Постанова
від 25.01.2018 по справі 813/2993/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 січня 2018 рокуЛьвів№ 876/12617/17

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді: Глушка І.В.,

суддів: Большакової О.О., Макарика В.Я.,

за участю секретаря судового засідання: Копанишин Х.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Приватного підприємства "Галиченерго" на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 30 листопада 2017 року, прийняту в складі колегії суддів: головуючого судді Хоми О.П., судді Гулкевич І.З., судді Кухар Н.А. у м. Львів о 14:35, у справі № 813/2993/17 за адміністративним позовом Приватного підприємства "Галиченерго" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправним і скасування рішення, зобов'язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

23 серпня 2017 року позивач - Приватне підприємство "Галиченерго" звернулося в суд з позовною заявою до відповідача - Державної фіскальної служби України, у якій з урахуванням заяви про зміну позовних вимог (а.с.38) просив визнати протиправним та скасувати рішення Державної фіскальної служби України №4795/32141254 від 18.07.2017 та зобов'язати зареєструвати податкову накладну №612 від 26.06.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що підприємством здійснено передбачені законодавством необхідні дії для реєстрації податкової накладної №612. Підставою для реєстрації даної податкової накладної стали правовідносини підприємства з ТзОВ Радехівський цукор , зокрема, відвантаження даному контрагенту товару: провід ПВС 4х1,0 та провід ПВС 5 х 2,5 на загальну суму 22532 грн в т.ч. ПДВ 4506,40 грн.

06.07.2017 підприємство отримало квитанцію з інформацією про зупинення реєстрації вказаної податкової накладної у зв'язку із невідповідністю обсягів постачання обсягам придбання та пропозицією надати пояснення із долученням копій, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.

З метою дотримання вимог Податкового кодексу України 11.07.2017 до податкового органу підприємством було подано повідомлення з відповідними поясненнями та належні документи на підтвердження реальності здійснення господарських операцій. Проте, 19.07.2017 підприємство отримало квитанцію про прийняття комісією ДФС рішення №4795/32141254 від 18.07.2017 про відмову у реєстрації податкової накладної №612 від 26.06.2017 в Єдиному реєстрі податкових накладних. За наслідком оскарження вказаного рішення в адміністративному порядку, ДФС України рішенням від 04.08.2017 №541/32141254 скаргу залишено без задоволення та рішення комісії ДФС - без змін.

Оскільки, на думку позивача, під жодні критерії, визначені наказом Міністерства фінансів України №567 від 13.06.2017 Про затвердження критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних підприємство не підпадало, рішення ДФС не відповідають вимогам чинного законодавства.

Додатково в обґрунтування позовних вимог позивач покликається на те, що ДФС здійснило реєстрацію податкових накладних, що були сформовані на підставі аналогічних правовідносин в результаті реалізації підприємством контрагентам аналогічної продукції за цей же період без зауважень.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 30 листопада 2017 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Постанова мотивована тим, що позивачем на підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною №612 від 26.06.2017 не представлено: довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції, а також первинні документи щодо зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Неповнота подання платником податків документів, передбачених Вичерпним переліком, свідчить про те, що платником не додержано вимог наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567.

Недодержання ПП Галиченерго вимог наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567 зумовило прийняття ДФС України рішення №4795/32141254 від 18.07.2017 про відмову в реєстрації податкової накладної №612 від 26.06.2017.

Дослідивши в судовому засіданні докази та встановлені на їх підставі обставини справи, суд дійшов висновку, що ДФС України обґрунтовано прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №612 від 26.06.2017, рішення ДФС України №4795/32141254 від 18.07.2017 про відмову в реєстрації податкової накладної №612 від 26.06.2017 є таким, що прийняте на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Обставини, на які посилається позивач, не можуть вважатися підставами для його скасування.

Не погоджуючись з вищевказаною постановою суду, позивач оскаржив її в апеляційному порядку. Вважає, що оскаржувана постанова прийнята з неповним з'ясуванням обставин, що мають значення для справи, з порушенням норм матеріального та процесуального права та підлягає скасуванню з підстав, викладених у апеляційній скарзі. Просить скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову, якою про задоволення позовних вимог.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги позивач, зокрема, зазначає, що з наданих документів відповідач міг встановити реальність поставки товару згідно укладеного з ТзОВ Радехівський цукор договору.

Заслухавши суддю-доповідача, представника позивача, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що у задоволенні апеляційної скарги слід відмовити, з наступних підстав.

Так, судом першої інстанції достовірно встановлено, матеріалами справи підтверджено, що ПП Галиченерго , зареєстрований як суб єкт підприємницької діяльності з присвоєнням коду ЄДРПОУ 32141254.

Між ПП Галиченерго (продавець) та ТзОВ Радехівський цукор (покупець) укладено договір № 41/16 від 04.03.2016.

На підставі вказаного договору ПП Галиченерго було складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) податкову накладну №612 від 26.06.2017.

Вказана податкова накладна доставлена до ДФС України, документ прийнято, однак реєстрація податкової накладної була зупинена на підставі п.201.16 ст. 201 ПК України.

06.07.2017 за допомогою автоматизованої системи Єдине вікно подання електронних документів ДФС України позивачу надіслано квитанцію, в якій зазначено виявлені помилки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація податкової накладної зупинена, оскільки податкова накладна не відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД:8544 та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в пп.201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена пунктом 4 цього наказу (а.с.8)

11.07.2017 Приватним підприємством Галиченерго в електронній формі було надіслано пояснення та копії 9 документів на підтвердження реєстрації вищевказаної податкової накладної.

18.07.2017 комісією Державної фіскальної служби України прийнято рішення №4795/32141254 про відмову у реєстрації податкової накладної №612 від 26.06.2017. Як підставу відмови зазначено надання платником податку копій документів, які не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної (а.с.39).

Рішення про відмову в реєстрації податкової накладної позивачем оскаржено в адміністративному порядку. За наслідками розгляду скарги Комісією з питань розгляду скарг прийнято рішення від 04.08.2017 №541/32141254, яким скаргу залишено без задоволення, а оскаржуване рішення без змін.

Позивач, вважаючи рішення Державної фіскальної служби № 4795/32141254 від 18.07.2017 про відмову у реєстрації податкової накладної №612 від 26.06.2017 протиправним, звернувся до суду з метою захисту свого порушеного права.

Надаючи юридичну оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами у справі, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції вірно застосував норми матеріального та процесуального права, з огляду на таке.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, регулюються Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Норми ст.201 ПК України регулюють відносини, пов язані з оформлення і легітимізацією податкової накладної. У цій нормі містяться обов'язкові правила щодо форми та порядку заповнення податкової накладної, визначено правову природу цього документа, підстави, умови його складання і надання, встановлено права та обов'язки учасників податкових відносин, пов'язані із складанням, наданням та реєстрацією податкової накладної, передбачені наслідки недотримання обов'язкових вимог щодо форми, змісту та дій, пов'язаних із складанням, наданням та реєстрацією податкових накладних.

Так, у п.201.1 цієї статті зазначено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дата складання податкової накладної;

в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг;

г) податковий номер платника податку (продавця та покупця). У разі постачання/придбання філією (структурним підрозділом) товарів/послуг, яка фактично є від імені головного підприємства - платника податку стороною договору, у податковій накладній, крім податкового номера платника податку додатково зазначається числовий номер такої філії (структурного підрозділу);

д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг;

е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

є) ціна постачання без урахування податку;

ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні;

з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку;

і) код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.

За змістом п.201.10 ст. 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в ЄРПН, покупець надсилає в електронному вигляді запит до ЄРПН, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в ЄРПН та отриманими покупцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених п.201.1 цієї статті та/або п.192.1 ст.192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п.201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За приписами пункту 74.2 статті 74 ПК України в редакції закону, що діяла на час виникнення спірних правовідносин, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики (пункт 74.3 статті 74 ПК України).

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних № 1246 (далі- Порядок №1246), яким визначено механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних.

В розумінні п. 2 Порядку №1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 12 Порядку №1246).

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Аналогічні норми містились у пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, згідно до яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зі змісту надісланої позивачу Квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН слідує, що контролюючим органом сформовано висновок про відповідність критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567.

Відповідно до вказаного пункту моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Судом встановлено, що оскільки підставою для відмови в реєстрації податкової накладної стала наявність обставин, визначених підпунктом 1 пункту 6 Критеріїв, податковим органом правомірно зупинено реєстрацію податкової накладної, поданої позивачем, до з'ясування певних фактів.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567 затверджено Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі-Вичерпний перелік), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №754/30622.

Відповідно до пп.1 п.1 Вичерпного переліку для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567, такими документами є:

-договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами;

-договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції;

-первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки/інвойси, акти приймання - передавання товарів (робіт/послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

-розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків;

-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Судом першої інстанції встановлено, що на підтвердження реальності здійснення операцій за податковою накладною №612 від 26.06.2017 ПП Галиченерго представлено документи:

- договір, на підставі якого придбавалися ТМЦ, які в подальшому були реалізовані ТзОВ Радехівський цукор , а саме договір поставки від 17.02.2014 №021914, укладений між позивачем (покупець) та ТзОВ Торговий дім Бердянський кабельний завод ;

-договір, укладений між ПП Галиченерго та ТзОВ Радехівський цукор від 04.03.2016 №41/16 (з додатковою угодою №1 до Договору поставки №41/16 від 04.03.2016), специфікації до вказаного договору;

-таблиця даних по платнику податку - ПП Галиченерго ;

-видаткова накладна, виписана ТзОВ Торговий дім Бердянський кабельний завод від 22.06.2017 №6550;

- видаткова накладна, виписана ТзОВ Запорізький завод кольорових металів від 21.06.2017 №5710, товаро-транспортна накладна, виписана ТзОВ Запорізький завод кольорових металів від 21.06.2017 №5710;

-платіжні доручення, що підтверджують факт оплати ПП Галиченерго за ТМЦ ТзОВ Торговий дім Бердянський кабельний завод та ТзОВ Запорізький завод кольорових металів ;

-сертифікат відповідності продукції, виданий ТзОВ Запорізький завод кольорових металів .

При цьому встановлено неповне подання платником податків документів, передбачених Вичерпним переліком, а саме: ненадання позивачем довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції, а також первинних документів щодо зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактур/інвойсів, актів приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Аналізуючи вищенаведені правові норми та фактичні обставини справи, колегія суддів дійшла висновку, що оскільки платником податків не виконано вимог Наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, Державною фіскальною службою України правомірно прийнято рішення №4795/32141254 від 18.07.2017, яким Приватному підприємству Галиченерго відмовлено в реєстрації податкової накладної №612 від 26.06.2017.

Разом з тим, колегія суддів зазначає, що у мотивувальній частині оскаржуваної постанови має місце допущення описки в частині зазначення номера рішення Державної фіскальної служби від 26.06.2017 про відмову в реєстрації податкової накладної №612 від 26.06.2017, визнання протиправним та скасування якого є предметом оскарження в межах спірних правовідносин, №4795/3214254 замість вірного 4795/32141254 , що підлягає виправленню відповідно до вимог ст.253 КАС України.

Відповідно до частини першої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.

Суд першої інстанції повністю виконав вказані вимоги процесуального закону, оскільки до спірних правовідносин вірно застосував норми матеріального та процесуального права, що призвело до ухвалення законного рішення, яке скасуванню не підлягає.

Керуючись статтями 242, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Приватного підприємства "Галиченерго" залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 30 листопада 2017 року у справі № 813/2993/17 - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття.

Касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до суду касаційної інстанції.

У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя І. В. Глушко судді О. О. Большакова В. Я. Макарик Постанова складена в повному обсязі 29.01.2018.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.01.2018
Оприлюднено29.01.2018
Номер документу71853206
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2993/17

Постанова від 25.01.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 18.01.2018

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Ухвала від 26.12.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко Ігор Володимирович

Постанова від 30.11.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 28.08.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 28.08.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні