Ухвала
від 10.12.2009 по справі 2а-34724/08/0570
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Суддя-доповідач - Дяченко С.П. спра ва № 2а-34724/08/0570

Головуючий у 1 інстанції - Смагар С.В.

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

10 грудня 2009 року м. Донецьк

зал судового засідання № 5 у приміщенні суду за адресою: м. Донецьк, бульвар Шевченка, 2 6

Колегія суддів Донецько го апеляційного адміністрат ивного суду у складі:

головуючого судді: Дяченк о С.П.

суддів: Сіваченк о І.В.

Нікуліна О.А.

при секретарі судового зас ідання Кондрашовій Н.М. за участю представників: від позивача: Старика Ю.С., від відповідача: Бабій М.О., Яковенко О. В., Тамази В.П.,Червонен ко С.О., розглянувши у відкритому с удовому засіданні апеляційн у скаргу Спеціалізованої державн ої податкової інспекції по р оботі з великими платниками податків у м. Донецьку на постанову Донецького ок ружного адміністративного с уду від

по адміністративній справ і 10 вересня 2009 року

№ 2-34724/08/0570 (суддя Смагар С.В. ) за позовом закритого акціонерного то вариства «Фарлеп-Телеком-Хол динг» до Спеціалізованої державн ої податкової інспекції по р оботі з великими платниками податків у м. Донецьку про скасування податкових пов ідомленнь - рішень

ВСТАНОВИЛА :

Постановою Дон ецького окружного адміністр ативного суду від 10.09. 2009 року по зов Закритого акціонерного т овариства «Фарлеп-Телеком-Хо лдинг» до Спеціалізованої де ржавної податкової інспекці ї по роботі з великими платни ками податків у м. Донецьку пр о скасування податкових пові домлень-рішень від 17.04. 2008 року № 0000271321/0/14023/10/15-16-23/4, від 25.06.2008 року № 0000271321/1/2227/1 0/15-16-23/4, від 10.09.2008 року № 0000631321/2/32655/1015-16-23/4, № 00 00421321/2/32656/10/15-16-23/4, № 0000641321 /0/32657/10/15-16-23/4, від 25.11. 2008 р оку № 000063131322/3/42215/10/15-16-23/4 , задоволений частково. Визнано частково н едійсними податкові повідом лення-рішення Спеціалізован ої державної податкової інсп екції по роботі з великими пл атниками податків у м. Донець ку від 10 09.2008 року № 0000631321/2/32655/1015-16-23/4 , від 25.11.2008 року

№ 000063131322/3/42215/10/15-16-23/4 в частині визна чення податкового зобов'язан ня за платежем: податок на при буток на загальну суму -2 467 544 гри . 60 коп., з яких за основним, плат ежем -1 722 428 грн., за штр афними (фінансовими) санкція ми -745 116 грн. 60 коп. Визнано недійс ним податкове повідомлення-р ішення Спеціалізованої держ авної податкової інспекції п о роботі з великими платника ми податків у м. Донецьку від 1 0 .09. 2008 року № 0000421321/2/32656/10/15-16-23/4, яким зас тосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі -3987 грн. Визн ано недійсним податкове пов ідомлення-рішення Спеціаліз ованої державної податкової інспекції по роботі з велики ми платниками податків у м. До нецьку від 10 .09. 2008 року № 0000641321 /0/32657/10/15-1 6-23/4, яким застосовані штрафні ( фінансові) санкції у розмірі - 701804 грн. 50 коп. В іншій частині п озовних вимог - відмовлено .

Відповідач з вказаною п остановою суду не погодився , посилаючись на порушення с удом першої інстанції норм м атеріального і процесуально го права.

В апеляційній скарзі т а під час апеляційного перег ляду справи представники в ідповідача просили скасува ти постанову суду першої інс танції в частині задоволенн я позовних вимог та ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову ;предст авник позивача - залишити постанову суду без змін.

Апеляційний перегляд відб увається в межах апеляційної скарги.

Колегія суддів, заслуха вши доповідь судді-доповідач а, представників сторін, пере віривши матеріали справи і о бговоривши доводи апеляційн ої скарги, заперечення на неї , встановила наступне.

Закрите акціонерне тов ариство «Фарлеп-Телеком-Холд инг» є юридичною особою, вклю чене до ЄДРПОУ за номером 25118760, п еребуває на податковому облі ку в Спеціалізованій державн ій податковій інспекції по р оботі з великими платниками податків у м. Донецьку

Відповідно до вимог ст атті 9 Кодексу адміністратив ного судочинства України, су д при вирішенні справи керує ться принципом законності, в ідповідно до якого органи де ржавної влади, органи місцев ого самоврядування, їхні пос адові і службові особи зобов 'язані діяти лише на підставі , в межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та Законами України, та пр инципом рівності усіх учасни ків адміністративного проце су перед законом і судом, відп овідно до якого усі учасники адміністративного процесу є рівними перед законом і судо м.

Згідно із частиною 1 ста тті 71 Кодексу адміністративн ого судочинства України кожн а сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтують ся її вимоги та заперечення, к рім випадків, встановлених с таттею 72 цього Кодексу.

В адміністративних спр авах про протиправність ріше нь, дій чи бездіяльності суб'є кта владних повноважень обов 'язок щодо доказування право мірності свого рішення, дії ч и бездіяльності відповідно д о частини 2 статті 71 Кодексу ад міністративного судочинств а України покладається на ві дповідача, якщо він заперечу є проти адміністративного по зову.

Як вбачається з матеріа лів справи , за результатами планової виїзної перевірки ЗАТ

« Фарлеп-Телеком-Холдинг» з питань дотримання вимог по даткового, валютного та іншо го законодавства за період з 01.10.2006р. по 30.09.2007р. СДПІ по роботі з В ПП у м. Донецьку складено акт № 254/15-16-23/4-25118760 від 04.04.2008 р. На підставі якого прийняті спірні пода ткові повідомлення-рішення, якими платнику податків -ЗАТ «Фарлеп-Телеком-Холдинг» ви значено податкові зобов'язан ня з податку на прибуток та на раховані штрафні санкції.

В ході проведення перев ірки встановлено, що акти зда чі-прийняття робіт по взаємо відносинам позивача з ЗАТ ?ар леп-Інвест" не містять такий о бов'язковий реквізит, як зміс т та обсяг господарської опе рації та її вимірники. СДПІ п о роботі з ВПП у м. Донецьку вв ажає,

що це є порушенням вимог Закону України від 16.07.1999 №996-ХГ У-ВР «Про бухгалтерський обл ік та фінансову звітність в У країні» зі змінами і доповне ннями і Положення про докуме нтальне забезпечення записі в у бухгалтерському обліку, з атвердженого наказом Мінфін у України від 24.05.95 №88, зареєстро ваного у Мін'юсті України 05.06.95 з а №168/704, за якими не можуть бути підставою для бухгалтерсько го обліку виконаних робіт дл я покупця робіт, а також підст авою для віднесення витрат щодо виконаних робіт до скла ду валових витрат платника п одатку .

Про те , з даним висновко м СДПІ по роботі з ВПП у м. Доне цьку колегія суддів не може п огодитись з огляду на наступ не :

Відповідно до статті 1 З акону України «Про бухгалт ерський облік та фінансову з вітність в Україні» від 16 липн я 1999 року № 996-ХІУ (надалі - Закон № 996) , господарська операція - ді я або подія, яка викликає змін и в структурі активів та зобо в'язань, власному капіталі пі дприємства; первинний докуме нт - документ, який містить від омості про господарську опер ацію та підтверджує її здійс нення; фінансова звітність - б ухгалтерська звітність, що м істить інформацію про фінанс ове становище, результати ді яльності, та рух грошових кош тів підприємства за звітний період.

Згідно зі статтею 3 Зак ону № 996 метою ведення бухгал терського обліку і складання фінансової звітності є нада ння користувачам для прийнят тя рішень повної, правдивої т а неупередженої інформації п ро фінансове становище, резу льтати діяльності та рух гро шових коштів підприємства. Ч астина 2 даної статті передба чає, що бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, я кий ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статис тична та інші види звітності , що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на дан их бухгалтерського обліку.

Відповідно до частини 1 с татті 9 Закону № 996 підставо ю для бухгалтерського обліку господарських операцій є пе рвинні документи, які фіксую ть факти здійснення господар ських операцій. Первинні док ументи повинні бути складені під час здійснення господар ської операції, а якщо це немо жливо - безпосередньо після ї ї закінчення.

Відповідно до підпункт у 11.2.1 пункту 11.2 статті 11 Закону № 334 датою збільшення валови х витрат виробництва (обігу) в важається дата, яка припадає на податковий період, протяг ом якого відбувається будь-я ка з подій, що сталася раніше, або дата списання коштів з ба нківських рахунків платника податку на оплату товарів (ро біт, послуг), а в разі їх придба ння за готівку - день їх видачі з каси платника податку; або д ата оприбуткування платнико м податку товарів, а для робіт (послуг) - дата фактичного отр имання платником податку рез ультатів робіт (послуг).

З огляду на наведене, ва лові витрати можуть бути під тверджені документом, який з асвідчує фактичне отримання , результатів робіт, послуг (у випадку, якщо оплата робіт, по слуг здійснюється після їх н адання). Правила податкового обліку не встановлюють конк ретного переліку первинних д окументів, за допомогою яких , повинні бути оформлені госп одарські операції, а також не передбачають будь-яких спец іальних вимог до форми або ви ду первинних документів, до ї х оформлення та заповнення. Д о документів, які засвідчуют ь факт придбання робіт, послу г, діюче законодавством, вису ває лише одну умову - вони пови нні засвідчувати, фактичне о тримання результатів робіт, послуг. Крім того, Законом України «Про бухгалтерськи й облік та фінансову звітніс ть в Україні» не передбачена норма, яка б встановлювала у я кості обов'язкового реквізит у первинного документу зазна чення детального змісту госп одарської операції , рівно , як не передбачено, що за його ві дсутності, документ не є перв инним і не є підставою для йог о обліку. Норми Закону Укр аїни «Про бухгалтерський обл ік та фінансову звітність в У країні» передбачають обов'яз кову наявність змісту господ арської операції. З дослідже них судом актів вбачається, щ о змістом господарських опер ацій є отримання позивачем п ослуг порозрахунково-адміні стративному, управлінськом у та консультативному обслуг овуванню.

Колегія судді погоджує ться з тим , що послуги, які над авалися позивачу, мають кіль кісне вимірювання тільки у г рошових одиницях, оскільки п ослуги не мають матеріальної форми, і відповідно - матеріал ьного вимірювання. Крім того , колегія суддів звертає уваг у на те , що визначення терміну «обсяг господарської операц ії» відсутнє у діючому закон одавстві .

Колегія суддів зазнача є , що з метою забезпечення до держання вимог частини 3 стат ті 129 Конституції України, все бічного та об' єктивного роз гляду адміністративної спра ви, а також з метою з'ясування всіх обставин, що мають значе ння для справи та потребува ли спеціальних знань у галуз і податкових відносин, судом призначено судово-економіч ну експертизу акту №254/15-16-23/4-25118760 ві д 04.04.2008 року про результати пла нової виїзної перевірки ЗАТ «Фарлеп-Телеком-Холдинг».

Як видно з матеріалів с прави , висновку судово-екон омічної експертизи № 1280/24 від 23 .06.2009 року , експертом здійснено дослідження всіх документів бухгалтерського обліку, на п ідставі якого формується под атковий облік, та встановлен о, що всі спірні, господарські операції відображені, в бухг алтерському обліку правильн о, тобто , з підтвердженням їх здійснення по всіх необхідни х рахунках. Долучені до матер іалів справи письмові докази , а також висновки експерта, сп ростовують висновки податко вого органу щодо відсутності первинних документів, які об умовили формування валових в итрат, та підтверджують прав ильність їх формування позив ачем.

Ст. 86 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и встановлює право і обов'язо к суду оцінювати докази за св оїм внутрішнім переконанням , що ґрунтується на всебічном у і повному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупно сті. Колегія суддів, оцінюючи висновок судово-економічно ї експертизи , як доказ по спр аві , вважає його об»єктивним і обґрунтованим , таким , що не викликає сумніву в достовір ності і неупередженості екс перта.

Стосовно суми амортиза ційних відрахувань у розмірі 103240 гри. 07 коп., колегія суддів з азначає наступне.

Перевіркою встановле но порушення позивачем пунк ту 1 розділу II Перехідних поло жень Закону України від 01 .07.2004 №1957-ІУ «Про внесення змін до Закону України «Про опод аткування прибутку підприєм ств», а саме : ЗАТ «Фарлеп-Теле ком-Холдинг» завищило суму амортизаційних відрахувань . Як зазначено в акті перевірк и , позивачем - платником пода тків амортизація витрат на п оліпшення (добудову) основни х фондів (кабельних ліній), спо руджених до 01.01.2004 здійснювалас ь за підвищеною нормою - 2%, що пр извело до значного зменшення податкового зобов'язання

Відповідно до статт і 8 Закону № 334 під терміном «амортизація» основних фонд ів і нематеріальних активів слід розуміти поступове відн есення, витрат на їх придбанн я, виготовлення або поліпшен ня, на зменшення скориговано го прибутку платника податку у межах норм амортизаційних відрахувань, установлених ц ією статтею. Амортизації під лягають витрати на: придбанн я основних фондів та нематер іальних активів для власного виробничого використання, в ключаючи витрати на придбанн я племінної худоби та придба ння, закладення і вирощуванн я багаторічних насаджень до початку плодоношення: самост ійне виготовлення основних, фондів для власних виробничи х потреб, включаючи, витрати н а виплату заробітної плати п рацівникам, які були зайняті на виготовленні таких основ них фондів; проведення всіх в идів ремонту, реконструкції, модернізації та інших видів поліпшення основних фондів: капітальні поліпшення землі , не пов'язані з будівництвом, а саме: іригація, осушення, зба гачення та інші подібні капі тальні поліпшення, землі.

Згідно з підпунктами 8 .2.1. та 8.2.2 пункту 8.2 статті 8 Зако ну № 334 під терміном «основні фонди» слід розуміти матері альні цінності, що призначаю ться платником податку для в икористання у господарській діяльності платника податку протягом періоду, який перев ищує 365 календарних днів з дат и введення в експлуатацію та ких матеріальних цінностей, та вартість яких перевищує 1000 гривень і поступово зменшує ться у зв'язку з фізичним або м оральним зносом. Основні фон ди підлягають розподілу за т акими групами: група і - будівл і, споруди, їх структурні комп оненти та передавальні прист рої.

Відповідно до підпункт у 8.3.4 пункту 8.3 статті 8 Закону № 334 облік балансової вартост і основних фондів, які підпад ають під визначення групи 1, ве деться по кожній окремій буд івлі, споруді або їх структур ному компоненту та в цілому п о групі 1, як сума балансових в артостей окремих об'єктів та кої групи.

Таким чином, амортизаці ї підлягають витрати на прид бання, основних фондів, самос тійне виготовлення основних фондів, проведення всіх виді в ремонтів, реконструкції, мо дернізації та інших, видів по ліпшення основних фондів.

Відповідно до розділу II Перехідних положень Закон у України від І липня 2004 року «Про внесення змін до Зако ну України «Про оподаткува ння прибутку підприємств» но рми амортизаційних відрахув ань, зазначені у статті 8 Зак ону України «Про оподаткув ання прибутку підприємств» д ля основних фондів груп 1, 2 і З, застосовуються щодо витрат, понесених, (нарахованих) плат ником податку після 1 січня 2004 р оку у зв'язку з придбанням або спорудженням нових основних фондів груп 1, 2 і З, а також витр ат на поліпшення таких нових основних фондів. Амортизаці я витрат, понесених, (нарахова них) платником податку у зв'яз ку з придбанням, спорудження м та поліпшенням, основних фо ндів груп І, 2 і 3 до 1 січня 2004 року , здійснюється за нормами амо ртизації, що діяли до 1 січня 2004 року. При цьому для цілей пода ткового обліку платники пода тку зобов'язані вести окреми й облік витрат, понесених у зв 'язку з придбанням, споруджен ням та/або поліпшенням основ них фондів, що здійснюються п ісля .1 січня 2004 року.

Відповідно до підпункт у 1.18.2 пункту 1.18 статті 1 Закону № 334 фінансовий лізинг (оренд а) - господарська операція фіз ичної або юридичної особи, як а передбачає відповідно до д оговору фінансового лізингу (оренди) передання орендарю м айна, що підпадає під визначе ння основного фонду згідно і з статтею 8 цього Закону, п ридбаного або виготовленого орендодавцем, а також усіх ри зиків та винагород, пов'язани х з правом користування та во лодіння об'єктом лізингу.

Передання основних фонд ів у фінансовий лізинг для ці лей оподаткування прирівнює ться до його продажу в момент такої передачі. При цьому ліз інгоугримувач (орендар) збіл ьшує відповідну групу основн их фондів на суму вартості пр идбаних об'єктів фінансового лізингу за наслідками подат кового періоду, в якому відбу вається таке передання.

З урахуванням наведено го , колегія суддів зазначає , що судом першої інстанції д осліджені укладені позиваче м договори фінансового лізи нгу, копії яких долучені до ма теріалів справи, та встановл ено, що витрати на придбання о сновних фондів за цими догов орами, понесені позивачем пі сля 1 січня 2004 року. Таким чином , застосування позивачем нор м амортизації у розмірі 2% до в итрат на придбання кабельних ліній за договорами фінансо вого лізингу, здійсненим піс ля 1 січня 2004 року, є обґрунтова ним . Зазначене підтверджуєт ься висновками судово-еконо мічної експертизи.

Суд зазначає, що застосу вання штрафної (фінансової) с анкції в порядку підпункту 17.1 .6. пункту 17.1 статті .1.7 Закону № 2181 можливе тільки у тому вип адку, коли платником податку задекларовані операції з пр одажу товарів (робіт, послуг) т а їх придбання, тобто їх суми в іднесені до складу валових д оходів та валових витрат, але перевіркою встановлено, що ц і суми не відповідають дійсн им сумам, таких господарськи х операцій (відбулася переоц інка або недооцінка), що призв ело до заниження податкового зобов'язання у великих розмі рах. Будь-яке декларування об 'єктів оподаткування, або дек ларування з порушенням інших норм або порядку не може бути підставою для застосування до платника податку штрафів визначених підпунктом 1.7.1.6. пун кту 17.1 статті 17 зазначеного З акону.

Колегія суддів погоджу ється з висновком суду першо ї інстанції , що у спірних пра вовідносинах відповідачем н е визначено та документально не підтверджено, що позиваче м віднесені суми по операція м з продажу товарів (робіт, пос луг) або їх придбанню, не відп овідають дійсності. Відповід ачем не наведені ні самі опер ації, які він вважає переоцін еними або недооціненими, ні ї х дійсна та задекларована су ма, ні документи з яких така не відповідність випливає.

Таким чином , колегія суд дів вважає , що відповідачем, як суб'єктом владних повнова жень , не доведена правомірні сть спірних податкових повід омлень-рішень в порядку вимо г частини 2 статті 71 КАС Україн и.

Відносно податкових по відомлень-рішень від 17 .04. 2008 рок у № 0000271321/0/14023/10/15-16-23/4 та від 25.06. 2008 року № 0 000271321/1/2227/10/15-16-23/4 колегія суддів заз начає, що відповідно до підпу нкту 6.4.1 пункту 6.4 статті 6 Зако ну № 2181 податкове повідомлен ня вважається відкликаним, я кщо, зокрема, контролюючий ор ган скасовує або змінює рані ше прийняте рішення про нара хування, суми податкового зо бов'язання (пені і штрафних са нкцій) або податкового боргу внаслідок їх адміністративн ого оскарження.

Як вірно встановлено с удом першої інстанції , спірн і податкові повідомлення-ріш ення від 17.04.2008 р. та 25.06.2008 року були частково скасовані в адміні стративному порядку, сума до нарахованого податку на приб уток та застосованих штрафни х (фінансових) санкцій була зм інена ДПА у Донецькій област і, внаслідок чого - податкові п овідомлення-рішення вважают ься відкликаними.

Відтак , суд першої ін станції правомірно прийшов до висновку щодо відмови у за доволенні позовних вимог про скасування податкових повід омлень-рішень від 17.04.2008 року № 0000 271321/0/14023/10/15-16-23/4 та від 25.06. 2008 року № 0000271321/1/22 27/1.0/15-16-23/4 з огляду на відсутність предмету спору.

За наслідками викладен ого та відповідно до нормати вного припису ч. 3 ст. 159 Кодексу адміністративного судочинс тва України, за змістом якого , обґрунтованим є рішення, ухв алене судом на підставі повн о і всебічно з' ясованих обс тавин в адміністративній спр аві, підтверджених тими дока зами, які були досліджені в су довому засіданні, колегія су ддів вважає, що постанову суд у першої інстанції слід зали шити без змін , апеляційну ск аргу - без задоволення.

Ухвала суду в повному о бсязі виготовлена 15 грудня 20 09 року .

Керуючись стат тями 24, 184, 195, 196, 198, 200, 205, 207, 211, 212, 254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, колегія суддів, -

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Спеціалізованої державн ої податкової інспекції по р оботі з великими платниками податків у м. Донецьку, з алишити без задоволення .

Постанову Дон ецького окружного адміністр ативного суду від 10 вересня 2 009 року по справі № 2-а-34724/08/0570 за поз овом Закритого ак ціонерного товариства «Фарл еп-Телеком-Холдинг» до Спеці алізованої державної податк ової інспекції по роботі з ве ликими платниками податків у м. Донецьку про скасування по даткових иовідомлень-рішень , залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками пер егляду набирає законної сили з моменту проголошення; може бути оскаржена до Вищого адм іністративного суду України протягом одного місяця післ я набрання законної сили суд овим рішенням суду апеляційн ої інстанції, а в разі складен ня в повному обсязі відповід но до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обся зі.

Головуючий: Дяченко С.П.

Судді: Сіваченко І.В.

Нікулін О.А

Суддя-доповід ач - Дяченко С.П. с права № 2а-34724/08/0570

Головуючий у 1 інстанції - Смагар С.В.

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

( вступна та резолютивна ча стина )

10 грудня 2009 року м. Донецьк

зал судового засідання № 5 у приміщенні суду за адресою: м. Донецьк, бульвар Шевченка, 2 6

Колегія суддів Донецько го апеляційного адміністрат ивного суду у складі:

головуючого судді: Дяченк о С.П.

суддів: Сіваченк о І.В.

Нікуліна О.А.

при секретарі судового зас ідання Кондрашовій Н.М. за участю представників: від позивача: Старика Ю.С., від відповідача: Бабій М.О., Яковенко О. В., Тамази В.П.,Червонен ко С.О., розглянувши у відкритому с удовому засіданні апеляційн у скаргу Спеціалізованої державн ої податкової інспекції по р оботі з великими платниками податків у м. Донецьку на постанову Донецького ок ружного адміністративного с уду від

по адміністративній справ і 10 вересня 2009 року

№ 2-34724/08/0570 (суддя Смагар С.В. ) за позовом закритого акціонерного то вариства «Фарлеп-Телеком-Хол динг» до

про Спеціалізованої державн ої податкової інспекції по р оботі з великими платниками податків у м. Донецьку

скасування податкових пов ідомлень-рішень

УХВАЛИЛА:

Апеляційну скаргу Спеціалізованої державн ої податкової інспекції по р оботі з великими платниками податків у м. Донецьку, з алишити без задоволення .

Постанову Донец ького окружного адміністрат ивного суду від 10 вересня 2009 р оку по справі № 2-а-34724/08/0570 за позов ом Закритого акці онерного товариства «Фарлеп -Телеком-Холдинг» до Спеціал ізованої державної податков ої інспекції по роботі з вели кими платниками податків у м . Донецьку про скасування под аткових иовідомлень-рішень , залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками пер егляду набирає законної сили з моменту проголошення; може бути оскаржена до Вищого адм іністративного суду України протягом одного місяця післ я набрання законної сили суд овим рішенням суду апеляційн ої інстанції, а в разі складен ня в повному обсязі відповід но до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обся зі.

Головуючий: Дяченко С.П.

Судді: Сівченко І.В.

Нікулін О.А.

Дата ухвалення рішення10.12.2009
Оприлюднено23.03.2010
Номер документу7161513
СудочинствоАдміністративне
Сутьскасування податкових пов ідомленнь - рішень

Судовий реєстр по справі —2а-34724/08/0570

Ухвала від 10.12.2009

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Дяченко Світлана Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні