ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua
веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
про відкриття провадження у справі
"16" січня 2018 р.м. Одеса Справа № 916/52/18
Господарський суд Одеської області у складі судді Цісельського О.В.
розглянувши матеріали позовної заяви (вх.№58/18)
за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТІС" (65020, м. Одеса, вул. Асташкіна, буд. №21, офіс №3)
до відповідача: товариства з обмеженою відповідальністю "УКРКАВА" (68000, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Промислова, буд. №14 А)
про стягнення 40 686,88 грн.
ВСТАНОВИВ:
Позивач, товариство з обмеженою відповідальністю "СМАРТІС", звернувся до Господарського суду Одеської області з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "УКРКАВА", в якому просить господарський суд стягнути з відповідача 40 686,88 грн., де 39 600,00 грн. - основний борг, 250,62 грн. - 3% річних, 835,88 грн. - інфляційні.
Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 09.01.2018р., позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТІС" було передано на розгляд судді Господарського суду Одеської області Малярчук І.А.
З підстав перебування судді Господарського суду Одеської області Малярчук І.А. на лікарняному з 10.01.2018р., розпорядженням керівника апарату суду ОСОБА_1 №17 від 15.01.2018р., позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТІС" (вх.№58/18 від 09.01.2018р.) було призначено до повторного автоматичного розподілу.
Відповідно до протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 15.01.2018р., позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТІС" (вх.№58/18 від 09.01.2018р.) було передано на розгляд судді Господарського суду Одеської області Цісельського О.В.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що 01 липня 2017 року між сторонами був підписаний Додаток №5 до Договору, в якому сторони дійшли згоди щодо переліку, обсягу та вартості послуг із перенесення документів за період з 01.01.2017 року по 30.06.2017 рік із інформаційної системи на базі "1С Предприятие 77: Бухгалтерский учет" до інформаційної системи, розробленої на базі програмного продукту "1С Предприятие 8: Управление производственным предприятием".
Вартість послуг за цим Додатком була визначена сторонами в розмірі 79 200, 00 гривень, враховуючи податок на додану вартість.
Також даним Додатком №5 до Договору встановлено, що підписання сторонами Акта виконаних робіт за цим Додатком та надходження оплати на поточний рахунок Виконавця в розмірі 50% вартості послуг є підставою для передачі Виконавцем ОСОБА_2 УПП із перенесеними документами.
ОСОБА_3 УПП здійснюється на наступний робочий день після підписання акту виконаних робіт.
Фактом передачі ОСОБА_3 УПП ОСОБА_2 та підставою для підписання Акту приймання-передачі ОСОБА_2 УПП є виконання наступної процедури:
Виконавець здійснює вивантаження ОСОБА_2 УПП стандартними засобами платформи "1С Предприятие" (вивантаження даних з використанням ОСОБА_4 УПП) та передає ОСОБА_2 одержаний файл даних ОСОБА_2 УПП представнику ОСОБА_2 на з'ємному інформаційному носії (флеш-накопичувачі). Представник ОСОБА_2 також отримує логін та пароль користувача ОСОБА_2 УПП, який володіє правами доступу до ОСОБА_4 УПП.
На виконання взятих на себе зобов'язань відповідно до Додатку №5 до Договору позивачем були надані послугу із перенесення документів за період з 01.01.2017 року по 30.06.2017 рік із інформаційної системи на базі "1С Предприятие 77: Бухгалтерский учет" до інформаційної системи, розробленої на базі програмного продукту "1С Предприятие 8: Управление производственным предприятием", на підтвердження чого сторонами 17 жовтня 2017 року були підписані акт надання послуг №609 та акт приймання-передачі інформаційної системи за Договором №СУ2107/16 від 21.07.2016р.
В Акті наданих послуг №609 від 17.10.2017р. прямо зазначається про відсутність у ОСОБА_2 (відповідача) претензій щодо обсягу, якості виконаних робіт (наданих послуг) та строків їх виконання (надання).
Одночасно з підписанням сторонами акту надання послуг №609 від 17.10.2017р. та акту приймання-передачі інформаційної системи від 17.10.2017р. за Договором №СУ2107/16 від 21.07.2016р. Виконавцем був пред'явлений ОСОБА_2 рахунок №892 від 17.10.2017р. на оплату залишку вартості наданих послуг в розмірі 39 600, 00 гривень, в тому числі ПДВ.
Відповідач в порушення взятих на себе зобов'язань сплатив частково надані йому послуги в розмірі 50% їх вартості, що підтверджується банківською випискою по рахунку Позивача (додається до цієї позовної заяви).
Станом на день складання цієї позовної заяви борг Відповідача за надані йому послуги за Додатком №5 до Договору становить 39 600, 00 гривень, в тому числі ПДВ.
Розглянувши матеріали позовної заяви, господарський суд визнав їх достатніми для прийняття позовної заяви до розгляду, відкриття провадження у справі та розгляду справи за правилами спрощеною позовного провадження.
Керуючись ст.ст.12, 176, 234, 247, 250 ГПК України, суд,-
УХВАЛИВ:
1. Прийняти позовну заяву (вх.№58/18 від 09.01.2018р.) до розгляду та відкрити провадження у справі
2. Справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням сторін.
3. Судове засідання для розгляду справи по суті призначити на "25" січня 2018р. об 15 год. 30 хв.
4. Повідомити сторони, що засідання відбудеться у приміщенні господарського суду Одеської області за адресою: м. Одеса, пр-т Шевченка, 29, в залі суд. засідань №12 (5 поверх), тел.(0482) 307-979 з повідомленням сторін.
5. Запропонувати відповідачу подати відзив на позов із урахуванням вимог ст.165 ГПК України в строк, встановлений ч.1 ст.251 ГПК України до 23.01.2018р.
6. Встановити позивачу строк для подання відповіді на відзив (за наявністю) із урахуванням вимог ст.166 ГПК України до 24.01.2018р.
7. Встановити відповідачу строк для подання заперечень із урахуванням вимог ст.167 ГПК У країни до 25.01.2018р.
8. Повідомити учасників справи про відсутність у суду технічної можливості забезпечення учасникам справи права брати участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду до затвердження Положення про Єдину судову інформаційно-телекомунікаційну систему та початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи.
9. Примірник ухвали надіслати:
- товариству з обмеженою відповідальністю "УКРКАВА" (68000, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Промислова, буд. №14 А)
Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-норталі судової влади України в мережі Інтеренет за веб - адресою: http://od.arbitrgov.ua .
Ухвала набрала чинності 16.01.18 та оскарженню не підлягає.
Суддя О.В. Цісельський
Учасники справи мають можливість отримувати процесуальні документи в електронному вигляді паралельно з документами у паперовому вигляді.
Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:
1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua.
2. Подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталісудової влади України у вищевказаному розділі.
Процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в заявці.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 16.01.2018 |
Оприлюднено | 18.01.2018 |
Номер документу | 71633485 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Цісельський О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні