Рішення
від 01.02.2018 по справі 361/7057/17
БРОВАРСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 361/7057/17

Провадження № 2-а/361/112/18

01.02.2018

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 лютого 2018 року Броварський міськрайонний суд Київської області в складі:

головуючої судді Радзівіл А.Г.

за участю секретаря Бас Я.В.

представника позивача ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Бровари справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю »Бодовіт» до Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області про визнання протиправними дій, скасування наказу № 15/2017 від 29 серпня 2017 року та постанови № З-2109/1-2109/1-и від 21.09.2017 року,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду із позовом до відповідача в якому просить визнати протиправними дії відповідача та скасувати наказ № 15/2017 від 29 серпня 2017 року Відділу державного архітектурного контролю Броварської міської ради Київської області про призначення позапланової перевірки об'єкта: »Будівництво аптеки № 3 по вул. Академіка Амосова (стара назва вул. Щорса), 139 в місті Бровари Київської області» , визнати протиправними дії відповідача та скасувати постанову № З-2109/1-2109/1-и від 21.09.2017 року Відділу державного архітектурного контролю Броварської міської ради Київської області про притягнення ТОВ »Бодовіт» до адміністративної відповідальності передбаченого п.2 ч.6 ст. 2 »Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» та накладено штраф у сумі 50520 грн.

Свій позов обґрунтовує тим, що 29 серпня 2017 року Відділом державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області було винесено Наказ № 15/2017 року, яким призначено позапланову перевірку об»єкта »Будівництво аптеки № 3 по вул. Академіка Амосова (стара назва вул. Щорса), 139 в місті Бровари Київської області» .

08 вересня 2017 року Відділом державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області було складено Акт № Т-0809/3 про недопущення посадових осіб архітектурно - будівельного контролю на об'єкти будівництва, підприємства будівельної галузі для виконання покладених на них функцій.

08 вересня 2017 року Відділом державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області було винесено Припис № С-0809/3 , яким вимагається до 21 вересня 2017 року усунути порушення у сфері містобудівної діяльності шляхом допущення до перевірки.

21 вересня 2017 року Відділом державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області було винесено Постанову № З-2109/1-2109/1- и якою визнав ТОВ »Бодовіт» винним у вчиненні правопорушення передбаченого п. 2 ч. 6 ст. 2 ЗУ »Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності » та накладено штраф у сумі 50520 гривень.

Позивач вважає, що вказані рішення є незаконними та такими, що підлягають скасуванню.

Проведення перевірки за скаргою громадянина ОСОБА_2 від 09 серпня 2017 року позивач посилаючись на абзац 2 частини 1 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 533»Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно - будівельного контролю» , ЗУ »Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» , ст. 6 ЗУ »Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» , вважає безпідставною оскільки перед початком позапланової перевірки відповідачем не надавалась копія погодження центрального органу виконавчої влади.

Позивач посилається на те, що відповідно до інформації зазначеної в Постанові № З-2109/1-2109/1-и про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності: »З метою проведення перевірки дотримання вимог містобудівного законодавства під час будівництва аптеки № 3 по вул. Академіка Амосова (стара назва - вул. Щорса) в м. Бровари Київської області на адресу реєстрації замовника будівництва рекомендованим листом (квитанція 0740020989193) направлено повідомлення про проведення перевірки від 17 серпня 2017 року № 1708/7-и» . Підтвердження про отримання листа позивачем не надано.

Надалі позивач вказує на те, що всі подальші дії відповідач здійснює з »уповноваженою особою» позивача ОСОБА_3, але відповідно до довіреності повноваження ОСОБА_3 обмежується повноваженнями по збору вихідних даних (отримання містобудівних умов і обмежень, технічних умов, тощо) погодження проекту, отримання дозвільних документів для будівництва об'єкта та супровід будівництва об'єкта. Позивач посилається на те, що зазначена Довіреність не дає права ОСОБА_3 представляти інтереси підприємства під час проведення будь-яких перевірок, надавати будь-які документи чи надавати доступ до об'єкту будівництва.

На час направлення повідомлення про проведення позапланової перевірки та під час безпосередньо перевірки Директор ТОВ »Бодовіт» знаходиться за межами України на відпочинку, що підтверджується додатками до позовної заяви і не могла знати про час та місце проведення даних заходів.

Таким чином, позивач зазначає, що відповідачем при винесенні оскаржуваних рішень було порушено ст. 3, п. 11 ст. 4 ст. 6 Закону України »Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» , п. 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 533 »Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно - будівельного контролю» : »Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у присутності суб'єктів містобудування або їх представників, які будують або збудували об'єкт будівництва» .

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги, просив їх задовольнити, з поданими запереченнями відповідача не погодився, вважає, що пояснення наведені в них повністю спростовуються поданими доказами.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про день, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. До суду не надав будь-яких повідомлень про причини неявки в судове засідання.

В поданих запереченнях представник відповідача просить в задоволенні позову відмовити, посилаючись на ч. 1 ст. 10 Закону України »Про архітектурну діяльність» , ст. 41 Закону України »Про регулювання містобудівної діяльності» та Постанову Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 533 »Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно - будівельного контролю» .

Вказує, що до наказу відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області від 29 серпня 2017 року № 15/2017 та на підставі направлення для проведення позапланового заходу від 30 серпня 2017 року № 110/17 - н, на підставі звернення ОСОБА_2 (вх. № 9-5-Г-1723 від 10 серпня 2017 року), проведено позапланову перевірку дотримання вимог містобудівного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм. Стандартів і правил на об'єкті »Будівництво аптеки № 3 по вул. Академіка Амосова (стара назва вул. Щорса), 139 в місті Бровари Київської області» . В даному випадку мала місце перевірка дотримання вимог містобудівного законодавства щодо об'єкту, що знаходиться за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. Академіка Амосова, 139.

Зі змісту Акту № Т-0809/3 вбачається, що перевірка проведена у присутності уповноваженої особи суб'єкта містобудування - ОСОБА_3, про що свідчить особистий підпис останнього. Таким чином відповідач, вважає, що суб'єкт містобудування був присутній під час проведення перевірки та не був позбавлений можливості надавати свої пояснення, доводи, міркування. Зі змісту протоколу № Л-З-0809/1 про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 08 вересня 2017 року в якому містяться відомості про місце, дату та час розгляду справи.

Таким чином відповідач зазначає, що вищенаведені доводи спростовують твердження позивача, про те, що його було позбавлено права на надання пояснень та зауважень, що стосуються обставин справи, встановлених перевіркою.

Суд вислухавши представника позивача, вивчивши та дослідивши письмові матеріали справи, подані відповідачем заперечення, надавши належну оцінки поданим доказам, вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню повному обсязі виходячи із наступних підстав.

Судом встановлено, що Декларація про початок виконання будівельних робіт аптеки № 3 за будівельною адресою 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Щорса, 139 зареєстровано в Інспекції ДАБК у Київській області 01 жовтня 2014 року № КС 082142740263. Проектна документація розроблена Приватним підприємством »Майстер Проект» та затверджена замовником ОСОБА_4 - директором ТОВ »Бодовіт» . Відповідальною особою вказаний головний інженер проекту ОСОБА_5.

Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки видані управлінням містобудування та архітектури Броварської міської ради Київської області № 55 від 12 серпня 2014 року.

09 серпня 2017 року на ім'я міського голови м. Бровари ОСОБА_6 надійшла скарга від ОСОБА_2 в якій він просить за відсутності інформації дозвільних документів на право виконання будівельних робіт, здійснити перевірку законності виконання будівельних робіт на земельній ділянці, що здійснюється з порушенням містобудівного законодавства, та просив припинити дане будівництво та заборонити його здійснення надалі.

17 серпня 2017 року № 1708/7 -и Відділ державного архітектурно-будівельного контролю направив ТОВ »Бодовіт» на адресу м. Бровари, вул. Симоненка Василя, 2-а, прим VІ, 29,30 вимогу в порядку ст. 41 Закону України »Про регулювання містобудівної діяльності» . В вимозі зазначили, що з метою здійснення державного архітектурного-контролю просять бути присутніми на об'єкті будівництва замовнику будівництва або належним чином уповноваженій особі 30 серпня 2017 року.

29 серпня 2017 року Відділом державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області було винесено Наказ № 15/2017 року, яким призначено позапланову перевірку об'єкта »Будівництво аптеки № 3 по вул. Академіка Амосова (стара назва вул. Щорса), 139 в місті Бровари Київської області» . Предмет перевірки: дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

08 вересня 2017 року Відділом державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області було складено Акт № Т-0809/3 про недопущення посадових осіб архітектурно - будівельного контролю на об'єкти будівництва, підприємства будівельної галузі для виконання покладених на них функцій.

В Акті міститься посилання на те, що в присутності уповноваженої особи ОСОБА_3 складено акт про те, що директор товариства з обмеженою відповідальністю »Бодовіт» (графа посада, прізвище, по батькові особи, що порушує вимоги законодавства у сфері містобудівної діяльності) не допустив посадових осіб органу державного архітектурно-будівельного контролю на будівництво аптеки № 3 по вул. Академіка Амосова (стара назва вул. Щорса), 139 в місті Бровари Київської області для проведення позапланової перевірки, чим порушив положення п. 1 ч. 4 ст. 41 Закону України »Про регулювання містобудівної діяльності» та п.п. 1 п. 11 Порядку здійснення архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 553.

В Акті також зазначається, що при повторному виїзді 08 вересня 2017 року на зазначений об'єкт будівництва уповноваженим представником ОСОБА_3 повторно відмовлено у доступі до вказаного об'єкта та наданні документів для проведення перевірки.

08 вересня 2017 року Відділом державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області було винесено Припис № С-0809/3 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності будівельних норм, державних стандартів і правил, яким вимагається в термін до 21 вересня 2017 року усунути порушення у сфері містобудівної діяльності в установленому законодавством порядку, шляхом допущення посадових осіб відділу державного архітектурно-будівельного контролю для проведення перевірки будівництва аптеки № 3 по вул. Академіка Амосова, 139 в м. Бровари. Також зазначено, про виконання припису повідомити відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області до 25 вересня 2017 року.

Примірник припису одержав ОСОБА_3 08 вересня 2017 року.

08 вересня 2017 року складено протокол № Л-З-0809/1 про правопорушення у сфері містобудівної діяльності. В протоколі зазначається, про те що, з метою проведення перевірки дотримання вимог містобудівного законодавства під час будівництва аптеки № 3 по вул. Академіка Амосова, 139 в м. Бровари Київської області на адресу реєстрації замовника будівництва рекомендованим листом (квитанція 07400020989193) направлено повідомлення про проведення перевірки від 17 серпня 2017 року № 1708/7- и. З виїздом на об'єкт, в зазначений повідомленні день та час (30.08.2017 року о 10.00 ) уповноваженим представником ОСОБА_3 відмовлено в наданні документів для проведення перевірки та допущенні посадової особи Відділу для проведення перевірки.

При повторному виїзді 08 вересня 2017 року на зазначений об'єкт будівництва уповноваженим представником ОСОБА_3 повторно відмовлено в доступі до вказаного об'єкта та наданні документів для проведення перевірки. В протоколі зазначається, що вказані дії порушують п. 1 ч. 4 ст. 41 Закону України »Про регулювання містобудівної діяльності» та підпункту 1 пункту 11 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року. Відповідальність за встановлені правопорушення передбачена п. 2 ч. 6 ст. 2 ЗУ »Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» . Вказано, що розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності відбудеться о 15.00 год. 21 вересня 2017 року у приміщенні Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради. В протокол також містить підпис ОСОБА_3

Як вбачається із наданих копій квитанцій від 17 серпня 2017 року на адресу ТОВ »Бодовіт» направлений рекомендований лист.

21 вересня 2017 року Відділом державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області було винесено Постанову № З-2109/1-2109/1- и якою визнав ТОВ »Бодовіт» винним у вчиненні правопорушення передбаченого п. 2 ч. 6 ст. 2 ЗУ »Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності » та накладено штраф у сумі 50520 гривень. В постанові в графі »на підставі поданих документів і матеріалів та заслухавши осіб, які брали участь у розгляді справи» будь -яких пояснень не вказано. Зазначено, що примірник постанови надіслано поштою 22 вересня 2017 року. Копія квитанції про направлення рекомендованого листа на адресу ТОВ »Бодовіт» від 22 вересня 2017 року ( 0740021313304) (а.с. 59).

В матеріалах справи міститься Довіреність від 11 грудня 2015 року, якою Товариство з обмеженою відповідальністю »Бодовіт» в особі керівника ОСОБА_4, що діє на підставі статуту уповноважує ОСОБА_3 представляти інтереси Товариства в органах державної влади, місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях незалежно від їх форм власності та підпорядкування у справі по будівництву аптеки № 3 по вул. Амосова академіка, 139 (стара назва вул. Щорса) в місті Бровари, а саме: збору, вихідних даних (отримання містобудівних умов і обмежень, технічних умов, тощо), погодження проекту; отримання довільних документів для будівництва об'єкта; супровід будівництва об'єкта.

Тобто ТОВ »Бодовіт» в довіреності від 11 грудня 2015 року визначив які саме повноваження надаються цією довіреністю представнику ОСОБА_3 Згідно вказаних повноважень в довіреності ОСОБА_3 мав право вчиняти лише дії щодо збору, вихідних даних (отримання містобудівних умов і обмежень, технічних умов, тощо), погодження проекту; отримання довільних документів для будівництва об'єкта; супровід будівництва об'єкта, тобто його повноваження були обмежені вчиненням лише вказаних в довіреності дій.

Відповідно ч. 1 ст. 237 ЦК України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.

Відповідно ч. 1 ст. 246 ЦК України довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами.

Таким чином, ОСОБА_3 не надавались повноваження представництва ТОВ »Бодовіт» при проведенні будь-яких перевірок, надавати будь-які документи чи надавати доступ до об'єкту будівництва, в тому числі бути присутнім при складанні протоколу в сфері містобудівної діяльності та постанови про притягнення особи до адмінвідповідальності.

Також з матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_4 5 серпня 2017 року по 19 серпня 2017 року перебувала за кордоном, що підтверджується відміткою в паспорті. (а.с. 5).

Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 41 Закону »Про регулювання містобудівної діяльності» (далі - Закону) державний архітектурно-будівельний контроль сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Орган державного архітектурно-будівельного контролю розглядає відповідно до Закону справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

Згідно ч. 4 ст. 41 Закону посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час перевірки мають право видавати обов'язкові для виконання приписи щодо усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, складати протоколи про вчинення правопорушень, акти перевірок та накладати штрафи відповідно до закону.

Постановою КМУ № 553 від 23 травня 2011 року затверджено Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, який визначає процедуру здійснення заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Згідно п. 5 Порядку державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється у порядку проведення планових та позапланових перевірок за територіальним принципом.

Згідно п. 6 Порядку плановою перевіркою вважається перевірка, що передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю, який затверджується керівником відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю.

Згідно ч. 1 ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Таким чином Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області не було дотримано процедури щодо контролю для виконання покладених на них функційта ТОВ »Бодовіт» не було належним чином повідомлено про проведення перевірки, оскільки всі документи в процесі проведення такої перевірки були вручені не повноважній особі на вчинення дій, а також не повідомлено про розгляд справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності, винесення постанови про притягнення до адміністративної відповідальності від 21 вересня 2017 року.

Відповідно ч 2. ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно ст. 6 ЗУ »Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставами для здійснення позапланових заходів є: звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров'ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється виключно за погодженням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу.

У такому разі перед початком здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) посадові особи органів державного нагляду (контролю) зобов'язані пред'явити керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі, крім документів, передбачених цим Законом, додатково копію погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу на проведення такої перевірки. Суб'єкти господарювання мають право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю), якщо вони не пред'явили документи, передбачені цим абзацом.

Вказані норми не були дотримані відповідачем у справі, а також не надані докази які б підтверджували пред'явлення керівнику ТОВ »Бодовіт» копії погодження центрального органу виконавчої влади на проведення такої перевірки.

Таким чином суд дійшов висновку про скасування Наказу № 15/2017 від 29 серпня 2017 року про призначення позапланової перевірки об'єкта: »Будівництво аптеки № 3 по вул. Академіка Амосова (стара назва вул. Щорса), 139 в місті Бровари Київської області» ., та задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Згідно ч. 1 ст. 132 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.

При подачі позову до суду позивачем було сплачено судовий збір в розмірі 4800 грн. 00 коп., що підтверджується квитанцією № 64 від 06 грудня 2017 року (а.с. 19), відповідно встановленого розміру Законом України »Про судовий збір» .

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова особа чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 242 - 246, 286 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В :

Позов задовольнити.

Визнати протиправними дії Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області та скасувати Наказ № 15/2017 від 29 серпня 2017 року про призначення позапланової перевірки об'єкта: »Будівництво аптеки № 3 по вул. Академіка Амосова (стара назва вул. Щорса), 139 в місті Бровари Київської області» .

Визнати протиправними дії Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області та скасувати постанову № З-2109/1-2109/1-и від 21.09.2017 року про накладення штрафу за порушення у сфері містобудівної діяльності.

Cтягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю »Бодовіт» (код ЄДРПОУ 37892861) понесені ним судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 4 800 (чотири тисячі вісімсот) гривень 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Відділу державного архітектурно-будівельного контролю Броварської міської ради Київської області ( код ЄДРПОУ 40199309).

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом десяти днів з дня його проголошення до Київського апеляційного адміністративного суду через Броварський міськрайонний суд Київської області.

Суддя Радзівіл А.Г.

СудБроварський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення01.02.2018
Оприлюднено04.02.2018
Номер документу71960406
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —361/7057/17

Рішення від 01.02.2018

Адміністративне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Радзівіл А. Г.

Ухвала від 10.01.2018

Адміністративне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Радзівіл А. Г.

Ухвала від 12.12.2017

Адміністративне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Радзівіл А. Г.

Ухвала від 23.11.2017

Адміністративне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Радзівіл А. Г.

Ухвала від 23.11.2017

Адміністративне

Броварський міськрайонний суд Київської області

Радзівіл А. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні