Постанова
від 16.01.2018 по справі 759/16065/17
СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ун. № 759/16065/17

пр. № 3/759/470/18

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 січня 2018 року суддя Святошинського районного суду м. Києва Бандура І.С., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДФС у м. Києві про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , працюючого керівником ТОВ "Дювілс Груп Україна", за ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

ВСТАНОВИВ:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення від 13.10.2017 ОСОБА_1, працюючи керівником ТОВ "Дювілс Груп Україна" (код ЄДРПОУ 36113791) за адресою: м. Київ, вул. Вітрука, 7-А, офіс 64, вчинив порушення порядку ведення податкового обліку, що призвело до заниження податку на додану вартість на суму 5819 грн. за липень 2017 року.

Відповідно до ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами - це суть адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 163-1 ч. 1 КУпАП.

Відповідно до ст. 12 КУпАП адміністративній відповідальності підлягають особи, які досягли на момент вчинення адміністративного правопорушення шістнадцятирічного віку.

Таким чином відповідно до ст. 163-1 КУпАП суб'єктом адміністративного правопорушення являється керівник чи інша посадова особа підприємств, установ, організацій.

Відповідно до чинного законодавства керівником підприємства є одноособовий виконавчий орган (директор, генеральний директор) або голова та члени колективного виконавчого органу (правління, дирекції, ради директорів тощо) господарського товариства. Цей висновок підтверджується положеннями статтями 47, 48 ЗУ Про господарські товариства щодо акціонерного товариства, відповідно до яких виконавчий орган акціонерного товариства здійснює керівництво його поточною діяльністю; голова правління акціонерного товариства вправі без довіреності здійснювати дії від імені товариства; інші члени правління також можуть бути наділені цим правом згідно зі статутом, а також положеннями ст. 62 цього Закону щодо товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю, відповідно до яких дирекція (директор) вирішує всі питання діяльності товариства, за винятком тих, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників; дирекція (директор) діє від імені товариства в межах, встановлених законом та установчими документами; генеральний директор має право без довіреності виконувати дії від імені товариства; інші члени дирекції також можуть бути наділені цим правом.

У вказаному протоколі та долучених до нього додатках не зазначено про займану ОСОБА_1 посаду на підприємстві, інших відомостей, необхідних для вирішення справи, передусім дату народження, відтак неможливо індивідуалізувати суб'єкт даного адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 163-1 КУпАП, тобто відсутні дані (відомості) для визначення особи, яка вчинила адміністративне правопорушення. В протоколі про адміністративне правопорушення графи, які підлягають обов'язковому заповненню щодо свідків вчиненого правопорушення та свідків відмови від підписання протоколу, місця для підпису особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, не заповнені, у зв'язку з чим протокол містить неусунуті недоліки.

Вказані відомості мають суттєве значення, оскільки забезпечують індивідуалізацію адміністративної відповідальності, що відповідає вимогам ч. 2 ст. 61 Конституції України, яка передбачає, що юридична відповідальність особи має індивідуальний характер. Крім того, згідно ч. 2 ст. 33 КУпАП передбачено, що при накладенні адміністративного стягнення має бути врахована особа порушника, майновий стан, обставини, які обтяжують та пом'якшують відповідальність.

Таким чином вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, не підтверджується зібраними матеріалами: протоколом про адміністративне правопорушення 712/26-15-12-00-22/07 від 13.10.2017, актом перевірки № 7133/26-15-12-07-20/36113791 від 12.09.2017.

Відповідно до ст. 247 п. 1 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: відсутність події чи складу адміністративного правопорушення.

Враховуючи викладене, дотримуючись завдань КУпАП, вважаю за необхідне закрити дану справу за відсутністю у діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 163-1 ч. 1 КУпАП.

Керуючись статтями 247 п. 1, 283, 284 КУпАП,

ПОСТАНОВИВ :

Закрити провадження в справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ст. 163-1 ч. 1 КУпАП у зв'язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 163-1 ч. 1 КУпАП.

Постанову може бути оскаржено протягом десяти днів з дня її винесення шляхом подання скарги прокурором, особою, щодо якої її винесено, потерпілим, до Апеляційного суду м. Києва через Святошинський районний суд м. Києва.

СУДДЯ :

СудСвятошинський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.01.2018
Оприлюднено24.01.2018
Номер документу71735978
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —759/16065/17

Постанова від 16.01.2018

Адмінправопорушення

Святошинський районний суд міста Києва

Бандура І. С.

Постанова від 19.12.2017

Адмінправопорушення

Святошинський районний суд міста Києва

Бандура І. С.

Постанова від 22.11.2017

Адмінправопорушення

Святошинський районний суд міста Києва

Бандура І. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні