Справа №: 400/1420/17
Провадження № 3/400/6/18
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 січня 2018 року
Суддя Петрівського районного суду Кіровоградської області Шаєнко Ю. В., розглянувши матеріали, які надійшли від управління Східного офісу Державної аудиторської служби України в Кіровоградській області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, мешканця ІНФОРМАЦІЯ_3, ідентифікаційний код НОМЕР_1, працюючого з 01.01.2014 року по 03.03.2017 року начальником відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області,
за ч.1 ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення,-
ВСТАНОВИВ:
До Петрівського районного суду надійшли матеріали від управління Східного офісу Державної аудиторської служби України в Кіровоградській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, мотивуючи тим, що головним державним аудитором відділу контролю у галузі промисловості, інфраструктури та ЖКГ управління Східного офісу Державної аудиторської служби в Кіровоградській області ОСОБА_2, при проведенні планової ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області за період з 01.01.2014 року по 01.06.2017 року, юридична адреса: 28300, Кіровоградська область, Петрівський район, смт.Петрове, вул.Каштанова, 5, код ЄДРПОУ 02144163, було виявлено порушення ч.1 ст.10 Закону України Про здійснення державних закупівель №1197-VІІ, при проведенні державних закупівель у період з 20.11.2014 року по 01.03.2016 року процедура відкритих торгів на закупівлю товару - вугілля кам'яного, розпочата та проведена під час чинності Закону України Про здійснення державних закупівель №1197-VІІ, який втратив чинність з 01.08.2016 року, а саме: порушення порядку оприлюднення інформації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до вимог законодавства. Так, відповідно до істотних умов Договору на закупівлю вугілля кам'яного від 11.02.2015 року №82, укладеного між відділом освіти Петрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області та ФОП ОСОБА_3 внесено зміни, які оформлені Додатковою угодою №2 від 08.02.2016 року, проте повідомлення про внесення змін до істотних умов договору, які внесені Додатковою угодою №2 від 08.02.2016 року на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено.
Крім того, в ході проведення даного контрольного заходу встановлено, що в
даній процедурі закупівель Звіт про виконання Договору від 11.02.2015 року №82
укладеного з переможцем торгів ФОП ОСОБА_3, не оприлюднено на веб-порталі
Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня закінчення строку дії
договору, виконання договору або його розірвання . А відповідно до ч.1 ст.10 Закону України Про здійснення державних закупівель №1197-VІІ, відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар комітету з конкурсних торгів замовника. Отже, порушення порядку оприлюднення внесених змін до істотних умов вищезазначеного договору та Звіту про виконання Договору №82 від 11.02.2015 року, допущено колишнім головою комітету з конкурсних торгів ОСОБА_1, та виникло станом на 08.02.2016 року, і на момент закінчення ревізії 01.01.2017 року не усунено.
Таким чином, ОСОБА_4 скоїв правопорушення, передбачене ч.1 ст.164-14 КУпАП.
В судовому засіданні ОСОБА_4 свою вину в скоєному правопорушенні визнав та пояснив суду, що допустив порушення помилково, однак, зазначив, що вказане правопорушення не вплинуло на фінансово-господарську діяльність відділу освіти та не завдало будь-яких матеріальних збитків, крім цього, просив закрити провадження по справі у зв'язку з закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ст.38 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Заслухавши пояснення порушника ОСОБА_1, дослідивши матеріали справи: протокол про адміністративне правопорушення від 12 грудня 2017 року; акт планової ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації №03-20/3 за період з 01.01.2014 року по 01.06.2017 року від 14 вересня 2017 року, посадова інструкція начальника відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації, наказ начальника відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації №287 від 09.10.2014 року, протокол №40 засідання комітету з конкурсних торгів від 09.10.2014 року, вважає доведеним факт скоєння ОСОБА_1, адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення на підставі наступного.
Частиною 1 статті 164-14 КУпАП, передбачено відповідальність за здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом.
ОСОБА_4, будучи начальником відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області, а також головою комітету з конкурсних торгів, порушив вимоги ч.1 ст.164-14 КУпАП, а саме: ч.1 ст.10 Закону України Про здійснення державних закупівель №1197-VІІ, так як при проведенні державних закупівель у період з 20.11.2014 року по 01.03.2016 року процедура відкритих торгів на закупівлю товару - вугілля кам'яного, розпочата та проведена під час чинності Закону України Про здійснення державних закупівель №1197-VІІ, який втратив чинність з 01.08.2016 року, а саме: порушив порядок оприлюднення інформації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до вимог законодавства. Так, відповідно до істотних умов Договору на закупівлю вугілля кам'яного від 11.02.2015 року №82, укладеного між відділом освіти Петрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області та ФОП ОСОБА_3 внесено зміни, які оформлені Додатковою угодою №2 від 08.02.2016 року, проте повідомлення про внесення змін до істотних умов договору, які внесені Додатковою угодою №2 від 08.02.2016 року на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено. Крім того, в ході проведення даного контрольного заходу встановлено, що в даній процедурі закупівель Звіт про виконання Договору від 11.02.2015 року №82, укладеного з переможцем торгів ФОП ОСОБА_3, не оприлюднено на веб-порталі
Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дня закінчення строку дії
договору, виконання договору або його розірвання .
Відповідно до ч.2 ст.38 КУпАП, стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення. Також, відповідно до вимог ч.3 ст.38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Враховуючи вищевикладене, строки, передбачені статтею 38 КУпАП про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, закінчилися, так як згідно акту планової ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Петрівської районної державної адміністрації за період з 01.01.2014 року по 01.06.2017 року від 14 вересня 2017 року, адміністративне правопорушення, вчинене ОСОБА_1 було виявлене 14 вересня 2017 року, а справа надійшла до суду 13 грудня 2017 року.
Згідно п.7 ст.247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю, якщо закінчились на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строки, передбачені статтею 38 цього Кодексу.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.38, 247, 164-12, 283, 284 КУпАП,-
ПОСТАНОВИВ:
Визнати ОСОБА_1 винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Провадження у справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, передбаченої ч.1 ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення - закрити у зв'язку з закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ст.38 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Постанова може бути оскаржена, або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня її винесення до апеляційного суду Кіровоградської області через Петрівський районний суд Кіровоградської області.
Суддя(підпис)
З оригіналом вірно:
Суддя Петрівського районного суду Ю.Шаєнко
Постанова набрала законної сили
Суддя Петрівського районного суду Ю.Шаєнко
Суд | Петрівський районний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 10.01.2018 |
Оприлюднено | 17.01.2018 |
Номер документу | 71609503 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Петрівський районний суд Кіровоградської області
Шаєнко Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні