ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
про відкриття провадження у справі про банкрутство
22 січня 2018 р. . Справа № 902/1159/17
Господарський суд Вінницької області в складі головуючого судді Тісецького С.С., при секретарі судового засідання Поцалюк Н.В., розглянувши в приміщенні суду справу
про визнання банкрутом
Представники:
ГУ ДФС України у Вінницькій області: ОСОБА_1, за довіреністю;
ФГ "Тріум-Вірат": ОСОБА_2, за довіреністю;
арбітражний керуючий ОСОБА_3
В С Т А Н О В И В:
26.12.2017 року до господарського суду Вінницької області надійшла заява Головного управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області № б/н від 22.12.2017 року (вх. № 1208/17 від 26.12.2017 року) про порушення справи про банкрутство фермерського господарства "Тріум-Вірат".
Перевіривши вказану заяву та додані до неї письмові докази на відповідність вимогам ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд прийшов до висновку, що остання підлягає прийняттю та призначенню до розгляду в підготовчому засіданні.
Так, 27.12.2017 року судом здійснено запит на автоматичне визначення кандидатури арбітражного керуючого.
27.12.2017 року на адресу суду надійшла довідка щодо кандидатури арбітражного керуючого, за змістом якої автоматизованою системою визначено арбітражного керуючого ОСОБА_4 (свідоцтво № 1416 від 17.07.2013 року), як кандидатуру для призначення його арбітражним керуючим у справі № 902/1159/17 про порушення справи про банкрутство фермерського господарства "Тріум-Вірат".
Ухвалою суду від 29.12.2017 року у справі № 902/1159/17 зазначену вище заяву прийнято до розгляду, призначено підготовче засідання на 22.01.2018 року та зобов'язано арбітражного керуючого ОСОБА_4, визначеного автоматизованою системою, надати заяву на участь у даній справі.
10.01.2018 року до суду від арбітражного керуючого ОСОБА_5 надійшла заява № 01-16/9 від 03.01.2018 року про згоду на участь у даній справі.
16.01.2018 року до суду від арбітражного керуючого ОСОБА_6 надійшла заява № 01-21/6 від 16.01.2018 року про згоду на участь у даній справі.
19.01.2018 року до суду від арбітражного керуючого ОСОБА_3 надійшла заява № 01-21/20 від 19.01.2018 року про згоду на участь у даній справі.
22.01.2018 року на електронну адресу суду від арбітражного керуючого ОСОБА_4 надійшов лист б/н від 17.01.2017 року, в якому останній повідомляє, що прийняти участь у даній справі в якості розпорядника майна боржника, на даний час не вбачається за можливе.
22.01.2018 року до суду від представника боржника надійшов відзив б/н від 19.01.2018 року на заяву про порушення провадження у справі про банкрутство, в якому боржник визнає вимоги Головного управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області у повному обсязі та повідомляє, що боржник не має інших кредиторів за грошовими зобов'язаннями, що не погашені станом на поточну дату; заборгованість по заробітній платі відсутня; загальна сума заборгованості перед кредиторами становить: 1 997 435,00 грн. - основний платіж, 1 160 664,00 грн. штрафні санкції, 321 913,66 грн. - пеня.
В судовому засіданні 22.01.2018 року, в ході розгляду справи, представник ініціюючого кредитора підтримав в повному обсязі вимоги поданої заяви з підстав та за обставин, вказаних в ній.
Представник боржника не заперечила щодо заяви про порушення провадження у справі про банкрутство, про що також зазначено у відзиві б/н від 19.01.2018 року.
Суд, заслухавши пояснення представників ініціюючого кредитора та боржника, дослідивши матеріали заяви про порушення справи про банкрутство, встановив наступне.
За змістом заяви, фермерське господарство "Тріум-Вірат" зареєстровано як юридична особа 04.08.2008 року за № НОМЕР_1, що підтверджується обліковими даними боржника та являється платником податків та зборів, передбачених Податковим кодексом України.
Безспірні вимоги ГУ ДФС у Вінницькій області до ФГ "Тріум-Вірат" без врахування штрафів та пені по податку на додану вартість та податку на доходи фізичних осіб складають 1 997 435,00 грн., що є безспірно більшим ніж 960 000,00 грн. (триста мінімальних розмірів заробітних плат 300 х 3200).
Зазначені безспірні вимоги до боржника підтверджується:
- постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 20.04.2017 року (законної сили набула 10.05.2017 року) по справі № 802/594/17-а, якою подання Головного управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області задоволено; стягнуто з фермерського господарства "Тріум-Вірат" податковий борг станом на 01.04.2017 року, в загальній сумі 3 480 012,66 грн., з яких: 1 997 435,00 грн. основний платіж, 1 160 664,00 грн. штрафні санкції, 321 913,66 грн. пеня;
- інкасовими дорученнями: № 51256-02 від 07.07.2017 року на суму 1 809 849,16 грн., № 51255-02 від 07.07.2017 року на суму 1 809 849,16 грн., № 51254-02 від 07.07.2017 року на суму 1 809 849,16 грн., № 51253-02 від 07.07.2017 року на суму 1 809 849,16 грн., № 14453-02 від 04.05.2017 року на суму 1 670 163,00 грн., № 14452-02 від 04.05.2017 року на суму 1 670 163,00 грн., № 14451-02 від 04.05.2017 року на суму 1 670 163,00 грн.
Вказана заборгованість не була задоволена більше трьох місяців та не забезпечена заставою майна.
За ФГ "Тріум-Вірат" офіційно не зареєстровано рухомого та нерухомого майна, яке можливо було б реалізувати в рахунок погашення податкового боргу, що підтверджується листом № 31/2/0545-484 від 24.03.2017 року Територіального сервісного центру № НОМЕР_2 у Вінницькій області, зі змісту якого вбачається відсутність зареєстрованих за ФГ "ТріумВірат" транспортних засобів; та листом від 29.03.2017 року Відділу Держгеокадастру у Літинському районі Вінницької області, зі змісту якого вбачається, що боржник не має у власності земельних ділянок у Літинському районі.
Крім того, у заяві зазначено, що загальна заборгованість ФГ "Тріум-Вірат" перед бюджетом становить 3 480 012,66 грн., з яких: 1 997 435,00 грн. - основний платіж, 1 482 577,66 грн. - штрафи та пеня.
Обставини викладені у заяві підтверджуються відповідними письмовими доказами.
Станом на день розгляду заяви, до суду не надано докази погашення боржником суми заборгованості.
Суд, розглянувши заяву ініціюючого кредитора, дослідивши додані до неї письмові докази, проаналізувавши норми діючого законодавства України, дійшов наступних висновків.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", перевірка обґрунтованості вимог заявника, а також з'ясування наявності підстав для відкриття провадження (проваджень) у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, яке проводиться в порядку, передбаченому цим Законом. Неявка у підготовче засідання сторін та представника державного органу з питань банкрутства, а також відсутність відзиву боржника не перешкоджають проведенню засідання.
У підготовчому засіданні господарський суд розглядає подані документи, заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, а також вирішує інші питання, пов'язані з розглядом справи.
Частиною 3 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, якщо справа порушується за заявою кредитора, господарський суд перевіряє обґрунтованість його вимог, їх безспірність, вжиття заходів щодо примусового стягнення за цими вимогами в порядку виконавчого провадження.
В силу ст. 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом.
Безспірні вимоги кредиторів - грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника. До складу цих вимог, у тому числі щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції.
Згідно із приписами абз. 3 п. 8 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 року № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 року № 4212-VI)" (із змінами, внесеними інформаційним листом Вищого господарського суду України від 03.06.2015 року № 01-06/904/15), що ж до безспірності грошових вимог ініціюючого кредитора - органу доходів і зборів, то враховуючи, що стягнення з рахунків боржника - юридичної особи коштів у рахунок погашення податкового боргу здійснюється відповідно до умов і порядку, визначених Податковим кодексом України, а не Законом України "Про виконавче провадження", доказами їх підтвердження є рішення суду про стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу, що набрало законної сили, інкасовані доручення для примусового стягнення коштів у дохід бюджету в рахунок погашення податкового боргу та докази вжиття відповідних заходів щодо отримання заборгованості за процедурою, передбаченою Податковим кодексом України.
Статтею 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено поняття грошового зобов'язання - зобов'язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов'язань відносяться також зобов'язання щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду.
Як встановлено судом, сума безспірних кредиторських вимог до боржника складає 1 997 435,00 грн., що підтверджується постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 20.04.2017 року по справі №802/594/17-а та інкасовими дорученнями від 04.05.2017 року та від 07.07.2017 року.
Крім того, виходячи з вищенаведених положень закону, грошові вимоги ініціюючого кредитора - Головного управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області в сумі 1 997 435,00 грн. є безспірними та не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, що стверджується наведеними вище доказами.
З урахуванням наведеного, визнанню підлягають безспірні вимоги Головного управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області до фермерського господарства "Тріум-Вірат" в розмірі 1 997 435,00 грн.
Враховуючи вищевикладене, суд визнав представлені матеріали достатніми для відкриття провадження у справі про банкрутство.
Згідно ч. 1 ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.
Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна господарським судом у справах про банкрутство затверджується Пленумом Вищого господарського суду України за погодженням з державним органом з питань банкрутства.
Під час прийняття заяви про порушення справи про банкрутство суд в ухвалі зобов'язує визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) надати заяву на участь у даній справі.
У разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.
Судом встановлено, що станом на дату розгляду справи, від визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого ОСОБА_4 до суду не надходила заява про надання згоди на участь у даній справі.
Натомість, 22.01.2018 року на електронну адресу суду від арбітражного керуючого ОСОБА_4 надійшов лист б/н від 17.01.2017 року, в якому повідомлено, що прийняти участь і даній справі в якості розпорядника майна боржника, на даний час не вбачається за можливе.
При цьому, як зазначено вище, до суду від арбітражних керуючих ОСОБА_5, ОСОБА_6 та ОСОБА_3 надійшли заяви про згоду на участь у даній справі. До заяв арбітражними керуючими додано, зокрема, копії свідоцтв про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора); також, у вказаних заявах арбітражними керуючими повідомлено, що вони не належать до жодної з категорії осіб, зазначених у частині другій статті 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Представник ініціюючого кредитора підтримав кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_6 для призначення останнього арбітражним керуючим у справі про банкрутство фермерського господарства "Тріум-Вірат".
Зважаючи на те, що арбітражним керуючим ОСОБА_4, визначеним автоматизованою системою не надано заяву про згоду на участь у справі, суд приходить до висновку призначити арбітражного керуючого без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.
З огляду на викладене, враховуючи приписи ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд дійшов висновку про задоволення заяви арбітражного керуючого ОСОБА_6 № 01-21/6 від 16.01.2018 року та призначення останнього розпорядником майна боржника у даній справі.
При цьому, судом при визначенні кандидатури арбітражного керуючого, враховано наступне: арбітражний керуючий ОСОБА_6 здійснює свою професійну діяльність у м. Вінниці, що зменшує можливість понесення додаткових витрат у справі про банкрутство (при цьому, заява арбітражного керуючого ОСОБА_6 надійшла до суду раніше, ніж заява арбітражного керуючого ОСОБА_3, який також здійснює професійну діяльність у м. Вінниці); також судом враховано невелику завантаженість арбітражного керуючого ОСОБА_6, яка на даний час становить три справи, про що зазначено у заяві № 01-21/6 від 16.01.2018 року; та те, що вказана кандидатура підтримана представником ініціюючого кредитора.
Враховуючи наведені обставини, суд дійшов висновку відмовити в задоволенні заяв арбітражного керуючого ОСОБА_5 № 01-16/9 від 03.01.2018 року та арбітражного керуючого ОСОБА_3 № 01-21/20 від 19.01.2018 року про згоду на участь у даній справі.
З огляду на зазначене, суд беручи до уваги положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", наявний фінансовий стан боржника визнав представлені матеріали достатніми для відкриття провадження у справі про банкрутство фермерського господарства "Тріум-Вірат", введення процедури розпорядження майном боржника та призначення розпорядником майна арбітражного керуючого ОСОБА_6.
Керуючись ст.ст. 1, 2, 7, 9, 10, 11, 16, 18, 19, 22, 114, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 2, 3, 18, 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, -
У Х В А Л И В :
1. Відкрити провадження у справі № 902/1159/17 про банкрутство фермерського господарства "Тріум-Вірат" (22300, вул. Л.Яковчука, 11, смт. Літин, Вінницька обл., код ЄДРПОУ 35840895).
2. Визнати вимоги ініціюючого кредитора - Головного управління Державної Фіскальної Служби у Вінницькій області (21028, Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, код ЄДРПОУ 39402165) до фермерського господарства "Тріум-Вірат" (22300, вул.Л.Яковчука, 11, смт. Літин, Вінницька обл., код ЄДРПОУ 35840895) в розмірі 1 997 435,00 грн.
3. Ввести процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних днів, до 17.05.2018 року.
4. Відмовити у задоволенні заяви арбітражного керуючого ОСОБА_5 № 01-16/9 від 03.01.2018 року про згоду на участь у справі № 902/1159/17.
5. Відмовити у задоволенні заяви арбітражного керуючого ОСОБА_3 № 01-21/20 від 19.01.2018 року про згоду на участь у справі №902/1159/17.
6. Задоволити заяву арбітражного керуючого ОСОБА_6 № 01-21/6 від 16.01.2018 року про згоду на участь у справі № 902/1159/17.
7. Призначити розпорядником майна арбітражного керуючого : ОСОБА_6 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 1823 від 21.06.2017 року; вул. Соборна 8, а/с 8060, м. Вінниця, Україна, 21000; ідент. код НОМЕР_3).
Встановити грошову винагороду арбітражного керуючого ОСОБА_6 за виконання повноважень розпорядника майна в розмірі двох мінімальних заробітних плат (або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати за кожний місяць виконання ним повноважень).
Сплата грошової винагороди в процедурі розпорядження майном здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором) у зазначеному розмірі.
Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна.
Зобов'язати розпорядника майна:
- розглянути вимоги кредиторів про грошові вимоги до боржника;
- вести реєстр вимог кредиторів;
- повідомити кредиторів про результати розгляду їхніх вимог;
- вживати заходів для захисту майна боржника;
- аналізувати фінансово-господарську діяльність, інвестиційне становище боржника та його становище на ринках;
- виявляти (за наявності) ознаки фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства;
- скликати збори кредиторів та організовувати їх проведення;
- надавати державному органу з питань банкрутства відомості, необхідні для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено справу про банкрутство;
- надавати господарському суду та комітету кредиторів звіт про свою діяльність, відомості про фінансове становище боржника, пропозиції щодо можливості відновлення платоспроможності боржника;
- організувати та забезпечити проведення інвентаризації майна боржника та визначити його вартість;
- виконувати інші повноваження, що передбачені Законом.
З моменту призначення розпорядника майна і до припинення процедури розпорядження майном органи управління боржника не мають права без згоди розпорядника майна приймати рішення про реорганізацію (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) і ліквідацію боржника; створення юридичних осіб або участь в інших юридичних особах; створення філій та представництв; виплату дивідендів; проведення боржником емісії цінних паперів; вихід зі складу учасників боржника юридичної особи, придбання в акціонерів раніше випущених акцій боржника.
Рішення про участь боржника в об'єднаннях, асоціаціях, спілках, холдингових компаніях, промислово-фінансових групах чи інших об'єднаннях юридичних осіб приймається органами управління боржника за згодою розпорядника майна.
Призначення розпорядника майна не є підставою для припинення повноважень керівника чи органу управління боржника.
Керівник або орган управління боржника виключно за погодженням з розпорядником майна вчиняють правочини (укладають договори) щодо: відчуження або обтяження нерухомого майна, в тому числі його передачі в оренду, заставу, внесення зазначеного майна до статутного капіталу іншого підприємства або господарського товариства, розпорядження нерухомим майном боржника у будь-який інший спосіб; одержання та видачі позик (кредитів), надання поруки, гарантій, уступки вимоги, переведення боргу, а також передачі в довірче управління майна боржника; розпорядження у будь-який інший спосіб іншим майном боржника, балансова вартість якого становить понад один відсоток балансової вартості активів боржника, та укладання інших значних правочинів (договорів).
Розпорядник майна не має права втручатися в оперативно-господарську діяльність боржника, крім випадків, передбачених Законом.
8. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів - зупинення виконання боржником грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію.
Ухвала про введення мораторію є підставою для зупинення виконавчого провадження.
Зобов'язати розпорядника майна повідомити органи державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника та знаходженням його майна про запровадження мораторію.
Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум ( у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна на стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі звернення стягнення на заставлене майно та виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов'язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.
Дія мораторію не поширюється на вимоги поточних кредиторів; на виплату заробітної плати та нарахованих на ці суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян; на виплату авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги за виконавчими документами немайнового характеру, що зобов'язують боржника вчинити певні дії чи утриматися від їх вчинення.
Дія мораторію припиняється з дня припинення провадження у справі про банкрутство.
9. Вжити заходи щодо забезпечення вимог кредиторів шляхом накладення арешту на майно, яке належить до основних засобів фермерського господарства "Тріум-Вірат" (22300, вул. Л.Яковчука, 11, смт. Літин, Вінницька обл., код ЄДРПОУ 35840895).
Заборонити керівництву боржника - фермерського господарства "Тріум-Вірат" вживати будь-які дії спрямовані на відчуження такого майна.
10. Розпоряднику майна подати до господарського суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів до 01.03.2018 року.
11. Розпоряднику майна скласти реєстр вимог кредиторів та подати його на затвердження до господарського суду до 01.03.2018 року.
12. Призначити попереднє судове засідання на 24 квітня 2018 р. - 14:30 год., в приміщенні господарського суду Вінницької області (вул. Пирогова, 29, м. Вінниця, 21018).
13. Розпоряднику майна провести інвентаризацію майна боржника до 01.03.2018 року.
14. З метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, здійснити офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи № 902/1159/17 про банкрутство фермерського господарства "Тріум-Вірат" (22300, вул. Л.Яковчука, 11, смт. Літин, Вінницька обл., код ЄДРПОУ 35840895) на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Оголошення має містити повне найменування боржника, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про розпорядника майна, граничний строк подання заяв конкурсних кредиторів з вимогами до боржника.
15. Ухвалу направити згідно переліку рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
Згідно ст. 235 ГПК України, ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Ухвали, постановлені судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, набирають законної сили з моменту їх підписання суддею (суддями).
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені ст.ст. 254-256, пп. 17.5 п. 17 ч. 1 перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.
Суддя Тісецький С.С.
віддрук. прим.:
1 - до справи;
2 - Головне управління ДФС у Вінницькій області (Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028);
3 - ФГ "Тріум-Вірат" (22300, вул. Л.Яковчука, 11, смт. Літин, Вінницька обл.);
4 - Літинський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області (22300, Вінницька область, смт. Літин, вул. Героїв Чорнобиля, 17);
5 - Літинська РДА (22300, Вінницька обл., смт. Літин, вул.Соборна, 7);
6 - Літинський районний суд Вінницької області (22300, смт Літин, вул. Героїв Чорнобиля, 30)
7 - арбітражний керуючий ОСОБА_4 (м. Житомир, вул. Войкова, 3);
8 - арбітражний керуючий ОСОБА_5 (04136, м. Київ, вул. Маршала Гречки, 13, каб. 526);
9 - арбітражний керуючий ОСОБА_3 (вул. Пирогова, 73а/132, м. Вінниця, 21037);
10 - арбітражний керуючий ОСОБА_6 (вул. Соборна 8, а/с 8060, м. Вінниця, 21000).
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 22.01.2018 |
Оприлюднено | 25.01.2018 |
Номер документу | 71771656 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Північно-західний апеляційний господарський суд
Савченко Григорій Іванович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні