Справа № 815/147/18
УХВАЛА
15 січня 2018 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Соколенко О.М., розглянувши матеріали адміністративного позову Головного управління ДСНС України в Одеській області до Троїцького дошкільного начального закладу дитячого садка Теремок Троїцької сільської ради Біляївського району Одеської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-
В С Т А Н О В И В:
10 січня 2018 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до Троїцького дошкільного начального закладу дитячого садка Теремок Троїцької сільської ради Біляївського району Одеської області, в якому позивач просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення роботи Троїцького дошкільного начального закладу дитячого садка Теремок Троїцької сільської ради Біляївського району Одеської області (ідентифікаційний код юридичної особи 34637715, розташованого за адресою: 67641, Одеська область, Біляївський район, с. Троїцьке, вул. Малая, 9), до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, наведених в Акті перевірки № 178 від 08.12.2017 року за номерами: 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25.
Даний адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області надісланий до Одеського окружного адміністративного суду засобами поштового зв'язку 29.12.2017 року.
Відповідно до ч.1 ст.171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує: чи подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність, має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником), відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160 , 161 , 172 цього Кодексу, належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності, позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними), немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Ознайомившись зі змістом адміністративного позову, суд дійшов висновку, що він не відповідає вимогам ст.ст.160, 161 КАС України.
Так, відповідно до ч.3 ст.55 КАС України юридична особа, суб'єкт владних повноважень, який не є юридичною особою, бере участь у справі через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її (його) імені відповідно до закону, статуту, положення (самопредставництво юридичної особи), або через представника.
Адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області підписаний заступником начальника Головного управління ДСНС України в Одеській області ОСОБА_1.
У додатках до адміністративного позову зазначено, що до позовної заяви додано копію витягу з наказу про призначення ОСОБА_1, однак, згідно акту від 10.01.2018 року №18, складеного відділом з надання судово-адміністративних послуг та аналітичної роботи Одеського окружного адміністративного суду, під час відкриття конверту копії вказаного наказу не виявилось.
Отже, позивачу необхідно надати до суду докази на підтвердження повноважень заступника начальника Головного управління ДСНС України в Одеській області ОСОБА_1. на підписання адміністративного позову від імені Головного управління ДСНС України в Одеській області.
У позові зазначається, що відповідно до ч.3 ст.55 КАС України цей позов подається заступником начальника Головного управління ДСНС України в Одеській області із запобігання надзвичайним ситуаціям ОСОБА_1., який відповідно до інформації з ЄДРПОУ має право вчиняти юридичні дії від імені ГУ ДСНС України в Одеській області без довіреності.
Водночас, суд зазначає, що виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відносно установи позивача, в якій ОСОБА_1 вказаний як особа, що має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, видана 25.04.2017 року, в той час як датою підписання позову є - 28.12.2017 року.
Отже, позивачу необхідно надати до суду виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на момент подання позову або письмове підтвердження позивача щодо наявності у ОСОБА_1 повноважень як у особи, що має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності станом на дату подання позову.
Відтак, системно проаналізувавши вищезазначені норми чинного законодавства та дослідивши позовну заяву, судом з'ясовано, що адміністративний позов подано без додержання вимог, передбачених статтями 160 та 161 Кодексу адміністративного суду України.
Згідно ч. 1 ст.169 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Виявлені недоліки мають бути усунені позивачем шляхом надання до суду доказів на підтвердження повноважень заступником начальника Головного управління ДСНС України в Одеській області ОСОБА_1. на підписання адміністративного позову від імені Головного управління ДСНС України в Одеській області.
За таких обставин, враховуючи, що виявлені недоліки перешкоджають суду вирішити питання про відкриття провадження в адміністративній справі, суддя доходить висновку, що адміністративний позов повинен бути залишений без руху, а позивачу наданий термін для усунення недоліків.
Суд вважає за доцільне також зазначити, що у разі своєчасного виконання ухвали суду, та направлення необхідних документів засобами поштового зв'язку, позивачу, з метою попередження повернення судом позовної заяви позивачеві з підстав невиконання вимог ухвали суду про залишення адміністративного позову без руху, необхідно завчасно повідомити суд відповідними засобами зв'язку (телефон, факс, електрона пошта, тощо) про надіслання матеріалів до суду, оскільки згідно з п.1 та п.2 розділу ІІ Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2013 року №958, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 28.01.2014 року за №173/24950, нормативні строки пересилання простої письмової кореспонденції операторами поштового зв'язку (без урахування вихідних днів об'єктів поштового зв'язку): 1) місцевої - Д+2, пріоритетної - Д+1; 2) у межах області та між обласними центрами України (у тому числі для міст Києва, Сімферополя, Севастополя) - Д+3, пріоритетної - Д+2; 3) між районними центрами різних областей України (у тому числі для міст обласного підпорядкування) - Д+4, пріоритетної - Д+3; 4) між іншими населеними пунктами різних областей України - Д+5, пріоритетної - Д+4, де Д - день подання поштового відправлення до пересилання в об'єкті поштового зв'язку або опускання простого листа чи поштової картки до поштової скриньки до початку останнього виймання; 1, 2, 3, 4, 5 - кількість днів, протягом яких пересилається поштове відправлення. При пересиланні рекомендованої письмової кореспонденції зазначені в пункті 1 цього розділу нормативні строки пересилання збільшуються на один день.
Керуючись ст.ст. 160, 161, 169 КАС України, суддя, -
У Х В А Л И В:
Адміністративний позов Головного управління ДСНС України в Одеській області до Троїцького дошкільного начального закладу дитячого садка Теремок Троїцької сільської ради Біляївського району Одеської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю)- залишити без руху.
Повідомити позивача про необхідність у десятиденний строк з дня отримання копії ухвали (в тому числі, якщо її копію отримано нарочно, засобами електронної пошти та факсимільного зв'язку) усунути недоліки та роз'яснити, що в іншому випадку позов буде визнаний неподаним та повернутий позивачу.
Ухвала окремо від остаточного судового рішення оскарженню не підлягає.
Суддя О.М. Соколенко
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.01.2018 |
Оприлюднено | 16.01.2018 |
Номер документу | 71596893 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Соколенко О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні