки не надано сертифікатів походження товарів, що унеможливлює встановити реального виробника реалізованої продукції на ТОВ ВБА Пак .

Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ Спецремпідряд звітності встановлено, що останнє зареєстроване 25.11.2016 р. № 12741020000012901, ДПІ за місцем обліку реєстрації - 830. 3апорізька ОДПІ ГУ ДФС (Шевченківське відділення), стан підприємства 0 - платник податків за основним місцем обліку. Основний вид діяльності: Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткуванням і приладдям до нього.

Кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо у зв'язку з неподанням до ДПІ за місцем обліку звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ.

Відповідно до даних податкової звітності з ПДВ за січень 2017 р. - податкова декларація з ПДВ не визнана як податкова звітність.

ТОВ Спецремпідряд у 2017 році звітність з податку на прибуток не подавалась, та відповідно податок на прибуток до бюджету не сплачувався, крім того встановлено неподання Звіту про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік.

У ТОВ Спецремпідряд встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, трудових ресурсів, витрат на ведення господарської діяльності.

Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ Спецремпідряд послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, за якими б відбувалось навантаження ТМЦ на адресу покупців, в т.ч. на адресу ТОВ ВБА Пак .

Підприємство ТОВ Спецремпідряд взято на облік в ДПІ 25.11.2016 р.

Зареєстровано платником ПДВ з 07.12.2016 р. Звітувало до ДПІ за місцем обліку з податку на додану вартість за лютий 2017 р.

За період з березня 2017 р. по серпень 2017 р. ТОВ Спецремпідряд не звітувало взагалі.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ Спецремпідряд протягом січня 2017 року реалізовувало на адресу ТОВ ВБА Пак тканину поліпропіленову, яку придбало у ТОВ Ідеал-корпорейшен (код 40604043), яке в свою чергу тканину поліпропіленову не закуповувало.

Основні постачальники ТОВ Спецремпідряд з моменту реєстрації по лютий 2017 р.

ТОВ Ідеал-корпорейшен , відображено на користь ТОВ Спецремпідряд ПДВ суму в розмірі 8 022,53 грн., ДПІ за місцем обліку реєстрації - 830. 3апорізька ОДПІ ГУ ДФС (відділення у Шевченківському pайоні), стан підприємства 65 - платник з наступного року (основне місце обліку). Основний вид діяльності: 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля. Відвантажило на користь ТОВ Спецремпідряд контейнер п/п м'який та ін.

Кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо у зв'язку з неподанням до ДПІ за місцем обліку звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ.

ТОВ Ідеал-корпорейшен у 2016-2017 роках звітність з податку на прибуток не подавалась, та відповідно податок на прибуток до бюджету не сплачувався, крім того встановлено неподання Звіту про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік.

Звітувало до ДПІ за місцем обліку з податку на додану вартість лише за січень 2017 р.

Основні постачальники ТОВ Ідеал-корпорейшен з моменту реєстрації по лютий 2017 р.

ТОВ НБФ Граніт Плюс (код 39280679), відображено на користь ТОВ Ідеал-корпорейшен ПДВ суму в розмірі 1 719,5 грн., ДПІ за місцем обліку реєстрації - 581.Маріупольська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області (Центральне від-ня), стан підприємства 0 - платник податків за основним місцем обліку. Основний вид діяльності: Будівництво житлових і нежитлових будівель. Відвантажило на користь ТОВ Ідеал-корпорейшен тушки курей, прожектор, труби.

Кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо у зв'язку з неподанням до ДПІ за місцем обліку звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ.

ТОВ Ідеал-корпорейшен у 2017 році звітність з податку на прибуток не подавалась, та відповідно податок на прибуток до бюджету не сплачувався, крім того встановлено неподання Звіту про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік.

Не звітує з лютого 2017 року.

ТОВ Мелк Трейд (код 40208035) відображено на ТОВ Ідеал-корпорейшен ПДВ суму в розмірі 1383,0 грн., ДПІ за місцем обліку реєстрації - 581.Маріупольська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області (Центральне від-ня), стан підприємства 65 - платник з наступного року (основне місце обліку). Основний вид діяльності: 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля. Відвантажило на користь ТОВ Ідеал-корпорейшен котлети, стейки, шиї курячі.

Кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо у зв'язку з неподанням до ДПІ за місцем обліку звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ.

Тобто, враховуючи вищевикладене, асортимент придбаної номенклатури не відповідає реалізованій. Відсутнє придбання товарів, які постачались далі по ланцюгу постачання. Відсутнє придбання товарів (послуг), необхідних для ведення господарської діяльності: газу, електроенергії, не встановлено придбання послуг по оренді землі, складських приміщень, навантажувально-розвантажувальних робіт, та інше.

Між позивачем (покупець) та ТОВ Вертікс-трейд (код ЄДРПОУ 40053000) (постачальник) укладено договір поставки від 03.10.2016 р. №6Д.

Відповідно до умов даного договору постачальник приймає на себе зобов'язання

передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити товар в порядку, визначеному умовами даного договору.

Товар, його вид, номенклатура, кількість і вартість окремої партії визначаються

видатковими накладними.

Поставка товару за цим договором здійснюється окремими партіями у відповідності до замовлення покупця.

На виконання умов вказаного договору ТОВ ВБА Пак отримало від ТОВ Вертікс трейд товар на загальну суму 725 382,24 грн. в т.ч. ПДВ 120 897,04 грн.

Суми податку на додану вартість за податковими накладними включено до складу податкового кредиту у жовтні 2016 року в сумі 120 897,04 грн. та відповідають даним додатку 5 до податкової декларацій з ПДВ.

Транспортування здійснювалось відповідно до наданих до перевірки товарно-транспортних накладних:

ТТН від 31.10.2016 р. №Р343: авто Мерседес НОМЕР_9; перевізник ФОП ОСОБА_14; водій ОСОБА_14; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Вертікс Трейд ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Зелена, буд. 5; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська 1Б.

ТТН від 31.10.2016 р. №Р344: авто Мерседес НОМЕР_10; перевізник ФОП ОСОБА_14; водій ОСОБА_14; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Вертікс трейд ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. 3елена, буд.5; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська 1Б.

Відповідно до договору відступлення права вимоги від 01.12.2016 р. №10 ТОВ Вертікс-Трейд (первісний кредитор) передає, а ТОВ Оазіс Компані ( код 40095412) (новий кредитор) приймає на себе право вимоги, що належить первісному кредиторові і стає кредитором зо договором поставки від 03.10.2016 р. №6Д.

Новий кредитор одержує право вимагати від боржника виконання грошових зобов'язань на суму 589 008,26 грн.

До перевірки не надано сертифікатів походження товарів, що унеможливлює встановити реального виробника реалізованої продукції на ТОВ ВБА Пак , які передбачені п.1.7 укладеного договору поставки від 03.10.2016 р. №6Д.

Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ Вертікс-трейд звітності встановлено, що ТОВ Вертікс-трейд , код ЄДРПОУ 40053000, зареєстроване 06.10.2015 р. №13391020000011804 стан - 0 - платник податків за основним місцем обліку, перебуває на обліку у ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві. Основний вид діяльності: 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля.

Кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо у зв'язку з неподанням до ДПІ за місцем обліку звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ.

ТОВ Вертікс-трейд у 2016 році звітність з податку на прибуток не подавалась, та відповідно податок на прибуток до бюджету не сплачувався, крім того встановлено неподання Звіту про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік.

У ТОВ Вертікс-трейд встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, трудових ресурсів, витрат на ведення господарської діяльності.

Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ Вертікс-трейд послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, за якими б відбувалось навантаження ТМЦ на адресу покупців, в т.ч. на адресу позивача.

Підприємство ТОВ Вертікс-трейд взято на облік в ДПІ - 07.10.2016 р.

Зареєстровано платником ПДВ з 01.07.2016 р.

Звітувало до ДПІ за місцем обліку з податку на додану вартість за вересень та листопад 2016 року, січень 2017 року.

Податкова декларація з ПДВ за жовтень 2016 року не визнана як податкова звітність.

За період з грудня 2017 р. по серпень 2017 р. ТОВ Вертікс-трейд не звітувало взагалі.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ Вертікс-трейд протягом жовтня 2016 року реалізовувало на адресу ТОВ ВБА Пак контейнер п/п м'який, які протягом 2016 року не закуповувало.

Тобто, враховуючи вищевикладене, асортимент придбаної номенклатури не відповідає реалізованій. Відсутнє придбання товарів, які постачались далі по ланцюгу постачання. Відсутнє придбання товарів (послуг), необхідних для ведення господарської діяльності: газу, електроенергії, не встановлено придбання послуг по оренді землі, складських приміщень, навантажувально-розвантажувальних робіт, та інше.

Між позивачем (покупець) та ТОВ Компанія спектром (постачальник) (код ЄДРПОУ 40372825) укладено договір поставки від 29.12.2016 р. №1П.

Відповідно до умов договору постачальник приймає на себе зобов'язання передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити товар в порядку, визначеному умовами даного договору.

Товаром за цим договором є: тканина рукавна поліпропіленова (різних номенклатур).

Постачальник гарантує, що товар належить одноособово йому, не знаходиться під арештом, обмеженнями іншого характеру, не є предметом судового розгляду.

Поставка товару за цим договором здійснюється окремими партіями у відповідності до замовлення покупця. Замовлення від покупця може бути як усним, через уповноважених представників сторін, так і письмовим.

На замовлений товар постачальник виписує рахунок-фактуру, який є підставою для оплати замовленого товару, в якому зазначений граничний строк оплати, протягом якого діють ціни, зазначені в рахунку.

Якість товару, що постачається за договором, повинна відповідати та підтверджуватися сертифікатом якості.

На виконання умов вказаного договору ТОВ ВБА Пак отримало від ТОВ Компанія Спектром товар на загальну суму 800 000,0 грн. в т.ч. ПДВ 133 333,3 грн.

Суми податку на додану вартість за податковими накладними включено до складу податкового кредиту у грудні 2016 року в сумі 66666,67 грн., у січні 2017 в сумі 66666,67 грн. та відповідають даним додатку 5 до податкової декларацій з ПДВ.

Транспортування здійснювалось відповідно до наданих до перевірки товарно-транспортних накладних:

ТТН від 29.12.2016 р. №60, авто НОМЕР_1; перевізник ФОП ОСОБА_1, Водій ОСОБА_15; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Компанія Спектром ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження м. Київ, вул. Сімферопольська, 6.7/2; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська, 1Б.

ТТН від 29.12.2016 р. №60 авто Камаз НОМЕР_11; перевізник ФОП ОСОБА_6; водій ОСОБА_6; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Компанія Спектром ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження м. Київ, вул. Сімферопольська, б.7/2; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська, 1Б.

Відповідно до договору відступлення права вимоги від 30.12.2016 р. №30/12/16П ТОВ Компанія Спектром , (первісний кредитор) передає ТОВ Трайфорд Гранд (новий кредитор) право вимоги, що належить первісному кредиторові, і ТОВ Трайфорд Гранд стає кредитором за договором поставки від 29.12.2016 р. №1П, укладеним між первісним кредитором та ТОВ ВБА Пак .

Новий кредитор одержує право вимагати від боржника виконання грошових зобов'язань на суму 800 000 грн.

До перевірки не надано сертифікатів походження товарів, що унеможливлює встановити реального виробника реалізованої продукції на ТОВ ВБА Пак , які передбачені п.1.7 укладеного договору поставки від 29.12.2016 №1П з ТОВ Компанія Спектром .

Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ Компанія Спектром звітності встановлено, що останнє - код ЄДРПОУ 40372825, зареєстроване 28.03.2016 р. №10651020000022315, стан - 0 - платник податків за основним місцем обліку, перебуває на обліку у 2651. ДПІ у Дарницькому районі ГУ ДФС у м. Києві. Основний вид діяльності: 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля.

Кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо у зв'язку з неподанням до ДПІ за місцем обліку звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ.

ТОВ Компанія Спектром у 2016 році звітність з податку на прибуток не подавалась, та відповідно податок на прибуток до бюджету не сплачувався, крім того встановлено неподання Звіту про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік.

У ТОВ Компанія Спектром встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, трудових ресурсів, витрат на ведення господарської діяльності.

Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ Компанія Спектром послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, за якими б відбувалось навантаження ТМЦ на адресу покупців, в т.ч. на адресу ТОВ ВБА Пак .

Підприємство ТОВ Компанія Спектром взято на облік в ДПІ - 28.03.2016 р.

Зареєстровано платником ПДВ з 01.05.2016 р.

Звітувало до ДПІ за місцем обліку з податку на додану вартість лише за грудень 2016 р.

За період з січня 2017 р. по серпень 2017 р. ТОВ Компанія Спектром не звітувало взагалі.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ Компанія Спектром протягом жовтня 2016 року реалізовувало на адресу ТОВ ВБА Пак тканина поліпропіленова, яку протягом 2016 року не закуповувало.

Також між позивачем (покупець) та ТОВ Пермос (постачальник) укладено договір поставки від 02.02.2017 року №02/02/17.

Згідно умов договору постачальник приймає на себе зобов'язання передати у власність покупця, а покупець прийняти та оплатити товар в порядку визначеному умовами даного договору.

Товаром за цим договором є тканина.

Поставка товару за цим договором здійснюється окремими партіями у відповідності до замовлення покупця.

На замовлений товар постачальник виписує рахунок-фактуру, який є підставою для оплати замовленого товару, в якому зазначений граничний строк оплати, протягом якого діють ціни, зазначені в рахунку.

Якість товару, що постачається за договором, повинна відповідати та підтверджуватися сертифікатом якості.

На виконання умов вказаного договору ТОВ ВБА Пак отримало від ТОВ Пермос товар на загальну суму 1 293 780,1 грн. в т.ч. ПДВ 215 630,1 грн.

Суми податку на додану вартість за податковими накладними включено до складу податкового кредиту у лютому 2017 року в сумі 215 630,05 грн. та відповідають даним додатку 5 до податкової декларацій з ПДВ.

Транспортування здійснювалось відповідно до наданих до перевірки товарно-транспортних накладних:

ТТН від 20.02.2017 р. №Р303: авто Камаз НОМЕР_11; перевізник ФОП ОСОБА_6; водій ФОП ОСОБА_6; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Пермос ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження Київська обл. м. Вишневе , вул. Лесі Українки, 10; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська, 1Б.

ТТН від 27.02.2017 р. №Р304; авто Камаз НОМЕР_11; перевізник ФОП ОСОБА_6; водій ФОП ОСОБА_6; замовник ТОВ ВБА Пак ; вантажовідправник ТОВ Пермос ; вантажоодержувач ТОВ ВБА Пак ; пункт навантаження Київська обл. м. Вишневе, вул. Лесі Українки, 10; пункт розвантаження м. Дніпро, вул. Курсантська, 1Б.

Відповідно до договору відступлення права вимоги від 13.03.2017 р. №134 ТОВ Пермос (первісний кредитор) передає ТОВ Преміум Капітал (новий кредитор) право вимоги, що належить первісному кредиторові і ТОВ Преміум Капітал стає кредитором за договором поставки №02/02/17.

Новий кредитор одержує право вимагати від боржника виконання грошових зобов'язань на суму 1 293 780,3 грн.

Однак до перевірки не надано сертифікатів походження товарів, що унеможливлює встановити реального виробника реалізованої продукції на ТОВ ВБА Пак , які передбачені укладеним договором поставки від 02.02.2017 р. №02/02/17 з ТОВ Пермос .

Згідно аналізу баз даних ДФС та поданої ТОВ Пермос звітності встановлено наступне: ТОВ Пермос , код ЄДРПОУ 40906994, зареєстроване 20.10.2016 р. № 13391020000014061, стан - 0 - платник податків за основним місцем обліку, перебуває на обліку у Києво-Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Основний вид діяльності: 46.90 - Неспеціалізована оптова торгівля.

Кількість працюючих на підприємстві встановити неможливо у зв'язку з неподанням до ДПІ за місцем обліку звітів про суми нарахованих доходів за формою 1-ДФ.

ТОВ Пермос у 2017 році звітність з податку на прибуток не подавалась, та відповідно податок на прибуток до бюджету не сплачувався, крім того встановлено неподання Звіту про фінансові результати за формою №2 за 2016 рік.

У ТОВ Пермос встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, трудових ресурсів, витрат на ведення господарської діяльності.

Крім того, згідно даних ЄРПН встановлено відсутність придбання ТОВ Пермос послуг з оренди складських приміщень, а також згідно даних податкової звітності у платника податків відсутні власні виробничі, складські та будь-які інші приміщення, за якими б відбувалось навантаження ТМЦ на адресу покупців, в т.ч. на адресу ТОВ ВБА Пак .

Підприємство ТОВ Пермос взято на облік в ДПІ - 23.10.2016 р.

Зареєстровано платником ПДВ з 01.12.2016 р.

ТОВ Пермос за місцем обліку взагалі не звітувало.

Разом з тим, згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ Пермос протягом лютого 2017 року реалізовувало на адресу ТОВ ВБА Пак тканину поліпропіленову, яку з моменту реєстрації не закуповувало.

По взаємовідносинам позивача з ТОВ "Юніленд компані" також встановлено, що на виконання умов договору позивач отримав від контрагента товар на загальну суму 360000 грн., в т.ч. ПДВ 60000 грн.

До перевірки не надано сертифікатів походження товару.

Кількість працюючих на підприємстві ТОВ "Юніленд компані" встановити неможливо у зв'язку з неподанням до ДПІ звітності за формою 1-ДФ.

ТОВ "Юніленд компані" у 2016 році звітність з податку на прибуток не подавалась.

Звітувало до ДПІ за місцем обліку з ПДВ лише за серпень-вересень 2016 року.

За період з жовтня 2016 року по серпень 2017 року ТОВ "Юніленд компані" не звітувало взагалі.

Встановлено відсутність складських приміщень, виробничих фондів, трудових ресурсів, витрат на ведення господарської діяльності.

Згідно ЄРПН встановлено, що ТОВ "Юніленд компані" протягом серпня 2016 року реалізовувало на адресу позивача контейнер п/п м'який, які протягом 2016 року не закуповувало.

Відповідно до п. 44.1 ст. 44 ПК України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

У випадках, передбачених статтею 216 Цивільного кодексу України, платники податків мають право вносити відповідні зміни до податкової звітності у порядку, визначеному статтею 50 цього Кодексу.

Згідно п. 44.2 ст. 44 ПК України для обрахунку об'єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування.

Платники податку, які відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" застосовують міжнародні стандарти фінансової звітності, ведуть облік доходів і витрат та визначають об'єкт оподаткування з податку на прибуток за такими стандартами з урахуванням положень цього Кодексу. Такі платники податку при застосуванні положень цього Кодексу, в яких міститься посилання на положення (стандарти) бухгалтерського обліку, застосовують відповідні міжнародні стандарти фінансової звітності.

Відповідно до ст.1 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні №996-XIV ( далі Закон - №996-XIV) первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Статтею 4 Закону № 996-ХІV визначено, що бухгалтерський облік та фінансова звітність ґрунтуються на таких основних принципах: превалювання сутності на формою - операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з їх юридичної форми.

Пунктом 1 ст. 9 Закону №996-XIV встановлено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.

Відповідно до п. 2 ст. 9 Закону №996-XIV первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:

назву документа (форми);

дату і місце складання;

назву підприємства, від імені якого складено документ;

зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;

посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;

особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Отже, будь-які документи мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції

Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення бухгалтерського обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством. З урахуванням викладеного для підтвердження даних бухгалтерського обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції

Сам факт перерахування платником податків коштів контрагенту за відсутністю реального постачання останнім товарів/послуг не може зменшувати фінансовий результат до оподаткування, виходячи із такого.

Відповідно до п. 6 П(С)БО 16 витратами звітного періоду визнаються або зменшення активів, або збільшення зобов'язань, що призводить до зменшення власного капіталу підприємства (за винятком зменшення капіталу внаслідок його вилучення або розподілу власниками), за умови, що ці витрати можуть бути достовірно оцінені

При цьому активи - ресурси, контрольовані підприємством у результаті минулих подій, використання яких, як очікується, призведе до отримання економічних вигод у майбутньому (п. З П(С)БО 1 Загальні вимоги до фінансової звітності ).

З урахуванням викладеного відображення платниками податків в даних бухгалтерського обліку первинних документів, складених за відсутністю в дійсності господарської операції (яка не опосередковувалася будь-яким рухом активів (ані від задекларованих постачальників ані від інших, у т.ч. невстановлених осіб)), є порушенням п. 6 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 Витрати , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318.

Враховуючи викладене, перевіркою встановлено здійснення ТОВ ВБА Пак не реальних господарських операцій з товаром у зв'язку із відсутністю факту (джерела) його законного введення в обіг у попередніх ланках постачання та/або реального задекларованого виробництва.

Враховуючи зазначене, суд погоджується з висновками відповідача, що вказані операції направлені на безпідставне завищення витрат для зменшення фінансового результату з податку на прибуток та завищення податкового кредиту ТОВ ВБА Пак .

Отже, доводи позивача щодо протиправності оскаржуваних податкових повідомлень-рішень не знайшли свого підтвердження протягом судового розгляду справи, а тому суд приходить до висновку про відмову у задоволенні адміністративного позову.

Керуючись ст. ст. 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення складений 05 січня 2018 року.

Суддя (підпис) Рішення не набрало законної сили 05 січня 2018 року. Суддя З оригіналом згідно. Суддя В.М. Олійник В.М. Олійник В.М. Олійник

Дата ухвалення рішення26.12.2017
Оприлюднено16.01.2018
Номер документу71595949
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування податкових повідомлень-рішень

Судовий реєстр по справі —804/6825/17

Постанова від 26.07.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 17.07.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 24.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 16.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Постанова від 16.04.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 16.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 16.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Рішення від 26.12.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 30.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 30.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні