Ухвала
від 09.01.2018 по справі 916/827/15-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua _


У Х В А Л А

про закриття провадження у справі про банкрутство

"09" січня 2018 р. м. Одеса Справа № 916/827/15-г Господарський суд Одеської області у складі судді Найфлейш В.Д. при секретарі судового засідання - Чебан К.В.

розглянувши матеріали справи № 916/827/15

за заявою Житлово-будівельного кооперативу „Марін Білдер" (65037, Одеська область, Овідіопольський район, с. Мізікевича, вул. Набережна, 2-А, код 26569370)

про банкрутство : Житлово-будівельного кооперативу „Марін Білдер" (65037, Одеська область, Овідіопольський район, с. Мізікевича, вул. Набережна, 2-А, код 26569370)

За участю представників сторін:

від ОСОБА_1, ОСОБА_2 - адвокат Павлишин Л.І., ордер

ліквідатор - не з'явився,

від ОСОБА_4 - ОСОБА_5 (довіреність),

від ОСОБА_6 - адвокат Субботіна (ордер),

В С Т А Н О В И В :

Ухвалою господарського суду Одеської області від 03.03.2015р. прийнято до розгляду заяву про порушення провадження у справі про банкрутство Житлово-будівельного кооперативу „Марін Білдер", яка подана боржником в порядку ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.

Ухвалою господарського суду від 12.03.2015р. /суддя Бахарєв Б.О./ за наслідками розгляду заяви голови ліквідаційної комісії боржника у підготовчому засіданні порушено провадження у справі про банкрутство Житлово-будівельного кооперативу „Марін Білдер", введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Постановою господарського суду Одеської області від 19.03.2015 року /суддя Бахарєв Б.О./ визнано Житлово-будівельний кооператив „Марін Білдер" банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру відносно Житлово-будівельного кооперативу „Марін Білдер", передбачену ст.ст. 37-46, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; призначено ліквідатором Житлово-будівельного кооперативу „Марін Білдер" - голову ліквідаційної комісії Житлово-будівельного кооперативу „Марін Білдер" - ОСОБА_8.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 05.05.2015р. визнано ОСОБА_9 (02098, АДРЕСА_1, код НОМЕР_1) кредитором ЖБК „Марін Білдер" з грошовими вимогами до боржника у сумі 2 067 950,56 грн.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 05.05.2015р. визнано ОСОБА_10 (АДРЕСА_2, код НОМЕР_2) кредитором ЖБК „Марін Білдер" з грошовими вимогами до боржника у сумі 972 044,57 грн.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 05.05.2015р. визнано Державну податкову інспекцію в Овідіопольському районі Одеської області ГУ ДФС в Одеській області кредитором ЖБК „Марін Білдер" з грошовими вимогами до боржника у сумі 668 684,08 грн. Ухвалою суду від 16.08.2016 р. замінено ДПІ в Овідіопольському районі ГУ ДФС в Одеській області на правонаступника Іллічівську об'єднану ДПІ ГУ ДФС в Одеській області. При цьому, суд задовольняє заяву Чорноморської ОДПІ ГУ ФДС в Одеській області від 13.05.2017 вх. № 3-595/17 про заміну Іллічівської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області правонаступником на підставі ст. 21 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оскільки згідно наказу Державної фіскальної служби України №39 від 25.01.2017р. перейменовано, зокрема, Іллічівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області на Чорноморську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області та затверджено положення про Чорноморську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області.

Ухвалою господарського суду Одеської області від 23.11.2015 року суддею Найфлейш В.Д. прийнято до свого провадження справу про визнання банкрутом Житлово-будівельного кооперативу „Марін Білдер".

Розглянув матеріали справи, вислухав представників сторін, суд встановив.

За приписами ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

З огляду на викладене, необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є дотримання вимог цивільного та господарського законодавства щодо добровільної ліквідації юридичної особи.

Відповідно до ч.1 ст. 110 Цивільного кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Так, в матеріалах справи міститься протокол загальних зборів членів житлово-будівельного кооперативу Марін Білдер №13.09.14 від 13.09.2014р. (Т.1, а.с. 23), згідно якого вирішено припинити шляхом ліквідації юридичну особу ЖБК Марін Білдер , обрати ліквідаційну комісію у складі ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_8, ОСОБА_18, ОСОБА_19, головою ліквідаційної комісії обрано ОСОБА_8, якого уповноважено здійснити реєстрацію припинення юридичної особи житлово-будівельного кооперативу Марін Білдер , встановлено двомісячний строк пред'явлення кредиторами вимог до житлово-будівельного кооперативу Марін Білдер в порядку черговості передбаченої ст. 112 Цивільного кодексу України.

Також в протоколі зазначено, що на вказаних зборах були присутні 95 членів кооперативу, яким належить 57,2% голосів, при цьому зазначено, що кворум мається, збори уповноважені приймати рішення з будь-яких питань порядку денного.

Проте, зазначений протокол загальних зборів кооперативу №13.09.14 від 13.09.2014р. не відповідає вимогам законодавства і фактичним обставинам справи з огляду на наступне.

Статтею 6 Закону України Про кооперацію встановлено, що кооператив є первинною ланкою системи кооперації і створюється внаслідок об'єднання фізичних та/або юридичних осіб на основі членства для спільної господарської та іншої діяльності з метою поліпшення свого економічного стану.

Згідно ч. 1 ст. 15 Закону України Про кооперацію вищим органом управління кооперативу є загальні збори членів кооперативу. До компетенції загальних зборів членів кооперативу належить, зокрема, прийняття рішень про реорганізацію або ліквідацію кооперативу.

Відповідно до ч. 7 ст. 15 Закону України Про кооперацію загальні збори членів кооперативу правомочні вирішувати питання, якщо на них присутні більше половини його членів, а збори уповноважених - за наявності не менше двох третин уповноважених.

Згідно ч. 8 ст. 15 Закону України Про кооперацію кожний член кооперативу чи уповноважений кооперативу має один голос, і це право не може бути передано іншій особі.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.29 Закону України Про кооперацію кооператив ліквідується за рішенням загальних зборів членів кооперативу або зборів уповноважених.

Частиною 4 статті 102 Господарського кодексу України також встановлено, що загальні збори правомочні приймати рішення, якщо на них присутні більше половини членів виробничого кооперативу. Рішення з питань, зазначених у частині у частині першій цієї статті, зокрема щодо реорганізації або ліквідації кооперативу, приймаються більшістю голосів загальної кількості членів кооперативу.

Крім того, відповідно до п.8.6 Статуту Житлово-будівельного кооперативу Марін Білдер загальні збори членів кооперативу правомочні вирішувати питання, якщо на них присутні більше половини його членів. При цьому, згідно п. 8.3. Статуту чергові збори членів кооперативу скликаються правлінням або головою Кооперативу у разі потреби, але не рідше одного разу на рік.

Про дату, місце, час проведення та порядок денний загальних зборів члени Кооперативу повинні бути повідомлені не пізніше ніж за 10 днів до визначеного строку їх проведення.

Так, разом із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство ліквідаційною комісією ЖБК Марін Білдер було подано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо ЖБК Марін Білдер станом на 13.02.2015року, відповідно до якого в графі Перелік засновників зазначено: фізичні особи в кількості 280 членів кооперативу. На момент розгляду справи загальні кількість членів кооперативу згідно витягу з Реєстру залишається незмінною. Отже, враховуючи, що відповідно до Закону України Про кооперацію кожний член кооперативу має лише 1 голос, а на загальних зборах були присутні 95 осіб із 280 можливих, кількість голосів, які належать присутнім на зборах особам становить 33,9%, а не 57,2 %, як зазначено в протоколі загальних зборів, що є недостатньою кількістю голосів для проведення загальних зборів, тобто для наявності кворуму на зборах повинні бути присутні більше 141 осіб, у зв'язку з чим господарський суд дійшов висновку, що загальні збори членів кооперативу, які відбулись 13.09.2014р. не є правомочними.

Разом з цим матеріали справи не містять журналу реєстрації присутніх на зборах 95 осіб з їх особистими підписами, що унеможливлює ідентифікацію осіб, які прийняли рішення про ліквідацію Кооперативу „Марін Білдер". Також відсутні відомості та відповідний протокол про неможливість проведення відповідних загальних зборів з організаційних причин та скликання зборів уповноважених Кооперативу з делегуванням десятьма членами своїх повноважень уповноваженому члену Кооперативу в порядку п. 8.5 Статуту, як відсутні і докази повідомлені членів кооперативу не пізніше ніж за 10 днів до визначеного строку проведення загальних зборів про дату, місце, час проведення та порядок денний загальних зборів членів Кооперативу, а також відсутній протокол лічильної комісії щодо підрахунку голосів на загальних зборах.

Також суд зазначає, що документи, які підтверджують дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України повинні бути додані до заяви про відкриття справи про банкрутство на день звернення до суду та документи, які підтверджують наявність або відсутність майна та майнових активів боржника не можуть бути надані суду після відкриття справи, оскільки на відміну від позовного провадження, відкриття справи про банкрутство тягне за собою ряд правових наслідків.

Відсутність зазначених документів унеможливлює встановленню законності проведення загальних зборів Кооперативу щодо його ліквідації, у зв'язку з чим не може бути прийнято остаточне судове рішення про ліквідацію юридичної особи в порядку ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Статтею 111 Цивільного кодексу України встановлений порядок ліквідації юридичної особи.

Відповідно до ч. 7 цієї норми для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.

До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.

Статтею 78 Податкового кодексу України передбачено порядок проведення документальних позапланових перевірок.

Зокрема, відповідно до пунктів 78.1.7 документальна позапланова перевірка здійснюється якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Відповідно до п.1.4. Порядку оформлення результатів документальних перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, платниками податків - фізичними особами результати документальних перевірок оформлюються у формі акта або довідки. У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт, а у разі відсутності порушень - довідка.

В заяві про порушення провадження у справі про банкрутство ліквідатором зазначено, що ЖБК Марін Білдер пройшов перевірку Державної податкової інспекції в Овідіопольському районі ГУ Міністерства доходів і зборів України в Одеській області. Однак, до заяви в підтвердження проходження перевірки подано довідку про наявність заборгованості з податків і зборів у розмірі 620849,30 грн., при цьому акту або довідки Державної податкової інспекції в Овідіопольському районі ГУ Міністерства доходів і зборів України про відсутність порушень в результаті проходження перевірки до суду не надано, у зв'язку з чим надана ліквідатором довідка не може прийматись як належний доказ та не свідчить про проходження перевірки в порядку ст. 78 Податкового Кодексу України. Про те, що перевірка ЖБК „Марін Білдер" з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства не проводилась також підтверджено державною податковою інспекцією згідно клопотання № 3066 від 10.03.2016р. (Т.3, а.с. 154)

Відповідно до ч. 8 ст.111 Цивільного Кодексу України, ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Головою ліквідаційної комісії ЖБК Марін Білдер разом із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство надано до суду проміжний ліквідаційний баланс станом на 19.01.2015р, затверджений зборами учасників від 19.01.2015р згідно протоколу №19.01.15, згідно якого зборами також вирішено уповноважити голову ліквідаційної комісії звернутись до господарського суду з заявою про порушення справи про банкрутство у порядку ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". На вказаних зборах були присутні 7 членів кооперативу (ОСОБА_15, ОСОБА_14, ОСОБА_16, ОСОБА_19 ОСОБА_20, ОСОБА_8, ОСОБА_18.) із 280 можливих, а також зазначено, що вони володіють 60 % голосів на зборах ЖБК „Марин Білдер", тобто збори вповноважені приймати всі рішення згідно пунктів 8.2., 8.6., і 15.3. Статуту у тому числі й щодо звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство. Проте, з вказаним висновком у протоколі погодитись не можна, оскільки кількість голосів, які належать присутнім на зборах учасників особам становить 2,5%, а не 60 %, як зазначено в протоколі зборів учасників, що є недостатньою кількістю голосів для проведення загальних зборів зокрема з питання затвердження проміжного ліквідаційного балансу, у зв'язку з чим господарський суд дійшов висновку, що загальні збори учасників кооперативу, які відбулись 19.01.2015р. не є правомочними. При цьому, слід звернути увагу, що присутні на зборах 7 осіб фактично є членами ліквідаційної комісії, однак законом не надано повноважень ліквідаційній комісії приймати рішення про затвердження проміжного ліквідаційного балансу, у зв'язку з чим проміжний ліквідаційний баланс ЖБК „Марин Білдер" не є затверджений згідно ч.8 ст.111 Цивільного Кодексу України, а відтак відсутні підстави звернення до суду з заявою про порушення справи про банкрутство.

Відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство в інших випадках, передбачених законом.

Згідно з ч. 2 цієї норми провадження у справі про банкрутство може бути закрито у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 5, 9 і 10 частини першої цієї статті, на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство (до та після визнання боржника банкрутом); у випадках, передбачених пунктами 3, 4, 7, 8 і 11 частини першої цієї статті - лише до визнання боржника банкрутом, а у випадку, передбаченому пунктом 6 частини першої цієї статті, - лише після визнання боржника банкрутом.

Враховуючи встановлені висновки щодо відсутності підстав звернення до суду з заявою про порушення справи про банкрутство ЖБК Марін Білдер , господарський суд дійшов висновку, що порушення провадження у справі є безпідставним, що є передбаченою законом підставою закриття провадження у справі про банктутство на всіх стадіях (до та після визнання боржника банкрутом) згідно п. 12 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". За таких обставин, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство Житлово-будівельного кооперативу Марін Білдер .

В матеріалах справи міститься клопотання ліквідатора про скасування арештів на майно боржника за адресою: Одеська область, ж/м Совіньон, вул. Дальня, буд. 26; Одеська область, ж/м Совіньон, вул. Олександрівська, буд. 12. Враховуючи, що зазначені об'єкти нерухомості виключено з ліквідаційної маси ЖБК „Марін Білдер" ухвалою Господарського суду Одеської області від 22.03.2016 р. та постановою Одеського апеляційного господарського суду від 11.05.2016 р. і зазначеними судовими рішеннями встановлено, що вказані житлові будинки не є відокремленим майном Кооперативу, на них не може бути звернено стягнення за зобов'язаннями Кооперативу, після закінчення будівництва та вводу в експлуатацію будинки повинні бути передані в натурі членам кооперативу у якості частки їх загальної долі в майні кооперативу, і крім того, будинки є об'єктами житлового фонду та не включаються до складу ліквідаційної маси банкрута згідно ст. 42 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд дійшов висновку про відсутність правових підстав скасування арештів та інших обтяжень майна в межах справи про банкрутство ЖБК Марін Білдер , яке в даному випадку не є предметом спору, у зв'язку з чим зазначене клопотання ліквідатора відхиляється. Разом з цим, згідно повідомлення, розміщеного на веб-сайті Вищого господарського суду України, 08.04.2016р. відбувся аукціон з продажу майна ЖБК Марін Білдер , а саме житлового будинку за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Мізікевіча, ж/м „Совіньон", вул. Дальня, 6/6 (26), переможцем аукціону по лоту №2 - визнано фізичну особу, яка запропонувала найвищу ціну - 486 тисяч 895 грн. 20 копійок, однак, аукціон відбувся після винесення ухвали суду про виключення вказаного майна з ліквідаційної маси, у зв'язку з чим аукціон не має юридичних наслідків, зважаючи також на закриття провадження у справі про банкрутство у зв'язку з безпідставним його порушенням, а також враховуючи наказ ліквідатора від 12.05.2016 р. № 12 щодо виключення цього майна з ліквідаційної маси (Т.4, а.с. 158).

Скарга ОСОБА_4, ОСОБА_21, ОСОБА_22 на дії ліквідатора ЖБК Марін Білдер від 12.12.2017 р. з вимогою про усунення ліквідатора ОСОБА_8 від виконання ним своїх обов'язків та призначення іншого ліквідатора, господарським судом відхиляється у зв'язку із закриттям провадження у справі про банкрутство, а також з огляду на відсутність правових підстав прийняття рішення про призначення іншого ліквідатора у справі про банкрутство, яка безпідставно порушена.

З аналогічних підстав відхиляється також і заява від 12.12.2017р. ОСОБА_6 про виключення з ліквідаційної маси житлових будинків та земельних ділянок, що знаходяться за адресами: АДРЕСА_3, АДРЕСА_4, АДРЕСА_5, АДРЕСА_6, АДРЕСА_7, АДРЕСА_8, зважаючи також на відсутність на момент розгляду справи доказів належного формування ліквідаційної маси у справі про банкрутство за результатами проведення інвентаризації із включенням до неї зазначених житлових об'єктів нерухомості та відповідно відсутність правових підстав вчинення щодо вказаного майна ліквідаційних заходів.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 21, 83, 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ст.ст. 110, 111 Цивільного кодексу України, ст. 234 ГПК України, господарський суд, -

У Х В А Л И В :

1. Заяву Чорноморської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області (від 13.05.2017 р. вх. №3-595/17) про заміну сторони правонаступником задовольнити.

2. Замінити кредитора Іллічівську об'єднану Державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області на нового кредитора Чорноморську об'єднану Державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області (68001, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Шевченко, 3, код ЄДРПОУ 39551135).

3. Клопотання ліквідатора від 04.05.2017р. про скасування арештів, накладених на майно боржника - відхилити.

4. Скаргу ОСОБА_4, ОСОБА_21, ОСОБА_22 на дії ліквідатора від 12.12.2017 - відхилити.

5. Заяву ОСОБА_6 про виключення майна з ліквідаційної маси від 12.12.2017 - відхилити.

6. Провадження по справі №916/827/15-г про банкрутство ЖБК Марін Білдер - закрити.

7. Зобов'язати ліквідатора невідкладно повідомити про закриття провадження по справі орган (загальні збори) ЖБК Марін Білдер , до компетенції якого належить призначення керівника, з метою проведення загальних зборів.

8. Повноваження ліквідатора ЖБК Марін Білдер ОСОБА_8 - припинити.

Копію ухвали надіслати: ЖБК Марін Білдер , кредиторам, державному реєстратору, іншим учасникам процесу згідно ст. 242 ГПК України.

Ухвала набрала законної сили 09.01.2018 р. згідно ст. 235 ГПК України та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного господарського суду через Господарський суд Одеської області шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів згідно ст. 256 ГПК України.

Повний текст ухвали складено 15.01.2018 р. згідно ч. 6 ст. 233 ГПК України.

Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: http://od.arbitr.gov.ua

Суддя В.Д. Найфлейш

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення09.01.2018
Оприлюднено18.01.2018
Номер документу71633624
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/827/15-г

Ухвала від 22.05.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Філінюк І.Г.

Ухвала від 19.05.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Філінюк І.Г.

Ухвала від 26.01.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Найфлейш В.Д.

Ухвала від 26.01.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Найфлейш В.Д.

Ухвала від 09.01.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Найфлейш В.Д.

Ухвала від 09.01.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Найфлейш В.Д.

Ухвала від 05.01.2018

Господарське

Господарський суд Одеської області

Найфлейш В.Д.

Ухвала від 27.12.2017

Господарське

Господарський суд Одеської області

Найфлейш В.Д.

Ухвала від 14.12.2017

Господарське

Господарський суд Одеської області

Найфлейш В.Д.

Ухвала від 14.12.2017

Господарське

Господарський суд Одеської області

Найфлейш В.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні