Ухвала
від 22.01.2018 по справі 826/10831/17
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/10831/17                                                                               УХВАЛА   22 січня 2018 року                                                                                            м. Київ            Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Літвіна Н.М., перевіривши апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 04 грудня 2017 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМІНВЕСТ К» до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, - В С Т А Н О В И В : Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 04 грудня 2017 року  адміністративний позов задоволено повністю. На вказане рішення суду відповідачем – Державною фіскальною службою України, 28 грудня 2017 року подано апеляційну скаргу. Перевіривши апеляційну скаргу, вважаю, що вона не може бути прийнята до провадження та підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам п. 1 ч. 5 ст. 296 КАС України від 03 жовтня 2017 року, норми якого були чинними на час подачі апеляційної скарги, з наступних підстав. Пунктом 1 ч.  5 ст. 296 КАС України передбачено, що до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору. Однак, вказаних дій апелянтом не здійснено. Відповідно до п.п. 2 п. 3 ст. 4 Закону України від 08 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір» (у редакції чинній на момент подання апеляційної скарги) за подання апеляційної скарги на рішення суду сплачується судовий збір - 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. З матеріалів справи вбачається, що позивач звернувся до суду з позовом до Державної фіскальної служби України про: визнання протиправним та скасування рішення № 22619/37098921 від 28 липня 2017 року та зобов'язання зареєструвати податкову накладну ТОВ «ПРОМІНВЕСТ К» № 25 від 21 червня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних. Станом на час звернення позивача з адміністративним позовом, ставки судового збору за подання юридичною особою адміністративного позову немайнового характеру встановлювались у розмірі – 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» від 21 грудня 2016 року № 1801-VIII встановлено розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб 1 600 грн. Таким чином, судовий збір за подання апеляційної скарги на оскаржувану постанову повинен становити 2  400 грн. (1600 грн. * 1,5 (150 %)). Натомість, апелянт просить суд звільнити його від сплати судового збору, посилаючись на відсутність у державного органу коштів, призначених на цю мету. Перевіривши доводи клопотання, суддя-доповідач не вбачає підстав для його задоволення, виходячи з наступного. Частиною 1 ст. 133 КАС України передбачено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Частиною 1 ст. 8 Закону № 3674-VI передбачено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю. В силу частини 2 цієї норми, суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті. Втім, наведені у ч. 1 ст. 8  Закону № 3674-VI підстави не звільняють від сплати судового збору суб'єкта владних повноважень у спірних правовідносинах. Звертаючись до суду з клопотанням про звільнення від сплати судового збору відповідач не надав суду доказів, що його майновий стан унеможливлює сплату судового збору у розмірі 2  400 грн. Враховуючи наведене, клопотання задоволенню не підлягає. Таким чином, апеляційна скарга не відповідає вимогам п. 1 ч. 5 ст. 296 КАС України. Частиною 2 ст. 298 КАС України передбачено, що до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених ст. 296 цього Кодексу, застосовуються положення ст. 169 цього Кодексу. За змістом частин 1 та 2 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання встановлених вимог постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк на їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Отже, недоліки апеляційної скарги мають бути усунуті апелянтом у вказаний строк шляхом подання  суду доказів сплати судового збору у розмірі 2  400 грн. Керуючись ст. ст. 133,169, 298, 325, 328 КАС України, суддя, - УХВАЛИВ: У задоволенні клопотання Державної фіскальної служби України про звільнення від сплати судового збору – відмовити. Апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 04 грудня 2017 року по справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМІНВЕСТ К» до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним та скасування рішення комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, – залишити без руху. Встановити Державній фіскальній службі України строк для усунення вказаного недоліку – десять днів з дня отримання копії ухвали про залишення апеляційної скарги без руху. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та не підлягає касаційному оскарженню.              Суддя                                                                                           Н.М. Літвіна

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.01.2018
Оприлюднено25.01.2018
Номер документу71765490
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/10831/17

Ухвала від 28.02.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 22.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Постанова від 04.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 26.10.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

Ухвала від 31.08.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Смолій І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні