Ухвала
від 16.01.2018 по справі 805/3197/17-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

16 січня 2018 року справа №805/3197/17-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Суддя Донецького апеляційного адміністративного суду Геращенко І.В., розглянувши апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 05 грудня 2017 року у справі № 805/3197/17-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю НВП Укрсталь до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області , Державної фіскальної служба України про визнання неправомірними (незаконними) дії Головного управління ДФС у Донецькій області та Державної фіскальної служби України по не реєстрації у встановленому Податковим кодексом України порядку податкової накладної № 21 від 21 червня 2017 року платника податків ТОВ НВП Укрсталь , зобов'язання Державної фіскальної служби України зареєструвати податкову накладну № 21 від 21 червня 2017 з моменту її надходження до реєстру 12 липня 2017 року,-

ВСТАНОВИВ:

До Донецького апеляційного адміністративного суду надійшла справа № 805/3243/17-а, разом з апеляційною скаргою Державної фіскальної служби України на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 05 грудня 2017 року.

Ознайомившись з даною апеляційною скаргою, вважаю, що вона не відповідає вимогам статті 296 Кодексу адміністративного судочинства України, в зв'язку з чим така скарга підлягає залишенню без руху, з наступних підстав.

Відповідно до ч. 3 ст. 3 КАС України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

З 15 грудня 2017 року вступили в дію нові редакції Кодексу адміністративного судочинства (далі - КАС України) та Закону України Про судовий збір № 3674-VI від 8 липня 2011 року (далі - Закон № 3674).

Підпунктом 12 п. 1 Розділу VII ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ КАС України (в редакції, яка діє з 15.12.2017 року) установлено, що зміни до цього Кодексу вводяться в дію з урахуванням таких особливостей: заяви і скарги, подані до набрання чинності цією редакцією Кодексу, провадження за якими не відкрито на момент набрання ним чинності, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви чи скарги не можуть бути залишені без руху, повернуті або передані за підсудністю, щодо них не може бути прийнято рішення про відмову у прийнятті чи відмову у відкритті провадження за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу, якщо вони подані з додержанням відповідних вимог процесуального закону, які діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Відповідно до ч. 6 ст. 187 КАС України (в редакції, яка діяла на момент подання скарги) до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.

Проте в матеріалах справи відсутня квитанція від апелянта стосовно сплати судового збору.

З позовних вимог підприємства вбачається, що позивачем була заявлена вимога немайнового характеру про визнання неправомірними дії та зобов'язання відповідача вчинити певні дії.

Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України Про судовий збір № 3674-VI від 8 липня 2011 року (далі - Закон № 3674 в редакції яка діяла на час подання позову), судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно зі статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік від 21.12.2016 року, для працездатних осіб у 2017 році встановлено прожитковий мінімум у розмірі 1600 грн.

Згідно підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону № 3674-VI (в редакції яка діяла на час подання позову), ставка судового збору за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем встановлено у розмірі 1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до підпункту 2 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону № 3674-VI (в редакції яка діяла на час подання скарги), ставки судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду встановлюються в розмірі 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги. Тобто, вказана ставка судового збору розраховується з суми судового збору, яку позивач повинен був сплатити за подання позову до суду першої інстанції на час звернення з апеляційною скаргою.

Враховуючи викладене, при поданні позовної заяви повинно було бути сплачено судовий збір у розмірі 1600грн. Отже, при поданні даної апеляційної скарги судовий збір повинен сплачуватися у розмірі 1760грн.(1600грн.*110%).

В апеляційній скарзі апелянта міститься клопотання про відстрочення сплати судового збору.

Проте, зазначене клопотання не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно з ч. 1 ст. 133 КАС України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Тобто, відстрочення або розстрочення сплати судового збору на певний строк є правом суду, але не його обов'язком.

Також, суд вважає, що відповідач ніяким чином не підтвердив та не обґрунтував можливість сплатити суми судового збору в майбутньому.

Таким чином, апелянту необхідно усунути встановлені судом недоліки апеляційної скарги, а саме, надати докази доплати судового збору у сумі 1760 (одна тисяча сімсот шістдесят) гривень.

При цьому несплачену суму судового збору належить перераховувати за наступними реквізитами: рахунок - 31211206781059, код ЄДРПОУ - 37944338, МФО банку - 834016, отримувач - Краматор.УК/м.Краматорськ/22030101, банк - ГУДКСУ у Донецькій обл., код класифікації доходів бюджету - 22030101, символом звітності 206 з параметром RR (81), призначення платежу - судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050), за апеляційною скаргою (ПІБ скаржника), Донецький апеляційний адміністративний суд .

Відповідно до ч. 2 ст. 298 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, яка діє з 15.12.2017 року) до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.

Згідно із ч.ч. 1, 2 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, яка діє з 15.12.2017 року) суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).

З огляду на викладене, враховуючи норми Закону України Про судовий збір та процесуального законодавства, вважаю, що апеляційна скарга підлягає залишенню без руху із наданням апелянту строку на усунення недоліків апеляційної скарги.

Керуючись ст. ст. 169, 298 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Відмовити Державній фіскальній службі у Донецькій області у задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору.

Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 05 грудня 2017 року у справі № 805/3197/17-а - залишити без руху.

Скаржнику усунути встановлені недоліки апеляційної скарги шляхом невідкладного подання до Донецького апеляційного адміністративного суду доказів доплати судового збору в сумі 1760 (одна тисяча сімсот шістдесят) гривень.

Встановити строк для усунення виявлених недоліків апеляційної скарги - десять днів з моменту отримання ухвали.

Після усунення недоліків апеляційної скарги у строк, встановлений судом, вона вважатиметься поданою у день первинного її подання до суду.

В разі невиконання вимог цієї ухвали апеляційна скарга повертається апелянту.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач: ОСОБА_1

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.01.2018
Оприлюднено17.01.2018
Номер документу71628986
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/3197/17-а

Ухвала від 22.02.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 16.01.2018

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Постанова від 05.12.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 06.11.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 09.10.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 20.09.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні