Ухвала
від 31.01.2018 по справі 2а-14246/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

31 січня 2018 року м. Київ № 2а-14246/10/2670

Окружного адміністративного суду міста Києва у складі судді Аверкової В.В., розглянувши у порядку письмового провадження заяву Лівобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України у м. Києві про видачу дубліката виконавчого листа в адміністративній справі

за позовом Лівобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України в місті Києві

до Відкритого акціонерного товариства "Грат"

про стягнення 57 651,68 грн. заборгованості,

ВСТАНОВИВ:

Заступник прокурора Дарницького району м. Києва звернувся в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України в Дарницькому районі м. Києва до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Відкритого акціонерного товариства "Грат" про стягнення 57 651,68 грн. заборгованості.

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 11 лютого 2011 року адміністративний позов заступника прокурора Дарницького району м. Києва в інтересах держави в особі Управління Пенсійного фонду України задоволено повністю.

Окружним адміністративним судом міста Києва видано виконавчий лист 31 травня 2011 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 03 жовтня 2016 року замінено позивача Управління Пенсійного фонду України в Дарницькому районі м. Києва на його правонаступника - Лівобережне об'єднане управління Пенсійного фонду України в місті Києві.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 29 вересня 2017 року у задоволені заяви Лівобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України в місті Києві про поновлення строку пред'явлення виконавчого документу до виконання, видачі дублікати виконавчого листа відмовлено.

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла заява Лівобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України в місті Києві про видачу дубліката виконавчого листа від 31 травня 2017 року в адміністративній справі №2а-14246/10/2670. У вказаній заяві заявник просить суд: видати дублікат виконавчого листа та поновити строк на пред'явлення виконавчого листа до виконання.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва призначене судове засідання щодо вирішення питання про видачу дубліката виконавчого листа на 13 грудня 2017 року.

З огляду на неявку у судове засідання представників сторін, які згідно вимог Кодексу адміністративного судочинства України є такими, що належним чином повідомлені про розгляд справи, а також беручи до уваги відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд на підставі частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України перейшов у письмове провадження.

Розглянувши заяву та надані документи, суд зазначає наступне.

Відповідно до пунктів 10, 12 частини першої Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції Закону України Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів №2147-VIII від 03.10.2017, справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу. Заяви і скарги, подані до набрання чинності цією редакцією Кодексу, провадження за якими не відкрито на момент набрання ним чинності, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви чи скарги не можуть бути залишені без руху, повернуті або передані за підсудністю, щодо них не може бути прийнято рішення про відмову у прийнятті чи відмову у відкритті провадження за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу, якщо вони подані з додержанням відповідних вимог процесуального закону, які діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Підпунктом 18.4 пункту 18 частини першої Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, установити, що зміни до цього Кодексу вводяться в дію з урахуванням таких особливостей.

До дня початку функціонування Єдиного державного реєстру виконавчих документів,

у разі втрати виконавчого документа суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий документ, може видати його дублікат, якщо стягувач або державний виконавець звернувся із заявою про це до закінчення строку, встановленого для пред'явлення виконавчого документа до виконання.

Ухвала про видачу чи відмову у видачі дубліката виконавчого документа може бути оскаржена в апеляційному та касаційному порядку.

Відповідно до статті 376 Кодексу адміністративного судочинства України, стягувачам, які пропустили строк для пред'явлення виконавчого листа до виконання з причин, визнаних судом поважними, пропущений строк може бути поновлено. Заява про поновлення пропущеного строку подається до суду, який розглядав справу як суд першої інстанції. Суд розглядає заяву про поновлення пропущеного строку в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. Ухвалу суду за результатами розгляду заяви про поновлення пропущеного строку може бути оскаржено в порядку, встановленому цим Кодексом.

Також, відповідно до частини шостої статті 12 Закону України Про виконавче провадження (надалі - Закон №1404-VIII) стягувач, який пропустив строк пред'явлення виконавчого документа до виконання, має право звернутися із заявою про поновлення такого строку до суду, який видав виконавчий документ, або до суду за місцем виконання.

Таким чином, єдиною та необхідною правовою підставою для поновлення строку пред'явлення виконавчого документа до виконання є наявність в особи поважних причин його пропуску. При цьому, поважність причин є оціночною категорією та повинна визначатися, виходячи з наявності реальних обставин, які фактично унеможливили вчинення особою відповідної процесуальної дії вчасно, тобто в межах строків, установлених законодавством.

Як вбачається з матеріалів справи, на виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 11 лютого 2011 року було видано виконавчий лист від 31 травня 2011 року, який, згідно пояснень заявника, було пред'явлено до ВДВС Дарницького ГТУЮ в м. Києві.

Заявник зазначає, що відповіді на численні запити Управління щодо стану виконання виконавчого листа не надходили.

До Управління 03 травня 2017 року надійшов лист від ВДВС Дарницького ГТУЮ в м. Києві про знищення оригінала виконавчого листа, тоді як заборгованість по виконавчому листу перед Управлінням не погашена.

Зважаючи на викладене вище, Лівобережне об'єднане управління Пенсійного фонду України в м.Києві звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва із заявою про поновлення строків пред'явлення виконавчого документа до виконання, видачу дубліката виконавчого листа.

Судом встановлено, що виконавчий лист по справі №2а-14246/10/2670 від 31 травня 2011 року було пред'явлено до виконання та, на підставі відповідної постанови державного виконавця, відкрито виконавче провадження з примусового стягнення заборгованості з відповідача про що свідчить інформація надана ВДВС Дарницького ГТУЮ в м. Києві.

Частиною першої статті 39 Закону №1404-VIII встановлено, що виконавче провадження підлягає закінченню у разі: визнання судом відмови стягувача від примусового виконання судового рішення; затвердження (визнання) судом мирової угоди, укладеної сторонами у процесі виконання рішення; припинення юридичної особи - сторони виконавчого провадження, якщо виконання її обов'язків чи вимог у виконавчому провадженні не допускає правонаступництва, смерті, оголошення померлим або визнання безвісно відсутнім стягувача чи боржника; прийняття Національним банком України рішення про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію банку-боржника; скасування рішення, на підставі якого виданий виконавчий документ, або визнання судом виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню; письмової відмови стягувача від одержання предметів, вилучених у боржника під час виконання рішення про передачу їх стягувачу, або знищення речі, що має бути передана стягувачу в натурі або оплатно вилучена; закінчення строку, передбаченого законом для відповідного виду стягнення, крім випадку, якщо існує заборгованість із стягнення відповідних платежів; визнання боржника банкрутом; фактичного виконання в повному обсязі рішення згідно з виконавчим документом; повернення виконавчого документа без виконання на вимогу суду або іншого органу (посадової особи), який видав виконавчий документ; надіслання виконавчого документа до суду, який його видав, у випадку, передбаченому частиною третьою статті 63 цього Закону; якщо рішення фактично виконано під час виконання рішення Європейського суду з прав людини; непред'явлення виконавчого документа за відновленим виконавчим провадженням у строки, визначені статтею 41 цього Закону; якщо стягнені з боржника в повному обсязі кошти не витребувані стягувачем протягом року та у зв'язку з цим перераховані до Державного бюджету України; якщо коштів, що надійшли від реалізації заставленого майна (за виконавчим документом про звернення стягнення на заставлене майно), недостатньо для задоволення вимог стягувача - заставодержателя, а також якщо майно, яке є предметом іпотеки, передано іпотекодержателю або придбано ним відповідно до вимог Закону України "Про іпотеку" за виконавчим документом про звернення стягнення на майно, яке є предметом іпотеки; погашення, списання згідно із Законом України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії" неустойки (штрафів, пені), інших штрафних, фінансових санкцій, а також інфляційних нарахувань і процентів річних, нарахованих на заборгованість теплопостачальних та теплогенеруючих організацій перед Національною акціонерною компанією "Нафтогаз України", її дочірньою компанією "Газ України", Публічним акціонерним товариством "Укртрансгаз" за спожитий природний газ, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, послуги з постачання холодної води та послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), перед постачальниками електричної енергії за спожиту електричну енергію, що підлягали виконанню на підставі виконавчого документа за судовим рішенням.

Основні правила роботи з документами в органах державної виконавчої служби, в тому числі порядок загального документування у районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних відділах державної виконавчої служби, діловодство з виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (далі - рішень) у всіх органах державної виконавчої служби, оформлення документів, технічного забезпечення їх підготовки, контролю за виконанням документів, а також здійснення діловодних процесів - організації документообігу, формування справ і зберігання документів (далі - діловодство) установлено Порядком роботи з документами в органах державної виконавчої служби, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 25 грудня 2008 року №2274/5 (надалі - Порядок №2274/5), який поширюється на всю службову документацію (п.1.2 Порядку №2274/5).

Відповідно до пункту 3.1 Порядку №2274/5 діловодство з виконання рішень в органах державної виконавчої служби це - сукупність процесів, що забезпечують документування управлінської інформації і організацію роботи із службовими документами, що віднесені до компетенції органів державної виконавчої служби, з моменту їх створення або надходження до відправлення або передачі в архів.

Завершене виконавче провадження формується державним виконавцем у хронологічному порядку за заявою (супровідним листом суду) про примусове виконання рішення відповідно до дати надходження (створення) документів виконавчого провадження.

Після завершення виконавчого провадження виконавчий документ з відміткою про виконання (повне, часткове, про неможливість стягнення тощо) надсилається за належністю разом з відповідною постановою державного виконавця та супровідним листом, який підписується керівником органу державної виконавчої служби або його заступником (п.3.10 Порядку №2274/5).

Дані стосовно виконавчих документів, що надійшли до органу державної виконавчої служби, та подальшого виконання відкритих виконавчих проваджень підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень відповідно до вимог Положення про Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 20.05.2003 N 43/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.05.2003 за N 388/7709 (із змінами) (п.3.16 Порядку №2274/5).

Строк зберігання завершених виконавчих проваджень, переданих на зберігання, становить 3 (три) роки, крім виконавчих проваджень, завершених за постановами про накладення адміністративного стягнення, строк зберігання яких становить 1 (один) рік (п.9.9 Порядку №2274/5).

Завершені виконавчі провадження включаються в акт про вилучення виконавчих проваджень для знищення (додаток 17), якщо передбачений для них строк зберігання закінчився до 1 січня року, в якому складений акт.

Виконавчі провадження, строки зберігання яких закінчилися, підлягають знищенню після затвердження акта про вилучення виконавчих проваджень для знищення керівником органу державної виконавчої служби, підпис якого скріплюється печаткою (п.9.10 Порядку №2274/5).

Як вбачається з матеріалів справи, Дарницький районний відділ державної виконавчої служби м. Київ Головного територіального управління юстиції у м. Києві листом від 27 квітня 2017 року №7538 щодо надання інформації про стан та хід виконання виконавчих проваджень повідомив заявника проте, що згідно акта про вилучення виконавчих проваджень для знищення від 28 лютого 2017 року виконавче провадження по справі №2а-14246/10/2670, де боржником є Відкритого акціонерного товариства "Грат" (код ЄДРПОУ 03562218) на суму стягнення 57 651,68 грн. знищено через закінчення строків його зберігання на підставі п.9.9 Наказу Міністерства юстиції України про порядок роботи із документами в органах державної виконавчої служби.

Таким чином, оскільки виконавчий лист по справі № 2а-14246/10/2670 від 31 травня 2011 року було пред'явлено до виконання та не було втрачено ані стягувачем, ані відділом державної виконавчої служби, беручи до уваги те, що доказами неодноразового звернення до державної виконавчої служби щодо отримання інформації про стан виконавчого провадження є лише заяви вих.№3276/08 від 25 серпня 2011 року, №4986/08 від 15 вересня 2014 року, №3819/08 від 19 червня 2015 року, №4725/05 від 21 березня 2017 року, а виконавче провадження в якому містився оригінал виконавчого провадження було знищено у зв'язку із його закінченням, що свідчить про те, що виконавчі дії згідно виданого виконавчого листа були фактично виконані, а також враховуючи, що обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування, суд приходить до висновку, що в задоволенні заяви про поновлення строку пред'явлення виконавчого листа до виконання слід відмовити.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні заяви Лівобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України в місті Києві про видачу дубліката виконавчого листа від 31 травня 2017 року в адміністративній справі №2а-14246/10/2670 та поновлення строку пред'явлення виконавчого листа.

Керуючись статтями 243, 256, 376 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,

У Х В А Л И В:

У задоволенні заяви Лівобережного об'єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві про видачу дублікату виконавчого листа та поновлення строку пред'явлення виконавчого документа до виконання відмовити.

Ухвала набирає законної сили в порядку встановленому статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскарження в порядку встановленому статтями 292-297 Кодексу адміністративного судочинства України .

Суддя В.В. Аверкова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення31.01.2018
Оприлюднено04.02.2018
Номер документу71977403
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-14246/10/2670

Ухвала від 05.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

Ухвала від 22.08.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

Ухвала від 31.01.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

Ухвала від 06.12.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аверкова В.В.

Ухвала від 29.09.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Мазур А.С.

Ухвала від 03.10.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 08.10.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Баранов Д.О.

Постанова від 11.02.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Баранов Д.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні