Справа № 755/13113/16-к
1кс/755/285/18
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"24" січня 2018 р. слідчий суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 4 ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42016101040000126 від 14.07.2016 року про призначення позапланової перевірки, -
в с т а н о в и в:
Київською місцевою прокуратурою № 4 здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному проваджені № 42016101040000126 від 14.07.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що заводом-виробником Командитне товариство «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» (код ЄДРПОУ 00204777), в порушення діючого законодавства здійснено державну реєстрацію лікарського засобу кисню медичного в ДП «Державний експертний центр» МОЗ України для подальшого його виробництва та реалізації на території України, в тому числі за кошти місцевих бюджетів.
Так, згідно з відповіддю Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками від 30.11.2016 № 6667-1.1.1/2.0/171-16, Командитним товариством «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» (код ЄДРПОУ 00204777) виготовлено протягом 2015-2016 років 325 різних серій лікарського засобу «кисень медичний газоподібний» у формі випуску балони 40 л. Відповідно до виданих заводом-виробником сертифікатів якості кількість балонів у серіях становить від 1 до 341 шт.
Разом з тим, за інформацією ДП «Державний експертний центр» МОЗ України (лист від 01.03.2017 № 14/34/Б), у реєстраційному досьє № UA/8190/01/01 на лікарський засіб «кисень медичний газоподібний» виробництва Командитного товариства «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» зазначено загальний об`єм однієї серії - 40, 43 або 34 балони.
Крім того, відповідно до матеріалів ліцензійної справи на виробничу дільницю виробництва лікарських засобів Командитного товариства «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія», об`єм серії дорівнює 80 балонів.
Таким чином, вказаним заводом випущено такі серії неврахованих або фальсифікованих лікарських засобів:
- за 2015 рік: №№ 27/02-15, с. 01 55 балонів, 04/03-15, с. 01 145 балонів, 13/03-15, с. 01 53 балона; 06/04-15, с. 01 180 балонів, 29/04-15, с. 01 179 балонів, 21/05-15, с. 01 166 балонів, 16/06-15, с. 01 160 балонів, 10/07-15, с. 01 166 балонів, 05/08-15, с. 01 160 балонів, 18/08-15, с. 01 111 балонів, 28/08-15, с. 01 56 балонів, 02/09-15, с. 01 377 балонів, 11/09-15, с. 01 207 балонів, 16/09-15, с. 01 213 балонів, 21/09-15, с. 01 184 балони, 16/09-15, с. 01 199 балонів, 30/09-15, с. 01 204 балони, 01/10-15, с. 01 152 балони, 06/10-15, с. 01 160 балонів, 09/10-15, с. 01 168 балона, 15/10-15, с. 01 212 балонів, 20/10-15, с. 01 187 балонів, 27/10-15, с. 01 214 балонів, 30/10-15, с. 01 178 балонів, 02/11-15, с. 01 240 балонів, 16/11-15, с. 01 75 балонів, 18/11-15, с. 01 160 балонів, 07/12-15, с. 01 160 балонів, 07/12-15, с. 01 90 балонів, 10/12-15, с. 01 182 балона, 11/12-15, с. 01 160 балона, 231/12-15, с. 01 237 балона.
- за 2016 рік: №№ 13/01-16, с. 01 187 балонів, 01/02-16, с. 01 185 балонів, 02/02-16, с. 01 79 балонів, 22/02-16, с. 01 65 балонів, 23/03-16, с. 01 164 балонів, 01/04-16, с. 01 82 балона, 20/04-16, с. 01 65 балонів, 28/04-16, с. 01 194 балона, 04/05-16, с. 01 150 балонів, 06/06-16, с. 01 206 балонів, 21/06-16, с. 01 74 балона, 06/07-16, с. 01 168 балонів, 25/07-16, с. 01 68 балонів, 05/08-16, с. 01 341 балон, 02/09-16, с. 01 162 балон, 12/09-16, с. 01 76 балонів, 03/10-16, с. 01 181 балон, 17/10-16, с. 01 293 балонів, 20/10-16, с. 01 320 балонів, 24/10-16, с. 01 240 балонів, 25/10-16, с. 01 240 балонів; 27/10-16, с. 01 268 балонів, 31/10-16, с. 01 246 балонів.
Крім того, відповідно до матеріалів ліцензійної справи на виробничу дільницю виробництва лікарських засобів вказаних заводів в Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками теж чітко визначено об`єм серії.
Таким чином, вказаним товариством випущено велику кількість неврахованих або фальсифікованих серій лікарського засобу "кисень медичний", а саме - більш 20 серій.
Також, згідно з вимогами аналітично-нормативної документації на препарат, яка знаходиться в матеріалах до реєстраційного досьє № UA/8190/01/01, для проведення контролю якості випущеного лікарського засобу необхідно використовувати прекурсори (ефір етиловий, сірчану кислоту, соляну кислоту тощо), ліцензія на використання яких у Командитного товариства «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» відсутня.
Вказане підтверджує, що контроль якості лікарського засобу зазначеними виробниками взагалі не проводиться та виникає питання законності випуску кожної серії в обіг і достовірності викладених в сертифікаті якості на серію лікарського засобу результатів аналізу.
За наявними даними, вказані лікарські засоби закуповуються за кошти місцевих бюджетів для потреб лікувально-профілактичних закладів охорони здоров`я та заводами-виробниками поставляються вказані ліки за об`ємом більшим, який вказаний навіть у сертифікаті якості виробника.
З урахуванням викладеного, на даний час вказаним підприємством, в порушення вимог Закону України «Про лікарські засоби», постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 № 929 та відповідних наказів МОЗ України організовано випуск субстандартних або фальсифікованих лікарських засобів з недоведеною якістю та безпекою для потреб лікувально-профілактичних закладів охорони здоров`я за державні кошти.
За результатами отриманої інформації було підготовлено інформування до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (від 12.04.2017 № 47-2580вих17, № 47-2577вих17, 47-2578вих17, № 47-2579вих17, № 47-2576вих17, № 47-2581вих17, №47-25756вих17), яка відповідно до вимог чинного законодавства єдиним органом у сфері контролю за обігом лікарських засобів та повинна здійснювати контроль за дотриманням суб`єктами господарювання вимог законодавства щодо забезпечення якості та безпеки лікарських засобів на всіх етапах обігу шляхом проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю), безперешкодного огляду виробничих, складських та торговельних приміщень, здійснення відбору зразків лікарських засобів для проведення їх лабораторної перевірки.
Крім того, зазначено, що є достатні підстави вважати, що з метою всебічного та повного розслідування вказаного провадження для підтвердження факту наявності або відсутності порушень додержання (виконання) суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері виробництва та реалізації лікарських засобів з боку Командитного товариства «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія», із урахуванням відсутності спеціальних знань та в органу досудового розслідування у вказаній сфері, наявна необхідність у проведенні перевірки спеціалістами Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.
Прокурор в судове засідання не з`явився, подав клопотання про розгляд клопотання у його відсутність, в якому зазначив, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить його задовольнити.
Дослідивши матеріали клопотання та надані для ознайомлення документи, слідчий суддя приходить до наступного.
Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
При цьому, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 №408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», дозвіл на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб підприємців державними інспекціями та іншими контролюючими органами надається Кабінетом Міністрів України або за рішенням суду.
Враховуючи те, що під час проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні виникли питання, вирішення яких потребує спеціальних знань в галузі питань охорони праці та промислової безпеки, а також з метою виявлення всіх можливих фактів вчинення протиправних дій та кримінальних правопорушень, необхідно провести позапланову перевірку щодо додержання (виконання) суб`єктом Командитного товариства «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» (код ЄДРПОУ 00204777), яке знаходиться за адресою: вул. Горького, 58, м. Запоріжжя Запорізької області, вимог ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової торгівлі лікарськими засобами за період з 2015 року по теперішній час 2017 року.
Керуючись статтями7, 36, 84,93, 132 КПК України, слідчий суддя, -
у х в а л и в:
Клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 4 ОСОБА_3 про призначення позапланової перевірки задовольнити.
Призначити позапланову перевірку щодо додержання (виконання) суб`єктом Командитного товариства «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» (код ЄДРПОУ 00204777), яке знаходиться за адресою: вул. вул. Іванова, 20, м. Запоріжжя Запорізької області, вимог ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової торгівлі лікарськими засобами за період з 2015 року по теперішній час.
Проведення перевірки доручити Державній службі України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя:
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.01.2018 |
Оприлюднено | 27.02.2023 |
Номер документу | 71835891 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Дніпровський районний суд міста Києва
Курило А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні