Постанова
від 01.02.2018 по справі 379/11/18
ТАРАЩАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 379/11/18

3/379/18/18

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01.02.2018 рокум.Тараща

Суддя Таращанського районного суду Київської області Василенко Олег Михайлович, розглянувши матеріали адміністративної справи, що надійшли від Головного управління ДФС у Київській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, проживаючого в ІНФОРМАЦІЯ_2, директора СП Петрівське (код за ЄДРПОУ 03753510, місцезнаходження: вул. Жовтнева, 5 с. Петрівське Таращанського району Київської області), раніше до адміністративної відповідальності не притягувалася, за вчинення правопорушення передбаченого ст. 163-4 ч. 2 КУпАП , -

В С Т А Н О В И В:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 54 від 18.12.2017, що надійшов від Головного управління ДФС у Київській області вбачається, що ОСОБА_1 будучи директором СП Петрівське (код за ЄДРПОУ 03753510, місцезнаходження: вул. Жовтнева, 5 с. Петрівське Таращанського району Київської області), вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 163-4 КУпАП, яке полягає у неутриманні та неперерахуванні до бюджету податку на доходи фізичних осіб в сумі 17426,47 та військового збору в сумі 57900 грн., чим порушено п.п. 164.1.2, п.п. 164.1.20, п.п. 168.1.1 Податкового кодексу України.

Приписами ч. 1 ст. 245 КУпАП передбачено, що завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Пунктами 1, 2 ч. 1 ст. 278 КУпАП закріплено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання: чи належить до його компетенції розгляд даної справи; чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

У відповідності до вимог ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

При цьому, у коментованій статті 256 КУпАП, зазначено, що протокол про адміністративне правопорушення повинен містити перелік всіх обов'язкових реквізитів протоколу, і у разі їх відсутності він не має доказового значення. Протокол про адміністративне правопорушення займає провідне місце в числі засобів, за допомогою яких встановлюються фактичні дані, на підставі яких у визначеному законом порядку посадові особи встановлюють наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, вину особи в його вчиненні та інші обставини, що вказуються у ст. 280 КУпАП i мають значення для правильного розв'язання справи. Така позиція законодавця вимагає вiд посадових осiб, якi складають протокол, суворо дотримуватися порядку його оформлення.

Згідно з п.5 Розділу ІІ Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 02.07.2016 № 566, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 липня 2016 р. за № 1046/29176, усі реквізити Протоколу заповнюються розбірливим почерком державною мовою. Не допускаються закреслювання або виправлення відомостей, що заносяться до Протоколу, а також внесення додаткових записів після того, як Протокол підписаний особою, відносно якої він складений.

Проте, в порушення вказаних вимог посадовою особою, яка склала протокол, не нерозбірливо зазначено період вчинення адміністративного правопорушення. Крім того, в протоколі містяться виправлення.

Суд звертає увагу, що обов'язок щодо належного складання протоколу про адміністративне правопорушення, який в порядку ст. 251 КУпАП є одним з доказів в справі про адміністративне правопорушення, та надання доказів на підтвердження викладених в протоколі відомостей, покладається на особу, яка має право складати відповідний протокол, та не може бути перекладено на суд.

У зв'язку з викладеним, враховуючи необхідність в усуненні зазначених недоліків, відповідно до вимог ст. ст. 256, 278 КУпАП, вважаю за необхідне справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 повернути для належного оформлення.

Керуючись ст.ст. 245, 256, 278 КУпАП , -

ПОСТАНОВИВ :

Адміністративний матеріал щодо притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст. 163-4 ч. 2 КУпАП повернути до Головного управління ДФС у Київській області для доопрацювання та належного оформлення.

Постанову разом із матеріалами адміністративної справи направити до Головного управління ДФС у Київській області.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: ОСОБА_2.

Дата ухвалення рішення01.02.2018
Оприлюднено04.02.2018

Судовий реєстр по справі —379/11/18

Постанова від 01.02.2018

Адмінправопорушення

Таращанський районний суд Київської області

Василенко О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні