Постанова
від 08.02.2018 по справі 199/6764/17(2-а/199/233/17)
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

08 лютого 2018 рокусправа № 199/6764/17(2-а/199/233/17)

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії: головуючий суддя: Малиш Н.І.

судді: Баранник Н.П. Щербака А.А.

за участю секретаря судового засідання: Спірічева Я.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпрі апеляційну скаргу ОСОБА_1 на постанову Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська від 19.12.2017р. (суддя 1-ї інстанції Руденко І.М., місце ухвалення - м. Дніпро, дата прийняття 19.12.2017р.) у справі № 199/6764/17(2-а/199/233/17) за позовом ОСОБА_1 до Дніпропетровської митниці Державної фіскальної служби України про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до Дніпропетровської митниці Державної фіскальної служби України про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності.

У позові зазначив, зокрема, що про обставини, що слугували підставою винесення оскаржуваної постанови позивач не знав та не міг знати.

Постановою Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська від 19.12.2017р. у задоволенні позову відмовлено.

Позивачем на вказане рішення суду подана апеляційна скарга в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права просить скасувати рішення та прийняти нове яким позов задовольнити.

Скарга обґрунтована зокрема тим, що висновок суду про наявність у позивача на момент декларування товару Акту експертизи №0850102004 є припущенням та не підтверджується матеріалами справи, крім того, не має значення місце вилову риби, оскільки виробником товару є ТОВ Русский берег .

Заслухавши суддю-доповідача, представників сторін, перевіривши доводи апеляційної скарги, матеріали справи, суд дійшов висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Суд першої інстанції відмовляючи у задоволенні позову зазначив, що оскільки на момент заповнення декларації у позивача був в наявності акт експертизи, були можливості зазначити у декларації місце вилову хамси., а тому відповідачем правомірно прийнято оскаржену постанову.

Відповідно матеріалів справи, 07 вересня 2017 року у відношенні директора ТОВ ДНІПРОПРОМ І К ОСОБА_2 винесено постанову в справі про порушення митних правил № 0170/110000014/17, якою визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбаченого ст. 485 МК України та накладено стягнення у вигляді штрафу в розмірі 11409,60 грн.

Прийняття такої постанови послугувало наступне.

З матеріалів справи вбачається, що 01.12.2015 відповідно до контракту від 16.11.2015 № 16/11/2015 укладеного та підписаного керівником ТОВ ДНІПРОПРОМ І К ОСОБА_1 та ТОВ Рыбоперерабатывающее предприятие Русский берег (Російська Федерація), згідно CMR від 29.11.2015 № СФ-0000097 та інвойсу від 18.11.2015 № 103 в зоні діяльності Харківської міської митниці ДФС вантажним автомобілем було переміщено товар риба морожена - хамса чорноморська (анчоус) ціла нерозібрана, ОСТ 1556-93, без додавання харчових добавок та приправ, без вмісту складових сумішей, непіддана тепловій та кулінарній обробці, не консервована, упакована в пакети по 11кг х 2шт (22кг) в 864 коробках, чиста вага - 19 008кг. Дата виготовлення 25-27.11.2015, виробник: ТОВ РП Русский берег (єврономер 25L), країна виробництва: RU .

03 грудня 2015 року на підставі попередньої митної декларації від 01.12.2015 № 110030102/2015/001804, вказаний вище товар доставлено в зону діяльності Дніпропетровської митниці ДФС.

04 грудня 2015 року до митного органу Позивачем подано митну декларацію типу ІМ40ДЕ зареєстровану за № 110030102/2015/001843 та заявлено до митного оформлення вказаний вище товар із застосуванням 400-ї преференції (товари, що ввозяться в Україну згідно з міжурядовими угодами України з країнами СНД (крім Республіки Грузія) з метою звільнення від сплати ввізного мита.

29 березня 2017 року листом Дніпропетровської митниці ДФС № 607/10-04-50-19-03 направлено запит до Таганрозької міжрайонної торгово-промислової палати Російської Федерації з метою перевірки сертифікату про походження товару форми СТ-1 № RU UA НОМЕР_1 (3132972).

26 квітня 2017 року на адресу Дніпропетровської митниці ДФС за вхідним номером 1678/10/3-15 надійшла відповідь Таганрозької міжрайонної торгово-промислової палати Російської Федерації з копіями відповідних документів, копії сертифіката від 27.11.2015р., акту експертизи від 27.11.2015р. та копії документів до акту експертизи.

Саме з акту експертизи №0850102004 від 27.11.2015р. встановлено, що риба морожена - хамса чорноморська, ввезена на митну територію України автомобільним транспортом за міжнародною автомобільною накладною № 216269 від 27.11.2015, відправник ТОВ РП Русский берег , Російська Федерація. Підприємство ТОВ РП Русский берег , придбало рибу морожену - хамсу чорноморську у підприємства-виробника ТОВ Голден Фіш , розташованого у м. Севастополь, Інкерман, вул. Ангарська, 10-г, згідно з договором купівлі-продажу №81 від 24.11.2014, товарною накладною № 363 від 24.11.2015, рахунком на оплату №324 від 24.11.2015. ТОВ Голден Фіш має дозвіл №61 2015 01 0233 від 05.01.2015, виданий Азово-Чорноморським територіальним управлінням Федерального агентства з риболовства Російської Федерації, на вилов хамси в 2015 році в районі миса Сарич, на риболовецькому судні СРТМ Конструктор Байбаков .

Таким чином відповідачем з отриманої інформації встановлено, що вилов хамси в 2015 році здійснено в районі миса Сарич.

Враховуючи отриману інформацію та норму п.2 ч.1 ст. 3 Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України , відповідач прийшов до висновку, що риба морожена - хамса чорноморська виловлена (видобута) на тимчасово окупованій території і не може вважатися продукцією походженням з Російської Федерації.

З підстав зазначення позивачем неправдивих відомостей з метою зменшення розміру митних платежів, позивача, оскарженою постановою притягнуто до адміністративної відповідальності за ст.. 485 МК України.

Як стверджує відповідач, посилаючись на отриману інформацію Таганрозької міжрайонної торгово-промислової палати Російської Федерації, а саме акт експертизи від 27.11.2015р. №0850102004, такий був в наявності у позивача, надавався останнім митному органу.

Таким чином відповідач обґрунтовує правомірність прийнятої постанови щодо притягнення позивача до адміністративної відповідальності з метою заявлення неправдивих відомостей щодо з підстав наявності/відсутності у позивача акту експертизи №0850102004 від 27.11.2015р.

Суду апеляційної інстанції відповідачем надано витяг поданої інформації в електронному вигляді позивачем до митного оформлення 04.12.2015р, що підтверджує його доводи про наявність такого акту експертизи у декларанта під час митного оформлення.

Відповідно до ч.1 ст.467 МК України якщо справи про порушення митних правил відповідно до статті 522 цього Кодексу розглядаються органами доходів і зборів, адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше, ніж через шість місяців з дня вчинення правопорушення, а у разі розгляду органами доходів і зборів справ про триваючі порушення митних правил, у тому числі передбачені статтями 469, 477 - 481, 485 цього Кодексу, - не пізніше, ніж через шість місяців з дня виявлення цих правопорушень.

Згідно із статтею 491 Митного кодексу України, підставами для порушення справи про порушення митних правил, зокрема є безпосереднє виявлення посадовими особами митного органу порушення митних правил.

Відповідно до ст.. 485 МК України, заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою органу доходів і зборів документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв'язку з якими було надано такі пільги.

Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що постанова винесена відповідачем правомірно.

В межах доводів апеляційної скарги, підстави для скасування або зміни постанови суду першої інстанції відсутні.

Керуючись ст. ст. 286, 315, 316, 321, 322 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення.

Постанову Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровська від 19.12.2017 року у справі № 199/6764/17(2-а/199/233/17) за позовом ОСОБА_1 до Дніпропетровської митниці Державної фіскальної служби України про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає оскарженню.

Постанова складена та підписана 08 лютого 2018року.

Головуючий суддя: Н.І. Малиш

Суддя: Н.П. Баранник

Суддя: А.А. Щербак

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.02.2018
Оприлюднено12.02.2018
Номер документу72087835
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —199/6764/17(2-а/199/233/17)

Ухвала від 21.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 08.02.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 22.01.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 23.01.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні