Рішення
від 18.01.2018 по справі 806/2891/17
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 січня 2018 року м. Житомир справа № 806/2891/17

категорія 6.1

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Попової О. Г.,

розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії,

встановив:

ОСОБА_1 (майдан Соборний, 5/1 , кв.20, м.Житомир, 10014; РНОКПП НОМЕР_1) звернулась до Відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області (вул. Л.Українки ,1, м. Житомир, 10003; код ЄДРПОУ 36269825) із позовом, в якому просить:

- визнати протиправними дії Відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області щодо відмови у видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки від 11.10.2017;

- зобов'язати Відділ регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області видати будівельний паспорт ОСОБА_1 у відповідності до поданих документів.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, 06.10.2017 звернулась до Відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області щодо видачі будівельного паспорта на будівництво садового будинку в с. Зарічани, вул. Європейська, 2-Б, Житомирський район. Вказує, що 11.10.2017 ОСОБА_1 отримала відповідь від Відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області за вих. №01-11/208 від 11.10.2017 згідно якої позивачу повідомлено, що за результатами розгляду заяви ОСОБА_1 встановлено, що на територію, на якій розташована земельна ділянка за вищевказаною адресою, детальний план території не розроблявся, а генеральним планом с. Зарічани ця територія передбачена як територія змішаної (житлової середньоповерхової багатоквартирної і громадської) забудови. Відтак, Відділ регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області не має можливості надати ОСОБА_1 будівельний паспорт, отримання останнього можливе тільки після внесення змін до генерального плану (плану зонування) с. Зарічани, розробки детального плану території земельної ділянки та затвердження його у відповідності до вимог ст. 1, ст. 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".

На думку позивача, рішення щодо відмови у видачі будівельного паспорта на підставі відсутності детального плану території є протиправним та таким, що суперечить положенням Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 18.10.2017 відкрито провадження у справі, судовий розгляд справи призначено на 06 листопада 2017 року о 09:50.

В судове засідання призначене на 06.11.2017 о 09:50 сторони не прибули. Представник відповідача надіслав на адресу суду клопотання вих. №01-11/220 від 24.10.2017 про відкладення розгляду справи на іншу дату у зв'язку із неможливістю направлення відповідального працівника в судове засідання. (а.с. 22) Представник позивача надіслав на офіційну електронну поштову адресу суду клопотання перенесення розгляду справи у зв'язку із перебуванням представника на лікарняному. (а.с. 28) Судовий розгляд справи було відкладення у зв'язку із клопотаннями представника позивача та представника відповідача, наступне судове засідання призначено на 21.11.2017 о 14:00 (а.с. 31).

В судове засідання, призначене на 21.11.2017 о 14:00 прибула представник позивача. Представник відповідача надіслав на адресу суду клопотання вих. №01-11/245 від 08.11.2017 про відкладення розгляду справи на іншу дату у зв'язку із неможливістю направлення відповідального працівника в судове засідання через перебування на лікарняному. (а.с. 32) Судовий розгляд справи було відкладення у зв'язку із клопотанням представника відповідача, наступне судове засідання призначено на 06.12.2017 о 10:30 (а.с. 36).

В судове засідання, призначене на 06.12.2017 о 10:30 прибула представник позивача. Належним чином уповноважений представник відповідача на час призначення проведення судового засідання не прибув. Судовий розгляд справи було відкладено у зв'язку із неявкою представника позивача, наступне судове засідання призначене на 13.12.2017 о 11:30 (а.с. 41).

В судове засідання призначене на 13.12.2017 о 11:30 прибули представник позивача та ОСОБА_2 В судовому засіданні було оголошено перерву у зв'язку із неявкою належним чином уповноваженого представника відповідача, наступне судове засідання призначене на 19.12.2017 о 11:40. (а.с. 46)

В судове засідання, призначене на 19.12.2017 о 11:40 прибули представник позивача та представник відповідача. В судовому засіданні було оголошено перерву для надання відповідачу часу для надання відзиву на позовну заяву, наступне судове засідання призначене на 15.01.2018 о 11:10 (а.с. 50-51)

27.12.2017 на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву вих. №01/11/282 від 26.12.2017, відповідно до змісту якого надання позивачу відмови не обмежує права ОСОБА_1 як власника на користування, володіння та розпорядження земельною ділянкою, а лише вказує на відсутність підстав для виготовлення будівельного паспорту на забудову земельної ділянки. Враховуючи вищевикладене, Відділ регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області просить відмовити у задоволенні позовних вимог у зв'язку із безпідставністю. (а.с. 55-57)

04 січня 2018 року надійшла відповідь на відзив від 04.01.2018, відповідно до змісту якої позивач наголошує, що при прийнятті рішення та наданні оскаржуваної відмови, викладеної у листі вих. №01-11/208 від 11.10.2017 Відділ регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області не врахував положення ст. 24 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та статті 41 Конституції України. (а.с. 58-59)

В судове засідання, призначене на 15.01.2018 о 11:10 прибула представник позивача, подала до канцелярії суду клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження (а.с. 67)

Представник відповідача в судове засідання не прибула, надіслала на офіційну електронну поштову адресу суду клопотання від 12.01.2018 про відкладення розгляду справи на іншу дату у зв'язку із неможливістю направлення відповідального працівника в судове засідання через перебування на лікарняному. (а.с. 62)

Зважаючи на неявку сторін та керуючись приписами ч.9 ст.205, ч.4 ст.229 КАС України суд вважає за можливе провести розгляд справи у порядку письмового провадження за наявними у матеріалах справи доказами.

Відповідно до вимог ч.5 ст.250 КАСУ датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог з наступних підстав.

Встановлено та не заперечується сторонами, що відповідно до договору купівлі-продажу земельної ділянки від 18.08.2015 (а.с. 8 та зворот) та витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 18.08.2015 і.н. 42448930 (а.с. 9 та зворот) ОСОБА_1 є власником земельної ділянки загальною площею 0,1001 га, що розташована за адресою: Житомирська область, Житомирський район, Зарічанська сільська рада; кадастровий номер земельної ділянки: 1822082500:01:000:0420; цільове призначення земельної ділянки: для ведення садівництва.

Рішенням другої сесії сьомого скликання Зарічанської сільської ради Житомирського району Житомирської області №17 від 27.11.2015 земельній ділянці гр. ОСОБА_1 для ведення садівництва площею 0,1001 га присвоєно кадастровий номер 1822082500:01:000:0420 адресу: Житомирська область, Житомирський район, с. Зарічани, вул. Європейська, 2Б. (а.с. 10)

Позивачем було замовлено розробку ескізу намірів забудови щодо будівництва судового будинку за адресою: вул. Європейська, 2Б, с. Зарічани, Житомирський район, Житомирська область. (а.с. 12-18)

Відповідно до змісту позовної заяви, що також не заперечується відповідачем, ОСОБА_1 06.10.2017 звернулась до відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області щодо видачі будівельного паспорта на будівництво садового будинку в с. Зарічани, вул. Європейська, 2-Б, Житомирський район.

Відділ регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області листом вих. №01-11/208 від 11.10.2017 повідомив позивача, що згідно ст. 27 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівельний паспорт визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку, господарських будівель і споруд, гаражів. Розроблення будівельного паспорту згідно п. 2.4 "Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки" затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №103 від 05.07.2011 можливе тільки у разі відповідності намірів забудови ділянки затвердженій містобудівній документації. У відповідності до ст. 16, 17, 18, 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" планування територій здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів, планів зонування та детальних планів території. На вищевказану земельну ділянку детальний план не розроблявся, а генеральним планом с. Зарічани ця територія передбачена як територія змішаної (житлової середньоповерхової багатоквартирної і громадської) забудови. Враховуючи вищевикладене, отримання будівельного паспорту можливе тільки після внесення змін до генерального плану (плану зонування) с. Зарічани, розробки детального плану території земельної ділянки та затвердження його у відповідності до вимог ст. 1, 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". (а.с. 19)

Вважаючи надану відповідачем відмову у видачі будівельного паспорта на будівництво садового будинку протиправною, наголошуючи, що відділом регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області при прийнятті оскаржуваного рішення щодо відмови, оформленого листом вих. №01-11/208 від 11.10.2017, неправомірно не враховано положення ст. 24 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та статті 41 Конституції України, ОСОБА_1 звернулась із вказаним позовом до суду.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам та перевіряючи оскаржуване рішення щодо відмови, оформленого листом вих. №01-11/208 від 11.10.2017, на відповідність ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд зазначає наступне.

У відповідності до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі та в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 41 Основного Закону проголошено, що кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.

Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлені Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 №3038-VI (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон №3038-VI).

Положеннями статті 1 Закону №3038-VI визначено, що генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту; містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій; план зонування території (зонінг) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.

Частиною першою та дев'ятою статті 17 Закону №3038-VI встановлено, що генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. Зміни до генерального плану населеного пункту можуть вноситися не частіше, ніж один раз на п'ять років. Такі зміни вносяться органом місцевого самоврядування, який затверджував генеральний план населеного пункту.

Згідно з ч.ч. 1, 2, 8 ст. 18 Закону №3038-VI план зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон. План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації.

Відповідно до ч.2 ст. 24 Закону №3038-VI зміна функціонального призначення територій не тягне за собою припинення права власності або права користування земельними ділянками, які були передані (надані) у власність чи користування до встановлення нового функціонального призначення територій. Забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства.

Частинами першою та четвертою статті 27 Закону №3038-VI встановлено, що забудова присадибних, дачних і садових земельних ділянок може здійснюватися на підставі будівельного паспорта забудови земельної ділянки (далі - будівельний паспорт). Будівельний паспорт визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 300 квадратних метрів, господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки. За наявності плану зонування території розроблення будівельного паспорта здійснюється на його підставі. Порядок видачі та форма будівельного паспорта визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2011 року №103 затверджено Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки (далі - Порядок №103).

За приписами п. 2.1 Порядку №103 видача будівельного паспорта здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури безпосередньо, через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг.

Пунктом 2.3 Порядку №103 встановлено, що уповноважений орган містобудування та архітектури на підставі отриманих документів визначає відповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам чинної містобудівної документації на місцевому рівні, детальним планам територій, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

Відповідно до п. 2.4 Порядку №103, пакет документів для видачі будівельного паспорта або внесення змін до нього повертається уповноваженим органом містобудування та архітектури замовнику з таких підстав: неподання повного пакета документів, визначених пунктом 2.1 або 2.2 цього розділу; невідповідність намірів забудови земельної ділянки вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, детальним планам територій, планувальним рішенням проектів садівницьких та дачних товариств, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.

Положеннями пункту 2.5 Порядку №103 визначено, що повернення пакета документів для видачі будівельного паспорта або внесення змін до нього здійснюється з відповідним обґрунтуванням уповноваженим органом містобудування та архітектури у строк, який не перевищує строк його надання.

Відповідно до частини четвертої статті 373 Цивільного Кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - ЦК України), власник земельної ділянки має право використовувати її на свій розсуд відповідно до її цільового призначення.

Як встановлено з матеріалів справи та не заперечується сторонами, позивач мала намір здійснити забудову належної їй на праві власності земельної ділянки. Зокрема, ОСОБА_1 було замовлено розробку ескізу намірів забудови щодо будівництва садового будинку за адресою: вул. Європейська, 2Б, с. Зарічани, Житомирський район, Житомирська область. (а.с. 12-18)

В силу частин першої-третьої статті 375 ЦК України, власник земельної ділянки має право зводити на ній будівлі та споруди, створювати закриті водойми, здійснювати перебудову, а також дозволяти будівництво на своїй ділянці іншим особам. Власник земельної ділянки набуває право власності на зведені ним будівлі, споруди та інше нерухоме майно. Право власника на забудову здійснюється ним за умови додержання архітектурних, будівельних санітарних, екологічних та інших норм і правил, а також за умови використання земельної ділянки за її цільовим призначенням.

Власник земельної ділянки або землекористувач має право вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов'язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків згідно з частиною другою статті 152 Земельного кодексу України.

Відповідно до статей 24, 25 Закону №3038-VI також встановлені особливості регулювання земельних відносин при здійснені містобудівної діяльності, а саме - зміна функціонального призначення територій не тягне за собою припинення права власності або права користування земельними ділянками, які були передані (надані) у власність чи користування до встановлення нового функціонального призначення територій. Забудова земельної ділянки здійснюється в межах її цільового призначення, встановленого відповідно до законодавства, та зазначено, що:

- режим забудови територій, визначених для містобудівних потреб, встановлюється у генеральних планах населених пунктів, планах зонування та детальних планах територій;

- режим забудови територій, визначених для містобудівних потреб, обов'язків для врахування під час розроблення землевпорядної документації;

- встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб, не тягне за собою припинення права власності або права користування земельними ділянками, зміни адміністративно-територіальних меж до моменту вилучення (викупу) земельних ділянок.

Згідно з частиною другою статті 17 Закону №3038-VI, генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських, приватних інтересів.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Здійснивши системний аналіз норм чинного законодавства та наявних у матеріалах справи доказів суд дійшов висновку, що відділом регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області при прийнятті оскаржуваного рішення щодо відмови, оформленого листом вих. №01-11/208 від 11.10.2017, неправомірно не враховано положень ст. 24, 25 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" чим порушено конституційне право ОСОБА_1 як власника земельної ділянки, реалізувати право на забудову відповідно до її цільового призначення на її початковій стадії - отримання будівельного паспорта.

Висновок суду узгоджується із правовою позицією Вищого адміністративного суду України, викладеній у постанові від 16.08.2017 К/800/35694/16.

Відповідачем в порушення ч. 2 ст. 77 КАС України не доведено правомірність дій відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області при прийнятті оскаржуваного рішення щодо відмови ОСОБА_1 у видачі будівельного паспорта земельної ділянки, оформленої листом вих. №01-11/208 від 11.10.2017.

Оскільки при наданні відмови у видачі будівельного паспорта земельної ділянки відповідач діяв всупереч ч. 2 ст. 19 Конституції України та без дотримання вимог чинного законодавства, суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання протиправними дії Відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області щодо відмови у видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки оформленої листом №01-11/208 від 11.10.2017.

Крім того, з метою відновлення порушеного права позивача та керуючись повноваженнями, наданими ст. 245 КАС України, суд вважає за необхідне зобов'язати відділ регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області видати ОСОБА_1 будівельний паспорт на забудову земельної ділянки площею 0,1001 га кадастровий номер 1822082500:01:000:0420, що розташована за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Зарічани, вул. Європейська, 2Б у відповідності до поданих документів.

Враховуючи обґрунтованість заявлених позовних вимог та встановлені судом обставини справи, позовні вимоги ОСОБА_1 підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд зазначає наступне.

Згідно ч. 1 ст. 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як встановлено наявної у матеріалах справи квитанції №39 від 17.10.2017, ОСОБА_1 при зверненні із позовом до суду було сплачено судовий збір у розмірі 640,00 грн.

Враховуючи задоволення позовних вимог та керуючись ч. 1 ст. 139 КАС України, суд дійшов висновку про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області на користь ОСОБА_1 понесених судових витрат по сплаті судового збору у розмірі 640,00 грн.

Керуючись статтями 77, 90, 139, 242-246, 263 КАС України, суд,

вирішив:

Позов задовольнити.

Визнати протиправними дії відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області щодо відмови ОСОБА_1 у видачі будівельного паспорту забудови земельної ділянки оформленої листом №01-11/208 від 11.10.2017.

Зобов'язати відділ регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області видати ОСОБА_1 будівельний паспорт на забудову земельної ділянки площею 0,1001 га кадастровий номер 1822082500:01:000:0420, що розташована за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Зарічани, вул. Європейська, 2Б у відповідності до поданих ОСОБА_1 документів.

Стягнути з відділу регіонального розвитку містобудування та архітектури Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області (вул. Л. Українки, 1, м. Житомир, 10003; код ЄДРПОУ 36269825) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 (майдан Соборний, 5/1 , кв.20, м. Житомир, 10014; РНОКПП НОМЕР_1) 640,00 грн. (шістсот сорок гривень) понесених судових витрат по сплаті судового збору.

Рішення суду набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя О.Г. Попова

Повний текст рішення виготовлено: 17 січня 2018 року.

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.01.2018
Оприлюднено21.01.2018
Номер документу71683492
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/2891/17

Ухвала від 19.01.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Попова Оксана Гнатівна

Рішення від 18.01.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Попова Оксана Гнатівна

Ухвала від 18.10.2017

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Попова Оксана Гнатівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні