Постанова
від 31.01.2018 по справі 820/5002/17
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 січня 2018 р. № 820/5002/17

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Панова М.М.,

за участю секретаря судового засідання - Андрієць М.О.,

представника позивача - Колесник В.В.,

представника відповідача - Шульги В.Т.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж" до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області про скасування податкових повідомлень-рішень,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить суд скасувати податкове повідомлення-рішення від 26.10.2017 року № 0000651412 на суму грошового зобов`язання за платежем податку на додану вартість в розмірі 2 131 492,00 грн. та за штрафними санкціями 1 065 746,00 грн. та податкове повідомлення-рішення від 26.10.2017 року № 0000661412 на суму грошового зобов`язання та податковими зобов`язаннями в розмірі 4 667 005,00 грн. в повному обсязі, судові витрати в розмірі 117 963,64 грн. покласти на відповідача.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржувані рішення винесено всупереч вимогам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив суд позов задовольнити.

Представник відповідача проти позову заперечував та просив відмовити у його задоволенні. В обґрунтування своїх заперечень зазначив, що податкові повідомляння-рішення є правомірними та прийнятими з дотриманням вимог законодавства.

Дослідивши матеріали справи, вислухавши думку осіб, які беруть участь у справі, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що Головним управлінням ДФС у Харківській області відповідно до п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п. 41.1 ст. 41, п. 61.1, 61.2 ст. 61, п.п. 62.1.3 п. 62.1 ст. 62, п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п.п. 78.1.1 п. 78.1, п. 82.2 ст. 82 Податкового кодексу України на підставі наказу ГУ ДФС у Харківській області від 13.09.2017 №4771, проведена позапланова документальна виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю НМУ Електропівденмонтаж (ЄДРПОУ 4734213) з питань дотримання вимог податкового законодавства України щодо господарських взаємовідносин з ТОВ Дак Стоун (ЄДРПОУ 40253711) за період жовтень 2016 року, ТОВ Квант Плюс (ЄДРПОУ 31618527) за період жовтень-листопад 2016 року, ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД (ЄДРПОУ 40650126) за період жовтень-грудень 2016 року відповідно до затвердженого плану документальної перевірки.

На підставі акту перевірки винесені податкові повідомлення-рішення від 26.10.2017 №0000651412 та суму грошового зобов'язання за платежем податку на додану вартість в розмірі 2131492,00 грн. та за штрафними санкціями 1065746,00 грн. та податкове повідомлення-рішення від 26.10.2017 №0000661412 на суму грошового зобов'язання за податковими зобов'язаннями в розмірі 4667005,00 грн.

По взаємовідносинам позивача з ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , судом встановлено наступні обставини.

ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД (ЄДРПОУ 40650126), податкова адреса: 36029 Полтавська обл., Київський район, вул. Шведська буд. 2, КВ. 404, стан 14 визнано банкрутом, знаходиться на обліку у ДПІ у м. Полтаві ГУ ДФС у Полтавській області. Основний вид діяльності - електромонтажні роботи. Дата реєстрації 11.07.2016. Платник ПДВ з 01.09.2016 року. Кількість працюючих - 4 особи.

Фахівцями ГУ ДФС у Полтавській області складено узагальнену податкову інформацію від 23.06.2017 №51/16-31-14-03/40650126 щодо ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД (ЄДРПОУ 40650126) по взаємовідносинах з контрагентами-покупцями та контрагентами-постачальниками за період з 11.07.2016 по 31.05.2017, відповідно до якої встановлено, що ТОВ "СПЕЦМОНТАЖПРОЕКТ ЛТД здійснювало безтоварні операції з придбання товарів (робіт, послуг), які в дійсності не придбавались, а лише полягали в документальному їх оформленні (шляхом складання договорів, актів здачі-прийняття робіт (надання послуг), рахунків-фактур, видаткових накладних, податкових накладних та інших документів), з метою ухилення від сплати податків та обов'язкових платежів.

Станом на 31.12.2016 року по рахунку 631 Розрахунки з постачальниками у ТОВ НМУ ЕПМ рахується кредиторська заборгованість в сумі 14778722,70 грн. по взаємовідносинах з ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД .

ТОВ НМУ ЕПМ подано до Східної ОДПІ м.Харкова ГУ ДФС у Харківській області лист від 03.07.2017 №406/01, відповідно до якого повідомлено, що 27.06.2017 комп'ютерні машини підприємства припинили свою роботу у зв'язку із зараженням вірусом національного масштабу, що призвело до блокування та втрати комп'ютерної інформації.

Підприємство було змушене звернутися до Департаменту кіберполіції через Національну поліцію Харківської області та 29.06.2017 було відкрито провадження №853 по факту несанкціанованого втручання в роботу електронно-обчислювальних машин, та кваліфіковано як злочин за ч. 2 ст. 361 Кримінального кодексу України, до матеріалів справу надано копію витягу з кримінального провадження №12017220000000853 від 27.06.2017.

Враховуючи вищезазначене, до перевірки не було надано журнали-ордери та оборотно-сальдові відомості за перевіряємий період, в зв'язку з чим неможливо перевірити бухгалтерський облік господарських операцій по взаємовідносинах ТОВ НМУ ЕПМ із контрагентами - ТОВ Дак Стоун (40253711) за період листопад 2016 року, ТОВ Квант Плюс (31618527) за період жовтень-листопад 2016 року, ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД (40650126) за період жовтень-грудень 2016 року.

У наданих до перевірки видаткових накладних, виписаних підприємством ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД на адресу ТОВ НМУ ЕПМ , відсутні номери та дати довіреностей на отримання ТМЦ.

Відповідно до Єдиного реєстру податкових накладних товар за номенклатурою, зазначеною в податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ НМУ ЕПМ підприємством ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , придбано у ТОВ Квант Плюс (31618527). Проте, ТОВ Квант Плюс (31618527) є основним постачальником ТОВ НМУ ЕПМ .

Аналізом порівняння ціни, зазначеної в податкових накладних на придбання та реалізацію товару, судом встановлено наступне: відповідно до податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ НМУ ЕПМ підприємством ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , ціна щита складає 12587383 грн. без ПДВ, проте ціна того самого щита згідно з податковими накладними, виписаними на адресу ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД підприємством ТОВ Квант Плюс , складає 5795470 грн. без ПДВ, отже націнка складає 6791913 грн. або 217%); відповідно до податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ НМУ ЕПМ підприємством ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , ціна пристрою розподільчого РП-0,4 кВ (панель LE-HT-324-0,4) складає 259168,8 грн. без ПДВ, проте ціна того самого пристрою розподільчого РП-0,4 кВ (панель LЕ-НТ-324-0,4) згідно з податковими накладними, виписаними на адресу ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД підприємством ТОВ Квант Плюс , складає 173063,30 грн. без ПДВ, отже націнка складає 86105,50 грн. або 150%; відповідно до податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ НМУ ЕПМ підприємством ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , ціна пристрою розподільчого РП - 0,4 кВ (панель LE-HB-115-0,4) складає 823071,00 грн. без ПДВ, проте ціна того самого пристрою розподільчого РП -0,4 кВ (панель LE-HB-115-0,4) згідно з податковими накладними, виписаними на адресу ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД підприємством ТОВ Квант Плюс , складає 330895,00 грн. без ПДВ, отже націнка складає 492176,00грн. або 249%; відповідно до податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ НМУ ЕПМ підприємством ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , ціна пристрою розподільчого РП-0,4 кВ (панель LE-НЛ-311-0,4) складає 823179,00 грн. без ПДВ, проте ціна того самого пристрою розподільчого РП-0,4 кВ (панель LE-НЛ-311-0,4) згідно з податковими накладними, виписаними на адресу ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД підприємством ТОВ Квант Плюс , складає 294672,00 грн. без ПДВ, отже націнка складає 528507,00грн. або 279%; відповідно до податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ НМУ ЕПМ підприємством ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , ціна пристрою розподільчого РП - 0,4 кВ (панель LE-HB-132-0,4) складає 560172,00 грн. без ПДВ, проте ціна того самого пристрою розподільчого РП - 0,4 кВ (панель LE-HB-132-0,4) згідно з податковими накладними, виписаними на адресу ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД підприємством ТОВ Квант Плюс , складає 362520,00 грн. без ПДВ, отже націнка складає 197652,00грн. або 155%; відповідно до податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ НМУ ЕПМ підприємством ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , ціна пристрою розподільчого РП-0,4 кВ (панель ЕЕ-НЛ-322-0,4) складає 837129,00 грн. без ПДВ, проте ціна того самого пристрою розподільчого РП-0,4 кВ (панель ЕЕ-НЛ-322-0,4) згідно з податковими накладними, виписаними на адресу ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД підприємством ТОВ Квант Плюс , складає 298867,00 грн. без ПДВ, отже націнка складає 538262,00грн. або 280%; відповідно до податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ НМУ ЕПМ підприємством ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , ціна пристрою розподільчого РП-0,4 кВ(панель LE -НС -214-0,4) складає 908549,00 грн. без ПДВ, проте ціна того самого пристрою розподільчого РП-0,4 кВ(панель LE -НС -214-0,4) згідно з податковими накладними, виписаними на адресу ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД підприємством ТОВ Квант Плюс , складає 229544,00 грн. без ПДВ, отже націнка складає 679005,00грн. або 396%; відповідно до податкових накладних, виписаних на адресу ТОВ НМУ ЕПМ підприємством ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , ціна пристрою розподільчого РП- 0,4кВ (панель LE-HC-215-0,4) складає 402724,40 грн. без ПДВ, проте ціна того самого пристрою розподільчого РП-0,4кВ(панель LE-HC-215-0,4) згідно з податковими накладними, виписаними на адресу ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД підприємством ТОВ Квант Плюс , складає 180984,00 грн. без ПДВ, отже націнка складає 221740,40 грн, або 223%.

Виходячи з вищенаведеного та дослідивши ланцюг постачання ТМЦ підприємство ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД здійснювало господарські операції із значним збільшенням ціни в ланцюгу постачання, документально оформлювало операції з придбання та послідуючого продажу ТМЦ за ринковими цінами, перекриваючи різницю в ціні схемними операціями.

Відповідно до поданих до контролюючого органу підприємством ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД податкових декларації з ПДВ за жовтень-грудень 2016 року рахується від'ємне значення з ПДВ, сплата податку на додану вартість до бюджету протягом вище зазначених періодів не відбувалась.

Отже, при наявності прямих стосунків між ТОВ Квант Плюс та ТОВ НМУ ЕПМ має місце ускладнення процесу придбання товарів шляхом використання посередника (ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД ), за рахунок якого збільшується їх вартість.

При чому ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД декларує від'ємне значення податку на додану вартість, а отже сплата податку до бюджету не відбувається.

В подальшому реалізація товару за завищеною вартістю відбувається на адресу підприємства.

Відповідно до умов наданих до перевірки договорів поставки товару перевезення товару здійснюється за рахунок постачальника.

Товарно-транспортні накладні, які б підтверджували факт доставки вище зазначеного товару із Полтави, до перевірки надано не було.

Згідно з умовами договорів поставки товар повинен супроводжуватись сертифікатом.

Відповідно до пояснень посадових осіб ТОВ НМУ ЕТТМ товар реалізовано на адресу ПУАТ Укртрансгаз (30019801) та ТОВ Квант Плюс (31618527), доставка товару здійснювалась одразу від постачальника (ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД ) до вищезазначених покупців, в зв'язку з чим товарно- транспортні накладні та сертифікати якості на ТОВ НМУ ЕПМ відсутні.

Враховуючи зазначене, в ході проведення перевірки представлених ТОВ НМУ ЕПМ первинних документів, бухгалтерського та податкового обліку, аналізу укладених правочинів, які висвітлюють взаємовідносини ТОВ НМУ ЕПМ з ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , зазначеними в пп. 3.1 п. 3 на предмет відповідності господарських операцій діючому законодавству, встановлено відсутність факту реального здійснення господарських операцій з придбання підприємством ТОВ НМУ ЕПМ товарно - матеріальних цінностей.

Таким чином, задекларовані господарські операції із придбання товарів та послуг не відбувалися у дійсності. Рух активів від ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД до ТОВ НМУ ЕПМ в дійсності не відбувся. Надані ТОВ НМУ ЕПМ первинні документи, не опосередковувалися реальним рухом активів між ТОВ НМУ ЕПМ та ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД .

Встановлені вище дані і факти, що доводять нереальність господарських операцій дозволяють зробити наступні висновки щодо складених ТОВ НМУ ЕПМ для цілей оподаткування документів.

Укладені між ТОВ НМУ ЕПМ та ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД договори не опосередковувалися реальним виконанням операцій, які становлять їх предмет.

Отже, мало місце лише документальне оформлення нібито проведеного придбання у контрагента неіснуючих запасів (актив в дійсності не було сформовано) та реально не наданих послуг з віднесенням їх вартості на витрати.

Фактично підприємством ТОВ НМУ ЕПМ здійснено безпідставне документальне оформлення нереальної господарської операції з одержання товару/послуги і складено первинні документи всупереч норм частини першої ст. 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні та пп. 2.1 і 2.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 №88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 року за №168/704. Оскільки відсутній факт формування згідно з абзацом другим ст. 1 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні відповідного активу, як ресурсу контрольованого у результаті минулих подій внаслідок реального придбання у інших суб'єктів господарювання або власного виробництва. Тобто, відсутня господарська операція як певна дія або подія у визначенні абзацу п'ятого ст. 1 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , в основі якої має бути дійсний рух певного активу.

При перенесенні TOB НМУ ЕПМ інформації зі складеного первинного документа до облікових регістрів порушено норми частини п'ятої ст. 9 Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні , п. 1.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 червня 1995 року за №168/704, абзацу другого розділу І Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 30.11.99 №291, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 21.12.99 за №893/4186.

Також порушено норми при відображенні операції у складі зобов'язань - п. 5 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 11 Зобов'язання , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.01.2000 №20, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.02.2000 за № 85/4306.1999 №237, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.1999 за №725/4018.

При відображенні операції у складі доходів - п. 5 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 Дохід , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 № 290, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.1999 за № 860/4153.

Оскільки перерахування грошових коштів підприємством ТОВ НМУ ЕПМ здійснено на підставі платіжних доручень з недостовірним зазначенням даних реквізитах призначення платежу (оплата за товари та послуги, які фактично не отримано від ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД , відсутня можливість достовірно ідентифікувати реальне призначення платежів по вказаним операціям, отже операції щодо сплати коштів ТОВ НМУ ЕПМ на адресу ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД в бухгалтерському обліку повинні бути відображені бухгалтерськими проводками за Дебетом рахунку 377 та Кредітом рахунку 311.

Відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Відповідно до статті 1 Закону України від 16 липня 1999 року №996-ХІV Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні (далі - Закон №996) господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.

Водночас статтею 1 Закону України від 16.07.1999 №996-ХІV Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

З наведеного законодавчого припису випливає, що первинні документи, які підтверджують дані податкового обліку платника податків, повинні бути достовірними, тобто відображати дійсний зміст господарських операцій, які впливають на визначення об'єкту оподаткування.

В іншому випадку, первинні документи, які не відображають реального руху активів між учасниками господарської операції, є недостовірними.

Враховуючи викладене, зважаючи той факт, що первинні документи по взаємовідносинах з контрагентами-постачальниками, надані до перевірки підприємством TOB НМУ ЕГІМ , не відповідають фактичному руху (його відсутності в дійсності) активів, останні не можуть враховуватися в даних податкового обліку.

За змістом п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті.

Враховуючи той факт, що господарські операції між ТОВ НМУ ЕПМ та ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД не відбулися, підприємством ТОВ НМУ ЕПМ при декларуванні допущено порушення наступних норм податкового законодавства: пп. а п. 198.1, абзаців першого і другого пп. 198.3 ст. 198, та п. 201.1, п. 201.7 ст. 201 Податкового Кодексу України, що призвело до завищення суми податкового кредиту на загальну суму 6798497 грн., в тому числі за жовтень 2016 року на суму 2530353 грн., за листопад 2016 року на суму 2045633 грн., за грудень 2016 року на суму 2222511 грн., що призвело до заниження податку на додану вартість в періоді, що перевірявся, на загальну суму 2 131 492 грн., в тому числі за жовтень 2016 року на суму 12 876 грн., за листопад 2016 року на суму 763 954 грн., за грудень 2016 року на суму 1 354 662 грн.

Враховуючи той факт, що господарські операції між ТОВ НМУ ЕПМ та ТОВ Спецмонтажпроект ЛТД не відбулись, та з урахуванням порушень викладених в п. 3.1 п. 3 акта перевірки, підприємством ТОВ НМУ ЕПМ при декларуванні допущено порушення наступних норм податкового законодавства: п. 185.1 ст. 185 та п. 187.1 ст. 187, та п. 201.1, п. 201.7 ст. 201 Податкового Кодексу України, що призвело до завищення податкових зобов'язань на загальну суму ПДВ 4667005 грн., в тому числі за жовтень 2016 року на 2517477 грн., за листопад 2016 року на 414006 грн., за грудень 2016 року на 1735522 грн.

Таким чином, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж" задоволенню не підлягають.

Керуючись ст. 241-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-

В И Р І Ш И В :

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж" (вул. Каштанова, буд. 33, м. Харків, 61035, ЄДРПОУ 04734213) до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, ЄДРПОУ 39599198) про скасування податкових повідомлень-рішень - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст судового рішення складено 02 лютого 2018 року.

Суддя М.М.Панов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.01.2018
Оприлюднено04.02.2018
Номер документу71977292
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/5002/17

Ухвала від 30.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 06.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 20.06.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Постанова від 20.06.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 18.04.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 19.03.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 19.03.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Ухвала від 28.02.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Старосуд М.І.

Постанова від 31.01.2018

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

Ухвала від 21.11.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Панов М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні