Рішення
від 02.02.2018 по справі 806/3609/17
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 лютого 2018 року м. Житомир справа № 806/3609/17

категорія 10.2.4

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Шуляк Л.А., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Коростишівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області до Комунального підприємства "Агрофірма "Прогрес" Радомишильської районної ради Житомирської області про стягнення 2403,34 грн.,

встановив:

Коростишівського об'єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області звернулось до суду з позовом, в якому просить стягнути з Комунального підприємства "Агрофірма "Прогрес" Радомишильської районної ради Житомирської області заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах працівникам в сумі 2403,34 грн.

Ухвалою від 04.01.2018 відкрито спрощене провадження у справі без повідомлення (виклику) сторін та надано відповідачу строк для подання відзиву протягом п'ятнадцяти днів з дня отримання копії ухвали.

Вказана ухвала направлялась відповідачу та отримана 10.01.2018, про що свідчить корінець поштового відправлення. Відзив на адміністративний позов відповідач не надав.

Враховуючи, що відповідачем не надано відзив на позовну заяву, справа розглядається за наявними матеріалами у письмовому провадженні.

Суд, дослідивши матеріали справи, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дійшов висновку про наступне.

Судом встановлено, що Комунальне підприємство "Агрофірма "Прогрес" Радомишильської районної ради Житомирської області зареєстровано як платник збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в Коростишівського об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України в Житомирській області.

Як вбачається з матеріалів справи, у відповідача за період з жовтня 2017 року по листопад 2017 року утворилась заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій у розмірі 2403,34 грн. по списку № 2, чим порушено вимоги частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".

Вказана заборгованість Комунального підприємства "Агрофірма "Прогрес" Радомишильської районної ради Житомирської області перед позивачем підтверджується розрахунками фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пункту другого Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в частині пенсій, призначених відповідно до пунктів "б"-"з" статті 13 Закону України "про пенсійне забезпечення" з 2017 року (№186/03 від 11.01.2017) та з листопада 2017 року (№12525/04 від 14.11.2017), які направлялись відповідачу (а.с.12-15).

Згідно зі ст. 58 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" Пенсійний фонд є органом, який здійснює керівництво та управління солідарною системою, провадить збір, акумуляцію та облік страхових внесків, призначає пенсії та підготовляє документи для її виплати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на поховання, здійснює контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду, вирішує питання, пов'язані з веденням обліку пенсійних активів застрахованих осіб на накопичувальних пенсійних рахунках, здійснює адміністративне управління Накопичувальним фондом та інші функції, передбачені цим Законом і статутом Пенсійного фонду.

Відповідно до пункту 2 розділу ХV "Прикінцеві положення" Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 09.07.2003 №1058-IV пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.

Відповідно до пункту 6.1 Інструкції, відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" в таких розмірах: для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 цієї Інструкції (крім платників, віднесених до четвертої групи платників єдиного податку, що визначені у підпункті 4 пункту 291.4 статті 291 глави 1 розділу XIV Податкового кодексу України), - також 100 відсотків фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених відповідно до абзацу першого частини 2 Прикінцевих положень Закону застрахованим особам, які працювали або працюють на роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах.

В пункті 6.7 Інструкції передбачено, що підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в розрахунку місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. У разі зміни розміру пенсії або настання обставин, які впливають на суму відшкодування (смерть пенсіонера, зміна місця проживання тощо), органи Пенсійного фонду повідомляють про це підприємства у розрахунку, який направляється підприємству в місячний строк з дня прийняття рішення про зміну розміру пенсії або про припинення виплати пенсії. Суми фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період з дати призначення пенсії до дати складання розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону, сплачуються одночасно із оплатою фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за перший поточний місяць.

З розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пенсій вбачається, що у відповідача виникла заборгованість за період з жовтня 2017 року по листопад 2017 року в сумі 2403,34 грн.

Докази погашення заборгованості Комунальним підприємством "Агрофірма "Прогрес" Радомишильської районної ради Житомирської області в сумі 2403,34 грн. за період з жовтня 2017 року по листопад 2017 року перед Коростишівським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області відсутні.

Відповідач суму боргу не оспорив, письмового відзиву проти позову не надіслав.

З огляду на викладене, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 77, 90, 139, 242-246, 263 Кодексу адміністративного судочинства України,

вирішив:

Позов задовольнити.

Стягнути з Комунального підприємства "Агрофірма "Прогрес" Радомишильської районної ради Житомирської області (код ЄДРПОУ 00846004, вул.Радгоспна, 6, с.Потіївка, Родомишльський район, Житомирської обл., 12225) на користь Коростишівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (код ЄДРПОУ 40380694, вул.Гагаріна, 2, м.Коростишів, Житомирська обл., 12504) заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за період жовтня 2017 року по листопад 2017 рокув сумі 2403 (дві тисячі чотириста три) грн. 34 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Житомирського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня його складення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя                                                             Л.А.Шуляк

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.02.2018
Оприлюднено06.02.2018
Номер документу71976439
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/3609/17

Ухвала від 05.12.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Шуляк Любов Анатоліївна

Рішення від 02.02.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Шуляк Любов Анатоліївна

Ухвала від 04.01.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Шуляк Любов Анатоліївна

Ухвала від 19.12.2017

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Шуляк Любов Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні