Постанова
від 15.02.2018 по справі 344/11067/17
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/11067/17

Провадження № 3/344/6/18

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 лютого 2018 року м.Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Островський Л.Є., з участю прокурора Галай Р.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу про адміністративне корупційне правопорушення, що надійшла з Управління захисту економіки в Івано-Франківській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.2 ст. 172-4 ОСОБА_1,-

В С Т А Н О В И В:

Із змісту протоколу №81 про вчинення адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.2 ст. 172-4 ОСОБА_1 від 28.08.2017р.,, вбачається, що 11.04.2016 року між Міністерством оборони України, в особі першого заступника Міністра оборони України ОСОБА_2 з одного боку, та громадянина України (військовослужбовця) ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, з іншого боку було укладено контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України на посаді осіб офіцерського складу, строком на 5 (п'ять) років. Даний контракт набрав чинності з 01.08.2016 року. Наказом військового комісара Івано- Франківського обласного військового комісаріату (по стройовій частині) від 05.09.2016 року за №172, на підставі наказу Командувача військ оперативного командування Захід від 30.08.2016 року №219 про призначення на посаду офіцера відділу територіальної оборони Івано-Франківського обласного військового комісаріату оперативного командування Захід Сухопутних військ Збройних Сил, молодший лейтенант ОСОБА_1 прийняв справи і посаду та приступив до виконання службових обов'язків за посадою з посадовим окладом 1030 грн. на місяць, шпк капітан .

Відповідно до витягу з відомості Івано-Франківського обласного комісаріату, який отримано на запит УЗЕ в Івано-Франківській області від 16.06.2017 року №5658/39-108/01-2017, офіцер відділу територіальної оборони Івано-Франківського обласного військового комісаріату оперативного командування Захід Сухопутних військ Збройних Сил України ОСОБА_1 ознайомлений про вимоги Закону України Про запобігання корупції , кримінальних та пов'язаних із корупцією правопорушень на 2017 рік.

Згідно із статтею 68 Конституції України кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

Відповідно до підпункту г пункту 1 частини 1 статті 3 Закону Про запобігання корупції (далі Закон), військових посадових осіб Збройних Сил України, у даному випадку ОСОБА_1, віднесено до суб'єктів, на яких поширюється дія цього Закону.

Рішенням НАЗК від 18.08.2016 № 1 Про внесення змін до деяких рішень Національного агентства з питань запобігання корупції щодо функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , внесені зміни до підпункту 1 пункту 1 рішення НАЗК від 10.06.2016 № 2 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 липня 2016 року за № 958/29088) Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , а саме: слова та цифри 15 серпня 2016 року змінити словами та цифрами 01 вересня 2016 року .

Таким чином, система подання та оприлюднення відповідно до Закону декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, розпочала свою роботу в два етапи, перший етап - 'І 00 годин 00 хвилин 01 вересня 2016 року.

Відповідно до ч. 1 ст. З цього Закону на ОСОБА_1 поширюються обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, зокрема йому забороняється:

1) займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою. діяльністю, якщо інше не передбачено Конституцією або законами України;

2) входити до складу правління, інших виконавчих чи контрольних органів, наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі чи територіальній громаді, та представляють інтереси держави чи територіальної громади в раді (спостережній раді), ревізійній комісії господарської організації), якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.

03.04.2017 року відповідно до вимог ч. 1 ст. 45 Закону, офіцер відділу територіальної оборони Івано-Франківського обласного військового комісаріату оперативного командування Захід Сухопутних військ Збройних Сил України ОСОБА_1 подав Декларацію за 2016 рік (гіперпосилання на Декларацію - https://public.nazk.gov.ua/declaration/b5909411-сс02-4ее0-а84а- de3a23d6dd7b).

У поданій Декларації за 2016 рік в розділах 8 Корпоративні права , 9 Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб'єкт декларування або члени його сім'ї та 15 Робота за сумісництвом суб'єкта декларування , ОСОБА_1 вказав про відсутні об'єкти для декларування в зазначених розділах.

Водночас, згідно Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України було встановлено, що засновником, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) Товариства з обмеженою відповідальністю Івано-Франківський регіональний оціночний центр , ідентифікаційний код юридичної особи 38331360, а також керівником з 10.10.2012 року - являється ОСОБА_1, житель ІНФОРМАЦІЯ_2. Крім того, ОСОБА_1 у вказаному товаристві, одноосібно володіє статутним капіталом у розмірі 300,00 грн.

Станом на даний період часу, ОСОБА_1 не вніс зміни до своєї електронної декларації за 2016 рік, а саме у вищезазначені розділи (8, 9, 15), що відповідно свідчить про триваючий характер вчиненого ним правопорушення.

Таким чином, ОСОБА_1 перебуваючи, на посаді офіцера відділу територіальної оборони Івано-Франківського обласного військового комісаріату оперативного командування Захід Сухопутних військ Збройних Сил України, будучи згідно з підпунктом г пункту 1 частини 1 статті 3 Закону, суб'єктом відповідальності за правопорушення, пов'язані з корупцією, 03.04.2017 року не вказав у своїй електронній декларації за 2016 рік факт наявності у нього корпоративних, контрольних прав, та розміру статутного капіталу у ТзОВ Івано-Франківський регіональний оціночний центр , чим учинив правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 2 статті 172-4 ОСОБА_1.

Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 в судове засідання не з'явився 11 разів, до матеріалів справи долучено листки непрацездатності про те, що він перебував на лікарняному.

В подальшому ОСОБА_1 з'явився в судове засідання, вини у вчиненні корупційного діяння не визнав, просив провадження по справі закрити у зв'язку із закінченням строку накладення стягнення за вчинення адміністративного корупційного правопорушення.

Дослідивши матеріали, додані до протоколу про адміністративні правопорушення, враховуючи думку прокурора, який в судовому засіданні підтримав висновок про обґрунтованість складеного адміністративного корупційного протоколу та вважає, що ОСОБА_1 здійснив адміністративне правопорушення, тому за ч. 2 ст. 172-4 КпАП України слід його визнати винним у скоєнні адмінправопорушення.

Відповідно до п.п. г пункту 1 частини 1 статті 3 Закону Про запобігання корупції (далі Закон), військових посадових осіб Збройних Сил України, у даному випадку ОСОБА_1, як офіцера відділу територіальної оборони Івано-Франківського обласного військового комісаріату оперативного командування Захід Сухопутних військ Збройних Сил України, являється субєктом відповідальності за корупційні правопорушення.

Відповідно ч. 1 ст. 25 ЗУ Про запобігання корупції особам, зазначеним упункті 1частини першої статті 3 цього Закону, забороняється займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю, якщо інше не передбаченоКонституцієюабо законами України.

Відповідно ч. 1 ст. 36 ЗУ Про запобігання корупції особи, зазначені упункті 1,підпункті "а" пункту 2частини першої статті 3 цього Закону, зобовязані протягом 30 днів після призначення (обрання) на посаду передати в управління іншій особі належні їм підприємства та корпоративні права у порядку, встановленому законом.

В ході судового розгляду було встановлено, що дійсно, відповідно до Наказу військового комісара Івано- Франківського обласного військового комісаріату (по стройовій частині) від 05.09.2016 року за №172, на підставі наказу Командувача військ оперативного командування Захід від 30.08.2016 року №219, ОСОБА_1 було затверджено на посаду офіцера відділу територіальної оборони Івано-Франківського обласного військового комісаріату оперативного командування Захід Сухопутних військ Збройних Сил України Таким чином, згідно підпункту г п. 1 ч. 1 ст. 3 ЗУ Про запобігання корупції ОСОБА_1 є суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення.

З відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України, вбачається, що на момент оформлення протоколу ОСОБА_1 є засновником, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) Товариства з обмеженою відповідальністю Івано-Франківський регіональний оціночний центр , ідентифікаційний код юридичної особи 38331360, а також керівником з 10.10.2012 року. Після призначення на посаду офіцера відділу територіальної оборони Івано-Франківського обласного військового комісаріату оперативного командування Захід Сухопутних військ Збройних Сил України, ОСОБА_1 не передав у встановленому законом порядку та у встановлений законом строк в управління іншій особі належне йому товариство, чим порушив вимоги ст. 36 ЗУ Про запобігання корупції та ст. 25 Закону щодо заборони входити до складу правління підприємства, що має на меті одержання прибутку.

Вчинення адміністративного правопорушення підтверджується наступними доказами: витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; копією попередження про встановлені обмеження ЗУ Про запобігання корупції та ЗУ Про службу в органах місцевого самоврядування , копіями рішень та розпоряджень про затвердження та призначення на посаду.

Таким чином, ОСОБА_1, будучи суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення, передбачений підпунктом г пункту 1 частини 1 статті 3 Закону, 03.04.2017 року не вказав у своїй електронній декларації за 2016 рік факт наявності у нього корпоративних, контрольних прав, та розміру статутного капіталу у ТзОВ Івано-Франківський регіональний оціночний центр , чим учинив правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною 2 статті 172-4 ОСОБА_1.

Враховуючи, що з часу вчинення адміністративного правопорушення пройшло більше 3 місяців, а тому справа підлягає закриттю у зв'язку із закінченням строку накладення стягнення за вчинення адміністративного корупційного правопорушення.

Керуючись ст. 38, 247 ОСОБА_1, ст.ст. 280, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-4 ОСОБА_1, провадження закрити у зв'язку із закінченням строку накладення стягнення за вчинення адміністративного корупційного правопорушення.

На постанову може бути подана апеляційна скарга до апеляційного суду Івано-Франківської області через Івано-Франківський міський суд на протязі десяти днів з дня ухвалення постанови.

Суддя Островський Л.Є.

СудІвано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення15.02.2018
Оприлюднено20.02.2018
Номер документу72255879
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —344/11067/17

Постанова від 15.02.2018

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Островський Л. Є.

Постанова від 14.02.2018

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Островський Л. Є.

Постанова від 05.12.2017

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Островський Л. Є.

Постанова від 25.01.2018

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Островський Л. Є.

Постанова від 13.11.2017

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Островський Л. Є.

Постанова від 22.09.2017

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Островський Л. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні