Справа № 183/175/18
№ 1-кс/183/23/18
У Х В А Л А
16 січня 2018 року Слідчий суддя Новомосковського міськрайонного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора Новомосковської місцевої прокуратури, який здійснює процесуальне керівництво досудовим розслідуванням ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого слідчого відділення поліції Новомосковського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до документів, -
встановив:
прокурор звернувся з клопотання про надання згоди на тимчасовий доступ до документів, яке мотивував тим, що в провадженні СВ Новомосковського ВП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до ЄРДР за № 42018041500000007 від 05 січня 2018 р. за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 366 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи ТОВ СК " ІНФОРМАЦІЯ_1 " при виконанні робіт по об`єкту Реабілітаційний центр для воїнів АТО у складі Дніпропетровської обласної фізіотерапевтичної лікарні " ІНФОРМАЦІЯ_2 " по АДРЕСА_1 , внесли до офіційних документів завідомо неправдиві відомості.
Досудовим розслідуванням встановлено, що 23 серпня 2017 р. між ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі заступника начальника управління - начальника проектно-технічного відділу управління ОСОБА_5 та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі виконавчого директора ОСОБА_6 укладено договір № 234/08-7. Згідно вказаного договору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » являється генпідрядником, який забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання будівельно-монтажних робіт з реконструкції, проведення робіт на об`єкті «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 - Реабілітаційний центр для воїнів АТО у складі Дніпропетровської обласної фізіотерапевтичної лікарні " ІНФОРМАЦІЯ_2 " по АДРЕСА_1 . Капітальний ремонт приміщень спального блоку».
30 серпня 2017 р. між ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі заступника начальника управління начальника проектно-технічного відділу управління ОСОБА_5 та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі виконавчого директора ОСОБА_6 укладено договір № 254/08-7. Згідно вказаного договору TOB « ІНФОРМАЦІЯ_1 » являється генпідрядником, який забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання будівельно-монтажних робіт з реконструкції, проведення робіт на об`єкті «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реабілітаційний центр для воїнів АТО у складі Дніпропетровської обласної фізіотерапевтичної лікарні " ІНФОРМАЦІЯ_2 " по АДРЕСА_1 . Капітальний ремонт фрагменту покрівлі».
01 вересня 2017 р. між ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі заступника начальника управління - начальника проектно-технічного відділу управління ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в особі виконавчого директора ОСОБА_6 укладено договір № 260/08-7. Згідно вказаного д зговору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » являється генпідрядником, який забезпечує відповідно до проектно-кошторисної документації та умов Договору виконання будівельно-монтажних робіт з реконструкції, проведення робіт на об`єкті «ДСТУ 5.Д. 1.1-1:2013 - Реабілітаційний центр для воїнів АТО у складі Дніпропетровської обласної фізіотерапевтичної лікарні " ІНФОРМАЦІЯ_2 " по АДРЕСА_1 . Капітальний ремонт блоку приміщень ЛФК».
Відповідно до п.п. 2.1. Договору № 234/08-7 від 23 серпня 2017 р. Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід`ємною частиною Договору, є динамічною і складає 2 871 533 грн. 15 коп. Відповідно до п.п. 2.1. Договору № 254/08-7 від 30 серпня 2017 року договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід`ємною частиною Договору, є динамічною і складає 5 006 811 грн. 01 коп.
Відповідно до п.п. 2.1. Договору № 260/08-7 від 01.09.2017 р. договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід`ємною частиною Договору, є динамічною і складає 2 980 431 грн. 59 коп.
Згідно п.п. 11.1 вказаний договорів, розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт.
У додатку №2 до Договору № 234/08-7 від 23 серпня 2017 року - календарний графік виконання робіт зазначено, що за 2017 рік повинні бути виконанні наступні роботи: будівельні роботи - демонтажні, стіни та перегородки, оздоблення стелі, оздоблення стін, підлога, прорізи (дверні та вікна); улаштування системи водопроводу та каналізації - водопостачання В1, гаряче водопостачання ТЗ, каналізація з сантехнікою, улаштування системи вентиляції, улаштування системи опалення, електроосвітлення, слабкострумові мережі.
У додатку №2 до Договору № 254/08-7 від 30 серпня 2017 року - календарний графік виконання робіт зазначено, що за 2017 рік повинні бути виконанні наступні роботи: улаштування м`якої покрівлі К-1, улаштування м`якої покрівлі К-2, улаштування м`якої покрівлі К-3, улаштування м`якої покрівлі К-4, улаштування покрівлі з профнастилу П-5л, улаштування покрівлі з профнастилу П-5п.
У додатку №2 до Договору № 260/08-7 від 01.09.2017 р. - календарний графік виконання робіт зазначено, що за 2017 рік повинні бути виконанні наступні роботи: будівельні роботи - демонтажні, улаштування стін та перегородок, оздоблення стель, оздоблення стін, підлога, прорізи; улаштування системи водопроводу та каналізації, улаштування системи вентиляції, улаштування системи опалення, електроосвітлення, систему пожежної каналізації.
Згідно огляду місця події від 04.01.2018 - об`єкту «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 - Реабілітаційний центр для воїнів АТО у складі Дніпропетровської обласної фізіотерапевтичної лікарні " ІНФОРМАЦІЯ_2 " по АДРЕСА_1 . Капітальний ремонт фрагменту покрівлі» встановлено, що вказані роботи повністю або частково не виконані. Хоча, згідно додатків №3 до Договорів - план фінансування об`єкта на 2017-2018 роки - капітальні вкладення на фінансування будівельно-монтажних робіт за 2017 рік по Договору № 234/08-7 від 23 серпня 2017 року складають 2 442 270 грн. 00 коп.; по Договору № 254/08-7 від 30 серпня 2017 р. складають -442 986 грн. 00 коп. та по Договору № 254/08-7 від 30 серпня 2017 р. складають 2 443 425 грн. 00 коп., які ж відповідно до договору повинні бути виплаченими.
Для повного і всебічного розгляду кримінального провадження, для підтвердження чи спростування відношення посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_1 » і ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) до вчинення значеного кримінального правопорушення, а саме внесення недостовірних відомостей до офіційних документів, на підставі яких здійснюються виплати з обласного бюджету та до вчинення інших кримінальних правопорушень у сукупності з зазначеним.
У зв`язку з чим, виникла необхідність у отримані тимчасового доступу до документів, які перебувають у володінні замовника ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою АДРЕСА_2 .
Вказані документи мають суттєві значення для встановлення кола осіб причетних до вчинення кримінального правопорушення, а також є невід`ємною частиною проведення будівельно-технічної експертизи, за результатами якої буде встановлено вартість фактично виконаних робіт та суму спричиненого збитку уразі невідповідності виконаних робіт згідно документів з фактично виконаними роботам. Крім цього, оригінали зазначених вище документів необхідні для проведення почеркознавчої експертизи з метою підтвердження вини осіб, які підписували акт здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в за вересень, жовтень, листопад та грудень 2017 рок, в яких внесено недостовірні відомості щодо виконаних робіт, для проведення якої необхідні лише оригінали документів.
Для проведення почеркознавчої експертизи, експерту необхідні вільні, умовно-вільні та експериментальні зразки почерку (цифрових записів, підпису) особи, яка підлягає ідентифікації. Відповідно до п.1.1. вказаних рекомендацій для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів.
Представник ІНФОРМАЦІЯ_3 в судове засідання не з`явився, хоча належним чином повідомлений про розгляд клопотання, що відповідно до ч. 4 ст. 163 КПК України не є перешкодою для розгляду вказаного клопотання.
Дослідивши клопотання та надані до нього копії документів, вислухавши прокурора,суд вважає клопотання обґрунтованим, та таким, що підлягає задоволенню.
Судом встановлено, що 05 січня 2018 р. відомості про кримінальне правопорушення було внесено до ЄРДР за №42018041500000007 за ознаками правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.
Суд, дослідивши клопотання, вислухавши обґрунтування прокурора та надані письмові докази, дійшов до наступного у відповідності до вимог ст.ст. 159-160 КПК України слідча звернулася до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до інформації та можливості вилучення з метою встановлення ймовірних злочинців у рамках кримінального провадження, яке обґрунтоване та відповідає нормам чинного законодавства.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Виходячи з наданих прокурором доказів суд вважає, що ним виконані вимоги ст. 163 КПК України, тому є всі підстави для надання слідчому доступу до цих документів в оригіналах, з можливістю вилучення копій документів.
На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 110, 159, 160, 163, 164, 166 КПК України, слідчий суддя
постановив:
клопотання задовольнити, надати дозвіл слідчому Новомосковського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_4 на тимчасовий доступ та можливість вилучення документів, які перебувають у володінні замовника - ІНФОРМАЦІЯ_3 , за адресою за адресою АДРЕСА_2 , з вилученням оригіналів, або завірених належним чином копій документів:
1)статутних документів ІНФОРМАЦІЯ_3 ,
2)Положення про ІНФОРМАЦІЯ_3 ,
3)наказу про призначення на посаду заступника начальника управління - начальника проектно-технічного відділу управління ОСОБА_5 ,
4)посадової інструкції заступника начальника управління - начальника проектно- технічного відділу управління ОСОБА_5 , чинної на 2017 рік.
5) довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та структурних підрозділів (у разі їх наявності) і підтверджуючі документи щодо системи оподаткування (загальна система, єдиний податок, фіксований податок) ІНФОРМАЦІЯ_3 .
А також до оригіналів наступних документів: по Договору № 234/08-7 від 23.08.2017 р.
1)проектно-кошторисної документації,
2)договору № 234/08-7 від 23.08.2017 з всіма додатками,
3)договору про здійснення технічного нагляду за реконструкцією об`єкту та контроль за ходом, якістю та об`ємами робіт,
4)тендерну пропозицію з тендерною документацією наданою TOB « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) по об`єкту «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 - Реабілітаційний центр для воїнів АТО у складі Дніпропетровської обласної фізіотерапевтичної лікарні " ІНФОРМАЦІЯ_2 " по АДРЕСА_1 . Капітальний ремонт приміщень спального блоку.»,
5)актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в з розрахунками одиничної вартості за 2017 рік за кожен місяць згідно погодженого плану по вказаному об`єкту,
6)зведені відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, інші розрахунки до актів форми КБ-2в, договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис з розрахунками, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3, рахунку на оплату робіт,
7)платіжних доручень відображаючих перерахування грошових коштів за вересень, жовтень, листопада та грудень 2017 року згідно погодженого плану на рахунок TOB « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за виконання робіт по об`єкту «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 - Реабілітаційний центр для воїнів АТО у складі Дніпропетровської обласної фізіотерапевтичної лікарні " ІНФОРМАЦІЯ_2 " по АДРЕСА_1 . Капітальний ремонт приміщень спального блоку».
по Договору № 254/08-7 від 30 серпня 2017 року:
1)проектно-кошторисної документації,
2)договору № 254/08-7 від 30.08.2017 з всіма додатками,
3)договору про здійснення технічного нагляду за реконструкцією об`єкту та контроль за ходом, якістю та об`ємами робіт,
4)тендерну пропозицію з тендерною документацією наданою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) по об`єкту «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 - Реабілітаційний центр для воїнів АТО у складі Дніпропетровської обласної фізіотерапевтичної лікарні " ІНФОРМАЦІЯ_2 " по АДРЕСА_1 . Капітальний ремонт фрагменту покрівлі»,
5)актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в з розрахунками одиничної вартості за 2017 рік за кожен місяць згідно погодженого плану по вказаному об`єкту,
6)зведені відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, інші
розрахунки до актів форми КБ-2в, договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис з розрахунками, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3, рахунку на оплату робіт,
7)платіжних доручень відображаючих перерахування грошових коштів за вересень, жовтень, листопада та грудень 2017 року згідно погодженого плану на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за виконання робіт по об`єкту «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 - Реабілітаційний центр для воїнів АТО у складі Дніпропетровської обласної фізіотерапевтичної лікарні " ІНФОРМАЦІЯ_2 " по АДРЕСА_1 . Капітальний ремонт фрагменту покрівлі».
по Договору № 260/08-7 від 01 вересня 2017 року:
1)проектно-кошторисної документації,
2)договору № 260/08-7 від 01.09.2017 з всіма додатками,
3)договору про здійснення технічного нагляду за реконструкцією об`єкту та контроль за ходом, якістю та об`ємами робіт,
4)тендерну пропозицію з тендерною документацією наданою TOB « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) по об`єкту «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 - Реабілітаційний центр для воїнів АТО у складі Дніпропетровської обласної фізіотерапевтичної лікарні " ІНФОРМАЦІЯ_2 " по АДРЕСА_1 . Капітальний ремонт блоку приміщень ЛФК»,
5)актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в з розрахунками одиничної вартості за 2017 рік за кожен місяць згідно погодженого плану по вказаному об`єкту,
6)зведені відомості ресурсів, розрахунки загальновиробничих витрат, інші розрахунки до актів форми КБ-2в, договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис з розрахунками, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3, рахунку на оплату робіт,
7)платіжних доручень відображаючих перерахування грошових коштів за вересень, жовтень, листопада та грудень 2017 року згідно погодженого плану на рахунок TOB « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за виконання робіт по об`єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 - Реабілітаційний центр для воїнів АТО у складі Дніпропетровської обласної фізіотерапевтичної лікарні " ІНФОРМАЦІЯ_2 » по АДРЕСА_1 . Капітальний ремонт блоку приміщень ЛФК».
Строк дії ухвали встановити до 24 січня 2018 року.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 16.01.2018 |
Оприлюднено | 28.02.2023 |
Номер документу | 71631953 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Лила В. М.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Лила В. М.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Лила В. М.
Кримінальне
Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Лила В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні