Рішення
від 31.01.2018 по справі 818/2125/17
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 січня 2018 р. Справа № 818/2125/17

Сумський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Прилипчука О.А., розглянувши в порядку спрощеного провадження в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №818/2125/17 за позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області до Комунального закладу "Полошківський сільський будинок культури" про застосування заходів реагування,-

В С Т А Н О В И В:

Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області (далі по тесту - позивач, УДСНС у Сумській області) звернулося до суду з позовною заявою до Комунального закладу "Полошківський сільський будинок культури" (далі по тексту - відповідач, КЗ "Полошківський сільський будинок культури") про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації підсобного приміщення в будівлі Комунального закладу "Полошківський сільський будинок культури" Полошківської сільської ради за адресою: 41452, Сумська область, Глухівський район, с. Полошки, вул. Центральна, 4 до повного усунення порушень вимог законодавства з питань пожежної безпеки, виявлених під час перевірки, а саме пунктів 14, 15, 18 акту №239 від 19.12.2017 р.

Позовні вимоги мотивовані тим, що управлінням було здійснено позапланову перевірку КЗ "Полошківський сільський будинок культури", про що складено відповідний акт. Під час перевірки були виявлені порушення, які фактично створюють загрозу життю та здоров'ю людей та у подальшому можуть привести до тяжких наслідків у сфері пожежної та техногенної безпеки. Тому позивач просить застосувати до відповідача захід реагування у вигляді повного зупинення експлуатації підсобного приміщення до повного усунення порушень вимог законодавства з питань пожежної безпеки, виявлених під час перевірки.

Відповідач копію ухвали про відкриття спрощеного позовного провадження в адміністративній справі отримав 03.01.2018, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення, у встановлений судом строк відзив суду не надав.

Суд, дослідивши письмові матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що на підставі наказу Глухівського районного сектору УДСНС у Сумській області від 15.12.2017 № 35 (а.с.9) та посвідчення на проведення перевірки від 15.12.2017 № 275 (а.с.10) в період з 18 по 19 грудня 2017 року посадовою особою позивача було здійснено позапланову перевірку КЗ "Полошківський сільський будинок культури", який зареєстрований за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, за результатом якої складено акт перевірки додержань (виконання) вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки №239 від 19.12.2017 (а.с.11-16).

Перевіркою встановлено ряд порушень вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.

Статтею 68 Кодексу цивільного захисту України визначено санкції за порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки.

Так, відповідно до ч. 2 ст. 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Згідно із п. 1, 2, 4 ч. 1 ст. 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення, нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій.

З матеріалів справи вбачається, що під час проведення позапланової перевірки позивачем встановлено та зафіксовано в акті перевірки порушення вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей та в подальшому можуть призвести до тяжких наслідків у сфері цивільного захисту та пожежної безпеки, а саме:

- в розділі 5, пункт 3.10 Правил пожежної безпеки України вогнегасники не розміщені шляхом навішування на вертикальні конструкції на висоті не більше 1,5 м. від рівня підлоги до нижнього торця вогнегасника або у спеціальних тумбах;

- в розділі 5, пункт 3.18 Правил пожежної безпеки України на об'єкті не організоване технічне обслуговування вогнегасників;

- в розділі 4, пункт 1.18 Правил пожежної безпеки України світильник у підсобному приміщенні підвішений безпосередньо на струмопровідний провід.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації підсобного приміщення в будівлі Комунального закладу "Полошківський сільський будинок культури" Полошківської сільської ради за адресою: 41452, Сумська область, Глухівський район, с. Полошки, вул. Центральна, 4 до повного усунення порушень вимог законодавства з питань пожежної безпеки, виявлених під час перевірки, а саме пунктів 14, 15, 18 акту №239 від 19.12.2017 р.

Крім того, суд зазначає, що відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідачем не надано заперечень проти позову та доказів на їх підтвердження, що зазначені порушення не створюють загрозу життю та здоров'ю людей, чи усунуті позивачем на час розгляду справи судом.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги УДСНС у Сумській області до Комунального закладу "Полошківський сільський будинок культури" про застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації підсобного приміщення в будівлі Комунального закладу "Полошківський сільський будинок культури" Полошківської сільської ради за адресою: 41452, Сумська область, Глухівський район, с. Полошки, вул. Центральна, 4 до повного усунення порушень вимог законодавства з питань пожежної безпеки, виявлених під час перевірки, а саме пунктів 14, 15, 18 акту №239 від 19.12.2017 р.

Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241- 246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовну заяву Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області до Комунального закладу "Полошківський сільський будинок культури" про застосування заходів реагування - задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Комунального закладу "Полошківський сільський будинок культури" (41452, Сумська область, Глухівський район, с. Полошки, вул. Центральна, 4, код ЄДРПОУ 04390676) у вигляді повного зупинення експлуатації підсобного приміщення в будівлі Комунального закладу "Полошківський сільський будинок культури" Полошківської сільської ради за адресою: 41452, Сумська область, Глухівський район, с. Полошки, вул. Центральна, 4 до повного усунення порушень вимог законодавства з питань пожежної безпеки, виявлених під час перевірки, а саме пунктів 14, 15, 18 акту №239 від 19.12.2017 р.

Рішення може бути оскаржено до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на рішення суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.А. Прилипчук

Дата ухвалення рішення31.01.2018
Оприлюднено02.02.2018
Номер документу71908134
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування

Судовий реєстр по справі —818/2125/17

Рішення від 31.01.2018

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

Ухвала від 27.12.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.А. Прилипчук

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні