Ухвала
від 01.02.2018 по справі 808/3182/13-а
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ВЕРХОВНИЙ СУД УХВАЛА 01.02.2018           Київ           К/9901/11579/18808/3182/13-а   Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Гончарової І.А., розглянувши матеріали заяви Офісу великих платників податків ДФС про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 3.10.2017р. у справі у справі №808/3182/13-а за позовом Приватного акціонерного товариства «Український графіт» до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про скасування податкових повідомлень-рішень, - ВСТАНОВИВ: Офіс великих платників податків ДФС (далі ДФС) 13.12.2017 направив до Верховного Суду України заяву про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 03.10.2017 в зв'язку з неоднаковим застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що спричинило ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах. Одночасно скаржником заявлено клопотання про відстрочення сплати судового збору. 30.01.2018 заява ДФС надійшла до Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду. Відповідно до пункту 1 частини 1 Розділу VII Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції, що діє з 15.12.2017) заяви про перегляд судових рішень Верховним Судом України в адміністративних справах, які подані та розгляд яких не закінчено до набрання чинності цією редакцією Кодексу, передаються до Касаційного адміністративного суду та розглядаються спочатку колегією у складі трьох або більшої непарної кількості суддів за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. Такі заяви розглядаються без повідомлення та виклику учасників справи, за винятком випадку, коли суд з огляду на обставини справи ухвалить рішення про інше. Заява ДФС не відповідає вимогам статей 2391 КАС України в зв'язку з наступним : Згідно зі статтею 2391 КАС України до заяви додається документ про сплату судового збору. В порушення вищенаведених приписів скаржником не додано до касаційної скарги документ про сплату судового збору та заявлено клопотання про відстрочення від сплати збору, яке мотивовано тим, що ДФС не отримав документ про сплату судового збору. Частиною 2 статті 132 КАС України передбачено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. Статтею 133 КАС України обумовлено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Виключний перелік підстав для звільнення від сплати, відстрочення або розстрочення сплати судового збору наведено у статті 8 Закону України «Про судовий збір». Оскільки заявником не наведено жодних, передбачених статтею 8 Закону України «Про судовий збір» підстав, ДФС, з огляду на приписи підпункту 3 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» та враховуючи ціну позову, повинно сплатити судовий збір в розмірі 2  982,20 грн. на рахунок для зарахування судового збору: отримувач коштів – УДКСУ у Печерському районі м. Києва; код отримувача (код ЄДРПОУ) – 38004897; банк отримувача – ГУ ДКСУ у м.Києві; код банку отримувача – 820019; рахунок отримувача – 31213207700007; код класифікації доходу бюджету – 22030102; призначення платежу – 101; код платника, судовий збір за позовом _____, Верховний Суд. Керуючись статтею 2392 та пунктом 1 частини 1 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, УХВАЛИВ: Відмовити Офісу великих платників податків ДФС у задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору. Повідомити Офіс великих платників податків ДФС про недоліки заяви про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 03.10.2017 у справі у справі №808/3182/13-а та надати строк тривалістю 10 днів з дня вручення цієї ухвали для усунення недоліків. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає. Суддя                                                                                                    І.А. Гончарова

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення01.02.2018
Оприлюднено05.02.2018
Номер документу71979358
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/3182/13-а

Ухвала від 24.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 06.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 01.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 03.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 03.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 03.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 03.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 27.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 18.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Постанова від 18.04.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий Ігор Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні